- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Een Nigel-light was het van Flamini.
Laat dat light maar weg.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Nomak heeft volgens mij gelijk. Het is gezien en beoordeeld, dan mag je er achteraf niks meer mee doen. Althans, dat zijn wel de regels in de Eredivisie dus die gelden Europees ook vast wel.
Ze zouden die regel moeten herzien, het komt nu te vaak voor, dat dit soort schandalige overtredingen te licht beoordeeld worden.
En mag je Gattuso nog wel veroordelen nu, als de kopstoot buiten de reguliere speeltijd valt?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gattuso zal toch ook wel een wedstrijd of 6 tegemoed kunnen zien lijkt me...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Die zal er wel gewoon mee wegkomen, let maar op
Montorsi
-
- 9753 berichten
- 2394 stemmen
Bedroevend niveau dat Milan. Hoe kan zoiets in godsnaam aan kop gaan in Italië.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Beetje club wint ook gewoon bij Milan 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Of een pro-Tottenham sfeertje. Bij mij in ieder geval, leuke club met aardige spelers die ik de volgende ronde toch wel gun.
Tottenham is naast Arsenal de enige Engelse club die ik wel succes gun ja. Chelsea en ManU

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Arsenal is helemaal niet Engels joh. Dat kan je toch geen Engelse ploeg meer noemen? 
Zoals Inter nou ook niet bepaald nog Italiaans is.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Ach, ze hebben nu in ieder geval weer 2 Engelse basisspelers (Walcott, Wilshere).
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Arsenal is inderdaad niets Engels aan. Dan zie ik veel liever Tottenham Hotspur.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Roda JC staakt gesprekken met Vormer en overweegt verkoop in zomer.
Wat een triest gedoe alweer van Roda. Hier zit die geslepen Van Geel natuurlijk tussen, geeft Roda hier een slag onder de gordel geeft en zal Vormer meenemen naar Feyenoord.
Montorsi
-
- 9753 berichten
- 2394 stemmen
Feyenoord haalt volgend seizoen Koolwijk, Clasie komt terug, Meeuwis er nog bij, en voor Vormer hebben ze zéker geen geld over.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Beetje club wint ook gewoon bij Milan
Milan? Milan? Who the fuck is Milan!
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Feyenoord haalt volgend seizoen Koolwijk, Clasie komt terug, Meeuwis er nog bij, en voor Vormer hebben ze zéker geen geld over.
En dan hebben jullie bijna een middenmoot team 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Roda JC staakt gesprekken met Vormer en overweegt verkoop in zomer.
Wat een triest gedoe alweer van Roda. Hier zit die geslepen Van Geel natuurlijk tussen, geeft Roda hier een slag onder de gordel geeft en zal Vormer meenemen naar Feyenoord.
Haha, eerst klaag je in dit topic dat hij best wel eens een kans bij Oranje verdient, maar je bent wel verbaast dat die jongen nu verder wil kijken dan Roda JC?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord haalt volgend seizoen Koolwijk, Clasie komt terug, Meeuwis er nog bij, en voor Vormer hebben ze zéker geen geld over.
Haha, eerst klaag je in dit topic dat hij best wel eens een kans bij Oranje verdient, maar je bent wel verbaast dat die jongen nu verder wil kijken dan Roda JC?
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Feyenoord haalt volgend seizoen Koolwijk, Clasie komt terug, Meeuwis er nog bij, en voor Vormer hebben ze zéker geen geld over.
Er kan wel geld vrijgemaakt worden, maar dat zal niet gebeuren voor een speler als Vormer.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Tottenham
Geweldig gisteren hoe ze wonnen. Vooral die sprintactie van Lennon was geweldig bij dat doelpunt. Die gefrusteerde Gattuso, maakte het alleen maar erger voor die Italianen.
Jammer in ieder geval dat Flamini niet meer geschorst kan worden, als diezelfde "onzin" regels gelden, zoals in Nederland. Dat ze geen spelers na een beoordeling van de scheids achteraf niet meer kunnen schorsen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Vind die regel ook grote onzin. Het komt op hetzelfde neer: de scheids beoordeelt een charge verkeerd.
kos
-
- 46785 berichten
- 8930 stemmen
In Nederland mag je nog blij zijn dat de NOS dit kan.
Nou, we boffen maar.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dit komt voort uit de kredietcrisis. De NOS heeft keuzes moeten maken. Vreemde keuzes in mijn ogen. Er zijn bijvoorbeeld wel maar liefst zeven verslaggevers naar het WK allround schaatsen in Calgary gestuurd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord haalt volgend seizoen Koolwijk, Clasie komt terug, Meeuwis er nog bij, en voor Vormer hebben ze zéker geen geld over.
Vlaar en Wijnaldum zullen vertrekken, dat levert wel iets op. En Fer?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dit komt voort uit de kredietcrisis. De NOS heeft keuzes moeten maken. Vreemde keuzes in mijn ogen. Er zijn bijvoorbeeld wel maar liefst zeven verslaggevers naar het WK allround schaatsen in Calgary gestuurd.
Nogmaals, er is bij de NOS helemaal niks veranderd. Ze mogen contractueel zoals altijd 2 wedstrijden per ronde uitzenden en dat doen ze nu nog steeds. Alleen zijn die wedstrijden tegenwoordig over 4 avonden verspreid, waardoor 2 avonden geen live voetbal hebben.
Vanavond gelukkig wel Arsenal-Barcelona. Vooraf het mooist denkbare affiche. Ik hoop dat Barca over 2 wedstrijden doorgaat, maar ik hoop niet dat het vanavond al wordt beslist. Dan is de return geen fuck meer aan. Doe maar een 2-2 ofzo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, bovendien heeft Sport1 de primaire rechten in handen, de NOS heeft dan ook niet zo veel te willen. Die willen er heus wel vier uitzenden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, die verandering bij de UEFA is natuurlijk bedoeld om betaal tv te promoten, waar de UEFA dan ook weer aan kan verdienen. Die zender zal op de avonden zonder NOS voetbal meer kijkers trekken.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Gattuso
Tottenham eerste helft de sterkste, Ac Milaan de 2de helft. Had 0-0 of toch dan 1-1 moeten eindigen. Mooie goal van de Zweed, helaas afgekeurd.
Vanavond de match. Go Barca! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prachtig figuur die Gattuso ja
.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Heb me gisteren echt helemaal kapot gelachen. Tegen Madrid was hij al geniaal maar gisteren was het gewoon huilen van het lachen. Net zoals de commentator ben ik van mening dat als je Gattuso een hele wedstrijd volgt, je een langspeelfilm kan maken.
kos
-
- 46785 berichten
- 8930 stemmen
nadat hij die penalty heeft gemist met 2 benen vooruit . 
Esnaider
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wel weer typisch dat jij dat een mooi moment vind..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
