- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
CL is al jaren achter de decoder in het buitenland. Al herinner ik me van heel wat jaartjes terug nog wel dat Canvas Belgie CL voetbal had. Toen was het altijd zappen tussen het leukste affiche.
In Engeland heeft Skysport geloof ik de rechten en in Duitsland zal het commerciele RTL wat hier niet te ontvangen is dat wel doen.
In Nederland mag je nog blij zijn dat de NOS dit kan.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Sinds wanneer zend de NOS geen CL wedstrijden meer live uit?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dit seizoen voor het eerst. Slechts twee van de acht wedstrijden in de achtste finales zijn live te zien.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Dit seizoen voor het eerst. Slechts twee van de acht wedstrijden in de achtste finales zijn live te zien.
Wat een ballenzender. Zo'n samenvatting om 22.30 interesseert ook helemaal niemand.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Natuurlijk niet. Iedereen heeft de uitslag al lang tot zich genomen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Normaal gesproken zond de NOS ook twee wedstrijden van de CL uit, dus er is niks veranderd.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ajax probeert rust in de keet te krijgen. Een niet echt gemeend bericht van verscheidene Ajax groeperingen is daar de aanleiding voor:
zo is het besloten en zo wordt het gedaan....zit meer achter he....
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Supporters-bedankt.htm
Supporters Ajax staan achter clubleiding - Ajax - AD
Supporters Ajax steunen clubleiding | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Supporters Ajax staan achter clubleiding - AJAX - PAROOL
Supporters Ajax staan achter clubleiding - Trouw
Supporters Ajax staan achter clubleiding - Dagblad De Limburger - Limburgs Dagblad
Supporters Ajax staan achter clubleiding | Voetbal | Nieuws | Sport1.nl (Met een mooie foto)
ajax-supporters laten b.. • ElfVoetbal.nl
Supporters Ajax laten weten achter de leiding te staan - SoccerNews.NL
FOKSPORT.nl / Nieuws / Supporters Ajax gaan pal achter bestuur staan / FOK!sport - sport.fok.nl
http://www.bndestem.nl/sport/voetbal/8158435/Supporters-Ajax-staan-achter-clubleiding.ece
RTV N-H - ANP - Supporters Ajax staan achter clubleiding - rtvnh.nl
Veenendaalsekrant.nl - Sport - Supporters Ajax staan achter clubleiding
Denk dat het puur voor de rust is, want niemand staat achter vd Boog en consorten. Schrok ook wel van het bericht.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Er is wel wat veranderd bij het uitzenden van CL wedstrijden bij de NOS. Vorig seizoen werd de achtste finales van de CL verspreid over twee dagen met gelijktijdige speeltijden. Toen kon het dus niet anders. Nu zijn er echter vier dagen met gelijktijdige speeltijden waarop deze ronde wordt afgewerkt en kan het dus wel anders.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Er is wel wat veranderd bij het uitzenden van CL wedstrijden bij de NOS. Vorig seizoen werd de achtste finales van de CL verspreid over twee dagen met gelijktijdige speeltijden. Toen kon het dus niet anders. Nu zijn er echter vier dagen met gelijktijdige speeltijden waarop deze ronde wordt afgewerkt en kan het dus wel anders.
Vorig seizoen waren het ook 4 dagen hoor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ajax probeert rust in de keet te krijgen. Een niet echt gemeend bericht van verscheidene Ajax groeperingen is daar de aanleiding voor:
zo is het besloten en zo wordt het gedaan....zit meer achter he....
Supporters Ajax staan achter clubleiding - Ajax - AD
Supporters Ajax steunen clubleiding | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Supporters Ajax staan achter clubleiding - AJAX - PAROOL
Supporters Ajax staan achter clubleiding - Trouw
Supporters Ajax staan achter clubleiding - Dagblad De Limburger - Limburgs Dagblad
Supporters Ajax staan achter clubleiding | Voetbal | Nieuws | Sport1.nl (Met een mooie foto)
ajax-supporters laten b.. • ElfVoetbal.nl
FOKSPORT.nl / Nieuws / Supporters Ajax gaan pal achter bestuur staan / FOK!sport - sport.fok.nl
http://www.bndestem.nl/sport/voetbal/8158435/Supporters-Ajax-staan-achter-clubleiding.ece
RTV N-H - ANP - Supporters Ajax staan achter clubleiding - rtvnh.nl
Veenendaalsekrant.nl - Sport - Supporters Ajax staan achter clubleiding
Denk dat het puur voor de rust is, want niemand staat achter vd Boog en consorten. Schrok ook wel van het bericht.
Typisch voetbal persbericht. Beetje in de trant van; Suarez: 'Ik zal mijn contract bij Ajax uitdienen.' Vd Boog is binnen 2 maanden vertrokken, zo verwacht ik nu.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Normaal gesproken zond de NOS ook twee wedstrijden van de CL uit, dus er is niks veranderd.
Hehe, jij snapt het tenminste. Jammer dat mensen niet gewoon eens logisch nadenken.
De NOS mag altijd per speelronde 2 duels live uitzenden. Dus van de 8ste finales zenden ze 2 duels uit. Alleen was het jarenlang gewoon dat die hele ronde over 2 avonden gespeeld werd. Nu spelen ze het over 4 avonden (dus 2 duels per avond) en dan krijg je inderdaad dat de NOS 2 van de 4 avonden geen live voetbal heeft. Zal wel handig zijn voor de kijkers bij betaalzenders, die zo 4 wedstrijden live kunnen zien.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Typisch voetbal persbericht. Beetje in de trant van; Suarez: 'Ik zal mijn contract bij Ajax uitdienen.' Vd Boog is binnen 2 maanden vertrokken, zo verwacht ik nu.
Inderdaad, zo'n bericht kan ook niet anders dan door het bestuur zo erg verspreid worden. Normaal worden berichten van 410, afca(supportersclub) en Ajaxlife etc. nooit zo uitgebreid in de media uitgelicht. Nu zie je opeens tientallen sites die dit melden, terwijl het niet eens echt nieuws is.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Inderdaad, zo'n bericht kan ook niet anders dan door het bestuur zo erg verspreid worden. Normaal worden berichten van 410, afca(supportersclub) en Ajaxlife etc. nooit zo uitgebreid in de media uitgelicht. Nu zie je opeens tientallen sites die dit melden, terwijl het niet eens echt nieuws is.
Hehe, en wat denk je van dit opzichtige geslijm op ajax.nl?
Overigens hoop ik wel dat het waar is. Ajax heeft behoefte aan rust en stabiliteit.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
En A&L, klaar voor de topper van donderdag? Vind het een beetje jammer dat we Ajax eerst thuis ontvangen, want dan mag je niet falen. Maar verder heb ik er wel vertrouwen in.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En A&L, klaar voor de topper van donderdag? Vind het een beetje jammer dat we Ajax eerst thuis ontvangen, want dan mag je niet falen. Maar verder heb ik er wel vertrouwen in.
Jazeker, heb er ook wel zin in. Ik denk donderdag 50-50 kans maar ik verwacht een winst van Ajax in Amsterdam. Dus hopelijk doen we donderdag vast goed voorwerk. Minimaal een uitgoal en eigenlijk niet verliezen.
Hoe zie jij de kansen? Ajax zonder Suarez is natuurlijk wel wat anders dan Ajax met Suarez.
Nu trouwens een leuke stream gevonden voor Milan-Spurs. Hopen dat ie zo blijft werken, lijkt me erg boeiend.
V
-
- 8369 berichten
- 3377 stemmen
Geen live CL op de NOS ok, maar ook niet op een Duitse zender?!!! Schalke speelt toch?! Of is het daar net zo lekker geregeld als hier? Wil iemand mij aub vertellen dat ik met mijn neus kijk?! #houd ijdele hoop nog even in leven
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ook ik zie de kansen fifty fifty. Ben sowieso blij dat Suarez weg is, weet verder niet of er een groot verschil is tussen Ajax uit en Ajax thuis. Thuis zie ik Anderlecht wel winnen. Zaak is om geen tegendoelpunt te slikken en dan de ArenA te overleven.
Maar goed, eerst maar eens proberen te winnen thuis 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
CL is in bijna elk land achter de decoder, V. Dus je bent aangewezen op een betaalde stream van Sport 1 of gewoon goed zoeken op internet naar gratis alternatieven 
Tip, als je Sopcast download dan kom je er zeker uit.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Nu is het op 2BE... Of VT4.
Tijdens de match even een paar reclameblokken inlassen... Veel kijkplezier.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ook ik zie de kansen fifty fifty. Ben sowieso blij dat Suarez weg is, weet verder niet of er een groot verschil is tussen Ajax uit en Ajax thuis. Thuis zie ik Anderlecht wel winnen. Zaak is om geen tegendoelpunt te slikken en dan de ArenA te overleven.
Maar goed, eerst maar eens proberen te winnen thuis
Ik herinner me vorig jaar nog goed met Anderlecht-Ajax. Ik denk dat je mag zeggen dat Ajax Anderlecht in Brussel aardig wegspeelde. Maar Ajax gaf heel dom tegen 10 spelers van Anderlecht nog een goal weg.
In Amsterdam was Anderlecht beter, maar toen was Ajax wel al door en Anderlecht nog niet. Er stond toen een B keuze van Ajax met weinig motivatie, hoe treurig dat ook is. Maar die 1-3 toonde wel aan dat je Anderlecht niet mag onderschatten. Over 2 duels was Anderlecht vorig jaar anders doorgegaan.
Is Lukaku trouwens uit vorm? Ik lees de laatste tijd dat hij het slecht doet?
V
-
- 8369 berichten
- 3377 stemmen
CL is in bijna elk land achter de decoder, V. Dus je bent aangewezen op een betaalde stream van Sport 1 of gewoon goed zoeken op internet naar gratis alternatieven 
Tip, als je Sopcast download dan kom je er zeker uit.
Balen! Dacht toch echt niet al te lang geleden gezapt te hebben tussen de NOS potjes en die op een Duitse zender. Alleen groepsfase zeker.... Stream trek ik niet. Dan maar Dexter kijken, vriendin ook weer blij. 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ik herinner me vorig jaar nog goed met Anderlecht-Ajax. Ik denk dat je mag zeggen dat Ajax Anderlecht in Brussel aardig wegspeelde. Maar Ajax gaf heel dom tegen 10 spelers van Anderlecht nog een goal weg.
In Amsterdam was Anderlecht beter, maar toen was Ajax wel al door en Anderlecht nog niet. Er stond toen een B keuze van Ajax met weinig motivatie, hoe treurig dat ook is. Maar die 1-3 toonde wel aan dat je Anderlecht niet mag onderschatten. Over 2 duels was Anderlecht vorig jaar anders doorgegaan.
Is Lukaku trouwens uit vorm? Ik lees de laatste tijd dat hij het slecht doet?
Ajax was vorig jaar inderdaad beter in het Astridpark. Net zoals Anderlecht beter was in de ArenA (tegen een al gekwalificeerd Ajax idd).
Lukaku beleeft inderdaad niet z'n beste periode. Maar blijft een speler om rekening mee te houden. Hoop dat onze Suarez meedoet, want die loopt momenteel wel lekker te ballen. En de grote ster is en blijft Boussoufa natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
VdV, lekker bezig
. Twijfelachtige handsbal erna, had een lekker begin voor de Spurs kunnen zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Spurs had een penalty verdiend, hands Nesta.
Heerlijk, heb gewoon een zeer goed lopende Sport 1 stream

Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Wat kan ik me toch heerlijk storen aan commentatoren
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Was vorig jaar ook al zo
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Welke srtreamcode in sopcast? Ik heb nu nl. Turks commentaar ofzo, niet echt bevorderlijk.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Je kan beter die met Chinees commentaar hebben 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.