- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen van alleen haalt op dit moment de top 10. Anelka heeft niet eens uitzicht op de top 10. Wat een drama is dat toch.
Momenteel niet nee, maar een Torres of Drogba in vorm is wel degelijk top 10 materiaal. Zit toch iets goed fout daar bij die club. Voer voor de psycholoog.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2591 stemmen
Heb je hem ook weer..
Mensen die meedoen aan dat programma lopen het risico dat ze kritiek krijgen van de tv kijkers. Boehoe, wat erg.
Het was een redelijk zwakzinnige gozer gister, maar hij was ergens nog wel symphatiek.
Nam tenminste voor pa en ma een souvenir mee uit Liverpool
Wat heeft het voor zin om te zeggen dat iemand zwakzinnig is. Denk je dat je dan stoer bent of lucht het op om zoiets hier te plaatsen. Respect is ver te zoeken bij een aantal hier.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Momenteel niet nee, maar een Torres of Drogba in vorm is wel degelijk top 10 materiaal. Zit toch iets goed fout daar bij die club. Voer voor de psycholoog.
Drogba is zo langzamerhand over zijn top heen, dus die komt er niet meer. Ben wel altijd een fan van hem geweest. Wat een beest.
Torres kan weer in de top 10 komen, als hij zijn oude niveau haalt.
Voor mij heeft Anelka niet eens in de top 50 gestaan, nog nooit.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Wauw. Afellay staat er toch wel erg goed op daar in Barcelona. Basisplek in CL tegen Arsenal, het kan slechter.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wauw. Afellay staat er toch wel erg goed op daar in Barcelona.
Voetbalzone - 'Shakira en gebrekkig contact met Afellay reden van remise Barcelona'

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wauw. Afellay staat er toch wel erg goed op daar in Barcelona. Basisplek in CL tegen Arsenal, het kan slechter.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Is Afellay dan in wereldvorm? Volgens mij moet ie nog aarden in Barca, en dan nog moet ik het zien. We hebben het hier wel over Barca, hè. In Oranje heeft ie ook gewoon nog flink wat spelers voor zich staan in de pikorde.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Weer zo'n clsic re_robert post. Ach, dat zijn vaak de standpunten van die niet al te slimme alpha-male supportertjes. Ik vond het wel een verademing dat er eindelijk een supporter was met een gemiddeld IQ.
LOL, die gast wordt nog vet bemoederd. Heb je je boterhammetjes mee? Heb je je paspoort mee? Heb je je jas mee?
Vraag me af in wat voor opzicht deze jongen normaler is dan die supporters van de afgelopen weken. Met een cameraploeg een café in willen waar allemaal hoolies zitten is gewoon plain stupid. Dat ze uberhaupt de moeite namen om erheen te lopen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Wat heeft het voor zin om te zeggen dat iemand zwakzinnig is. Denk je dat je dan stoer bent of lucht het op om zoiets hier te plaatsen. Respect is ver te zoeken bij een aantal hier.
Die sjappies kiezen er zelf voor om zichzelf voor schut te zetten op de televisie, dan heb ik ook alle recht om ze te beoordelen op de manier zoals ik zelf wil 
Nee, opens lekker hypocriet gaan doen omdat we mensen in een tv programma afzeiken. Sluit het actrice topic dan ook maar of de meest irritante Nederlander topic.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik heb net de herhaling van VI gezien en wat heb ik toch weer genoten! Overigens moet ik ook kwijt dat het maar weer duidelijk wordt dat sommige mensen hier (ik noem geen namen) totaal geen verstand van voetbal hebben.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Afellay zal als iedereen fit is gewoon een invaller blijven. De rest is gewoon nog 2 niveaus beter.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Overigens moet ik ook kwijt dat het maar weer duidelijk wordt dat sommige mensen hier (ik noem geen namen) totaal geen verstand van voetbal hebben.
Zo kan je de niet Ajacieden op Moviemeter ook omschrijven ja 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Zo kan je de niet Ajacieden op Moviemeter ook omschrijven ja
Tja, het feit dat sommige mensen hier beweren dat PSV geweldig voetbal speelt, getuigt van zeer weinig voetbalkennis. Maar nogmaals, ik noem geen namen 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vanavond trouwens wel balen, Spurs-Milan en de NOS zendt niks uit behalve een samenvatting 
Irritant dat ze een speelronde over 2 weken uitsmeren. De NOS mag 2 duels live uitzenden maar aangezien het op 4 avonden komt is het wel jammer. Alleen morgen Arsenal-Barcelona en volgende week Inter-Bayern.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als PSV de titel pakt hebben ze het gewoon alweer geweldig gedaan ja. Dat jij liever "mooi" voetbal ziet en telkens langs de prijzen grijpt, daar kan Fred Rutten ook niets aan doen. Zijn ploeg scoort het meeste van alle ploegen uit de Eredivisie en ze pakken de laatste jaren vaak de titel.
Wie speelt er dan voetbal zoals het hoort?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Als PSV de titel pakt hebben ze het gewoon alweer geweldig gedaan ja. Dat jij liever "mooi" voetbal ziet en telkens langs de prijzen grijpt, daar kan Fred Rutten ook niets aan doen. Zijn ploeg scoort het meeste van alle ploegen uit de Eredivisie en ze pakken de laatste jaren vaak de titel.
Eenmalig en het is inmiddels ook weer 3 jaar geleden dat PSV kampioen is geworden 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Vanavond trouwens wel balen, Spurs-Milan en de NOS zendt niks uit behalve een samenvatting 
Irritant dat ze een speelronde over 2 weken uitsmeren. De NOS mag 2 duels live uitzenden maar aangezien het op 4 avonden komt is het wel jammer. Alleen morgen Arsenal-Barcelona en volgende week Inter-Bayern.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Arsenal-Barcelona is natuurlijk gewoon om je vingers bij af te likken. Mooi dat ze die uitzenden. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Eenmalig en het is inmiddels ook weer 3 jaar geleden dat PSV kampioen is geworden
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Rutten pakt sowieso nooit prijzen en PSV is ook de laatste 2 seizoenen geen kampioen geweest. Dus je woorden vallen wel mee.
Daarnaast zie ik PSV dit jaar ook geen titel pakken. Dat zal Twente worden gok ik.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Prima als je zo'n mentaliteit hebt, maar dan moet je niet roepen dat PSV het mooiste voetbal speelt uit de eredivisie. Overigens heb ik liever dat je goed voetbal speelt en verliest dan dat je slecht voetbal speelt en wint, want als je goed voetbal speelt heb je nog iets om op voort te borduren, maar speel je slecht voetbal, dan gaat het een keer fout. Let maar op, dat gaat ook gebeuren met PSV. Het kan niet zo zijn dat elke ploeg 10 kansen mist, net zoals AZ dat deed.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tuurlijk is Spurs-Milan niet mooier als affiche dan Arsenal-Barcelona. Die laatste is puur voetbaltechnisch misschien wel het mooist denkbare affiche, mits Arsenal dit jaar wel een beetje partij gaat bieden.
Inter-Bayern is op papier weer boeiend, maar zal in de praktijk vrees ik geen flikker aan zijn. Daarvoor had ik wel liever Spurs-Milan gezien.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Als Ajax het duel met PSV wint heeft het ook nog alle kans op de titel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Milan - Spurs. Lijkt me een meer dan aardig affiche. Modric en Bale zijn wel een gemis maar dan nog staat er een geweldig team. Ik hoop dat de Spurs goed partij kunnen geven, want met die briljante voorhoede van Milan weet je het nooit. Ik ga er weer lekker voor zitten vanavond.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Je bedoelt de samenvatting om 22.30 uur?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Zal vast wel ergens een streampje van te vinden zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je bedoelt de samenvatting om 22.30 uur?
Sport 1 bezitters kunnen natuurlijk alles zien he...
Ik hou het wel bij de samenvatting helaas.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Modric en Bale zijn wel een gemis maar dan nog staat er een geweldig team.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.