• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.789 films
  • 12.607 series
  • 34.918 seizoenen
  • 658.159 acteurs
  • 200.628 gebruikers
  • 9.480.895 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar het is niet alleen door de poen, maar ook doordat er zowat op elke plek nog spanning is.

Ja dat is wel zo, er niet meer zo'n grote middelmaat die nergens meer om hoeft te voetballen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als Feyenoord nu bijvoorbeeld niet meer om plek 8 hoefde te knokken, kunnen we PSV meteen wel feliciteren.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Zeg mijn Eredivisie Live ook maar op na dit seizoen. Nu 15 euro per maand, zodat je de FA Cup ook nog kan zien. Ga Sport 1 nemen en lekker op zondag met mijn bordje eten op schoot weer voetbal kijken. EL zal doodbloeden en hoe de clubs dan aan geld gaan komen is me een raadsel.

ja EL zal denk ik alleen maar kleiner worden

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

moviemafketel schreef:

Als Feyenoord nu bijvoorbeeld niet meer om plek 8 hoefde te knokken, kunnen we PSV meteen wel feliciteren.

mompelt iets over 24 oktober..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vind het aanbod afgezien van de wedstrijden gewoon erg karig. Doordekken met Derksen en Genee blijf ik wel geweldig vinden, maar verder Ajax-tv, PSV-tv etc en voor de rest geen ruk. Moet toch veel meer uit zo'n zender te halen zijn? Veel ins en outs, interviews buiten de wedstrijden, praatprogramma's.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

mompelt iets over 24 oktober..

Ben echt benieuwd wat de Feyenoord-supporter dan belangrijker had gevonden. Revanche op de 10-0 of Ajax geen kampioen willen laten worden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

VVV-Heerenveen tussenstand 0-1. Haha, VVV er alsnog uit zou schitterend zijn.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3455 stemmen

Zou mooi zijn ja. Goeie vrij trap van Väyrynen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Ben echt benieuwd wat de Feyenoord-supporter dan belangrijker had gevonden. Revanche op de 10-0 of Ajax geen kampioen willen laten worden.

Als er geen play offs zouden zijn? ik vind die 10-0 een veel belangrijkere drijfveer dan de playoffs en ik weet van veel om me heen dat ze er hetzelfde over denken. Dr zijn dr ook die zelfs hopen dat Psv geen kampioen wordt mocht Feyenoord morgen winnen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3455 stemmen

2-0 Messias

Even vol in beeld hoe Shakira Pique op z'n bek pakt, lekker hoor.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Als er geen play offs zouden zijn? ik vind die 10-0 een veel belangrijkere drijfveer dan de playoffs en ik weet van veel om me heen dat ze er hetzelfde over denken. Dr zijn dr ook die zelfs hopen dat Psv geen kampioen wordt mocht Feyenoord morgen winnen

Mijn broer is voor Feyenoord en die heeft zelfs een grotere hekel aan PSV dan aan Ajax. Als Ajax tegen PSV speelt zijn we dan ook een keer beiden voor Ajax.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Mijn broer is voor Feyenoord en die heeft zelfs een grotere hekel aan PSV dan aan Ajax. Als Ajax tegen PSV speelt zijn we dan ook een keer beiden voor Ajax.

altijd bedoel je (los van die 10-0 en eenmalige 'wraak') ? dan is hij wel zeldzaam hoor

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wel minder dat Excelsior nog nacompetitie kan ontlopen. Zullen er morgen vast wel voor gaan, maar aan de andere kant worden de ruimtes dan natuurlijk wel veel groter.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

altijd bedoel je (los van die 10-0 en eenmalige 'wraak') ? dan is hij wel zeldzaam hoor

Altijd een grotere hekel aan PSV ja. Zal wel komen door dat Amsterdamse bloed van mijn vader.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3455 stemmen

Ongelofelijk domme overtreding van Janmaat, maar Stuhr Ellegaard redt op de 11 meter

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Zucht, Leo, El Akchaoui vroeg of z'n gele kaart nu werd teruggetrokken...

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3455 stemmen

Zoooo.omhaaltje zeg! Wel lelijk hoe Kruiswijk staat te koekeloeren.

edit: en 2-1. Jans

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3455 stemmen

Hahaha dat uitverdedigen, aub zeg! 2-2.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Lekker voor Verbeek

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Die 10-0 zou een drijfveer moeten zijn voor elke wedstrijd, niet tegen PSV. Ja, vooral hun kwalijk nemen dat ze er tien in schieten .

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die 10-0 zou een drijfveer moeten zijn voor elke wedstrijd, niet tegen PSV. Ja, vooral hun kwalijk nemen dat ze er tien in schieten .

Het is toch logisch dat ze zich tegen PSV willen revancheren?

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Messi bereikt magische mijlpaal in duel met Osasuna

Barcelona-aanvaller Lionel Messi heeft zijn jubileum te pakken. De Argentijnse sterspeler maakte in de slotfase van het thuisduel met Osasuna (2-0 zege) zijn vijftigste doelpunt van het seizoen.

Messi, die van trainer Pep Guardiola rust kreeg en als bankzitter aan de wedstrijd tegen de nummer zestien op de ranglijst begon, had slechts 49 officiële optredens nodig om tot de unieke mijlpaal te komen. Hij maakte tot dusverre 31 goals in competitieverband, zeven in het nationale bekertoernooi, negen in de Champions League en drie in de strijd om de Spaanse Super Cup.

Messi verzekerde zich op 12 april in de Champions League-wedstrijd bij Shakhtar Donetsk (0-1) met zijn 48ste treffer van het seizoen al van een Spaans record. Dat nam hij destijds over van voormalig topaanvaller Telmo Zarra, die in het seizoen 1950/51 47 keer scoorde in dienst van Athletic de Bilbao. Messi is nu de eerste speler in het Spaanse voetbal die de grens van vijftig goals bereikt.

Messi maakte de meeste van zijn vijftig doelpunten van deze jaargang (zeven) in de drie duels met UD Almería (zie onderstaand overzicht). Als we zijn doelpunten verdelen naar belang, zien we dat de Argentijn zijn ploeg liefst negentien keer op voorsprong zette, waarvan zeventien keer de 1-0.

Verder maakte Messi twee keer een achterstand ongedaan en schoot of kopte hij Barcelona vijftien keer naar een marge van twee goals. Veertien van zijn vijftig treffers zijn louter van statistische waarde.

Messi heeft in het restant van het seizoen nog minimaal zeven wedstrijden de kans zijn doelpuntentotaal nóg verder op te voeren: vijf in de Primera División en twee in de Champions League (de twee halve finaleduels met Real Madrid van komende woensdag en dinsdag 3 mei).

Wat een fenomeen . Who the fuck is Ronaldo?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

http://www.vi.nl/Nieuws-item/199335/Verbeek-Ik-hoop-dat-Willem-II-alsnog-degradeert.htm

Mooi voorbeeld van een grote smoel vooraf en dan achteraf geen klote hebben om je verlies gracieus te nemen. Zeur-Jan is definitief de waardige winnaar van de 3e Gouden Calimero, hij deed er qua gehuil in vergelijking met de eerdere winnaars Veldhoven en Jol zelfs nog een schepje bovenop.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Naomi Watts schreef:

Natuurlijk is dat een drijfveer juist tegen Psv, beetje rare opmerking.. Spelers zullen vooral zichzelf willen wreken tegen Psv

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ja, dat heeft iets te maken met respect. Iets wat psv volledig heeft geschonden. Het is alsof je iemand die op de grond ligt nog drie trappen na geeft. Laf, onnnodig en uiteindelijk dom. Hoop dat morgen het karma wordt recht gezet. En mocht het morgen niet lukken dat heeft psv de 'goedmaker' nog steeds te goed.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wat een onzin, waarom zou PSV zich moeten inhouden. Het is aan jullie om te voorkomen dat je er 10 binnenkrijgt.

En prachtig om te zien dat Verbeek met zijn grote muil maar weer eens het deksel op de neus krijgt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ja, dat heeft iets te maken met respect. Iets wat psv volledig heeft geschonden. Het is alsof je iemand die op de grond ligt nog drie trappen na geeft. Laf, onnnodig en uiteindelijk dom. Hoop dat morgen het karma wordt recht gezet. En mocht het morgen niet lukken dat heeft psv de 'goedmaker' nog steeds te goed.

denk dat Feyenoord precies hetzelfde zou doen Tegen Willem II was het ook niet bij de 6 gebleven als er nog meer tijd op de klok had gestaan

Het is alleen te hopen dat ze morgen niet als een blinde vooruit willen anders loop je (weer) in het mes.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord zou mogelijk hetzelfde hebben gedaan. Ook niet chique. Al ze het bij 8-0, 8-1 hadden laten worden en de rem erop gezet hadden, had ik het mooier gevonden. Maar dat gevoel voor stijl en klasse ontbreekt in het voelbal, (ook bij het publiek) zoveel is wel duidelijk. Het is helaas een domme sport, zowel qua spelers als publiek, vol proleten en hypocrisie met geen enkel gevoel voor relativering. Niets zo machtig als gas terug durven nemen..... Maar dat snappen jullie blijkbaar niet....

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

football is a gentleman's game played by hooligans, and rugby is a hooligans' game played by gentlemen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.