- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Meteen weer een dikke mogelijkheid voor ADO er achteraan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Komt nog wel 5 minuten bij als het goed is.
3 minuten slaat HE-LE-MAAL nergens op.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Shit, goede kans op 2-2.
Kutavond dit 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dikke poep dit, niet verdiend trouwens, maar goed winnen telt in deze fase natuurlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja die moet maar eens een keer in een reclamespotje voor Xanax gaan spelen of zo.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
gouden wissel die Bajrami, eerste balcontact ofzo en dan zo'n actie en voorzet
Been heb je meegekeken, als je moet scoren haal je geen aanvaller eruit voor een middenvelder.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ajax moet nu alles winnen, want Twente-Willem II wordt natuurlijk een eitje voor Twente.
Hele perspectief dat zo mooi was in 5 minuten verknald. Pfffff.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6147 stemmen
Even in het midden gelaten of het verdiend is of niet, is dit Twente wel een ploeg die kan knokken en aat het zich niet volledig overlopen door een felle tegenstander. Mentaal een sterke ploeg, voetballend zitten ze in een behoorlijke dip. Maar de punten tellen en die hebben ze weer.l
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ajax moest sowieso alles winnen ...
Deze winst van Twente maakt toch niet zoveel uit 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als de Jong voor alle verdedigers behalve de keeper dan die 2e kopbal erin had gekopt, is het dan buitenspel eigenlijk?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Als de Jong voor alle verdedigers behalve de keeper dan die 2e kopbal erin had gekopt, is het dan buitenspel eigenlijk?
bal kwam toch via de keeper terug op hem...?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja en als hij dan wel achter alle verdedigers hem voor de 2e keer inkopte, is het dan buienspel? Nu net niet geloof ik.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik kijk ook nog naar plek 2 he...
Ik sta liever op de slotdag boven Twente. Ze zijn moeilijk te verslaan. Nu staat Twente sowieso bij Ajax uit boven ons en zal Ajax dus moeten winnen.
Was toch wel van puntverlies uitgegaan vanavond. Net als bij PSV vorige week bij Heracles. Titelkansen van Ajax zijn afgenomen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Leuk potje wel. Ado sturm und drang, Twente op het tandvlees.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ja en als hij dan wel achter alle verdedigers hem voor de 2e keer inkopte, is het dan buienspel? Nu net niet geloof ik.
nee dat kan toch niet als de bal via de tegenstander terugkomt, of ik volg ik je nu niet..
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je volgt me, maar ik weet de regel dus niet. Hij kopt, bal komt via keeper terug en dan staat de Jong bijvoorbeeld in buitenspelpositie. Omdat er niet nog een verdediger van Ado nog voorhem staat is het dan geen buitenspel?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Je volgt me, maar ik weet de regel dus niet. Hij kopt, bal komt via keeper terug en dan staat de Jong bijvoorbeeld in buitenspelpositie. Omdat er niet nog een verdediger van Ado nog voorhem staat is het dan geen buitenspel?
?
De bal komt dan toch van een Ado speler...
lol otherfool, die avatar.
Goed he 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En als die via de paal was teruggekomen op zijn hoofd, dan wel buitenspel?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Dan was het nog altijd een 'pass' op hemzelf geweest...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik kijk ook nog naar plek 2 he...
Ik sta liever op de slotdag boven Twente. Ze zijn moeilijk te verslaan. Nu staat Twente sowieso bij Ajax uit boven ons en zal Ajax dus moeten winnen.
Was toch wel van puntverlies uitgegaan vanavond. Net als bij PSV vorige week bij Heracles. Titelkansen van Ajax zijn afgenomen.
Ajax moet gewoon alles winnen inclusief Twente.
En als we een beetje respectvol kampioen willen worden moeten we die laatste pot thuis ook gewoon winnen (of Twente nou punten had verspeeld of niet ) dan ben je sowieso ook zeker van de voorrondes CL.
PSV is hetgeen wat we niet in eigen handen hebben en die moeten dus (hopenlijk tege onze vrienden) min. 1x punten verspelen.
Vind het ook wel jammer hoor maar Twente heeft zovaak geluk gehad dat ik me er niet meer aan ga irriteren .. en dat is ook niet nodig als we van eigen kracht uitgaan.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Nope zelfde als dat je recht op de keeper afloopt en schiet tegen hem aan, bal komt terug en dan zou de grens opeens gaan vlaggen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Krankzinnig einde van de competitie dit trouwens. Ajax Twente als laatste potje, hoe bedenkt je het?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bedoelt Otherfool met The Special One nu Van Marwijk? Mourinho schijnt een goede leerling van m te zijn geworden...
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Twente is moe, PSV uit vorm en Ajax uitgekleed.
Ik zou op geen van 3 een stuiver durven zetten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk toch dat een van drie het gaat redden. Na de knappe overwinning van vanavond zeg ik Twente.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Als ik dan toch 1 stuivertje inzet zal het op PSV zijn, maar alleen met goede odds.
Wel een leuk scenario natuurlijk als PSV in Groningen kampioen kan worden, wetende dat Twente en Ajax hier aartsvijanden 1 en 3 zijn. Heetgebakerde Z-siders op het trainingsveld, een ingecalculeerde nederlaag en 90 minuten lang Helemaal Niets In Enschede/Amsterdam zingen. Met nog de opmerking dat PSV ooit met een 0-0 hier kampioen werd zodat Groningen niet zou degraderen.
Laat ik alvast deze complottheorie even opstarten 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Groningen was in ieder geval een geweldige plek om een kampioensfeestje te vieren 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.