• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.634 films
  • 12.529 series
  • 34.667 seizoenen
  • 654.404 acteurs
  • 200.236 gebruikers
  • 9.451.475 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Als men Gattuso niet schorst, dan maakt de UEFA zich volslagen belachelijk en kunnen ze nooit iemand meer schorsen. Gattuso moet je gewoon zeker 3 duels schorsen.

schram101

• 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Dat hoop ik ook ja.

Weet iemand nog wat de consuquenties voor Drogba waren toen die zo kwaad werd omdat die kale scheids Barca zo in het zadel hielp?

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Als men Gattuso niet schorst, dan maakt de UEFA zich volslagen belachelijk en kunnen ze nooit iemand meer schorsen. Gattuso moet je gewoon zeker 3 duels schorsen.

Is te belachelijk voor woorden. Ze zouden beter iedereen die een schwalbe doet 3 duels schorsen. Gattuso is iemand die met hart en ziel opgaat in het voetbal. Fantastische speler.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(embed)

(embed)

nadat hij die penalty heeft gemist met 2 benen vooruit .

Esnaider .

Ik herinner het me nog goed. Esnaider . Held .

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Dat laatste filmpje is inderdaad wel grappig.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Stu-Pot schreef:

Gattuso is iemand die met hart en ziel opgaat in het voetbal. Fantastische speler.

En dat geeft hem het recht om iemand naar de keel te grijpen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Stu-Pot schreef:

Heb me gisteren echt helemaal kapot gelachen. Tegen Madrid was hij al geniaal maar gisteren was het gewoon huilen van het lachen. Net zoals de commentator ben ik van mening dat als je Gattuso een hele wedstrijd volgt, je een langspeelfilm kan maken.

Inderdaad. ZOuden ze zeker eens moeten maken net als bij Zidane. Genoten van die duels met Crouch gister. Wat een personality die Gattuso.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Nee heb ik niet gezegd. Ach, liever zo'n speler dan een speler die met het minste contact stervende op de grond ligt te creperen. Zoals ik al eerder gezegd heb, hij is intensief bezig met het voetbal.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Nee, maar het maakt de wedstrijd er wel leuker op.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Volgens mij stak jij laatst ook wat veren in de kont van Kah? Alsof het één met het ander te maken heeft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

Is te belachelijk voor woorden. Ze zouden beter iedereen die een schwalbe doet 3 duels schorsen. Gattuso is iemand die met hart en ziel opgaat in het voetbal. Fantastische speler.

Zit je dat vieze gedrag van Gattuso nu goed te praten? Het is geinig om op tv te zien, maar dat moet je natuurlijk zwaar bestraffen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik herinner het me nog goed. Esnaider . Held .

Wat een wedstrijd

YouTube - Dani Atletico Madrid Vs AFC Ajax 19.03.97 -Champions League 1997-

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Vies gedrag is natuurlijk relatief. Ik heb genoeg vieze dingen gezien dat hier dan wel wordt goed gesproken. Alleen om het feit dat ze nauw verbonden zijn met Nederland. Dan kan alles natuurlijk door de beugel.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Stu-Pot schreef:

Vies gedrag is natuurlijk relatief. Ik heb genoeg vieze dingen gezien dat hier dan wel wordt goed gesproken. Alleen om het feit dat ze nauw verbonden zijn met Nederland. Dan kan alles natuurlijk door de beugel.

Haha, ik weet meteen hoe serieus ik je mening hier nog moet nemen na dit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Ik had het kunnen verwachten natuurlijk, karma is a bitch.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Volgens mij stak jij laatst ook wat veren in de kont van Kah? Alsof het één met het ander te maken heeft.

Kah geeft alles op het veld en speelt op de rand. Nogal een verschil met kopstoten uitdelen en assistenten naar de keel grijpen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

Nogal een verschil met kopstoten uitdelen en assistenten naar de keel grijpen.

Je eigen keeper bij de keel grijpen is iets totaal anders. Yeah right..

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Kah geeft alles op het veld en speelt op de rand. Nogal een verschil met kopstoten uitdelen en assistenten naar de keel grijpen.

Haha hou op. Kah is een gestoorde psychopaat die ongelooflijk vaak ruim over de grens is gegaan met smerige acties en vieze overtredingen waarmee hij ook benen kon breken. Die gast zou niet eens betaald voetbal mogen spelen. Die stoppen ze geloof ik vooraf ook wat pilletjes in zijn mond waardoor hij helemaal gek wordt op het veld.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je eigen keeper bij de keel grijpen is iets totaal anders. Yeah right..

Wil jij wel eens heel snel even terug naar de beelden gaan kijken om te zien wie er naar de keel grijpt en wie er gegrepen wordt. Kwestie van je feiten op een rijtje te hebben. Bram Castro is degene die zijn handen niet kan thuishouden.

@ Ajax&Litmanen1

Wat een onzin allemaal. Zelfde kan ik ook over Enoh zeggen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha, ga Enoh en Kah met elkaar vergelijken

Enoh is een wat beperkte voetballer die af en toe wel eens een overtreding maakt die ook soms wat hard is. Maar Enoh is geen benenbreker en al helemaal niet te vergelijken met een gestoorde gek als Kah.

Kah is echt met afstand de gevaarlijkste speler uit de Eredivisie. En daarnaast een erg beperkte speler.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Wil jij wel eens heel snel even terug naar de beelden gaan kijken om te zien wie er naar de keel grijpt en wie er gegrepen wordt. Kwestie van je feiten op een rijtje te hebben. Bram Castro is degene die zijn handen niet kan thuishouden.

Zo stond het niet in mijn geheugen, al zou je het als Roda supporter wel weten. Dan heb ik niets gezegd.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha, ik weet meteen hoe serieus ik je mening hier nog moet nemen na dit.

Hij heeft anders meer dan gelijk:

Ajax&Litmanen1 schreef:

Nigel

De dag na de dubbele beenbreuk van Hatem Ben Arfa...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Daar is otherfool weer, meester om alle postings uit de context te trekken

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Welke context?

Nigel zorgt voor het zoveelste gebroken been en jij krijgt daar acuut een hard plassertje van omdat hij ooit in het Rood-Wit heeft gespeeld. Niet erg consequent. Dus de observatie van Stu-Pot was correct.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha, je brengt het net of ik blij was met de beenbreuk van die jongen

Ik hou wel van het type speler Nigel de Jong ja, maar ik heb zijn daden altijd veroordeeld.

Verder ga ik er niet over door. Echt enorm verspilde moeite.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kah is echt met afstand de gevaarlijkste speler uit de Eredivisie.

Als dat al zo zou zijn, dan is dat iets om trots op te zijn. Maar het is niet zo.

Nog nooit heeft Kah iemand met opzet willen blesseren, ik kan me zelfs niet eens herinneren dat er een speler geblesseerd raakte door een actie van Kah. Er is een verschil tussen hard spelen en vuil spelen, Kah speelt hard, niet vuil.

Met Gattuso vergelijken.

Ik durf te zeggen dat Kah zelfs één van de meest geliefde spelers is bij de Eredivisiespelers, met afstand de populairste speler van Roda. Is met iedereen bevriend, zelfs met de spelers waar de hardste duels mee worden uitgevochten.

Is gewoon een enorm sympathieke kerel, jij hebt echt een verkeerd beeld van deze man.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha, je brengt het net of ik blij was met de beenbreuk van die jongen

Ik hou wel van het type speler Nigel de Jong ja, maar ik heb zijn daden altijd veroordeeld.

Verder ga ik er niet over door. Echt enorm verspilde moeite.

Daden veroordeeld?

Hij zorgt voor een dubbele beenbreuk en jouw reactie is Nigel

Nou, ik ga ook eens wat mensen veroordelen. Dahmer Mikkelsen Volkert

Misschien moet je 'veroordelen' ook nog maar eens opzoeken...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik zeg nergens dat hij geen aardige jongen is. Maar op het veld is hij een slager. Deels door zijn gebrek aan kwaliteit en deels doordat hij een halve psychopaat is. Ik ben niet de enige die er zo over denkt. Zoveel incidenten met Kah gezien.

kos

• 46785 berichten
  • 8930 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Als dat al zo zou zijn, dan is dat iets om trots op te zijn. Maar het is niet zo.

Nog nooit heeft Kah iemand met opzet willen blesseren, ik kan me zelfs niet eens herinneren dat er een speler geblesseerd raakte door een actie van Kah. Er is een verschil tussen hard spelen en vuil spelen, Kah speelt hard, niet vuil.

Met Gattuso vergelijken.

Ik durf te zeggen dat Kah zelfs één van de meest geliefde spelers is bij de Eredivisiespelers, met afstand de populairste speler van Roda. Is met iedereen bevriend, zelfs met de spelers waar de hardste duels mee worden uitgevochten.

Is gewoon een enorm sympathieke kerel, jij hebt echt een verkeerd beeld van deze man.

Idd, was ook mooi te zien met Vleminckx, iemand die ook hard kan zijn maar ook enorm goed kan incasseren. (zoals dit weekend weer te zien was. )

Die stond met Kah gewoon de hele pot te dollen en als ze elkaar onderuit schopten even goede vrienden.

Maar dat snappen onze Ajax-vriendjes toch niet, dat voetbal ook door echte mannen gespeeld kan worden, trek het je niet aan. .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.