• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.789 films
  • 12.607 series
  • 34.918 seizoenen
  • 658.156 acteurs
  • 200.628 gebruikers
  • 9.480.860 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Niks mis met verheerlijking, dat wordt pas fout als het misplaatst is en dat is het niet

Moeten jullie ons ook niet meer arrogant noemen natuurlijk

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Moeten jullie ons ook niet meer arrogant noemen natuurlijk

nou ja wat ik zeg, als het niet misplaatst is doe ik dat niet

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Tonypulp schreef:

Ga ik nu een uur lang naar Rotterdams kontlikken kijken ?

Quote je nog een keer. Dit begint nu wel erg schrijnend te worden ja. Snap het nut van deze terugblikken allemaal niet. Allemaal oud nieuws show. Walgelijk slechte aflevering. Ik zet het nu echt uit. Titelstrijd is spannender dan ooit en dan krijg je dit verschrikkelijke geneuzel over weet ik veel wat.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3631 stemmen

Tonypulp schreef:

Ga ik nu een uur lang naar Rotterdams kontlikken kijken ?

Ach normaal gaat het alleen over Ajax dus niet zo zeuren he

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

rep_robert schreef:

Hahaha, wat is Castaignos een kneusje zeg

echt een gemis die gozer volgend jaar, in een jaar tijd zo ontwikkeld. Altijd scherp, op het randje buitenspel en lekker irritant aan het sjorren in het veld, veel inzet en een jongen uit de regio.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Jack .

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Hopelijk een grapje Vascago . Deze dikke kale nietsnut danst er altijd omheen, loopt nu opzichtig anus te zuigen bij Been en kapt nu ook nog eens de rest af als ze over de situatie bij Ajax willen praten. Raffelt even snel Ajax af en gaat snel door over Twente.

Edit: Ach, morgen lekker VI waar ze tenminste geen idioot het woord uit laten delen.

Edit 2: Ohhh en het is alweer klaar met de top, wat bezielt hun?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Wou 't net zeggen...

Ohnee het ging toch wel even over Ajax, alleen alsnog Feyenoord beelden notabene uit eigen stadion

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Het hoeft van mij helemaal niet over Ajax te gaan, maar hoe week in week uit nadrukkelijk Ajax wordt vermeden is uiteraard gewoon belachelijk.

Zeg dan niks en blijf bezig met Feyenoord, niks mis mee als Been daar zit.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)

Hopelijk een grapje Vascago . Deze dikke kale nietsnut danst er altijd omheen, loopt nu opzichtig anus te zuigen bij Been en kapt nu ook nog eens de rest af als ze over de situatie bij Ajax willen praten.

Zo gaat het al jaren. Iedereen noemt het Studio Ajax terwijl onze kale vriend alles eraan doet om het onderwerp zo snel mogelijk te veranderen om maar niet als een fanboy over te komen. Ik wou juist dat het Studio Ajax was. Overigens maakt het me geen donder uit waar het over gaat als het programma vermakelijk is, zoals VI. Die lullen ook overal en nergens over.

Dit lijkt natuurlijk nergens meer op. Springen echt van de hak op de tak met alle onderwerpen en gaan soms bijzonder lang door op een bepaald onderwerp wat juist meer niet boeiend is. Mensen die SV voetbal inhoudelijk noemen sporen echt niet

Ben het erg eens met Derksen en zijn commentaar over van Gelder en consorten.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

echt een gemis die gozer volgend jaar, in een jaar tijd zo ontwikkeld. Altijd scherp, op het randje buitenspel en lekker irritant aan het sjorren in het veld, veel inzet en een jongen uit de regio.

En gisteren zei je nog dat de talenten zich niet ontwikkelden onder Been.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Lekker voetbalmiddagje zeg. De heerlijke zon, mooi voetbalsfeertje en natuurlijk een fijne wedstrijd. Minuut stilte vooraf was ook best indrukwekkend, ik hoorde alleen de Rotterdamse meeuwen dingen roepen.

Wat een klasbak, die Fer. Met z´n lange stelten had hij iedere bal. Wijnaldum speelde heerlijk. Ryo was lekker dreigend. En de Vrij speelde ook weer alsof hij al 10 jaar op dit niveau speelt.

Ik hoop niet dat er veel scouts in de Kuip aanwezig waren vandaag, anders zijn Wijnaldum, de Vrij en Fer weg komende zomer.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

otherfool schreef:

Onsportief en niet chique van Feyenoord om de 3-1 nog te maken. Je hebt de punten in de tas, tegenstander met 10 man, dan laat je dat zo.

Aparte eerste reactie... Dat je niet hebt genoten van de acties van Wijnaldum, Ryo, de Vrij en Fer. Vreemd, vreemd.

Toch geen voetballiefhebber?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

En gisteren zei je nog dat de talenten zich niet ontwikkelden onder Been.

ja niet iedereen maar spelers als Biseswar, Wijnaldum, Bruins, El Ahmadi is voor een groot deel van het seizoen maar weinig uitgekomen, was zelfs ronduit drama van sommigen.

De laatste weken draaien Biseswar en wijnaldum wel weer lekker, eigenlijk sinds dat een impuls kwam van Ryo en Meeuwis. Maar vind dat ook niet het grootste bezwaar van Been hoor omdat je moeilijk de rol van de trainer kan zien in zo'n situatie als de huidige

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik hoop niet dat er veel scouts in de Kuip aanwezig waren vandaag, anders zijn Wijnaldum, de Vrij en Fer weg komende zomer.

idd de Engelse clubs zullen wel niet slapen, waren altijd al geinteresseerd in Fer en Wijnaldum en dat gecombineerd met nog maar een contract van een jaar bij een noodlijdende club...

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Zelfs Mourinho krijgt Bruins niet aan het voetballen.

Maar je moet kijken naar de spelers die zich wel ongelooflijk hebben ontwikkeld. Neem een de Vrij. Die is echt onmisbaar geworden in het hart van de defensie van Feyenoord. Opbouwend ook een verademing. Ik hield mijn hart vast toen Bahia erin kwam voor Vlaar. We hebben de enige donkere man van de wereld die niet kan sprinten en timen.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

idd de Engelse clubs zullen wel niet slapen, waren altijd al geinteresseerd in Fer en Wijnaldum en dat gecombineerd met nog maar een contract van een jaar bij een noodlijdende club...

Die zijn weg. Helaas. Heb wel vertrouwen dat de Vrij bijtekent.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Mooie en verwachte overwinning van Feynoord, waardoor er nu weer van alles mogelijk is bovenin. Wie ook landskampioen wordt, psv verdient het overduidelijk het minst met hun laffe afwachtende instelling en übercalimero Sliske Rutten die alweer over de arbitrage aan het zeuren was (al was de kaart ditmaal onterecht). Psv was gewoon in elk opzicht zwakker en gaat het zelfs nog moeilijk krijgen in hun laatste 2 duels.

Ajax was verder ook een drama, met name El Hamlap.. ik heb het nu definitief met die gast gehad, al is het normaliter een goede voetballer, op basis van mentaliteit en inzet gaat die de top nergens meer halen.

Leuk trouwens dat de race voor het kampioenschap nu net zo spannend is als de race voor playoffs, in die zin hebben ze zichzelf wel degelijk een dienst bewezen daar in R'dam.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Die zijn weg. Helaas. Heb wel vertrouwen dat de Vrij bijtekent.

De Vrij moet inderdaad een goede aanbieding krijgen. Haast koste wat kost want als ie zo doorgaat pluk je daar later de vruchten van.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Als v/d Wiel al 15 miljoen waard zou zijn op 't moment, dan moet de Vrij dat over 3 jaar minstens waard zijn.

Ik hoop echt dat Vlaar blijft. Met de Vrij en Vlaar heb je gewoon een prima centrum achterin, op Eredivisie niveau. Dan nog een linksback erbij, met Martins Indi als back-up voor links-centraal en de linksbackpositie. Fernandez rechts achterin en je hebt een prima verdediging. Mokotjo deed het overigens ook weer prima op de rechtsback vandaag. Van mij mag hij daar blijven staan en het uitvechten met Fernandez voor komend seizoen. Ik vind Mokotjo beter dan Leerdam; aanvallend dreigender, sneller, fysiek beter. Swerts zal ik niet eens noemen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

AFCA moet een liedje zingen… | Lunatic News - lunaticnews.nl

Alsof wij Feyenoord liedjes gaan zingen in de ArenA

Juichen voor feyenoord? Nee dank je; tegen psv!

24-04-11

Het was vanmiddag een rare gewaarwording; Ajax-fans die staan te juichen bij het zien van een doelpunt van feyenoord. Natuurlijk waren de kakkerlakken er als de kippen bij om hun afschuw hierover uit te spreken. Wij kunnen het onderkruipsel echter geruststellen: Het juichen was niet VOOR jullie maar TEGEN psv!

AjaxF-side.NL

Weet je wat pas echt te verafschuwen is: Het trainingsveld opstormen om je eigen spelers op het hart te drukken maar te verliezen, zoals de kakkerlakken vorig seizoen flikten! Jammer dat dit jaar het feyenoord-belang eenzelfde actie wat lastiger maakte. En dan in de header boven de site notabene zetten 'clubbelang boven eigen belang'. Wiens belang diende die actie tegen twente van vorig jaar dan eigenlijk? Het blijft triest volk!

O ja; AFCA moet een liedje zingen. Wat dacht je van ' We worden kampioen!'. Sterkte met de strijd om de 8e plaats!

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Wat een puberale jankberichtjes. Dat je je daar mee bezig houdt, Robert.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Ik las het toevalig net Vind dat gestook over en weer wel geinig hoor, vooral als een Feyenoorder (zoals gewoonlijk) weer op z'n plek wordt gezet hehe

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Nou nou... op z'n plek gezet. Het is vooral nogal kansloos.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Als v/d Wiel al 15 miljoen waard zou zijn op 't moment, dan moet de Vrij dat over 3 jaar minstens waard zijn.

Ik hoop echt dat Vlaar blijft. Met de Vrij en Vlaar heb je gewoon een prima centrum achterin, op Eredivisie niveau. Dan nog een linksback erbij, met Martins Indi als back-up voor links-centraal en de linksbackpositie. Fernandez rechts achterin en je hebt een prima verdediging. Mokotjo deed het overigens ook weer prima op de rechtsback vandaag. Van mij mag hij daar blijven staan en het uitvechten met Fernandez voor komend seizoen. Ik vind Mokotjo beter dan Leerdam; aanvallend dreigender, sneller, fysiek beter. Swerts zal ik niet eens noemen.

Fernandez lijkt me nu onderhand wel erg blessuregevoelig.. Mokotjo zie ik toch liever op het middenveld maar heb eerlijk gezegd weinig op hem gelet vandaag. Leerdam komt trouwens wel vaak mee naar voren en is ondanks zn gebrek aan gewicht best venijnig. Maar we hebben wel erg veel middenvelders ja. Wist je trouwens dat we nog een jaar vastzitten aan Swerts, dat was me eerst ontgaan

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Tsjah, dat bericht van die Lunatics(wie verzint de naam) vind ik eigenlijk kanslozer Dat ze even op hun plek worden gezet met keiharde feiten vind ik niet kansloos hoor. De waarheid is hard en tegenstrijdiger dan dat kunnen die "lunatics" niet zijn. Ongeloofwaardig zooitje.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

rep_robert schreef:

AFCA moet een liedje zingen… | Lunatic News - lunaticnews.nl

Alsof wij Feyenoord liedjes gaan zingen in de ArenA

haha ach ja lachen toch, geweldige site onze eigen enige echte fanzine

(trouwens die bron van dat zingen kwam uit de Arena.)

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

haha ach ja lachen toch, geweldige site onze eigen enige echte fanzine

(trouwens die bron van dat zingen kwam uit de Arena.)

Betrouwbare Feyenoordbron binnen de ArenA(hoe verzin je het) Dan weet die bron vast ook te vermelden dat massaal het Jan Vertonghen liedje(je weet wel) door de ArenA ging na het "juichen" toen PSV achter kwam, omdat mensen anders rare ideeën krijgen. Maar de beeldvorming is al weer begonnen in de media(Studio Voetbal).

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

Ajax gaat het nog moeilijk krijgen tegen Heerenveen vrees ik. Ik zie ze eerder daar punten verspelen dan in eigen huis tegen Twente.

Ik verwacht niet dat ze in Friesland van plan zijn om Ajax aan het kampioenschap te helpen. Het is niet makkelijk om historisch gezien de allergrootste te zijn, iedereen haat je.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Betrouwbare Feyenoordbron binnen de ArenA(hoe verzin je het) Dan weet die bron vast ook te vermelden dat massaal het Jan Vertonghen liedje(je weet wel) door de ArenA ging na het "juichen" toen PSV achter kwam, omdat mensen anders rare ideeën krijgen. Maar de beeldvorming is al weer begonnen in de media(Studio Voetbal).

maak je niet druk man of verwacht je altijd objectieve info op LN (waar je blijkbaar wel vaker kijkt ) en andere fanzines. (het was geen Feyenoordbron)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.