- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat hij wel eens rode kaarten mee heeft gekregen doet daar niets aan af, en logisch dat je 'm daar over niet hoort. Feit blijft wel dat ie door deze onzinnige rode kaart de titel mis kan lopen. Totaal belachelijk natuurlijk dat je rood krijgt voor het passen van de bal naar een medespeler
. Zelfs die rode kaarten tegen Willem II en Heracles waren nog minder dubieus.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Medespeler? ook die bal werd gewoon ingeleverd bij een Feyenoorder 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
maakt het allemaal nog wat wranger 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zeker, en ook net Engelaar weer
. Al begrijp ik de verontwaardiging volledig, dan weet je het ook echt niet meer waar je het moet zoeken.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Veranderd niets aan het feit dat Rutten wel de laatste is die over rode kaarten tegenkrijgen moet beginnen 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Vind het wel mooi dat PSV eens goed genept wordt met een rode kaart.
Gerechtigheid voor de vele rode kaarten, Willem II en NAC voorop, die tegenstanders van PSV zeer onterecht kregen.
Als 1 ploeg dit seizoen niks te klagen heeft gehad over mazzel, dan is het PSV wel.
Benieuwd wat de Snor zo te voorspellen heeft 
Is het trouwens toeval dat onze PSV minded forumgenoten niks nog hebben gepost over gister?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ga ook maar eens VI kijken. We hebben eens een keer punten gehaald tegen de top drie
.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Jammer dat die jakkiebakhals er zit
Beetje een drol is dat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat wel, maar alles beter dan die lama reject
.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Jammer dat die jakkiebakhals er zit
Beetje een drol is dat.
Vind hem nooit zo erg. Hij is niet de meest boeiende gast, maar het kan slechter. Tijdje terug Andries Knevel nog gezien daar, da's pas kut 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Gasten zijn over het algemeen gewoon het minst. Die Jakhals heeft zo'n rare manier van praten wat me echt mateloos irriteert. Gedachtegang / argumentatie vind ik niet eens zo erg bij hem. Denkt wel vaak vanuit de gedachte van een supporter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij zegt nu wel veel zinnige dingen, ook inzake Castaignos. Wat een ouwe lul die Derksen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3631 stemmen
Gasten zijn over het algemeen gewoon het minst. Die Jakhals heeft zo'n rare manier van praten wat me echt mateloos irriteert. Gedachtegang / argumentatie vind ik niet eens zo erg bij hem. Denkt wel vaak vanuit de gedachte van een supporter.
Iig wel van de goede club 
kos
-
- 36229 berichten
- 8949 stemmen
Zeer eens met die Jakhals!
Dat moraalriddergeouwehoer altijd.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Ben het met beiden eens, als speler zijnde kan je die emotie gewoon niet tonen, je moet professioneel zijn en geen geweld uitlokken(dit roept gewoon agressie op). Maar als supporter zijnde snap je zoiets natuurlijk wel weer. Wat ik dus al zei over de Jakhals klopt gelijk in het begin ook weer 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ben het ook eens met jullie. Flauwekul om Castagnois nu te veroordelen. Prima toch dat hij lekker eens zich laat gaan na de ultieme wraak.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha Derksen pakt Genee nu wel aan met een komend interview 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben het ook eens met jullie. Flauwekul om Castagnois nu te veroordelen. Prima toch dat hij lekker eens zich laat gaan na de ultieme wraak.
Inderdaad. Zelfde geldt voor Vertonghen trouwens vorig jaar.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Inderdaad. Zelfde geldt voor Vertonghen trouwens vorig jaar.
Lijkt mij ook. Al ging Vertonghen wel iets verder dan Castagnois. Maar laten we please niet alle emotie uit het voetbal halen. Dat maakt het voetbal juist mooi.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Sergio Ramos 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat zit je toch opzichtig otherfool na te doen de laatste weken zeg. Wordt nu wel wat saai.
PS: Opvallend zeg dat die Jakhals aka Twente fan zijn FC de titel ziet winnen. Wat is dat toch? Gister ook al zendtijd voor Youri Mulder met opzichtige Twente propaganda.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Opvallend zeg dat die Jakhals aka Twente fan zijn FC de titel ziet winnen. Wat is dat toch? Gister ook al zendtijd voor Youri Mulder met opzichtige Twente propaganda.
Dat is gewoon wat wishful optimisme van een fan.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat een drol die Jakhals zeg. Alles van Ajax afzeiken maar ondertussen vergeten dat Twente eigenlijk net zo slecht speelt. En meer punten verspelen de laatste tijd.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
''Als ze het oude niveau weer halen'' (bij Ajax uit, ja??)
Die jakhals is een beunhaas.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat zeggen ze ook alweer over een team die slecht speelt en wint (Ajax)
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.