- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Hoop trouwens voor Feyenoord dat ze Kah niet willen. Jullie hebben met Bahia al een talentloze krachtpatser achterin die niet kan voetballen.
Helemaal mee eens. Kan Feyenoord nog beter Derijck terughalen.
Liever gewoon dat Vlaar en de Vrij blijven. Prima stel.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Eens. Als Twente kampioen wil worden moet het komend weekend gebeuren. Als Ajax straks speelt voor het kampioenschap winnen ze het. Ajax heeft dan alles te winnen en niets te verliezen, en Twente andersom. Heksenketel dan in de ArenA, nee, Twente bezwijkt onder de druk.
Dat gevoel heb ik ook. Als Ajax zondag wint, dan is de kans dat ze de titel winnen best groot.
Ik zei de laatste week al, als PSV niet van Feyenoord wint, dan wordt Ajax 1e. Daar blijf ik nu ook bij. Heerenveen mist Assaidi, Heerenveen is behoorlijk uitgespeeld voor plek 8 en Ajax heeft nu de schwung wel te pakken. 0-1 of 1-2 daar ofzo. En laten we het hopen. PSV zondag gelijk en dus uitgespeeld. Dan wordt Ajax-Twente een rechtstreeks duel om de titel. Dat is toch voor de voetbalkijkers het allermooiste scenario?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Die Derksen heeft er eigenlijk maar weinig verstand van. Hoe kun je nu niet inzien dat Feyenoord met Meeuwis veel meer balans in het elftal heeft en dat hij zowat iedere 2e bal heeft + de gaten dicht loopt. Feyenoord had zo'n type speler nodig en nu is hij er.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Ik kijk ook nog met een schuin oog naar PSV als Ajax niet wint/gelijk speelt in Heerenveen. Had het al uitgerekent, om boven Twente te blijven kan eventueel een gelijkspel in Heerenveen ook nog(mits je wint van Twente). Alleen dan ben je weer van PSV afhankelijk.
kos
-
- 36229 berichten
- 8949 stemmen
En alweer geeft de Jakhals met 1 korte opmerking aan hoe dom Gijp en Derksen over Mourinho lullen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is wel het mooist idd, dan krijg je echt een mooie pot.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Dat gevoel heb ik ook. Als Ajax zondag wint, dan is de kans dat ze de titel winnen best groot.
Ik zei de laatste week al, als PSV niet van Feyenoord wint, dan wordt Ajax 1e. Daar blijf ik nu ook bij. Heerenveen mist Assaidi, Heerenveen is behoorlijk uitgespeeld voor plek 8 en Ajax heeft nu de schwung wel te pakken. 0-1 of 1-2 daar ofzo. En laten we het hopen. PSV zondag gelijk en dus uitgespeeld. Dan wordt Ajax-Twente een rechtstreeks duel om de titel. Dat is toch voor de voetbalkijkers het allermooiste scenario?
Als Ajax verliest in Heerenveen, wordt Twente kampioen waarschijnlijk. Speelt Ajax gelijk in Heerenveen, dan zie ik PSV wel kampioen worden.
eRCee
-
- 13454 berichten
- 1982 stemmen
. Beter in vorm misschien maar qua potentie mag Janssen zijn veters nog niet strikken. Eriksen is potentiele wereldtop.
Op dit moment, dit hele seizoen, is Janssen toch gewoon overduidelijk beter dan Eriksson?
En daar gaat het om, niet om de potentie.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3631 stemmen

Omdat mijn gevoel altijd Ajax spreekt, wordt het toch niet serieus genomen... maar ik denk hetzelfde. ZEKER als Ajax uit makkelijk weet te winnen bij Heerenveen (echt niet de minste op dit moment) zie ik het in een thuis wedstrijd absoluut de Amsterdamse kant opvallen. Blijft gissen, zijn beide uit vorm.
Ik moet het hier gvd tegen 10 lui opnemen. Mag ik het dan wat overdrijven. Zo vaak reageer ik hier niet eens 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik zou als Twente zijnde gewoon met 10 man verdedigen en op counter spelen. Dat Ajax het dan maar oplost. Heel grote kans op succes met die tactiek.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik kijk ook nog met een schuin oog naar PSV als Ajax niet wint/gelijk speelt in Heerenveen. Had het al uitgerekent, om boven Twente te blijven kan eventueel een gelijkspel in Heerenveen ook nog(mits je wint van Twente). Alleen dan ben je weer van PSV afhankelijk.
Dat postte ik gister al. Als PSV niet van Vitesse wint, dan kan Ajax een punt in Heerenveen pakken. Als je de week erop Twente verslaan ben je 1e.
Ik sluit overigens niet uit dat PSV alsnog meedoet tot de laatste minuten van dit seizoen. Maar ik hoop eigenlijk dat ze geknakt zijn. Titelkansen zijn nu wel heel klein daar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op dit moment, dit hele seizoen, is Janssen toch gewoon overduidelijk beter dan Eriksson?
En daar gaat het om, niet om de potentie.
Wat heeft een mobiele telefonie magnaat hiermee te maken?
Tuurlijk. Maar er werd gesteld dat Janssen een betere speler is.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
4? Janssen, De Jong en Ruiz, that's it.
Net als bij Ajax met Eriksen, De Jong en Sulejmani.
Haha, de Jong en Sulejmani kunnen eens een wedstrijdje beslissen, maar dat kan Swerts ook.
Ajax heeft alleen Eriksen eigenlijk die meerdere malen een wedstrijd kan beslissen, dus: waar een constante vorm in zit. Twente heeft er twee: Janssen en Ruiz.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Als Ajax verliest in Heerenveen, wordt Twente kampioen waarschijnlijk. Speelt Ajax gelijk in Heerenveen, dan zie ik PSV wel kampioen worden.
Ja hoor.. 
Eigenlijk zeg je dat Ajax er niks van zal bakken en 3e wordt? Je mag je clubvoorkeur ook wel ietsjes verbergen
Ajax heeft gewoon een reeele kans.
Maar voordat ik over de titel pakken praat wacht ik zondag wel af. Ben nu al gespannen. Ik zat zondag met pijn in de buik te kijken in de 2e helft toen Excelsior en PSV de gelijkmaker scoorden.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Nog steeds lachen om het feit dat mensen denken dat we juichen om een Feyenoord doelpunt
We juichen omdat PSV een goal tegen krijgt. Al speelden ze tegen FC Bal op het dak, dan was ik net zo blij geweest.
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1601 stemmen
De kans is best groot dat PSV verliest of gelijk speelt dit weekend, aangezien ze een stuk of 4-5 spelers missen.
eRCee
-
- 13454 berichten
- 1982 stemmen
Tuurlijk. Maar er werd gesteld dat Janssen een betere speler is.
Dit seizoen is dat ook zo.
Dus als je de teams dan gaat vergelijken met het oog op de laatste wedstrijd kan de balans wel doorslaan naar Twente ja.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik moet het hier gvd tegen 10 lui opnemen. Mag ik het dan wat overdrijven. Zo vaak reageer ik hier niet eens
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Tegen Vitesse wat uit nog geen punt heeft gepakt in 2011 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nog steeds lachen om het feit dat mensen denken dat we juichen om een Feyenoord doelpunt
We juichen omdat PSV een goal tegen krijgt. Al speelden ze tegen FC Bal op het dak, dan was ik net zo blij geweest.
Net zo dom als het feit dat mensen die denken dat onze haat voor Ajax groter is dan onze liefde voor Feyenoord
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
We juichen omdat PSV een goal tegen krijgt. Al speelden ze tegen FC Bal op het dak.
maar wel beelden van juichende Feyenoordspelers laten zien
dan roep je het ook over je af
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha, de Jong en Sulejmani kunnen eens een wedstrijdje beslissen, maar dat kan Swerts ook.
Ajax heeft alleen Eriksen eigenlijk die meerdere malen een wedstrijd kan beslissen, dus: waar een constante vorm in zit. Twente heeft er twee: Janssen en Ruiz.
Ik snap de vergelijking met Swerts niet, maar oke...
Sulejmani en de Jong zijn dit seizoen veel bepalender geweest als Eriksen als je het objectief bekijkt. Eriksen brengt alleen enorm veel voetbal. Sulejmani heeft dit seizoen vele belangrijke goals gemaakt. De 1-1 bij NEC en de 1-0 tegen Groningen, om recente goals te noemen.
Als we zo gaan doen, dan kan je Ruiz ook wel weglaten. Speelt waardeloos de laatste weken.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Wie praat er over drie jaar verlengen? Eén jaar verlengen was al genoeg, zodat Roda er nog wat fatsoenlijks aan kon verdienen. Nu gaat ie in de zomer voor een appel en een ei de deur uit of hij vertrekt aan het einde van volgend seizoen transfervrij. Net als die vieze judas Willem Janssen.
Net of Vormer liefde voor Roda heeft. Spelers denken vooral aan zichzelf. En de zaakwaarnemer doet daar nog een grote schep bonvenop.
Waarom zou Vormer in vredesnaam nog voor 1 jaar bijtekenen? Hij is niet gek.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
maar wel beelden van juichende Feyenoordspelers laten zien
dan roep je het ook over je af
Tsjah, daar kunnen wij natuurlijk ook niks aan doen. Ik zag het hele stadion ook al hossen voordat die beelden erop kwamen(wat eigenlijk meer als een definitieve bevestiging gold).
M.a.w. dit is het betere knip en plakwerk van Eredivisie Live/Nos 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Net of Vormer liefde voor Roda heeft. Spelers denken vooral aan zichzelf. En de zaakwaarnemer doet daar nog een grote schep bonvenop.
Wie wil er nou niet dagelijks met verfijnde voetballers als Kah trainen? 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Sulejmani en de Jong zijn dit seizoen veel bepalender geweest DAN(!!) Eriksen als je het objectief bekijkt.
Leer het nou is! 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ja hoor.. 
Eigenlijk zeg je dat Ajax er niks van zal bakken en 3e wordt? Je mag je clubvoorkeur ook wel ietsjes verbergen
Ajax heeft gewoon een reeele kans.
Maar voordat ik over de titel pakken praat wacht ik zondag wel af. Ben nu al gespannen. Ik zat zondag met pijn in de buik te kijken in de 2e helft toen Excelsior en PSV de gelijkmaker scoorden.
Euh... hoe kom je tot die conclusie? Er is ook nog een optie dat Ajax wint hè.
Als Ajax wint, zie ik Ajax wel kampioen worden. Kan me niet voorstellen dat ze thuis niet van Twente zullen winnen. Al zou een gelijkmaker in de blessuretijd geweldig zijn. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen

Hij gaf destijds zelf aan dat hij zijn contract wel wilde verlengen, tot Van Geel serieus met Feyenoord in verband werd gebracht.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Leer het nou eens! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.