- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Feyenoord zou mogelijk hetzelfde hebben gedaan. Ook niet chique. Al ze het bij 8-0, 8-1 hadden laten worden en de rem erop gezet hadden, had ik het mooier gevonden. Maar dat gevoel voor stijl en klasse ontbreekt in het voelbal, (ook bij het publiek) zoveel is wel duidelijk. Het is helaas een domme sport, zowel qua spelers als publiek, vol proleten en hypocrisie met geen enkel gevoel voor relativering. Niets zo machtig als gas terug durven nemen..... Maar dat snappen jullie blijkbaar niet....
Dat snap ik inderdaad niet. Wat een onzin zeg, het zijn geen kleuters. Feyenoord moet PSV partij zien te bieden en kunnen ze dat niet dan verdienen ze een pak slag. Eten of gegeten worden. Daarnaast gaat het doelsaldo mogelijk weer doorslaggevend zijn, zoveel mogelijk scoren dus.
Geef is één reden waarom PSV Feyenoord had moeten sparen. Wat is er voor het PSV-publiek nu leuker dan een legendarische 10-0?
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Plus dat die 10-0 ze nu wel erg in het zadel hebben geholpen. Als dat een normale uitslag was geweest hadden ze dat voordeel van het doelsaldo niet zo erg gehad. Zo zie je maar weer dat PSV het die match gewoon slim had aangepakt.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Real speelde tegen Barca overigens exact zoals NL tegen Spanje in de finale.
Leuk feitje voor Otherfool 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat snap ik inderdaad niet. Wat een onzin zeg, het zijn geen kleuters. Feyenoord moet PSV partij zien te bieden en kunnen ze dat niet dan verdienen ze een pak slag. Eten of gegeten worden. Daarnaast gaat het doelsaldo mogelijk weer doorslaggevend zijn, zoveel mogelijk scoren dus.
Geef is één reden waarom PSV Feyenoord had moeten sparen.
Omdat ze nu een tot op het bod gedreven Feyenoord zullen treffen. Karma is a bitch.
Anders hadden we ze vanmiddag wel de winst gegund.... 
(Sprak trouwens en vriendje die voor PSV was en er bij was. Die gaf aan dat PSV wel gas terug nam, dat het anders 13 of 14- 0 was geworden. Efin. Hoop vooral dat Feyenoord vanmiddag niet weer verliest. Zou mooi zijn om PSV te tackelen als revange.)
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Feyenoord zou mogelijk hetzelfde hebben gedaan. Ook niet chique. Al ze het bij 8-0, 8-1 hadden laten worden en de rem erop gezet hadden, had ik het mooier gevonden. Maar dat gevoel voor stijl en klasse ontbreekt in het voelbal, (ook bij het publiek) zoveel is wel duidelijk. Het is helaas een domme sport, zowel qua spelers als publiek, vol proleten en hypocrisie met geen enkel gevoel voor relativering. Niets zo machtig als gas terug durven nemen..... Maar dat snappen jullie blijkbaar niet....
Ik ben het uiteraard helemaal eens met je analyse, maar je aanleiding vind ik hoogst curieus. Prachtig toch dat een team zo superieur is dat je je tegenstander op het veld, waar het hoort, kunt vernederen? Dat hoort juist bij de sport, daar word je een grote jongen van. De 10-0 was een fantastische dag voor PSV, staat voor altijd in de boeken. Om dat feestje te laten voor wat meelij met de goed betaalde profs van de tegenpartij is deerniswekkend. Zeker als je de goals nodig hebt voor het doelsaldo.
Echt heel merkwaardig gedacht van je.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vernedering tot uitdrukking brengen in de score is wat mij betreft niet het hoogst haalbare. Snap niet dat je dat niet snapt. En als je echt zo superieur bent maak je je ook niet druk om het doelgemiddelde, dat komt toch wel goed denk je dan. Zie het als een boxwedstrijd, daar stop je ook bij een technisch KO, met doorslaan komt net beter uit de verf. Ik ben de eerste om toe te geven dat ik in het omgekeerde geval ook 10, 10, 10 zou lopen roepen en zou hopen op een 10-0 overwinning, maar noem dat gedrag ook niet chique of erg sportief.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Slechte vergelijking, bij een bokswedstrijd moet je stoppen, dat zijn de regels. Het is toch te gek voor woorden dat je nu PSV verwijt dat ze 10 doelpunten maken. De enige schuldigen zijn de spelers van Feyenoord. Die jonge en blijkbaar ongemotiveerde jochies worden miljonair terwijl ze zichzelf kansloos laten afslachten. Topclub onwaardig! Maar blijf vooral PSV de schuld geven.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Guardiola wringt zijn ploeg weer in een underdogpositie.
Wat een onzin, alsof Real voor iedereen de grote favoriet is. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede eerste helft. Een indrukwekkend minuut stilte, goed weer, een erg fel Feyenoord en over de eerste helft de betere ploeg en de verdiende voorsprong. Aan het slot werd het wel even benauwd maar ook nergens echt bang geweest voor een tegentreffer. Feyenoord is wel enorm gefocussed, ben heel aangenaam verrast. Gewoon doorzetten en hopen op snel een tweede of met een beetje geluk nog een derde, want dit hou je niet 90 minuten vol. Nu die boeren een illusie armer maken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Natuurlijk is dat een drijfveer juist tegen Psv, beetje rare opmerking.. Spelers zullen vooral zichzelf willen wreken tegen Psv
Dat hoort bij elke wanprestatie. Vind het echt grote nonsens die tendens dat het schandalig was dat PSV er tien in schoot. Dat had iedereen gedaan, die 10-0 moet een motivatie zijn voor elke wedstrijd, niet alleen tegen PSV. Want die 10-0 hebben ze vooral aan zichzelf te danken. Tuurlijk moet die 10-0 revanche oproepen, maar moet vooral ook drijfveer zijn voor de rest van de wedstrijden, niet alleen tegen PSV. De tegenstander die er 10 inschoot doet er niet veel toe, eerder de bullshit mentaliteit waarmee ze die wedstrijd speelde.
Tuurlijk willen ze zich revancheren, en terecht maar we moeten niet gaan doen alsof PSV iets onsportiefs heeft gedaan. Dat is mijn punt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, dat heeft iets te maken met respect. Iets wat psv volledig heeft geschonden. Het is alsof je iemand die op de grond ligt nog drie trappen na geeft. Laf, onnnodig en uiteindelijk dom. Hoop dat morgen het karma wordt recht gezet. En mocht het morgen niet lukken dat heeft psv de 'goedmaker' nog steeds te goed.
Wat een onzin. Vind dit ook maar een erg vreemde visie. Heeft weinig met gebrek aan respect te maken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Slechte vergelijking, bij een bokswedstrijd moet je stoppen, dat zijn de regels. Het
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3455 stemmen
1-1 Excelsior
Engelaar
kos
-
- 36229 berichten
- 8949 stemmen
Haha, dat kon echt nooit een rode kaart zijn zeg, wat is dat voor scheids zeg!
En wat een sukkels die Feyenoordsupporters, wees er maar lekker blij mee, een juichende Arena
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Arena staat op 1-1 en laat Twente het zelf lekker opknappen...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
kut ook 1-1 Maar van 10 psv-ers moeten we gewoon kunnen winnen....
kos
-
- 36229 berichten
- 8949 stemmen
Haha, geweldig dat Excelsior! Wat is Ajax weer vreselijk slecht, zelfs een EL-plek onwaardig, laat staan kampioen.
kos
-
- 36229 berichten
- 8949 stemmen
Zucht, een buitenspelgoal, wat een ellende.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jammer Excelsior 3-1 achter, gaat 'm niet meer worden....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
3-1!
Zeg maar doet tegen de CL en boek nog maar een keer 10 miljoen extra af volgend jaar.
Karma is a Bitch! 
We hebben nu ook geen negatief doelgemiddelde meer. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Feyenoord!
Nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
OOOH MYYY GOD
Wát een middag!!
En die omhaal van de Jong
Held
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Haha, geweldig dat Excelsior! Wat is Ajax weer vreselijk slecht, zelfs een EL-plek onwaardig, laat staan kampioen.
Waar maak je je druk om ?
NEC speelt pas om half 5 hoor :S
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Snappen jullie nu eindelijk dat die 10-0 van PSV niet zo slim was.... 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Snappen jullie nu eindelijk dat die 10-0 van PSV niet zo slim was....
Ik ben overtuigd. 
kos
-
- 36229 berichten
- 8949 stemmen
Waar maak je je druk om ?
NEC speelt pas om half 5 hoor :S
Maak me nergens druk om.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.