- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Het is toch maar een spelletje.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Kroaten zijn pas echte bikkels. Amper elf dagen na een appendix operatief werd verwijderd staat Luka Modric weer op het veld. Dat maakt me nog trotser op het Kroatisch bloed dat er door mijn aderen stroomt!
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Temperatuurverschil schijnt daar overdag een stuk hoger te liggen dan in de avond.
Lijkt me ook logisch, anders kan je het net zo goed 's avonds spelen.
Mwah goed, als het 5 graden warmer of iets dergelijks was is de keuze alsnog begrijpelijk maar de vraag was alleen of het dan echt een verschil zou maken.
Heb het maar opgezocht, schijnt overdag tot avond enkele graden te kunnen schelen. Maar gevoelstemperatuur met wind lijkt het belangrijkste.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Het gaat inderdaad om de gevoelstemperatuur, het is te hopen dat het windstil is.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Bah bah bah. Die Gattuso. Wat is die vent weer bloedirritant vandaag.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Een fatsoenlijke scheidsrechter had hem natuurlijk al naar de kleedkamer gestuurd. En nu heeft die geel en geschorst voor volgende wedstrijd. Lijkt me nu niet echt goed werk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Crouch
. Tottenham op zijn Italiaans
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
0-1 Crouch
Haha, en Milan moet nog naar Londen. Die gaan daar helemaal kapotgespeeld worden zoals het hoort.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Yes yes yes. Crouch 1-0. Na geweldige actie van Lennon.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Haha, er hangt hier een anti-Milan sfeertje ^^
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
WTF, de return is pas op 15 maart? Da's een hele maand wachten 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Of een pro-Tottenham sfeertje. Bij mij in ieder geval, leuke club met aardige spelers die ik de volgende ronde toch wel gun.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Milans antivoetbal verdient gewoon niks vanavond. Verder heb ik niks tegen Milan, maar ik heb veel liever dat de Spurs doorgaan. Veel leuker om naar te kijken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Bale moet wel eerst fit worden natuurlijk
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ben ik met jullie eens hoor, leuke club dat Hotspur, frisse aanvalszin.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik geef er niet meer om wie er verder komt, zolang Barca er maar ook bij zit. Voor de rest hoop ik gewoon leuke potjes te zien. Dat dit allemaal niet live te zien valt is dan ook jammer.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
0-1 Crouch
Haha, en Milan moet nog naar Londen. Die gaan daar helemaal kapotgespeeld worden zoals het hoort.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Yes. Hij is binnen. Heel mooi dit. Wel erg spannend nog op het einde. Nu PSV donderdag nog een goed resultaat en ik ben zeer tevreden.
Gattuso
compleet gek die man.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat een frusti's bij Milan
Die Gatusso 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Tering die Flamini ... hoe kun je daar geel voor geven?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Jezus, Gattuso gaat toch echt te ver inderdaad. Vervelend zijn voor een tegenstander is wat anders dan dit natuurlijk.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wow, Flamini verdient een langdurige schorsing, en volgens mij is het nog mogelijk om die te geven toch, aangezien de scheids het wel gezien en bestraft heeft, alleen met de onjuiste kleur.
Overigens, ook Gattuso verdient wel een flinke berisping.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een Nigel-light was het van Flamini.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wow, Flamini verdient een langdurige schorsing, en volgens mij is het nog mogelijk om die te geven toch, aangezien de scheids het wel gezien en bestraft heeft, alleen met de onjuiste kleur.
Op die manier gaat het toch tenzij ik me nu heel erg vergis.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dan heb ik het verkeerd Nomak, ik weet het nl. ook niet precies.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nomak heeft volgens mij gelijk. Het is gezien en beoordeeld, dan mag je er achteraf niks meer mee doen. Althans, dat zijn wel de regels in de Eredivisie dus die gelden Europees ook vast wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.