• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.780 films
  • 12.604 series
  • 34.914 seizoenen
  • 658.144 acteurs
  • 200.621 gebruikers
  • 9.480.254 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Dit seizoen is dat ook zo.

Dus als je de teams dan gaat vergelijken met het oog op de laatste wedstrijd kan de balans wel doorslaan naar Twente ja.

Mwah, als het niet loopt maak je met Theo een grote kans dat ie wat gefrustreerd om zich heen gaat lopen schoppen. Vind Eriksen wel wat koeler.

Bovendien sta ik wel hoog met de Boer als tacticus op defensief opzicht en verdedigend vind ik het bij de tukkers op momenten zelfs lachwekkend.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik snap de vergelijking met Swerts niet, maar oke...

Sulejmani en de Jong zijn dit seizoen veel bepalender geweest als Eriksen als je het objectief bekijkt. Eriksen brengt alleen enorm veel voetbal. Sulejmani heeft dit seizoen vele belangrijke goals gemaakt. De 1-1 bij NEC en de 1-0 tegen Groningen, om recente goals te noemen.

Als we zo gaan doen, dan kan je Ruiz ook wel weglaten. Speelt waardeloos de laatste weken.

Ik heb het over spelers die echt bepalend zijn en zoveel kwaliteit bezitten dat ze een wedstrijd kunnen laten kantelen.

Swerts kan ook eens de winnende goal scoren, al was die vergelijking meer een grap uiteraard. Sulejmani en de Jong missen die kwaliteit om hun team beter te laten spelen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Leer het nou eens!

Incidenteel foutje Ik gebruik spreektaal, dan mag het

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik heb het over spelers die echt bepalend zijn en zoveel kwaliteit bezitten dat ze een wedstrijd kunnen laten kantelen.

Swerts kan ook eens de winnende goal scoren, al was die vergelijking meer een grap uiteraard. Sulejmani en de Jong missen die kwaliteit om hun team beter te laten spelen.

Daar ging het ook niet om. We hadden het over spelers die dit seizoen wedstrijden hebben beslist. Swerts heeft alleen Feyenoord-AZ beslist

Sulejmani en de Jong hebben al heel wat bepalende goals gemaakt.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3631 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik snap de vergelijking met Swerts niet, maar oke...

Sulejmani en de Jong zijn dit seizoen veel bepalender geweest als Eriksen als je het objectief bekijkt. Eriksen brengt alleen enorm veel voetbal. Sulejmani heeft dit seizoen vele belangrijke goals gemaakt. De 1-1 bij NEC en de 1-0 tegen Groningen, om recente goals te noemen.

Als we zo gaan doen, dan kan je Ruiz ook wel weglaten. Speelt waardeloos de laatste weken.

Dankzij zijn invalbeurten tegen Feyenoord en PSV wonnen we die wel. En in de 1ste seizoenshelft was hij wel goed itt Sulejmani.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Genoeg spelers die bijtekenen. Jij kent het reilen en zeilen bij Roda blijkbaar beter dan mij.

Hij gaf destijds zelf aan dat hij zijn contract wel wilde verlengen, tot Van Geel serieus met Feyenoord in verband werd gebracht.

Haha, Vormer geeft geen ene reet om Roda. Als hij ergens 2 euro meer kan verdienen, is hij pleite.

Hij zal Roda dankbaar zijn, dat hij een kans heeft gekregen en die met beide handen aangegrepen. Maar je denkt toch niet dat hij daarvoor een kans naar een betere club en een beter salaris voor gaat inleveren, door nog een jaar langer te voetballen met de risico dat de clubs het jaar erop niet meer in de rij staan?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Tsjah, daar kunnen wij natuurlijk ook niks aan doen.

Toch nog maar even met de dienstdoende technicus in de arena babbelen dan

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ Nicolage Rico

Jij hebt helemaal gelijk, jij bent geweldig!

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Wil je dat ook even tegen mij zeggen?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Dankzij zijn invalbeurten tegen Feyenoord en PSV wonnen we die wel. En in de 1ste seizoenshelft was hij wel goed itt Sulejmani.

't gaat toch over nu? De laatste tijd...recent...

Voor de winter hadden we ook nog Suarez die in een paar maanden nog 7 goals maakte een ook een stuk of 7 assists gaf.

Momenteel spelen drie clubs stroef en hebben alledrie de clubs een speler of 3 die het verschil maken.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Daar ging het ook niet om. We hadden het over spelers die dit seizoen wedstrijden hebben beslist. Swerts heeft alleen Feyenoord-AZ beslist

Sulejmani en de Jong hebben al heel wat bepalende goals gemaakt.

Daar ging het helemaal niet over:

Quote Vascago: Feit is wel dat Twente er 3 of 4 spelers heeft lopen die een wedstrijd kunnen beslissen en Ajax hooguit 1 of 2, waarvan er ook nog 1 constant door zijn eigen publiek wordt uitgefloten.

Dan bedoelt Vascago de spelers die daar een vast patroon in hebben. Ajax had ook Suarez nog. Nu alleen Eriksen.

Swerts heeft overigens wel meer wedstrijden negatief beslist.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Nomak schreef:

@ Nicolage Rico

Jij hebt helemaal gelijk, jij bent geweldig!

Dank je wel.

Had ik niet van je verwacht, iets toegeven.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Haha, Vormer geeft geen ene reet om Roda. Als hij ergens 2 euro meer kan verdienen, is hij pleite.

Hij zal Roda dankbaar zijn, dat hij een kans heeft gekregen en die met beide handen aangegrepen. Maar je denkt toch niet dat hij daarvoor een kans naar een betere club en een beter salaris voor gaat inleveren, door nog een jaar langer te voetballen met de risico dat de clubs het jaar erop niet meer in de rij staan?

haha alweer die discussie dat probeerde ik Nomak ook al uit te leggen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

NR en Nomak, get a room.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Vormer is een jeugdexponent van de AZ opleiding, tuurlijk heeft hij clubliefde voor Roda

Overigens ken ik de ex van hem ook van het stappen in Grunn(ze was ook wel is met die gladjakker op stap hier), opzich wel een chickie hehe.

Nina Profiel - hyves.nl - blameitonthealcohol.hyves.nl

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Als ik naar een betere club wil, dan wacht ik wel op Ajax, PSV, Twente of het buitenland. Dan ga ik niet ploeteren bij een ex topclub die teert op zijn verleden.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Daar ging het helemaal niet over:

Quote Vascago: Feit is wel dat Twente er 3 of 4 spelers heeft lopen die een wedstrijd kunnen beslissen en Ajax hooguit 1 of 2, waarvan er ook nog 1 constant door zijn eigen publiek wordt uitgefloten.

Dan bedoelt Vascago de spelers die daar een vast patroon in hebben. Ajax had ook Suarez nog. Nu alleen Eriksen.

Swerts heeft overigens wel meer wedstrijden negatief beslist.

En we hebben de Jong en Sulejmani nog.

Maargoed, denk maar wat je wil denken. Veel te vermoeiend dit, ik geef het op. Wij hebben niemand en bij Twente lopen alleen maar toppers. Vandaar dat Ajax 2x nu al na de winter vanuit een kansloze achterstand is teruggekomen tot 1 punt. Bij welke ploeg met welke toppers die alles beslissen hapert de motor dan het meeste?

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Toch nog maar even met de dienstdoende technicus in de arena babbelen dan

Naast het feit dat wij er niets aan kunnen doen zie ik het probleem ervan ook niet. Het is natuurlijk wel een erge ramp, het publiek positief te ondersteunen. Het is een schande! Schaf de muziek voor en na de wedstrijd ook maar af

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Nomak schreef:

Als ik naar een betere club wil, dan wacht ik wel op Ajax, PSV, Twente of het buitenland. Dan ga ik niet ploeteren bij een ex topclub die teert op zijn verleden.

Ach gut, Roda eindigt eens een keertje hoger dan Feyenoord.

Je mag Feyenoord wel dankbaar zijn dat Roda nu niet in de Jupiler League speelt.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Nomak schreef:

Daar ben ik het overigens ook mee eens, Feyenoord is sportief niet echt een stap vooruit natuurlijk. Financieel zou ik het zo even niet weten, aangezien Roda ook net een beetje uit het dal klimt.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ach gut, Roda eindigt eens een keertje hoger dan Feyenoord.

Je mag Feyenoord wel dankbaar zijn dat Roda nu niet in de Jupiler League speelt.

En wij zijn Roda weer dankbaar dat ze Feyenoord met een dure, kansloze speler als Cisse hebben opgezadeld

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En we hebben de Jong en Sulejmani nog.

Maargoed, denk maar wat je wil denken. Veel te vermoeiend dit, ik geef het op. Wij hebben niemand en bij Twente lopen alleen maar toppers. Vandaar dat Ajax 2x nu al na de winter vanuit een kansloze achterstand is teruggekomen tot 1 punt. Bij welke ploeg met welke toppers die alles beslissen hapert de motor dan het meeste?

Niet gaan janken hè.

En ook niet gaan aanstellen. Op zich valt nog wel mee joh. Ajax 1 Twente 2. Hopelijk ook de uitslag in de Arena.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Daar ben ik het overigens ook mee eens, Feyenoord is sportief niet echt een stap vooruit natuurlijk. Financieel zou ik het zo even niet weten, aangezien Roda ook net een beetje uit het dal klimt.

Natuurlijk is Feyenoord wel een stap vooruit, 2 zelfs.

Daar doen een paar matige jaren niks aan af. Als Feyenoord de lijn die ze nu hebben ingezet door gaan zetten na de zomer, dan spelen ze zich gewoon bij de 1e 5.

Roda haalt incidenteel prestaties die ze dit seizoen behalen. Idem ADO. Haal daar 2 goede spelers weg en ze eindigen net als Roda, Groningen etc weer op plekken 6-10.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Niet gaan janken hè.

En ook niet gaan aanstellen. Op zich valt nog wel mee joh. Ajax 1 Twente 2. Hopelijk ook de uitslag in de Arena.

Je hebt het natuurlijk over de stand op de ranglijst over 3 weken

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Daar ben ik het overigens ook mee eens, Feyenoord is sportief niet echt een stap vooruit natuurlijk. .

Wacht maar na de playoffs .

Ook op dat feit na is Feyenoord tuurlijk een vooruitgang.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Tuurlijk wel. Feyenoord is volgend jaar waarschijnlijk op alle fronten een stap vooruit (behalve misschien het Europees voetbal). Qua salaris sowieso.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Vd Vaart

Gister ook Studio Ajax gezien met vd Vaart en Sneijder. Geweldig hoe die 2 helden nog altijd om Ajax geven! Ook Emanuelson was aanwezig, maar hij kwam afscheid nemen in het stadion.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wacht maar na de playoffs .

Pay-offs bedoel je

Vascago

• 4798 berichten
  • 3631 stemmen

Damn. Ik had dat B en B niet willen kijken, maar als Rafael er is om Ajax te verdedigen, maar dan mete zo een nepgrijns, dan wil ik toch wel even kijken

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Je hebt het natuurlijk over de stand op de ranglijst over 3 weken

Dat kan niet met die uitslag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.