• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.566 films
  • 12.526 series
  • 34.662 seizoenen
  • 654.285 acteurs
  • 200.230 gebruikers
  • 9.450.898 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:
avatar van timbo_

timbo_

  • 13116 berichten
  • 3902 stemmen

otherfool schreef:

Een Nigel-light was het van Flamini.

Laat dat light maar weg.


avatar van gizmo_o

gizmo_o

  • 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nomak heeft volgens mij gelijk. Het is gezien en beoordeeld, dan mag je er achteraf niks meer mee doen. Althans, dat zijn wel de regels in de Eredivisie dus die gelden Europees ook vast wel.

Ze zouden die regel moeten herzien, het komt nu te vaak voor, dat dit soort schandalige overtredingen te licht beoordeeld worden.

En mag je Gattuso nog wel veroordelen nu, als de kopstoot buiten de reguliere speeltijd valt?


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gattuso zal toch ook wel een wedstrijd of 6 tegemoed kunnen zien lijkt me...


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Die zal er wel gewoon mee wegkomen, let maar op


avatar van Montorsi

Montorsi

  • 9753 berichten
  • 2394 stemmen

Bedroevend niveau dat Milan. Hoe kan zoiets in godsnaam aan kop gaan in Italië.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Beetje club wint ook gewoon bij Milan


avatar van orbit

orbit

  • 12092 berichten
  • 0 stemmen

Wilfred Genee schreef:

(quote)

Of een pro-Tottenham sfeertje. Bij mij in ieder geval, leuke club met aardige spelers die ik de volgende ronde toch wel gun.

Tottenham is naast Arsenal de enige Engelse club die ik wel succes gun ja. Chelsea en ManU


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Arsenal is helemaal niet Engels joh. Dat kan je toch geen Engelse ploeg meer noemen?

Zoals Inter nou ook niet bepaald nog Italiaans is.


avatar van Nicholas123

Nicholas123

  • 292 berichten
  • 284 stemmen

Ach, ze hebben nu in ieder geval weer 2 Engelse basisspelers (Walcott, Wilshere).


avatar van speranza

speranza

  • 24668 berichten
  • 0 stemmen

Arsenal is inderdaad niets Engels aan. Dan zie ik veel liever Tottenham Hotspur.


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Roda JC staakt gesprekken met Vormer en overweegt verkoop in zomer.

Wat een triest gedoe alweer van Roda. Hier zit die geslepen Van Geel natuurlijk tussen, geeft Roda hier een slag onder de gordel geeft en zal Vormer meenemen naar Feyenoord.


avatar van Montorsi

Montorsi

  • 9753 berichten
  • 2394 stemmen

Feyenoord haalt volgend seizoen Koolwijk, Clasie komt terug, Meeuwis er nog bij, en voor Vormer hebben ze zéker geen geld over.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27542 berichten
  • 4140 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Beetje club wint ook gewoon bij Milan

Milan? Milan? Who the fuck is Milan!


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Montorsi schreef:

Feyenoord haalt volgend seizoen Koolwijk, Clasie komt terug, Meeuwis er nog bij, en voor Vormer hebben ze zéker geen geld over.

En dan hebben jullie bijna een middenmoot team


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Roda JC staakt gesprekken met Vormer en overweegt verkoop in zomer.

Wat een triest gedoe alweer van Roda. Hier zit die geslepen Van Geel natuurlijk tussen, geeft Roda hier een slag onder de gordel geeft en zal Vormer meenemen naar Feyenoord.

Haha, eerst klaag je in dit topic dat hij best wel eens een kans bij Oranje verdient, maar je bent wel verbaast dat die jongen nu verder wil kijken dan Roda JC?


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

Feyenoord haalt volgend seizoen Koolwijk, Clasie komt terug, Meeuwis er nog bij, en voor Vormer hebben ze zéker geen geld over.

Meeuwis is toch maar gehuurd. Is ook al oud, Vormer is nog jong en is nu al een klasse beter dan Meeuwis. Als zijn contract niet wordt verlengd gaat hij in de zomer voor een appel en een ei weg en dan zit Feyenoord met Van Geel op de eerste rij.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha, eerst klaag je in dit topic dat hij best wel eens een kans bij Oranje verdient, maar je bent wel verbaast dat die jongen nu verder wil kijken dan Roda JC?

Neen hoor, Vormer wil best wel bijtekenen, heeft hij al meermaals aangegeven. Ik verwijt Vormer niets. Het is Roda dat de gesprekken stopzet. Die sluwe Van Geel zit met zijn kop al bij Feyenoord en maakt die jongen zijn kop gek.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Montorsi schreef:

Feyenoord haalt volgend seizoen Koolwijk, Clasie komt terug, Meeuwis er nog bij, en voor Vormer hebben ze zéker geen geld over.

Er kan wel geld vrijgemaakt worden, maar dat zal niet gebeuren voor een speler als Vormer.


avatar van happie

happie

  • 6260 berichten
  • 426 stemmen

Tottenham Geweldig gisteren hoe ze wonnen. Vooral die sprintactie van Lennon was geweldig bij dat doelpunt. Die gefrusteerde Gattuso, maakte het alleen maar erger voor die Italianen.

Jammer in ieder geval dat Flamini niet meer geschorst kan worden, als diezelfde "onzin" regels gelden, zoals in Nederland. Dat ze geen spelers na een beoordeling van de scheids achteraf niet meer kunnen schorsen.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Vind die regel ook grote onzin. Het komt op hetzelfde neer: de scheids beoordeelt een charge verkeerd.


avatar van kos

kos

  • 46785 berichten
  • 8930 stemmen

The Oceanic Six schreef:

In Nederland mag je nog blij zijn dat de NOS dit kan.

Nou, we boffen maar.


avatar van speranza

speranza

  • 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dit komt voort uit de kredietcrisis. De NOS heeft keuzes moeten maken. Vreemde keuzes in mijn ogen. Er zijn bijvoorbeeld wel maar liefst zeven verslaggevers naar het WK allround schaatsen in Calgary gestuurd.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

Feyenoord haalt volgend seizoen Koolwijk, Clasie komt terug, Meeuwis er nog bij, en voor Vormer hebben ze zéker geen geld over.

Vlaar en Wijnaldum zullen vertrekken, dat levert wel iets op. En Fer?


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

Dit komt voort uit de kredietcrisis. De NOS heeft keuzes moeten maken. Vreemde keuzes in mijn ogen. Er zijn bijvoorbeeld wel maar liefst zeven verslaggevers naar het WK allround schaatsen in Calgary gestuurd.

Nogmaals, er is bij de NOS helemaal niks veranderd. Ze mogen contractueel zoals altijd 2 wedstrijden per ronde uitzenden en dat doen ze nu nog steeds. Alleen zijn die wedstrijden tegenwoordig over 4 avonden verspreid, waardoor 2 avonden geen live voetbal hebben.

Vanavond gelukkig wel Arsenal-Barcelona. Vooraf het mooist denkbare affiche. Ik hoop dat Barca over 2 wedstrijden doorgaat, maar ik hoop niet dat het vanavond al wordt beslist. Dan is de return geen fuck meer aan. Doe maar een 2-2 ofzo.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad, bovendien heeft Sport1 de primaire rechten in handen, de NOS heeft dan ook niet zo veel te willen. Die willen er heus wel vier uitzenden.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, die verandering bij de UEFA is natuurlijk bedoeld om betaal tv te promoten, waar de UEFA dan ook weer aan kan verdienen. Die zender zal op de avonden zonder NOS voetbal meer kijkers trekken.


avatar van Stu-Pot

Stu-Pot

  • 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Gattuso Tottenham eerste helft de sterkste, Ac Milaan de 2de helft. Had 0-0 of toch dan 1-1 moeten eindigen. Mooie goal van de Zweed, helaas afgekeurd.

Vanavond de match. Go Barca!


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Prachtig figuur die Gattuso ja .


avatar van Stu-Pot

Stu-Pot

  • 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Heb me gisteren echt helemaal kapot gelachen. Tegen Madrid was hij al geniaal maar gisteren was het gewoon huilen van het lachen. Net zoals de commentator ben ik van mening dat als je Gattuso een hele wedstrijd volgt, je een langspeelfilm kan maken.


avatar van kos

kos

  • 46785 berichten
  • 8930 stemmen

nadat hij die penalty heeft gemist met 2 benen vooruit .

Esnaider .


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wel weer typisch dat jij dat een mooi moment vind..


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.