• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.237 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.785 acteurs
  • 199.751 gebruikers
  • 9.422.893 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Tuurlijk is Spurs-Milan niet mooier als affiche dan Arsenal-Barcelona. Die laatste is puur voetbaltechnisch misschien wel het mooist denkbare affiche, mits Arsenal dit jaar wel een beetje partij gaat bieden.

Inter-Bayern is op papier weer boeiend, maar zal in de praktijk vrees ik geen flikker aan zijn. Daarvoor had ik wel liever Spurs-Milan gezien.

Ik ben dus bang dar Arsenal zelfs in eigen huis Barcelona geen partij kan bieden. Het wordt een afdroogpartij.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Op zich best leuk maar hangt natuurlijk aan elkaar van de complete onzin. De gemiddelde vierde official fluit namelijk ook zeer regelmatig een wedstrijd wat de hele grap eigenlijk meteen om zeep helpt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

speranza schreef:

Je bedoelt de samenvatting om 22.30 uur?

Sport1 .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Is toch wel een heel stuk minder. Vooral Modric vind ik een geweldenaar.

Eens, al ben ik ook wel een Bale fan. Al is Pienaar ook een speler die altijd wel iets kan bewerkstelligen. Mijn held Palacios gaat de kern van het middenveld bewaken, word nog leuk met Gattuso .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Op zich best leuk maar hangt natuurlijk aan elkaar van de complete onzin. De gemiddelde vierde official fluit namelijk ook zeer regelmatig een wedstrijd wat de hele grap eigenlijk meteen om zeep helpt.

Lekker boeiend. Het punt van vd Gijp was gewoon dat die 4e man een beetje een kansloze sjaak altijd is tijdens wedstrijden. Ik heb ieder geval lol met zijn tekst gehad.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Sport1 .

Als ik nu naar het station ga, dan moet ik rond half 9 wel in Vlissingen kunnen zijn

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Ik ben dus bang dar Arsenal zelfs in eigen huis Barcelona geen partij kan bieden. Het wordt een afdroogpartij.

Denk het niet. Arsenal kan in eigen huis best wel wat. Ik verwacht alleen dat ze in Nou Camp onderuit gaan. Als Arsenal morgen niet wint, dan is het denk ik gedaan. Maar het wordt denk ik spannender dan vorig seizoen met 2-2 en 4-0 geloof ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In eigen huis kan Arsenal wel gelijk spelen of met een marge van 1 winnen maar in Spanje gaan ze het schip in. Persie is wel in bloedvorm, hopelijk kan Nasri ook mee doen. Dat scheelt ook veel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Als ik nu naar het station ga, dan moet ik rond half 9 wel in Vlissingen kunnen zijn

Het bier staat al koud. Zolang je je Ajax shirt van Van der Vaart, Zlatan, Urby, Seedorf of Pienaar maar thuis laat .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Mag ik mijn Kennedy Bakircioglu en Jurgen Colin shirts wel meenemen?

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2591 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Die sjappies kiezen er zelf voor om zichzelf voor schut te zetten op de televisie, dan heb ik ook alle recht om ze te beoordelen op de manier zoals ik zelf wil

Nee, opens lekker hypocriet gaan doen omdat we mensen in een tv programma afzeiken. Sluit het actrice topic dan ook maar of de meest irritante Nederlander topic.

Wie in hemelsnaam ben jij om iemand anders te beoordelen. Zo'n mensen worden gecast omdat ze 'raar' zijn. En mensen die bewust in de media komen en andere afzeiken (bijv. Paul de Leeuw of Gordon ofzo) is een heel ander verhaal. Maar goed als jij jezelf een grote jongen vind door zo'n dingen te zeggen. Dan laat maar. Maar ik zie daar de meerwaarde niet van in. Misschien dat je mij dat kunt uitleggen. Wat heeft het voorzin om zo iemand een zwakzinnig te noemen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

filmliefhebber92 schreef:

(quote)

Wie in hemelsnaam ben jij om iemand anders te beoordelen. Zo'n mensen worden gecast omdat ze 'raar' zijn. En mensen die bewust in de media komen en andere afzeiken (bijv. Paul de Leeuw of Gordon ofzo) is een heel ander verhaal. Maar goed als jij jezelf een grote jongen vind door zo'n dingen te zeggen. Dan laat maar. Maar ik zie daar de meerwaarde niet van in. Misschien dat je mij dat kunt uitleggen. Wat heeft het voorzin om zo iemand een zwakzinnig te noemen.

Heb nergens iemand zwakzinnig genoemd. Al geloof ik er heilig in dat die flappies van ADO dat echt zijn, net zoals die Stoon Iceland jongen van de 4e generatie die naar Ajax gaat.

Maar jij zegt dat ze worden gecast, volgens mij moet je alsnog jezelf aanmelden voor zo'n programma.

En dan heb ik nog steeds alle recht om het te beoordelen op de manier zoals ik het zelf wil. Als ik Boer zoekt vrouw kansloos vind, dan mag dat. Als ik die sjonnies bij die talentshows zichzelf voor schut zie zetten mag ik dat ook vinden. Zelfde geldt ook voor die outcasts die ze voor dit programma hebben uitgekozen.

Als iemand er voor kiest om zichzelf te profileren op televisie heb ik zelf ook alle recht om hun te beoordelen. Snap niet waarom je zo hypocriet doet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

(quote)

Misschien moet jij eerst wat aan je spelling doen, voordat je hier mensen terecht gaat wijzen...

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Misschien moet jij eerst wat aan je spelling doen, voordat je hier mensen terecht gaat wijzen...

En voordat jij hem terecht wijst mag je ook wel eens uitleggen wat Afgunst, Gemiddelde en Weerleggen betekent.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Zlatan vindt Spurs gevaarlijke tegenstander

(Novum) - Zlatan Ibrahimovic vindt dat AC Milan Tottenham Hotspur dinsdag niet moet onderschatten. De twee teams staan dan in de Champions League tegenover elkaar. "Tottenham heeft een geweldig team met grote spelers en het wordt niet makkelijk. Dat ze meer dan 30 jaar niet op dit niveau hebben gespeeld, betekent niet dat we ze niet respecteren."

De afgelopen drie jaargangen verloor AC Milan steeds in de achtste finale, de laatste twee seizoenen van een Engelse tegenstander. Die statistiek zegt Ibrahimovic echter niet zo veel. "We gaan het veld op als AC Milan en spelen ons eigen spel. Dan zien we wel wat er gebeurt."

AC Milan-coach Massimiliano Allegri denkt dat de uitschakelingen in de voorgaande jaren zijn ploeg alleen maar zullen motiveren. "De Champions League is een belangrijk doel voor de club en voor de ploeg. We zijn gemotiveerd om zo ver mogelijk te komen."

De Italiaan denkt dat de Spurs niet tegen zijn ploeg opgewassen zijn. "We hebben een goede kans om door te gaan. Dan moeten we wel de beide wedstrijden met veel beleving en technische kwaliteit spelen."

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
En voordat jij hem terecht wijst mag je ook wel eens uitleggen wat Afgunst, Gemiddelde en Weerleggen betekent.

Zozo, we hebben hier een persoonlijk slaafje van otherfool

Als een zwakzinnige als die gozer van gister openlijk op tv zijn verhaal doet, dan mogen anderen daar over oordelen. Zo makkelijk is het. Als ik hier domme dingen typ en jij noemt me dom, dan is dat ook jouw goed recht.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

(quote)

Komop zeg, jij vindt dus dat anderen niemand anders mogen beoordelen en dus (?) niets moeten typen over het voorkomen van anderen. Ondertussen blijk jij het wel noodzakelijk te vinden om hier mensen aan te spreken op hun gedrag.

Iedereen heeft altijd een mening over anderen, zeker als iemand op TV komt in een dergelijk programma en dat hier te vermelden is geen probleem.

Om het recht in zijn gezicht te zeggen is iets anders, dat zou ik dan weer afkeuren (zeker gezien zijn eigenlijk wat zachte voorkomen).

Persoonlijk vond ik hem ook nou niet als 'normaal' overkomen, zat tussen een zogenaamde die-hard fan en een lonely teddybeer in.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zozo, we hebben hier een persoonlijk slaafje van otherfool

Nee constatering dat als het ff moeilijk word of je zelf vast lult je er niet meer op reageert en over iets anders begint.

Als een zwakzinnige als die gozer van gister openlijk op tv zijn verhaal doet, dan mogen anderen daar over oordelen. Zo makkelijk is het. Als ik hier domme dingen typ en jij noemt me dom, dan is dat ook jouw goed recht.

Hier ben ik het overigens mee eens. Zie wat dat betreft het probleem ook niet.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2591 stemmen

Wilfred Genee schreef:

Komop zeg, jij vindt dus dat anderen niemand anders mogen beoordelen en dus (?) niets moeten typen over het voorkomen van anderen. Ondertussen blijk jij het wel noodzakelijk te vinden om hier mensen aan te spreken op hun gedrag.

Iedereen heeft altijd een mening over anderen, zeker als iemand op TV komt in een dergelijk programma en dat hier te vermelden is geen probleem.

Om het recht in zijn gezicht te zeggen is iets anders, dat zou ik dan weer afkeuren (zeker gezien zijn eigenlijk wat zachte voorkomen).

Persoonlijk vond ik hem ook nou niet als 'normaal' overkomen, zat tussen een zogenaamde die-hard fan en een lonely teddybeer in.

Ik heb nooit gezegd dat je niemand mag beoordelen, maar ik vroeg me af waarom ze de moeite nemen om hun mening hier neer te zetten. En ja ook ik dacht dat hij anders was, maar ik ga hem hier niet belachelijk maken. Ik zie daar het nut niet van in en ik vind het niet chique. Maar goed blijkbaar vinden mensen het lollig om zo iemand uit te lachen. Dat is alles wat ik wilde zeggen. Ik beoordeel ook iedereen (doet iedereen), maar ik ga hier niet lollig liggen doen over de rug van iemand die ik niet ken. En nogmaals wat is de toegevoegde waarde om hier even te zetten dat iemand zwakzinnig is.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Vanavond trouwens wel balen, Spurs-Milan en de NOS zendt niks uit

Ook op de Duitse/Vlaamse TV ofzo niks? Enkel 'achter de decoder'?

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

The Almighty schreef:

Het kan niet zo zijn dat elke ploeg 10 kansen mist, net zoals AZ dat deed.

Zolang je er zelf elke wedstrijd dan toch vier weet te maken, zal dat weinig uitmaken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ook op de Duitse/Vlaamse TV ofzo niks? Enkel 'achter de decoder'?

CL is al jaren achter de decoder in het buitenland. Al herinner ik me van heel wat jaartjes terug nog wel dat Canvas Belgie CL voetbal had. Toen was het altijd zappen tussen het leukste affiche.

In Engeland heeft Skysport geloof ik de rechten en in Duitsland zal het commerciele RTL wat hier niet te ontvangen is dat wel doen.

In Nederland mag je nog blij zijn dat de NOS dit kan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Lekker boeiend. Het punt van vd Gijp was gewoon dat die 4e man een beetje een kansloze sjaak altijd is tijdens wedstrijden. Ik heb ieder geval lol met zijn tekst gehad.

Prima maar wilde alleen even aangeven dat zijn geouwehoer over hoe sneu het is om vierde man te zijn (dan kon je volgens hem niet fluiten en vlaggen) onzin was en niet klopte.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Naomi Watts schreef:

Eens, al ben ik ook wel een Bale fan. Al is Pienaar ook een speler die altijd wel iets kan bewerkstelligen. Mijn held Palacios gaat de kern van het middenveld bewaken, word nog leuk met Gattuso .

Zonder Modric en Bale blijft er weinig over van Tottenham. Juist op het middenveld moeten ze de slag winnen en dat gaat nu niet lukken ben ik bang.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

Roebin Kazan - FC Twente al om 13.00 uur

De wedstrijd in de Europa League tussen Roebin Kazan en FC Twente begint donderdag om 13.00 uur Nederlandse tijd. Dat heeft FC Twente dinsdag van de UEFA te horen gekregen.

Het duel zou aanvankelijk om 19.00 uur beginnen. Maandag werd het aanvangstijdstip al vervroegd naar 17.00 uur en nu wordt er dus al om 13.00 uur (15.00 uur in Moskou) afgetrapt.

De verplaatsing naar de middag heeft te maken met de zeer koude weersomstandigheden. In de avond is het aanzienlijk kouder dan overdag.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Zonder Modric en Bale blijft er weinig over van Tottenham. Juist op het middenveld moeten ze de slag winnen en dat gaat nu niet lukken ben ik bang.

Ach als Ajax met een flut middenveld kan winnen.......

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Quido schreef:

Zolang je er zelf elke wedstrijd dan toch vier weet te maken, zal dat weinig uitmaken.

Ik denk niet dat PSV met hun verdedigende tactiek elke wedstrijd 3 of 4 doelpunten scoort.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

@ stuympos Die wedstrijd ging in tegenstelling tot vanavond natuurlijk nergens meer om.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

speranza schreef:

@ stuympos Die wedstrijd ging in tegenstelling tot vanavond natuurlijk nergens meer om.

Dan nog.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Ik zat al bijna met mijn Gunners sjaaltje in een Irish Pub vlakbij Times Square, kom ik erachter dat het morgen is. Tijdsverschil doet rare dingen

Verwacht in alle eerlijkheid dat Barca er weer makkelijk overheen loopt. Ik zou het een behoorlijke stunt vinden als Arsenal wint.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.