- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Je mag Feyenoord wel dankbaar zijn dat Roda nu niet in de Jupiler League speelt.
Financieel zou ik het zo even niet weten, aangezien Roda ook net een beetje uit het dal klimt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen

Als ik naar een betere club wil, dan wacht ik wel op Ajax, PSV, Twente of het buitenland. Dan ga ik niet ploeteren bij een ex topclub die teert op zijn verleden.
Een ex-topploeg, Feyenoord heeft wel vaker diepe dalen meegemaakt en zijn er bovenop gekomen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die jakhals wijst Derksen weer eens op zijn hypocrisie.
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1601 stemmen
Daar ben ik het overigens ook mee eens, Feyenoord is sportief niet echt een stap vooruit natuurlijk. Financieel zou ik het zo even niet weten, aangezien Roda ook net een beetje uit het dal klimt.
Financieel is Feyenoord zeker wel een stap voor uit. Ook nog een eens een mooiere club qua historie, supporters, stadion.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Beetje club pakt gewoon 6 punten tegen Feyenoord 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Kan feyenoord zoveel meer salaris bieden dan Roda dan?
Zo'n Vormer gaat natuurlijk geen grootverdiener worden bij feyenoord. Zullen ze niet fijn vinden in de selectie dan.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Beetje club pakt gewoon 6 punten tegen Feyenoord
Beetje club pakt 6 punten tegen Utrecht. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Zo'n Vormer gaat natuurlijk geen grootverdiener worden bij feyenoord. Zullen ze niet fijn vinden in de selectie dan.
Zou ook niet weten waarom Vormer een echte grootverdiener zou moeten zijn. Gewoon een erg nuttige speler, geen Ruiz of Janssen. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Shakira 
Super lekkere dame. Mazzelgozer die Pique. Spelen voor de beste ploeg ter wereld en slapen met een ontzettend lekker wijf 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
En op termijn zullen ze het sportief ook wel beter gaan doen.
Volgend seizoen al. Misschien dit seizoen al trouwens. Zou toch wat zijn, Nomak. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Shakira 
Super lekkere dame. Mazzelgozer die Pique. Spelen voor de beste ploeg ter wereld en slapen met een ontzettend lekker wijf
En nog verstand van voetbal ook. Haar favoriete voetballer (keeper) is Rene Higuita
. Godver, wat mis ik die gozer.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Allicht, veel groter budget.
Al gaat er wel gewerkt worden met een salarisplafond, en terecht wel
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Haar favoriete voetballer (keeper) is Rene Higuita
.
Zal wel door z'n rare fratsen komen. 
Risicoman.
Hij had een R op de voorkant van z'n trui moeten hebben.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
En nog verstand van voetbal ook. Haar favoriete voetballer (keeper) is Rene Higuita
. Godver, wat mis ik die gozer.
Da's toch die langharige met die bizarre redding met zijn hak in de goal?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zal wel door z'n rare fratsen komen. 
Risicoman.
Hij had een R op de voorkant van z'n trui moeten hebben.
Uiteraard
. Wat een mafkees was dat toch
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt. The scorpion kick
.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Wij deden 'm altijd na op straat vroeger, vooral toen hij die fout maakte op het W.K. 1990. Heerlijk.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
De schorpioen redding he 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Shakira 
Of je heet Robert en komt uit Groningen. Zo zie je maar weer, voetballer van Barcelona zijn en Shakira knallen is niet alles.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Of je heet Robert en komt uit Groningen. Zo zie je maar weer, voetballer van Barcelona zijn en Shakira knallen is niet alles.
Lastig kiezen, maar dan zou ik toch net wat liever Pique zijn met zijn huidige sportieve en prive situatie.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
De schorpioen redding he
Dat is maar één van zijn debiele acties geweest (zoals je ziet op het filmpje hierboven). 
Al eerder bekend geworden door gewoon naar voren te rennen met de bal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een held was het toch, geweldig team toen ook. Zelfde geldt voor Carlos Valderrama en zijn coole coupe
.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Of je heet Robert en komt uit Groningen.
Jij moet het doen met Jacques D'Ancona. Het begin lijkt op elkaar.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3631 stemmen
nee idd, dan woon ik ook liever onder de Martinitoren en slaap in een Ajax-pyama. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Mazzelgozer die Pique. Spelen voor de beste ploeg ter wereld en slapen met een ontzettend lekker wijf
Op zich is dat natuurlijk niet zo uitzonderlijk hé. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Aardige man die van Hanegem, maar een beetje simpel is hij toch ook wel hoor. Leer tenminste eens de KNVB regels voordat je boze columns schrijft:
Lens kan je niet eens vrij spreken. Gele kaarten worden niet geseponeerd. Hoogstens Engelaar kan aan een schorsing ontkomen. Zou ik overigens een prima idee vinden 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Met of zonder Engelaar maakt tegenwoordig weinig uit. Wat is die man slecht geworden.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik, als Ajacied, hoop eerlijk gezegd dat Engelaar meespeelt. Het is een voordeel voor ons als Engelaar meespeelt. Al denk ik niet dat het veel uitmaakt, ik denk dat PSV mentaal kapot is en zelfs kan verliezen tegen Vitesse.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.