• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.634 films
  • 12.529 series
  • 34.667 seizoenen
  • 654.406 acteurs
  • 200.236 gebruikers
  • 9.451.481 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Maar ik heb dan ook niks tegen Vleminckx hoor

Ook een prima speler, erg onderschat.

Je kan ook prima hard spelen maar toch fair spelen. Dat doen spelers als Vertonghen en Enoh ook.

stinissen (crew films & series)

• 23781 berichten
  • 77511 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nogmaals, er is bij de NOS helemaal niks veranderd. Ze mogen contractueel zoals altijd 2 wedstrijden per ronde uitzenden en dat doen ze nu nog steeds. Alleen zijn die wedstrijden tegenwoordig over 4 avonden verspreid, waardoor 2 avonden geen live voetbal hebben.

Vanavond gelukkig wel Arsenal-Barcelona. Vooraf het mooist denkbare affiche. Ik hoop dat Barca over 2 wedstrijden doorgaat, maar ik hoop niet dat het vanavond al wordt beslist. Dan is de return geen fuck meer aan. Doe maar een 2-2 ofzo.

Ik zie het probleem niet ik vind persoonlijk dat al het voetbal achter de decoder moet, ook samenvatingen van de eredivisie zouden niet meer uitgezonden moeten worden zodat meer mensen eredvisie live nemen zodat op de langere termijn er meer geld beschikbaar wordt voor de clubs, een jaar lid kost net zo veel als twee thuiswedstrijden bv van Ajax in mijn geval 120 km heen en weer terug , parkeerkosten , een broodje en wat te drinken en de kaartjes, gewoon lid worden van sport 1 en eredivisie live

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Maar dat snappen onze Ajax-vriendjes toch niet, dat voetbal ook door echte mannen gespeeld kan worden, trek het je niet aan. .

Het is altijd even wachten totdat k s Ajax weer eens bij de discussie betrekt..

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Het is altijd even wachten totdat k s Ajax weer eens bij de discussie betrekt..

Gun hem dat pretje joh. NEC is niet interessant en Real is wederom de mindere van Barcelona dus je moet ergens anders dan over gaan spuwen he

kos

• 46785 berichten
  • 8930 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Ik zie het probleem niet ik vind persoonlijk dat al het voetbal achter de decoder moet, ook samenvatingen van de eredivisie zouden niet meer uitgezonden moeten worden zodat meer mensen eredvisie live nemen zodat op de langere termijn er meer geld beschikbaar wordt voor de clubs, een jaar lid kost net zo veel als twee thuiswedstrijden bv van Ajax in mijn geval 120 km heen en weer terug , parkeerkosten , een broodje en wat te drinken en de kaartjes, gewoon lid worden van sport 1 en eredivisie live

Je snapt neem ik aan wel dat je jezelf hier enorm tegenspreekt. Als als het voetbal achter de decoder moet is dat pure armoede.

Heeft niks met meer geld voor clubs te maken want zoals je zelf al zegt is het veel goedkoper om decodervoetbal te betalen dan er zelf heen te gaan... rara hoe kan het dan dat de clubs meer geld binnen krijgen...

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Ik pleit voor een date tussen Otherfool en Ajax&Litmanen

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Als dat al zo zou zijn, dan is dat iets om trots op te zijn. Maar het is niet zo.

Nog nooit heeft Kah iemand met opzet willen blesseren, ik kan me zelfs niet eens herinneren dat er een speler geblesseerd raakte door een actie van Kah. Er is een verschil tussen hard spelen en vuil spelen, Kah speelt hard, niet vuil.

Met Gattuso vergelijken.

Ik durf te zeggen dat Kah zelfs één van de meest geliefde spelers is bij de Eredivisiespelers, met afstand de populairste speler van Roda. Is met iedereen bevriend, zelfs met de spelers waar de hardste duels mee worden uitgevochten.

Is gewoon een enorm sympathieke kerel, jij hebt echt een verkeerd beeld van deze man.

Hebben we altijd wel, jij ook van Enoh blijkbaar Heb filmpjes van hem gezien dat hij in zijn vrije tijd flyers voor zijn godsdienst staat uit te delen op straat. Je moet het maar doen met bijna een miljoenensalaris

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Hij kan het nu juist doen, nu hij niet hoeft te werken.

• 23781 berichten
  • 77511 stemmen

kos schreef:

(quote)

Je snapt neem ik aan wel dat je jezelf hier enorm tegenspreekt. Als als het voetbal achter de decoder moet is dat pure armoede.

Heeft niks met meer geld voor clubs te maken want zoals je zelf al zegt is het veel goedkoper om decodervoetbal te betalen dan er zelf heen te gaan... rara hoe kan het dan dat de clubs meer geld binnen krijgen...

stadions in nederland komen altijd wel vol ik hen het over tv-geld in Nederland is dit een lachertje een club als bv Madrid krijgt meer als de hele Ned voetbal samen

kos

• 46785 berichten
  • 8930 stemmen

Dat komt omdat de hele wereld Real Madrid wil zien spelen en FC Groningen niet.

Om alle wedstrijden achter decoders te gooien gaat daar weinig aan veranderen.

kos

• 46785 berichten
  • 8930 stemmen

Djibril Cisse sporter van het jaar in Griekenland. .

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Die tackle van Flamini gister . Van mij mag hij minimaal 10 duels worden geschorst, wat een pschyopaat. Als je dat vergelijkt met de beet van Suarez is dat wel een 'liefdesbeetje'.

Die Gattuso mag van mij ook een paar duels geschorst worden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Nemen we Nigel ook mee

Kan otherfool kruipend naar de 1e hulp toe

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

kos schreef:

Djibril Cisse sporter van het jaar in Griekenland. .

Denk dat hij op handen gedragen wordt, hij heeft ook een Panathinaikos tattoo laten zetten.

(afbeelding)

kos

• 46785 berichten
  • 8930 stemmen

Yup, die tattoo is al legendarisch.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

(afbeelding)

Deze ook

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Lijkt me inderdaad een stom idee. Denk dat heel veel mensen afhaken en er juist minder geld in het laadje komt De shirtsponser zal immers ook minder willen betalen als hij niet op het open net te zien is.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Moet bij Djibril toch aan die bestorming van het veld denken waar alle spelers vluchten en hij op zijn gemakje nog wat om zich heen kijkt .

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(afbeelding)

Deze ook

Beter dronken en ver heen dat 29-04-07 op m'n been

• 23781 berichten
  • 77511 stemmen

kos schreef:

nu kijken er ongeveer 1000000 mensen naar voetbal op zondag bij de NOS al zouden er 300000 overstappen naar de decoder zou dat een goede zaak zijn voor het voetbal

kos

• 46785 berichten
  • 8930 stemmen

Wilfred Genee schreef:

Moet bij Djibril toch aan die bestorming van het veld denken waar alle spelers vluchten en hij op zijn gemakje nog wat om zich heen kijkt .

haha, ja was tof, met zn ontblote brede bovenlijf rechtovereind lopen, zo van 'wie doet me wat' .

Niemand dus. .

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Als de samenvattingen achter de decoder gaan zal ik gewoon geen samenvattingen meer gaan kijken. Voor zover ik ze al kijk, want ik zie alles van Ajax toch altijd live. Andere clubs interesseren me weinig.

Dan zoek ik ze zelfs nog liever online op.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

nu kijken er ongeveer 1000000 mensen naar voetbal op zondag bij de NOS al zouden er 300000 overstappen naar de decoder zou dat een goede zaak zijn voor het voetbal

Tuurlijk niet. Sponsorgelden en media interesse zou toch inzakken. Dat maken die paar 10tjes leden heus niet goed. Daarbij betaald de NOS er ook voor. Publieke zender is het beste uithangbord wat het voetbal zich kan wensen. Zelfs bij Talpa daalde de kijkdichtheid al enorm.

Kijken overigens 3.000.000 mensen naar Studio Sport op zondag. Als je er 1.000.000 achter de decoder krijgt (wat mij veel lijkt) gaat de shirtsponser deal van 6 naar 2 miljoen per jaar....

kos

• 46785 berichten
  • 8930 stemmen

Precies, als je zo doorgaat gaan mensen gewoon helemaal geen voetbal op tv kijken.

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Nederland heeft gewoon niet die decoder cultuur.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Òn demand of PPV werkt anders prima hoor.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Nederland heeft gewoon niet die decoder cultuur.

Mhow, Eredivisie Live zit geloof ik op 500.000 tot 600.000 leden. Dat vind ik best wel veel voor een redelijk klein land met een niet al te geweldige competitie.

kos

• 46785 berichten
  • 8930 stemmen

Aangezien er een paar miljoen mensen wekelijks Studio Sport keken valt dat nogal mee.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dat zijn alleen samenvattingen. Wil niet zeggen dat al die mensen ook de interesse hebben om live voetbal te kijken.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Wordt een met-papa-naar-de-dierentuin verhaal. Mag ik A&L uitleggen hoe de Nederlandse taal, het edele voetbalspel, de wetten der argumentatie, ja eigenlijk alle aspecten van de grotemensenwereld in elkaar zitten.

En kleuterjuf spelen is niet mijn ding

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.