• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.796 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.162 acteurs
  • 200.630 gebruikers
  • 9.481.350 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

PSV verliest morgen van Feyenoord, Ajax laat punten liggen tegen Heerenveen, Feyenoord haalt de playoffs en Twente wordt kampioen in de ArenA.

Een zeer geslaagd einde van een rampseizoen .

Paalhaas

• 1584 berichten
  • 2591 stemmen

Velen denkt dat Feyenooit (excusez le woordgrap) morgen PSV over de knie legt. Zou best kunnen ook, en als het gebeurt, dan wordt PSV ook (waarschijnlijk ) verdiend geen kampioen. PSV moet morgen gewoon de rug rechten en laten zien hoe graag het kampioen wil worden. Op papier moet het een makkie zijn namelijk. Als naïeve supporter (want zo dien je te supporteren) zeg ik dat we Feyenooit gaan verslaan, al zal het niet van een leien dakje gaan zoals in Eindhoven.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Lekker belangrijk wat een handjevol Feyenoordsupporters willen/vinden.

Ga je altijd af op een klein groepje, terwijl de rest van Feyenoord, uiteraard inclusief selectie + staff, 100% voor de winst gaat?

Zegt ook veel over jou.

Nee, ik ga alleen af op wat er wordt gezegd op voetbal international. Dat jij conclusies trekt over iemand die je totaal niet kent zegt al genoeg over jou lijkt mij.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

moviemafketel schreef:

Wat een kans voor Ado zeg, allemachtig.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

moviemafketel schreef:

Schrijnend om te zien dat er net gewoon een gat van 40 meter tussen het middenveld en de verdedigers van Twente zat. Ze laten ze gewoon lopen van Ado.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

moviemafketel schreef:

Zoals het eruit ziet scoort Ado zo nog wel. Ze gaan er in ieder geval wel volledig voor, goed om te zien.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

moviemafketel schreef:

Pffffffffff, jonge jonge jonge

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

moviemafketel schreef:

Jaaaaaaaaaaaaa

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

moviemafketel schreef:

Heerlijk al die verdrietige vertwijfelde blikken van de Twente-spelers en supporters.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

moviemafketel schreef:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeee %&^%^%#$%#4567

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3632 stemmen

Sorry dat ik zo aan het trollen ben, maar ik heb geen flauw idee hoe ik die quotes allemaal in 1 berichtje krijg.

Dat ik zat ben heeft er niets mee te maken

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lijkt me toch handiger dat allemaal in één post te quoten.

edit: kwestie van knippen en plakken lijkt me.

2e edit: ok, vrij duidelijk nu .

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Vind het ook wel komisch zo

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

mikoz schreef:

Ajax moest sowieso alles winnen ...

Deze winst van Twente maakt toch niet zoveel uit

Tuurlijk maakt het wel uit. Zoals A&L al zegt is het gewoon prettiger om boven Twente op de ranglijst te staan. Zodat je met een eventueel gelijkspel alsnog boven hun eindigt. Nu MOET je die laatste wedstrijd echt winnen en als je wel gelijkspeelt is het gewoon simpelweg een ramp, dat was het anders niet.

Daarnaast moeten we nog steeds alles winnen natuurlijk, maar het zelfde geldt ook "gewoon" voor Twente verder. Die hebben net als ons ook alles in eigen hand. Maar eerst nog even Heerenveen uit, die hebben we ook niet 1,2,3 gewonnen. Twente kan in ieder geval lekker lang achteruit liggen tot 15 mei.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Paalhaas schreef:

Velen denkt dat Feyenooit (excusez le woordgrap) morgen PSV over de knie legt. Zou best kunnen ook, en als het gebeurt, dan wordt PSV ook (waarschijnlijk ) verdiend geen kampioen. PSV moet morgen gewoon de rug rechten en laten zien hoe graag het kampioen wil worden. Op papier moet het een makkie zijn namelijk. Als naïeve supporter (want zo dien je te supporteren) zeg ik dat we Feyenooit gaan verslaan, al zal het niet van een leien dakje gaan zoals in Eindhoven.

Op je 28e nog zulke kinderachtige grapjes maken, pathetic.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Daarnaast: op papier moet het een makkie zijn. Onzin.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

'Dani Fernandez weer geblesseerd'

Dani Fernández is vanmorgen bij de training van Feyenoord wéér geblesseerd geraakt aan zijn knie. Dat meldt NOS-verslaggever Ronald van der Geer op zijn twitter. De onfortuinlijke Spanjaard heeft sinds zijn komst naar De Kuip, in 2009, al twee zware blessures achter de rug.

De ernst van de knieblessure, die Fernandez opliep in de slotfase van de training, is op dit moment nog niet duidelijk.

Mario Been kon pas sinds enkele weken weer beschikken over rechtsback Dani Fernández. De Spanjaard sloot eind maart weer aan bij de groepstraining, na een lange revalidatieperiode. Fernandez werd in augustus geopereerd aan zijn knie. Hij scheurde toen de kruisband van zijn rechterknie af, waardoor hij onder het mes moest.

In het najaar van 2009 kwam hij maar tot vijf competitieduels, door een scheuring van de kruisband van zijn linkerknie. Eerder speelde hij voor Nec.

====

Dit is toch wel erg schrijnend. Feyenoord heeft veel geluk gehad met spelers als Cissé en Fernandez.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Hopen dat het meevalt, maar wat een pechvogel die kerel. Op goal.com staat trouwens dat het een ''lichte'' blesure is en dat Feyenoord zich geen grote zorgen maakt.

'Lichte knieblessure Fernandez op training Feyenoord' - Goal.com

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Daarnaast: op papier moet het een makkie zijn. Onzin.

Onzin inderdaad. Op papier zijn ze de betere ploeg maar dat is dan ook alles.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vascago schreef:

Sorry dat ik zo aan het trollen ben, maar ik heb geen flauw idee hoe ik die quotes allemaal in 1 berichtje krijg.

Dat ik zat ben heeft er niets mee te maken

Wel goede samenvatting van hoe ik de wedstrijd ervoer haha.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

pf ik stik zowat van de zenuwen voor morgen maar als ik zo blader op internet de Psv supporters ook, die zijn er nog helemaal niet gerust op.

Maar ik heb er toch wel een redelijk goed gevoel over (alleen dat komt eerder door mn eigen wraakgevoelens)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

Been wil revanche: Die 10-0 is in onze ziel gekerfd

Ik denk echt dat Feyenoord gaat winnen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Na gisteravond heb ik nergens meer hoop op

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Sowieso is er van verliezen omdat Ajax dan geen kampioen wordt geen sprake.

Dit is fucking Lazio Roma niet! .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik denk echt dat Feyenoord gaat winnen.

het zou dit rampseizoen nog een heel klein beetje sjeu geven zeker als je ook playoffs zou halen en dan 't liefst tegen Ado maar zover is het nog lang niet

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Mourinho heeft geruchten over een terugkeer naar Internazionale stellig ontkend. De Portugese trainer voelt zich naar eigen zeggen prima op zijn plaats bij Real Madrid. "Alle speculaties uit Italië zijn onzin'', zei Mourinho, die de afgelopen twee seizoenen bijzonder succesvol was met Inter. "Ik ben hier niet voor een jaar, maar voor veel langer. Mijn ploegen zijn altijd beter in het tweede jaar, dus ik zal keihard werken om dat ook hier in Madrid te laten gebeuren."

Die laatste zin is belangrijk. Precies wat de kenners allemaal weten. Dit seizoen is maar een voorproefje van wat we allemaal te zien gaan krijgen. Hoe goed kan Real worden onder Mourinho?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

1 van de beste trainers en bijna de beste spelers-selectie van de wereld. Dan moet je op ten duur ook wel grote successen gaan halen.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

het zou dit rampseizoen nog een heel klein beetje sjeu geven zeker als je ook playoffs zou halen en dan 't liefst tegen Ado maar zover is het nog lang niet

Als Feyenoord van PSV wint, halen ze de play-offs wel.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ik baal nog altijd enorm van Twente gister. Ik zie PSV morgen niet winnen, dan had Ajax morgenavond 1e kunnen staan. Maar nee hoor..

Eigenlijk moet ik niet zeuren, want als PSV niet wint dan heeft Ajax zelf alles in eigen hand, maar het was gister wel een meevaller geweest...nu kan iedereen nog 1, 2 of 3 worden. Denk dat Twente zichzelf gister wel een goede kans op de titel heeft bezorgd. Die winnen van Willem II terwijl Ajax naar Heerenveen moet en PSV tegen Vitesse ook niet helemaal een zekerheidje heeft.

Na gister is wel duidelijk dat Ajax sowieso 9 punten moeten pakken. Spanning neemt toe...

Hopelijk gaat Rotterdam ons morgen 2x helpen. De ene moet verliezen en de andere moet PSV verslaan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.