• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.789 films
  • 12.607 series
  • 34.918 seizoenen
  • 658.148 acteurs
  • 200.626 gebruikers
  • 9.480.769 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3631 stemmen

Lol. Noemt ie nu onze teamarts een manwijf

Vascago

• 4798 berichten
  • 3631 stemmen

Tonypulp schreef:

''Als ze het oude niveau weer halen'' (bij Ajax uit, ja??) Die jakhals is een beunhaas.

Molenaar ook. Zo zijn er wel meer

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1601 stemmen

Ja inderdaad. Als Ajax hun normale niveau halen in die wedstrijd hebben ze geen schijn van kans. Als, als.

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

Die Jakhals z egt zelfs veel zinniger dingen dat Gijp en vooral Derksen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Dat is het nou juist, Twente speelt ook slecht en wint Sowieso dat geneuzel en blije gedoe over Twente altijd. Het is gewoon bar en barslecht, bij Ajax en bij Twente ook. Hoorde Tom vant Hekje gisteren nog iets lullen over het constante (voetbal) van Twente

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Vind Molenaar toch wel redelijk objectief praten op tv. Was gister (nja, heb het vanmorgen teruggekeken) best kritisch op Ajax.

Die Jakhals zit er nu als een fanboy te praten. Beetje genant dit.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Die zit hier nu niet, dus of we gaan nog 100 namen noemen of laten de rest lekker achterwegen . Ging me even om deze jakhals.

Was gister (nja, heb het vanmorgen teruggekeken) best kritisch op Ajax.

Gaf hij zelfs niet de beste papieren aan Twente?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3631 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat een drol die Jakhals zeg. Alles van Ajax afzeiken maar ondertussen vergeten dat Twente eigenlijk net zo slecht speelt. En meer punten verspelen de laatste tijd.

Feit is wel dat Twente er 3 of 4 spelers heeft lopen die een wedstrijd kunnen beslissen en Ajax hooguit 1 of 2, waarvan er ook nog 1 constant door zijn eigen publiek wordt uitgefloten.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat zit je toch opzichtig otherfool na te doen de laatste weken zeg. Wordt nu wel wat saai.

Bullshit. Iedereen wiens mening van de jouwe afwijkt doet blijkbaar otherfool na.

Sergio Ramos is al jaren één van mijn favoriete verdedigers. Spijkerhard, zo zie ik ze graag. En hier slaat hij de nagel op de kop.

Iets anders dan het huilie huilie van Valdes.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Molenaar is net als die ene Feyenoorder. Hele tijd maar roepen dat ie bescheiden is en geen baan bij Ajax wilt. Ondertussen wil hij gewoon AD worden. Vies mannetje ook.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3631 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

Die zit hier nu niet, dus of we gaan nog 100 namen noemen of laten die onzin lekker achterwegen . Het gaat even om deze jakhals.

Tuurlijk maakt dat uit. Ik zei dat soort dingen gister toch ook niet tijdens studio voetbal.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Ik zei dat soort dingen gister toch ook niet tijdens studio voetbal.

Nee en dat is jouw keuze, maar ik merk het wel even op Mag ik trouwens weten wat hij dan gisteren heeft gezegd? Heb ik met mijn halve oor gemist.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Bullshit. Iedereen wiens mening van de jouwe afwijkt doet blijkbaar otherfool na.

Sergio Ramos is al jaren één van mijn favoriete verdedigers. Spijkerhard, zo zie ik ze graag. En hier slaat hij de nagel op de kop.

Je bent wel kansloos in vorm zeg. In een interview van tig alinea's 1 zinnetje erin en dan noem jij het gelijk al calimero en dergelijke Je ziet OOK VALDES dat verhaal ook relativeren. Net zoals jouw onzin bericht over Guardiola vanochtend/vanmiddag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Scheelt niks .

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Feit is wel dat Twente er 3 of 4 spelers heeft lopen die een wedstrijd kunnen beslissen en Ajax hooguit 1 of 2, waarvan er ook nog 1 constant door zijn eigen publiek wordt uitgefloten.

4? Janssen, De Jong en Ruiz, that's it.

Net als bij Ajax met Eriksen, De Jong en Sulejmani.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Bedoel dat je nu zo plots anti Barca doet om maar opzichtig tegengas hier tegen de rest te geven, die buiten kos en otherfool bijna allemaal voor Barca zijn. Het begint wat treurig te worden, op jouw manier je gelijk proberen te halen nu.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Vind ik zo'n onzin argument altijd, hoor het nu ook weer op de televisie. Vandaar dat het zo lekker loopt bij Twente de laatste tijd. Alderweireld is dan ook iemand die een wedstrijd kan beslissen, want dat heeft hij ook al vaker gedaan

Vascago

• 4798 berichten
  • 3631 stemmen

Janssen is beter dan Erikson, Luuk is beter dan Siem, Sulejmani heeft het hele jaar nog nauwelijks wat laten zien op een paar flitsen na. Dan hebben jullie die hamlap nog. Die zou het kunnen en tegen Twente scoort ie vaak. Wij hebben Chadli nog. Laatste tijd een stuk minder op dreef, maar dat was Stoch ook vorig jaar en die scoorde toen ook in de kampioenswedstrijd

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Lachen uitzending weer, en die Jakhals ben ik het altijd wel mee eens, toffe gast.

Denk alleen dat twente het moeilijker gaat krijgen in amsterdam als-ie beweert.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Twente speelt ook onder haar kunnen, maar als het er om gaat in de laatste speelronde heeft Ajax imho de beste papieren.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bedoel dat je nu zo plots anti Barca doet om maar opzichtig tegengas hier tegen de rest te geven, die buiten kos en otherfool bijna allemaal voor Barca zijn.

Neen, van Barça heb ik nooit iets moeten hebben. Maakt me trouwens maar weinig uit wie er wint, ben geen hevige supporter van Real ofzo. Maar Mourinho maakt van Real wel een aantrekkelijke ploeg en met Ramos en Özil lopen er momenteel toch twee van mijn favoriete spelers rond.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Janssen is beter dan Erikson, Luuk is beter dan Siem, Sulejmani heeft het hele jaar nog nauwelijks wat laten zien op een paar flitsen na. Dan hebben jullie die hamlap nog. Die zou het kunnen en tegen Twente scoort ie vaak. Wij hebben Chadli nog. Laatste tijd een stuk minder op dreef, maar dat was Stoch ook vorig jaar en die scoorde toen ook in de kampioenswedstrijd

Gast, lees mijn tekst nu eens. Ik vergelijk spelers niet eens. Ik noem alleen de 3 spelers die regelmatig voor Ajax en Twente wedstrijden beslissen.

Je kan nu wel alles omver gooien, maar Chadli beslist de laatste tijd niks. Ik kan ook wel Alderweireld en Vertonghen noemen, hebben de laatste periode ook zat bepalende goals gemaakt. Maar over het algemeen hebben beide clubs 3 spelers. Idem PSV, met Toivonen, Lens en Dzsudzsak.

Stop eens met die overdreven Twente verheerlijking die de laatste maanden nergens op gebaseerd is. Ajax speelt kut, Twente net zo hard.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vascago schreef:

Tsja als jullie Chadli hebben, hebben wij Ebecilio. Wat een onzin Vascago, echt waar

Naomi Watts schreef:

Twente speelt ook onder haar kunnen, maar als het er om gaat in de laatste speelronde heeft Ajax imho de beste papieren.

Omdat mijn gevoel altijd Ajax spreekt, wordt het toch niet serieus genomen... maar ik denk hetzelfde. ZEKER als Ajax uit makkelijk weet te winnen bij Heerenveen (echt niet de minste op dit moment) zie ik het in een thuis wedstrijd absoluut de Amsterdamse kant opvallen. Blijft gissen, zijn beide uit vorm.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vascago schreef:

Janssen is beter dan Erikson,

. Beter in vorm misschien maar qua potentie mag Janssen zijn veters nog niet strikken. Eriksen is potentiele wereldtop.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1601 stemmen

Het gaat er uiteindelijk om wie het meest geluk heeft wordt kampioen!

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Vascago schreef:

Fijn en aardig, maar ik vind Janssen geen leider die het team op sleeptouw neemt. Omdat hij wel is zijn mooie linkerbeen etaleert heeft iedereen het opeens over wedstrijden beslissen. Daarnaast denk ik dat Janssen nu op zijn top zit, het zal alleen nog maar bergafwaarts gaan.

Toegegeven, Eriksen is ook nog te grillig. Maar hij is dan ook nog erg jong en 100x talentvoller dan die bejaarde Janssen.

.Luuk en Siem vind ik niet erg vergelijkbaar. Siem heeft toch een sublieme balbehandeling en vanuit die balaanname doet hij soms briljante dingen. Luuk is daarinteger wat groter, sterker en bewegelijker.

Maar spelers vergelijken vind ik sowieso onzin, want juist Ajax is al 7 jaar een team waarbij individuele kwaliteiten helemaal niets zeggen. Daarom doe ik niet aan die "hij kan een wedstrijd beslissen" argumenten mee. Als dat echt zo was dan stonden we nu niet met 67 en 68 punten bovenaan.

Maar als Twente zijnde is dit nog wel de uitgelezen kans op de titel ja. Je ziet al dat het moeizamer gaat de laatste tijd.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Neen, van Barça heb ik nooit iets moeten hebben. Maakt me trouwens maar weinig uit wie er wint, ben geen hevige supporter van Real ofzo. Maar Mourinho maakt van Real wel een aantrekkelijke ploeg en met Ramos en Özil lopen er momenteel toch twee van mijn favoriete spelers rond.

Het valt je niet op dat je nooit over Barca of Real sprak en nu al een week allerlei anti Barca teksten en nieuwtjes zit te plaatsen? Kom op zeg.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Vascago krijgt het er druk mee

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tonypulp schreef:

Omdat mijn gevoel altijd Ajax spreekt, wordt het toch niet serieus genomen... maar ik denk hetzelfde. ZEKER als Ajax uit makkelijk weet te winnen bij Heerenveen (echt niet de minste op dit moment) zie ik het in een thuis wedstrijd absoluut de Amsterdamse kant opvallen. Blijft gissen, zijn beide uit vorm.

Eens. Als Twente kampioen wil worden moet het komend weekend gebeuren. Als Ajax straks speelt voor het kampioenschap winnen ze het. Ajax heeft dan alles te winnen en niets te verliezen, en Twente andersom. Heksenketel dan in de ArenA, nee, Twente bezwijkt onder de druk.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het valt je niet op dat je nooit over Barca of Real sprak en nu al een week allerlei anti Barca teksten en nieuwtjes zit te plaatsen? Kom op zeg.

Vier Classico's in zo een korte tijd. Bizar dat ik dan al eens iets over één van deze ploegen durf te posten he. Ik laat me net als zoveel anderen hier meeslepen door de hype, vooral nu de ploegen toch aan elkaar gewaagd lijken. Psychologische oorlogsvoering draagt allemaal bij aan de spanning.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.