• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.795 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.162 acteurs
  • 200.630 gebruikers
  • 9.481.247 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Keep on dreaming, de kans dat psv morgen 3 punten pakt acht ik minder dan 10%. Dit wordt zo'n dag dat Feyenoord onverzettelijk is en gewoon het geluk aan zijn zijde heeft. PSV zal er ook veel te lichtzinnig in gaan.

Hehe ik hoop met je mee. Maar je zal net zien dat het morgen na 5 minuten 0-1 wordt en 10 minuten later 0-2. Wedstrijd gespeeld.

Ik blijf erbij, als PSV morgen wint dan worden ze kampioen. Als ze het niet doen pakt Ajax de titel.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Pruim schreef:

PSV krijgt in Groningen de drie punten cadeau op de laatste speeldag. Daar kan je gerust op zijn. 100x liever PSV dan Ajax of Twente en dat zal de spelers echt wel kenbaar gemaakt worden. Dus als Twente en Ajax kampioen willen worden, zullen ze minimaal gelijk moeten staan met PSV voor de laatste speeldag. Ik ga er echter vanuit dat de schaal in Groningen uitegreikt zal worden. En ik vind dat prima!

Allemachtig, wat zielig. Groningen moet zich lekker druk maken om Heerenveen wat de rivaal is. Deze aangemaakte ''wij haten nu ook Ajax en Twente haat'' is best wel lachwekkend.

Mochten ze nou van PSV winnen en daardoor Ajax kampioen maken, gaan die hooli's daar dan weer het stadion in de fik steken?

Huistra is een Ajax man. Die luistert gelukkig niet naar domme supporters.

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

Huistra en Groningen voetballen nergens meer om, zou er niet raar van opkijken als ze deze laatste competitieweken wat krachten sparen voor de play-offs.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

Huistra en Groningen voetballen nergens meer om, zou er niet raar van opkijken als ze deze laatste competitieweken wat krachten sparen voor de play-offs.

Net of spelers een mooi potje voetbal tegen PSV laten schieten. En wie weet waar Groningen dan nog om speelt. Wie weet plek 4, wie weet wel voor een hoge klassering. Elke plek hoger is voordeel voor play offs.

Maar als Feyenoord morgen niet verliest en Ajax wint, dan zouden de resultaten van PSV verder mijn reet roesten zolang we zelf alles winnen.

Het zou natuurlijk wel de ultieme seizoensclimax zijn; Ajax-Twente in een rechtstreeks kampioensduel. De winnaar is kampioen. Als dat geen drama en emotie op zal leveren...

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Net of spelers een mooi potje voetbal tegen PSV laten schieten.

Dat zeg ik ook niet, maar kan me wel voorstellen dat Huistra spelers eventueel wat rust gunt.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dat zeg ik ook niet, maar kan me wel voorstellen dat Huistra spelers eventueel wat rust gunt.

Hoogstens spelers die niet helemaal fit zijn. We zien het wel. Er zijn voor Ajax en PSV nog 2 duels te spelen voordat we in ronde 34 zitten. Eerst morgen maar afwachten.

Als Ajax het niet wordt, dan hopelijk Twente.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Dan lees je niet goed.. als jullie psv verslaan dus

mn opmerking stond los van de jouwe

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

mn opmerking stond los van de jouwe

Vandaar dat je mijn post quote

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Die Sneijder scoorde vandaag trouwens wel weer uit een prachtige vrije trap zeg!

Toch knap, die Julio Cesar kreeg na 20 minuten rood, penalty werd 0-1 en via Sneijder en Eto'o toch een zege voor Inter.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Vandaar dat je mijn post quote

ja 't was ook aan jou gericht

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

gaat weer lekker met Real

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Als Mourinho tegen Barca vorig weekend wat gedurfder had gespeeld, dan had die 0-3 van vanavond nog wat uitgemaakt...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

blijft een eeuwige discussie heh alsof 'gedurfder' automatisch leidt tot winst

edit 0-4 haha nog voor rust

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3455 stemmen

Ja het is niet normaal hoor. Valencia was zo goed bezig en worden helemaal dol gecounterd nu. Real is ook veel sterker en dan spelen ze nog zonder Di Maria, Ronaldo, Ozil, Khedira en Alonso. Misschien moet Mourinho hun woensdag ook maar op de bank houden

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4774 stemmen

Jezus, hoe ontzettend zwak verdedigt Valencia. Lijkt wel of er geen verdedigers staan. Ze lijken wel omgekocht, wat een ramp.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

blijft een eeuwige discussie heh alsof 'gedurfder' automatisch leidt tot winst

edit 0-4 haha nog voor rust

Barca toonde de laatste jaren aan van wel. Met defensief voetbal heeft een ploeg het nog nooit jarenlang volgehouden met prijzen winnen in de moderne voetbaltijd. Ajax jaren 70, Bayern jaren 70, Liverpool jaren 80, Ajax jaren 90, Real eind vorige eeuw, Barca de laatste 5 jaar....allemaal ploegen op de aanval.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3455 stemmen

Schitterende vrije trap van Lasnik. Ik zei nog tegen mezelf: Willem II is eigenlijk alleen gevaarlijk in standaardsituaties en Lasnik kan aardig trappen. En hops! Maar AZ komt wel terug...

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Haha Willem II alweer 1-0 voor. Gebeurde ook tegen Heracles en Feyenoord.

Hopelijk wint Willem II vanavond en verliest VVV, dan heeft Willem II uit bij Twente komend weekend nog wel wat inzet en strijd.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Barca toonde de laatste jaren aan van wel. Met defensief voetbal heeft een ploeg het nog nooit jarenlang volgehouden met prijzen winnen in de moderne voetbaltijd. Ajax jaren 70, Bayern jaren 70, Liverpool jaren 80, Ajax jaren 90, Real eind vorige eeuw, Barca de laatste 5 jaar....allemaal ploegen op de aanval.

lekker boeiend. Winst is wat telt en zeker in een Clasico en straks in de halve finales

btw om je eigen cluppie nou de hele jaren 90 toe te schrijven obv twee jaar is wel erg overdreven

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha Willem II alweer 1-0 voor. Gebeurde ook tegen Heracles en Feyenoord.

Hopelijk wint Willem II vanavond en verliest VVV, dan heeft Willem II uit bij Twente komend weekend nog wel wat inzet en strijd.

dat wordt nog wel 1-4 voor AZ

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Dat onwijs verdedigende Real bakt er weer niks van in Valencia zie ik.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

lekker boeiend. Winst is wat telt en zeker in een Clasico en straks in de halve finales

btw om je eigen cluppie nou de hele jaren 90 toe te schrijven obv twee jaar is wel erg overdreven

Ieder zijn eigen visie he.

En ik schrijf Ajax niet de jaren 90 toe (alhoewel ze wel de mooiste ploeg uit die periode waren) maar ik noem ook maar een aantal clubs. Net als Liverpool ook niet de hele jaren 80 heeft beheerst. Maar de ploegen die allemaal langdarig hebben geheerst achter elkaar waren bijna alleen maar aanvallend ingestelde ploegen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Dat onwijs verdedigende Real bakt er weer niks van in Valencia zie ik.

Wat ik net al zei:

Als Mourinho tegen Barca vorig weekend wat gedurfder had gespeeld, dan had die 0-3 van vanavond nog wat uitgemaakt...

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Oh, dan is het natuurlijk helemaal niet goed, ze hadden net zo goed alles vanaf nu kunnen verliezen.

En als ze 'gedurfder' hadden gespeeld had Real natuurlijk makkelijk gewonnen tegen Barca kennelijk, ok.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Real speelde tegen Barca overigens exact zoals NL tegen Spanje in de finale.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3455 stemmen

1-1 alweer. Pereira, wat een kluns

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Hattrick Pipita. Hopelijk is ie nu eindelijk voorgoed fit.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Ben ik wel met je eens.. beter AC Milan noemen als dé ploeg van de 90s, maar die speelden ook aanvallend voetbal, zeker met die twee wereld ajacieden in de basis

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Gaat lekker met Real, hoewel Valencia net de 1-5 scoort.

Edit: 1-6.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Ben ik wel met je eens.. beter AC Milan noemen als dé ploeg van de 90s, maar die speelden ook aanvallend voetbal, zeker met die twee wereld ajacieden in de basis

En de Feyenoorder.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.