• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.796 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.162 acteurs
  • 200.630 gebruikers
  • 9.481.269 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Die laatste zin is belangrijk. Precies wat de kenners allemaal weten. Dit seizoen is maar een voorproefje van wat we allemaal te zien gaan krijgen. Hoe goed kan Real worden onder Mourinho?

Haha wat een flauwekul zeg. Mourinho heeft nu ook al alles gegeven. Barcelona zal komend seizoen niet minder worden, dus ik denk dat de verschillen gewoon zo blijven. Barca voetbalt zich naar veel punten en Real zal soms punten verliezen omdat ze betonvoetbal spelen wat niet elke week resultaat op zal leveren.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

Betondorp is toch een wijk in Amsterdam?

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Juh, komt Johan Cruijff nota bene vandaan haha

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

22-04-2011

Door het succes van FC Twente groeit het aantal supporters en dat kunnen ze met name merken bij de Kidsclub van FC Twente. Binnen twee jaar groeide het aantal leden van 3.000 naar 7.000. Het 7.000ste Kidsclublid werd deze week op zijn school verrast met een videoboodschap van zijn favoriete speler Nikolay Mihaylov.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

In Schotland wordt een Fc twente fanclub opgericht die naar eigen zeggen begint met 300 leden.

Op Twente tv staat een leuk filmpje over hoe het zover is gekomen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha wat een flauwekul zeg. Mourinho heeft nu ook al alles gegeven.

Leer eens lezen. Zegt er iemand dat hij niet alles heeft gegeven? Natuurlijk heeft hij alles gegeven, hij is een echte prof die altijd wil winnen. Maar dat hij dit seizoen al een prijs ging pakken had ik niet verwacht. En als je hem een beetje kent kan je zijn uitspraak alleen maar bevestigen. Zijn ploegen zijn het tweede seizoen altijd een stuk sterker.

Vergeet ook niet dat Real in tegenstelling tot Barcelona geen ingespeeld team is. Volgend seizoen zijn de spelers vanaf het begin op elkaar ingespeeld. Ik ga ervan uit dat iedereen blijft en dat Mourinho zal zorgen voor één of twee gerichte aankopen. Dan zou het volgend seizoen weleens een zeer spannende titelstrijd kunnen worden.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Real geen ingespeeld team? De meeste spelers spelen daar al jaren. Ook jongens als Ronaldo spelen er nu al 2 seizoen. Barca heeft toch dezelfde problemen? Jongens als Villa, Mascherano en Afellay zijn daar ook nieuw. Dat vind ik geen excuus.

Ik geloof best dat ze in zijn 2e jaar beter ingespeeld zijn, maar dat is geen garantie. Het zou kunnen. Ik vind het enorm indekken als hij steeds roept dat je in het 1e jaar weinig hoeft te verwachten.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Mascherano en Affelay hebben ook niet echt een rol van betekenis gespeeld. De fundering van Barcelona staat er toch al een aantal jaren. Real heeft met Khedira, Özil, Carvalho, Adebayor en Di Maria meer nieuwe spelers die een grote rol spelen. Met Mourinho is er nu eindelijk een trainer die waarschijnlijk wel een kans krijgt om iets moois op te bouwen. Als ze hem ook zo snel ontslaan als zijn voorgangers, tja dan bekijken ze het maar, dan wordt het daar nooit meer iets.

In het tweede jaar moeten ze wel nog beter op elkaar ingespeeld zijn. Anders heeft Mourinho gefaald.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Mascherano en Affelay hebben ook niet echt een rol van betekenis gespeeld. De fundering van Barcelona staat er toch al een aantal jaren. Real heeft met Khedira, Özil, Carvalho, Adebayor en Di Maria meer nieuwe spelers die een grote rol spelen. Met Mourinho is er nu eindelijk een trainer die waarschijnlijk wel een kans krijgt om iets moois op te bouwen. Als ze hem ook zo snel ontslaan als zijn voorgangers, tja dan bekijken ze het maar, dan wordt het daar nooit meer iets.

In het tweede jaar moeten ze wel nog beter op elkaar ingespeeld zijn. Anders heeft Mourinho gefaald.

Adebayor is wissel. Als je Afellay en Mascherano niet wil noemen, dan kan je hem ook niet noemen.

De rest klopt wel, maar zeker de 2 Duitsers hebben zich toch probleemloos in de ploeg gespeeld. Heb nou niet het idee dat Real niet ingespeeld oogt. Misschien piekt Real nu al wel, wie zal het zeggen. Qua punten hebben ze er toch best veel.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Als Feyenoord van PSV wint, halen ze de play-offs wel.

Met de wisselvalligheid dit seizoen reken ik die andere twee wedstrijden niet bij voorbaat op winst, en het hangt ook nog af wat ploegen als Heracles, NEC, Heerenveen en Utrecht doen (de een wel beter in vorm dan de ander) en wat het doelsaldo allemaal gaat worden. Dat laatste zal wel de doorslag gaan geven voor wie 8e wordt

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nec spelen we zelf nog tegen. Vrees vooral Heracles, die hebben een relatief makkelijk programma. Maar met 9 punten zou het volgens mij wel moeten lukken.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ja Heracles staat er goed voor.

Zit even te kijken maar ze moeten nog wel naar Breda en tegen Ado thuis die alles zal doen om 4e te willen worden (is te hopen dat dat nog in hun bereik ligt dan)

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

ADO zal er niet alles aan doen om 4e te worden, Van den Brom zei gister zelfs openlijk dat ze zich nu volledig op de play-offs gingen richten. Bovendien zie ik Feyenoord morgen geen punten pakken, een PSV in redelijke doen wint daar gewoon met 0-3. De enige linie die voor problemen kan gaan zorgen is de achterhoede van PSV, maar in hoeverre Feyenoord in staat is daar veel in de buurt te zijn en ze voortdurend onder druk te zetten betwijfel ik.

Paalhaas

• 1584 berichten
  • 2591 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Op je 28e nog zulke kinderachtige grapjes maken, pathetic.

Pffffffffffffffffff, ga even ergens anders lichtgeraakt doen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Quido schreef:

ADO zal er niet alles aan doen om 4e te worden, Van den Brom zei gister zelfs openlijk dat ze zich nu volledig op de play-offs gingen richten. Bovendien zie ik Feyenoord morgen geen punten pakken, een PSV in redelijke doen wint daar gewoon met 0-3. De enige linie die voor problemen kan gaan zorgen is de achterhoede van PSV, maar in hoeverre Feyenoord in staat is daar veel in de buurt te zijn en ze voortdurend onder druk te zetten betwijfel ik.

Hm zie dat AZ een eenvoudig programma heeft, helaas. Maar goed als ADO 5e wilt blijven moeten ze ook nog flink aan de bak, maakt dus niet uit.

PSv is niet in redelijke doen, behaalt met hangen en wurgen hun puntjes. Hun middenveld ben ik nu ook niet echt van onder de indruk, enkel Toivonen en natuurlijk Lens en Dszudszak. Maar met corners en met uitbraken met Biseswar en Ryo bij hun verdediging heb ik er wel vertrouwen in.

In Enschede en in Den Haag bijvoorbeeld heeft Feyenoord goed gevoetbald, hopelijk heb je weer zo'n dag, dan maak je met Psv in deze vorm een goede kans. Ik verwacht een rommelige wedstrijd met genoeg kansen.

trouwens waar je die 0-3 vandaan haalt.. Feyenoord scoort op een enkele uitzondering na altijd minstens 1 keer thuis, en tegen de topploegen hebben ze thuis of maar met 1 doelpunt verschil verloren of gewonnen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Keep on dreaming, de kans dat psv morgen 3 punten pakt acht ik minder dan 10%. Dit wordt zo'n dag dat Feyenoord onverzettelijk is en gewoon het geluk aan zijn zijde heeft. PSV zal er ook veel te lichtzinnig in gaan.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1601 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Keep on dreaming, de kans dat psv morgen 3 punten pakt acht ik minder dan 10%. Dit wordt zo'n dag dat Feyenoord onverzettelijk is en gewoon het geluk aan zijn zijde heeft. PSV zal er ook veel te lichtzinnig in gaan.

Wel knap dat je dat nu al weet

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3455 stemmen

Ik denk ook dat Feyenoord wint, hoop het ook van harte omdat ik het PSV niet gun. Mooier is nog dat Ajax - Twente dan hopelijk een spectaculaire pot wordt waar de emoties hoog oplopen omdat het dan beslist gaat worden. En dan trekt Twente hopelijk aan het langste eind

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Aan deze ene kant wel heel mooi als de competitie in die laatste wedstrijd (wat dan echt als finale beschouwd kan worden) beslist zou worden, aan de andere kant verschrikkelijk Maar dat scenario ligt inderdaad op de loer als ze psv weten te verslaan daar in R'dam.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Leuke is vooral het scenario dat het vlak voor tijd in adam gelijk staat en psv virtueel de titel heeft. En dan effe een goal van Janssen of Ruiz.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

orbit schreef:

Aan deze ene kant wel heel mooi als de competitie in die laatste wedstrijd (wat dan echt als finale beschouwd kan worden) beslist zou worden, aan de andere kant verschrikkelijk Maar dat scenario ligt inderdaad op de loer als ze psv weten te verslaan daar in R'dam.

dat zou een verlies tegen Psv wel ietsje draaglijker maken, dat orbit-figuren in de stress komen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3455 stemmen

Hmm Julio Cesar heeft rood gepakt en Lazio is op 0-1 gekomen door een pingel. Dit is niet zijn seizoen...

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

Reinbo schreef:

Leuke is vooral het scenario dat het vlak voor tijd in adam gelijk staat en psv virtueel de titel heeft. En dan effe een goal van Janssen of Ruiz.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

De Jong mag toch ook wel.

Van mij part knalt Michaylov hem er dan in

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

PSV krijgt in Groningen de drie punten cadeau op de laatste speeldag. Daar kan je gerust op zijn. 100x liever PSV dan Ajax of Twente en dat zal de spelers echt wel kenbaar gemaakt worden. Dus als Twente en Ajax kampioen willen worden, zullen ze minimaal gelijk moeten staan met PSV voor de laatste speeldag. Ik ga er echter vanuit dat de schaal in Groningen uitegreikt zal worden. En ik vind dat prima!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

dat zou een verlies tegen Psv wel ietsje draaglijker maken, dat orbit-figuren in de stress komen

Dan lees je niet goed.. als jullie psv verslaan dus Zoniet, dan is de competitie nu waarschijnlijk al beslist en heb ik nul,nul stress.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3455 stemmen

Niet de hand van Andries Jonker dus...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

De Jong mag toch ook wel.

Van mij part knalt Michaylov hem er dan in

Eigen goaltje van Van der Wiel als afscheidskado.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feyenoord doet het sowieso altijd wel goed tegen PSV toch afgezien van de 10-0 nederlaag?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Pruim schreef:

PSV krijgt in Groningen de drie punten cadeau op de laatste speeldag. Daar kan je gerust op zijn. en dat zal de spelers echt wel kenbaar gemaakt worden. !

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.