- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
PSV verliest morgen van Feyenoord, Ajax laat punten liggen tegen Heerenveen, Feyenoord haalt de playoffs en Twente wordt kampioen in de ArenA.
Een zeer geslaagd einde van een rampseizoen
.
Paalhaas
-
- 1584 berichten
- 2591 stemmen
Velen denkt dat Feyenooit (excusez le woordgrap) morgen PSV over de knie legt. Zou best kunnen ook, en als het gebeurt, dan wordt PSV ook (waarschijnlijk
) verdiend geen kampioen. PSV moet morgen gewoon de rug rechten en laten zien hoe graag het kampioen wil worden. Op papier moet het een makkie zijn namelijk. Als naïeve supporter (want zo dien je te supporteren) zeg ik dat we Feyenooit gaan verslaan, al zal het niet van een leien dakje gaan zoals in Eindhoven.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Lekker belangrijk wat een handjevol Feyenoordsupporters willen/vinden.
Ga je altijd af op een klein groepje, terwijl de rest van Feyenoord, uiteraard inclusief selectie + staff, 100% voor de winst gaat?
Zegt ook veel over jou.
Nee, ik ga alleen af op wat er wordt gezegd op voetbal international. Dat jij conclusies trekt over iemand die je totaal niet kent zegt al genoeg over jou lijkt mij. 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3632 stemmen
Wat een kans voor Ado zeg, allemachtig.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3632 stemmen
Schrijnend om te zien dat er net gewoon een gat van 40 meter tussen het middenveld en de verdedigers van Twente zat. Ze laten ze gewoon lopen van Ado.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3632 stemmen
Zoals het eruit ziet scoort Ado zo nog wel. Ze gaan er in ieder geval wel volledig voor, goed om te zien.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3632 stemmen
Pffffffffff, jonge jonge jonge
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3632 stemmen
Heerlijk al die verdrietige vertwijfelde blikken van de Twente-spelers en supporters.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3632 stemmen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee %&^%^%#$%#4567
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3632 stemmen
Sorry dat ik zo aan het trollen ben, maar ik heb geen flauw idee hoe ik die quotes allemaal in 1 berichtje krijg.
Dat ik zat ben heeft er niets mee te maken 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me toch handiger dat allemaal in één post te quoten.
edit: kwestie van knippen en plakken lijkt me.
2e edit: ok, vrij duidelijk nu
.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Ajax moest sowieso alles winnen ...
Deze winst van Twente maakt toch niet zoveel uit
Tuurlijk maakt het wel uit. Zoals A&L al zegt is het gewoon prettiger om boven Twente op de ranglijst te staan. Zodat je met een eventueel gelijkspel alsnog boven hun eindigt. Nu MOET je die laatste wedstrijd echt winnen en als je wel gelijkspeelt is het gewoon simpelweg een ramp, dat was het anders niet.
Daarnaast moeten we nog steeds alles winnen natuurlijk, maar het zelfde geldt ook "gewoon" voor Twente verder. Die hebben net als ons ook alles in eigen hand. Maar eerst nog even Heerenveen uit, die hebben we ook niet 1,2,3 gewonnen. Twente kan in ieder geval lekker lang achteruit liggen tot 15 mei.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Velen denkt dat Feyenooit (excusez le woordgrap) morgen PSV over de knie legt. Zou best kunnen ook, en als het gebeurt, dan wordt PSV ook (waarschijnlijk
) verdiend geen kampioen. PSV moet morgen gewoon de rug rechten en laten zien hoe graag het kampioen wil worden. Op papier moet het een makkie zijn namelijk. Als naïeve supporter (want zo dien je te supporteren) zeg ik dat we Feyenooit gaan verslaan, al zal het niet van een leien dakje gaan zoals in Eindhoven.
Op je 28e nog zulke kinderachtige grapjes maken, pathetic.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Daarnaast: op papier moet het een makkie zijn. Onzin.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
'Dani Fernandez weer geblesseerd'
Dani Fernández is vanmorgen bij de training van Feyenoord wéér geblesseerd geraakt aan zijn knie. Dat meldt NOS-verslaggever Ronald van der Geer op zijn twitter. De onfortuinlijke Spanjaard heeft sinds zijn komst naar De Kuip, in 2009, al twee zware blessures achter de rug.
De ernst van de knieblessure, die Fernandez opliep in de slotfase van de training, is op dit moment nog niet duidelijk.
Mario Been kon pas sinds enkele weken weer beschikken over rechtsback Dani Fernández. De Spanjaard sloot eind maart weer aan bij de groepstraining, na een lange revalidatieperiode. Fernandez werd in augustus geopereerd aan zijn knie. Hij scheurde toen de kruisband van zijn rechterknie af, waardoor hij onder het mes moest.
In het najaar van 2009 kwam hij maar tot vijf competitieduels, door een scheuring van de kruisband van zijn linkerknie. Eerder speelde hij voor Nec.
====
Dit is toch wel erg schrijnend. Feyenoord heeft veel geluk gehad met spelers als Cissé en Fernandez. 
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Hopen dat het meevalt, maar wat een pechvogel die kerel. Op goal.com staat trouwens dat het een ''lichte'' blesure is en dat Feyenoord zich geen grote zorgen maakt.
'Lichte knieblessure Fernandez op training Feyenoord' - Goal.com
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daarnaast: op papier moet het een makkie zijn. Onzin.
Onzin inderdaad. Op papier zijn ze de betere ploeg maar dat is dan ook alles.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Sorry dat ik zo aan het trollen ben, maar ik heb geen flauw idee hoe ik die quotes allemaal in 1 berichtje krijg.
Dat ik zat ben heeft er niets mee te maken
Wel goede samenvatting van hoe ik de wedstrijd ervoer haha.

Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
pf ik stik zowat van de zenuwen voor morgen maar als ik zo blader op internet de Psv supporters ook, die zijn er nog helemaal niet gerust op.
Maar ik heb er toch wel een redelijk goed gevoel over (alleen dat komt eerder door mn eigen wraakgevoelens)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Na gisteravond heb ik nergens meer hoop op 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Sowieso is er van verliezen omdat Ajax dan geen kampioen wordt geen sprake.
Dit is fucking Lazio Roma niet!
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik denk echt dat Feyenoord gaat winnen.
het zou dit rampseizoen nog een heel klein beetje sjeu geven
zeker als je ook playoffs zou halen en dan 't liefst tegen Ado maar zover is het nog lang niet
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die laatste zin is belangrijk. Precies wat de kenners allemaal weten. Dit seizoen is maar een voorproefje van wat we allemaal te zien gaan krijgen. Hoe goed kan Real worden onder Mourinho?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
1 van de beste trainers en bijna de beste spelers-selectie van de wereld. Dan moet je op ten duur ook wel grote successen gaan halen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
het zou dit rampseizoen nog een heel klein beetje sjeu geven
zeker als je ook playoffs zou halen en dan 't liefst tegen Ado maar zover is het nog lang niet
Als Feyenoord van PSV wint, halen ze de play-offs wel.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik baal nog altijd enorm van Twente gister. Ik zie PSV morgen niet winnen, dan had Ajax morgenavond 1e kunnen staan. Maar nee hoor..
Eigenlijk moet ik niet zeuren, want als PSV niet wint dan heeft Ajax zelf alles in eigen hand, maar het was gister wel een meevaller geweest...nu kan iedereen nog 1, 2 of 3 worden. Denk dat Twente zichzelf gister wel een goede kans op de titel heeft bezorgd. Die winnen van Willem II terwijl Ajax naar Heerenveen moet en PSV tegen Vitesse ook niet helemaal een zekerheidje heeft.
Na gister is wel duidelijk dat Ajax sowieso 9 punten moeten pakken. Spanning neemt toe...
Hopelijk gaat Rotterdam ons morgen 2x helpen. De ene moet verliezen en de andere moet PSV verslaan 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.