• 17.544 nieuwsartikelen
  • 182.830 films
  • 12.616 series
  • 34.930 seizoenen
  • 658.189 acteurs
  • 200.642 gebruikers
  • 9.482.324 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Iedere keer als ik 'The Special One' hoor, geef ik een beetje over in m'n mond. Walgelijke egotripperij.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik mag aannemen dat je het verschil tussen Gijpie en The Special One toch wel snapt...

Walgelijk, dat mensen die kerel continue The Special One noemen. Sowieso al sneu dat die man die naam voor zichzelf heeft bedacht.

Van Gaal baalt dat die naam nu bezet is denk ik..

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik mag aannemen dat je het verschil tussen Gijpie en The Special One toch wel snapt...

Ik vind Gijpie erg vervelend om te horen. Net zoals ik bijvoorbeeld Bommeltje (Van Bommel) of Steekie (Stekelenburg) vervelend vind.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Walgelijk, dat mensen die kerel continue The Special One noemen. Sowieso al sneu dat die man die naam voor zichzelf heeft bedacht.

Ik vind het wel erg mooi. Maar dat is omdat het ook bij hem past want hij is dan ook The Special One.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

(quote)

Van Gaal baalt dat die naam nu bezet is denk ik..

Van Gaal mag je toch alleen met Oppergod aanspreken?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Van Gaal mag je toch alleen met Oppergod aanspreken?

ja haha maar je snapt wat ik bedoel toch, jouw held Van Gaal zou het liefst van een bordes roepen dat hij the special special one is, met zn lederhosen naar beneden

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Iedereen kent deze van Gaal mop trouwens wel he

Louis van Gaal, Leo Beenhakker en Frank Rijkaard staan voor de troon van God.

God kijkt ze aan en zegt: "Voordat jullie de hemel in mogen of een plaats naast mij mogen innemen, moeten jullie eerst vertellen waar jullie in geloven".

Als eerste is Beenhakker aan de beurt.

Don Leo kijkt God in de ogen en zegt: "Ik geloof dat voetbal het voedsel des levens is, voetbal brengt zoveel mensen zoveel plezier, van de sloppenwijken van Sao Paulo tot de villawijken in Londen. Ik heb mijn leven gewijd aan het overbrengen van dit plezier aan alle mensen ter wereld". God kijkt op en biedt Beenhakker een plaats links van hem aan.

Dan is het de beurt aan Frank Rijkaard.

Rijkaard recht zijn rug en zegt: "Ik geloof dat moed, eer en passie de fundamentele dingen in het leven zijn en ik heb mijn hele loopbaan als speler deze drie fundamenten uitgedragen in mijn spel". God, geemotioneerd door Rijkaard's speech biedt hem een plaats aan zijn rechterzijde aan.

Uiteindelijk richt God het woord tot Van Gaal en vraagt ook hem: "Waar gelooft U in, meneer Van Gaal?". "Ik geloof", zegt Van Gaal, "dat u in mijn stoel zit".

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Haha, dat is eindelijk nog eens een leuke mop.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ik vind Gijpie erg vervelend om te horen. Net zoals ik bijvoorbeeld Bommeltje (Van Bommel) of Steekie (Stekelenburg) vervelend vind.

(quote)
Ik vind het wel erg mooi. Maar dat is omdat het ook bij hem past want hij is dan ook The Special One.

Komt puur over als Kontlikkerij in mijn ogen. Wat denk je te bereiken met dat ophemelen. Zucht, ik vind het namelijk puur arrogant overkomen. Gijpie zeg ik puur om niet de hele tijd Rene van der Gijp te zegge, hand vol. Daarnaast is er niks positiefs of negatiefs aan die bijnaam.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik zag ook echt gelijk Louis voor me, dat 'ie dat dan zegt

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

onderhand trouwens 3900 kaarten verkocht voor Jong Feyenoord - Jong Vitesse

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

onderhand trouwens 3900 kaarten verkocht voor Jong Feyenoord - Jong Vitesse

Las het al ja. Gloryhunters!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Tonypulp schreef:

Ik zag ook echt gelijk Louis voor me, dat 'ie dat dan zegt

En dan ook nog zeggen tegen God: Ben jij nu zo dom of ben ik nu zo slim?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Was wel geweldige tv

Overigens, die Ted van Leeuwen die afgeblaft wordt is me wel een mafkees hoor. Huidig TD Vitesse, als het dezelfde is.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Las het al ja. Gloryhunters!

Glory, wat was dat ook alweer?

Maar ik weet wie het zegt

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Glory, wat was dat ook alweer?

Maar ik weet wie het zegt

Die 1e zin gaat ook voor ons op dus we kunnen praten

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Die 1e zin gaat ook voor ons op dus we kunnen praten

Tja... enkel de goede kans op kampioenschap, CL en een gezonde financiele situatie maken nog wel een verschilletje met ons

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Gelukkig heeft de grootste legende van Real wel voetbalverstand: Alfredo di Stefano criticises Real Madrid's style under José Mourinho | Football | guardian.co.uk

Ik snap niet wat er zo moeilijk is om toe te geven dat Mourinho laf speelde, want dat was gewoon een feit.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Was wel geweldige tv

(embed)

Overigens, die Ted van Leeuwen die afgeblaft wordt is me wel een mafkees hoor. Huidig TD Vitesse, als het dezelfde is.

Gouwe ouwe ja Liedjesversie blijft ook leuk

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Gouwe ouwe ja Liedjesversie blijft ook leuk

(embed)

Haha geweldig, kende hem nog niet

Bottleneck schreef:

(quote)

Tja... enkel de goede kans op kampioenschap, CL en een gezonde financiele situatie maken nog wel een verschilletje met ons

Dat zijn details

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha, schitterend riedeltje eronder gezet ja

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Och, weer zo een 'legende' die zich geroepen voelt om zijn mening te geven over iets waar hij niets mee te maken heeft. Die man moet gewoon in de tribune plaatsnemen en het tactische werk aan het meesterbrein overlaten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een onzin weer en di Stefano is ook één grote zuurpruim en was een aanvaller natuurlijk. Succes begint altijd bij een solide organisatie en defensie.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Och, weer zo een 'legende' die zich geroepen voelt om zijn mening te geven over iets waar hij niets mee te maken heeft. Die man moet gewoon in de tribune plaatsnemen en het tactische werk aan het meesterbrein overlaten.

Wat een onzin zeg. Die man is de grootste Real speler aller tijden. Die man zegt nooit wat slechts over Real, dus dat hij het nu wel zegt lijkt me al veelzeggend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Die man is de grootste Real speler aller tijden..

Excuseer?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Excuseer?

Di Stefano wordt toch wel als de grootste gezien daar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wel toch?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Di Stefano wordt toch wel als de grootste gezien daar.

Ben dan niet zo'n Real kenner maar dat lijkt mij Raúl. Hij was wel jarenlang all-time topscorer, maar dat heeft Raúl 'm ook al afgepakt. Een Spanjaard krijgt ook wel de voorkeur lijkt me, en uit eigen kweek nog wel.

Kos?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat een onzin zeg. Die man is de grootste Real speler aller tijden. Die man zegt nooit wat slechts over Real, dus dat hij het nu wel zegt lijkt me al veelzeggend.

Zoals Naomi Watts al zegt is het Di Stefano die onzin verkoopt. De basis voor succes is een solide organisatie en defensie, dat is duidelijk. Dit seizoen probeert Mourinho die basis te leggen en volgend seizoen zou hij er de vruchten van moeten plukken.

Aanvallend staat het er al. Ik hoop maar dat Mourinho nog twee echte toppers kan halen die verdedigend zijn ingesteld, dan kan hij van Real een ondoordringbaar blok maken. Als je geen tegendoelpunt binnen krijgt kan je niet verliezen. En met spelers als Ronaldo, Özil en de andere aanvallend ingestelde spelers komen er sowieso wel kansen om te scoren.

Zo zou ik het doen als ik trainer zou zijn. Gewoon de deur dichtgooien en toeslaan wanneer je de kans hebt. Heerlijk dat catenaccio. Moet je er natuurlijk wel de juiste spelers voor hebben.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ben dan niet zo'n Real kenner maar dat lijkt mij Raúl. Hij was wel jarenlang all-time topscorer, maar dat heeft Raúl 'm ook al afgepakt. Een Spanjaard krijgt ook wel de voorkeur lijkt me, en uit eigen kweek nog wel.

Kos?

Raul moet nog even rijpen, daarnaast hebben ze met DiStefano 5 keer de EC1 gewonnen en waren ze uber dominant in Europa. Wat dat betreft staat Raoul toch echt in de schaduw van Di Stefano.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

DiStefano is een alltime legend Raul is het nu ook al ook al komt ie oorspronkelijk uit het achterland en een nest van Atletico

Spetie

• 38871 berichten
  • 8517 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Kos?

Ik ken ook een Madridfan die weleens wedstrijden bezoekt en die heeft het toch altijd over Di Stefano als grootste speler aller tijden. Ook Zidane en Puskas worden vaak nog eerder genoemd dan Raul.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.