• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.789 films
  • 12.607 series
  • 34.918 seizoenen
  • 658.148 acteurs
  • 200.626 gebruikers
  • 9.480.769 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Reinbo schreef:

Het viel me op dat Feyenooord 'maar' 15 punten achter staat op de nummer 1. Geloof dat er nooit eerder een ploeg kampioen is geworden met zo veel verliespunten.

25 punten bedoel je, jij dronkenlap. Vind ik anders aardig wat hoor Maar je hebt wel gelijk, matigjes allemaal dit seizoen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

In de VI deze week staan de kampioenen met de laagste punten. Zal de 1e 5 even neerpennen:

PSV 62-63 met 59 punten

DWS 63-64 met 62 punten

DOS 57-58 met 66 punten

Ajax 89-90 met 68 punten

Feyenoord 61-62 met 70 punten

Wel vermelden dat de bovenste 2 maar 30 duels speelden en de rest 34.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3631 stemmen

Je vergeet er wel bij te vermelden dat bij al die kampioenschappen nog maar 2 punten per wedstrijd te verdienen waren. PSV heeft dus in 62-63 29 keer gewonnen en 1 keer gelijkgespeeld. Dat scheelt nogal wat.

En dat van die 30 duels klopt dan blijkbaar ook niet. Dan kan DWS nooit 62 punten hebben.

Of is alles omgerekend naar het huidige puntensysteem?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Je vergeet er wel bij te vermelden dat bij al die kampioenschappen nog maar 2 punten per wedstrijd te verdienen waren. PSV heeft dus in 62-63 29 keer gewonnen en 1 keer gelijkgespeeld. Dat scheelt nogal wat.

En dat van die 30 duels klopt dan blijkbaar ook niet. Dan kan DWS nooit 62 punten hebben.

Of is alles omgerekend naar het huidige puntensysteem?

Nee, die punten zijn al door VI omgerekend naar 3 punten.

VI meldt ook zelf dat PSV in 62-63 17x won, 8x gelijkspeelde en 5x verloor

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Aparte eerste reactie... Dat je niet hebt genoten van de acties van Wijnaldum, Ryo, de Vrij en Fer. Vreemd, vreemd.

Toch geen voetballiefhebber?

Daar was je toch wel achter nadat hij meerdere malen in Mourinho's kont kroop?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Denk het niet. Feyenoord is na de winter ook stroef gestart en verloor tussendoor ook nog eens van Roda en AZ.

Denk dat jullie wel bij de beste 5-7 staan dan.

Winterkampioen en jaarstanden eredivisie - epsig.nl

Klopt, Feyenoord heeft er idd maar 23 punten bij. Ajax 32, Twente 31 en PSV maar 24, maar met

een wedstrijd minder gespeeld.

Ajax 32

Twente 31

PSV 27 (24)

ADO 25

AZ 24

Heracles 24

Feyenoord 23

Roda 22

Utrecht 18

Groningen 16

Heerenveen 10

Effe Heracles nog voorbij...

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Toch weer typisch met Ajax. Altijd na de winter de beste. Als ze dit nou voor de winter (en dan vooral in november en december) ook eens doen, dan sta je in de beslissende fase van het seizoen eens 5 punt los in plaats van altijd in de achtervolging

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

Ja Van Geel zal hem wel gepolst hebben in het geval dat Wijnaldum weggaat, het lijkt me sterk dat er al een deal is.

Ja, Van Geel is dan ook een laffe onbetrouwbare plunderaar. Hij had gezegd dat er geen enkele speler van Roda naar Feyenoord zou gaan. Zelfs van de transfervrije spelers zou hij afblijven. Ik durf erop te wedden dat er over een jaar zeker 3 spelers van Roda bij Feyenoord spelen. Ik zet mijn geld in op Kah, Hadouir en Vormer.

Zonder Van Geel had Vormer trouwens ook al lang bijgetekend.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Staat me bij dat ie had gezegd dat ie alleen geen transfervrije spelers zou meenemen. Maar in de voetbalwereld stellen woorden en beloftes weinig voor. Juist wat transfervrije spelers betreft zou het natuurlijk niet netjes zijn gezien zijn 'dubbelrol' nu. Spelers met een contract is uiteraard niks op tegen vanuit dat oogpunt.

Vormer verkeert in een geweldige vorm dus die had niet zomaar bijgetekend bij Roda, dan had ie sowieso wel gewacht tot de zomer met zo'n beslissing.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Hoop trouwens voor Feyenoord dat ze Kah niet willen. Jullie hebben met Bahia al een talentloze krachtpatser achterin die niet kan voetballen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Bahia zie ik weggaan, tenzij Vlaar en/of De Vrij niet bijtekent (j*zus alles hangt af van dat bijtekenen, word er niet goed van)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

Vormer verkeert in een geweldige vorm dus die had niet zomaar bijgetekend bij Roda, dan had ie sowieso wel gewacht tot de zomer met zo'n beslissing.

Onzin, die jongen stond op het punt om bij te tekenen. Dan kan de club waar hij groot is geworden ook nog iets aan hem verdienen want een transfer komt toch vroeg of laat.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Onzin, die jongen stond op het punt om bij te tekenen. Dan kan de club waar hij groot is geworden ook nog iets aan hem verdienen want een transfer komt toch vroeg of laat.

ja geloof je het zelf, zaakwaarnemers en spelers zijn niet gek natuurlijk, die rekken heus wel tot de zomer om dan de beslissing te nemen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ja, ik geloof het zelf.

Op het moment dat Van Geel met Feyenoord in verband gebracht werd wilde Vormer wachten met bijtekenen, hoe zou dat toch komen?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

wat ik zeg, omdat ie zich dit jaar echt in de kijker speelt. Ongeacht of Van Geel er zat of iemand anders, zaakwaarnemers wachten de telefoontjes af tijdens een lopend seizoen, dan ga je niet in februari je contract dat nog anderhalf jaar loopt, met 3 jaar verlengen ofzo

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wie praat er over drie jaar verlengen? Eén jaar verlengen was al genoeg, zodat Roda er nog wat fatsoenlijks aan kon verdienen. Nu gaat ie in de zomer voor een appel en een ei de deur uit of hij vertrekt aan het einde van volgend seizoen transfervrij. Net als die vieze judas Willem Janssen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Of 1 jaar, 2 jaar, blijft het principe overeind, zo werkt het vaak helaas voor clubs. Vormer kwam trouwens toch transfervrij naar Roda? dat is dan nog wel een meevallertje.

stinissen (crew films & series)

• 23862 berichten
  • 77685 stemmen

Winnen van Heerenveen en we hebben eindelijk de derde ster

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Hoezo? Twente heeft aan een gelijkspel genoeg om de titel in Amsterdam te vieren.

Bottleneck schreef:

Of 1 jaar, 2 jaar, blijft het principe overeind, zo werkt het vaak helaas voor clubs. Vormer kwam trouwens toch transfervrij naar Roda? dat is dan nog wel een meevallertje.

Neen, dit is helemaal geen meevallertje. Vormer is één van de weinige spelers van Roda die goud waard is, maar Van Geel pakt hem voor een appel en een ei mee naar zijn nieuwe clubje. Ik hoop maar dat Roda vierde wordt want de play-offs sowieso al bij voorbaat verloren als ze tegen Feyenoord moeten. Een paar spelers die niet meer hun best doen omdat ze hun toekomstige werkgever Europa in willen helpen.

Dat was vorige week ook al te zien bij Willem Janssen tegen Twente, toen speelden we ook met een man minder.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

Fijn die domme arrogantie. Hoop dat de spelers er ook zo overdenken. Kan Twente weer een mooie rit naar huis maken.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nomak schreef:

Hoezo? Twente heeft aan een gelijkspel genoeg om de titel in Amsterdam te vieren.

(quote)
Neen, dit is helemaal geen meevallertje. Vormer is één van de weinige spelers van Roda die goud waard is, maar Van Geel pakt hem voor een appel en een ei mee naar zijn nieuwe clubje. Ik hoop maar dat Roda vierde wordt want de play-offs sowieso al bij voorbaat verloren als ze tegen Feyenoord moeten. Een paar spelers die niet meer hun best doen omdat ze hun toekomstige werkgever Europa in willen helpen.

Dat was vorige week ook al te zien bij Willem Janssen tegen Twente, toen speelden we ook met een man minder.

dat is een meevallertje omdat je er toen uberhaupt niets voor betaald hebt. Anders gezegd het had nog slechter kunnen uitpakken voor Roda als je hem voor een bedrag gehaald had.

Moet het trouwens eerst nog maar eens zien of Vormer wel naar Feyenoord komt.

Roda-Feyenoord in de playoffs kan raar worden ja, maar als troost: die heeft Feyenoord nog nooit goed gespeeld

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

maar als troost: die heeft Feyenoord nog nooit goed gespeeld

We kunnen elkaar de hand geven. Roda is ook altijd redelijk kansloos onderuit gegaan in de play-offs.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3631 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Fijn die domme arrogantie. Hoop dat de spelers er ook zo overdenken. Kan Twente weer een mooie rit naar huis maken.

Hehe idd. Totaal belachelijke en onnodig provocerende opmerking. Ik ga denk ik maar een klacht indienen bij de moderators van deze site

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

stinissen schreef:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Stel je maar eens voor dat Ruiz in de 94ste minuut de 1-1 scoort.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Hehe idd. Totaal belachelijke en onnodig provocerende opmerking. Ik ga denk ik maar een klacht indienen bij de moderators van deze site

Belachelijk en provocerend nog wel.. provinciale overgevoeligheid kun je eerder zeggen

stinissen (crew films & series)

• 23862 berichten
  • 77685 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Is geen domme arrogantie maar meer een stille hoop ik geef Ajax 40 % kans tegen heerenveen en als ze die winnen dan wordt Ajax tegen Twente kampioen en dat is 100%

Ik zie trouwens Tilburg wel winnen in Enschede.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

ach ja.., volgens mij gaat zondag die schaal voor-het-geval-dat naar Enschede, het kan beslist worden

Vascago

• 4798 berichten
  • 3631 stemmen

Pff ik hoop dat het dan al beslist is. Dan kan ik het kampioenschap ook nog hier in Twente vieren ipv rustig aan te doen. Anders maar in Turkije vieren

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Altijd lachen met angsthaas Rutten. Moet maar eens snel de ''rode kaarten'' tegen o.a. Willem2 & Heracles voor de geest halen. Nee, dat is makkelijk vergeten. Om maar te zwijgen over het feit dat Psv dit jaar het record van rode kaarten meekrijgen heeft gebroken (tegen 11 tegenstanders).

Hou maar op Fred.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.