• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.858 films
  • 12.623 series
  • 34.943 seizoenen
  • 658.214 acteurs
  • 200.654 gebruikers
  • 9.483.554 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Werkt juist wel erg hard, telkens doorlopen, sleuren en verdedigers bezighouden. Verder is er geen alternatief en moet De Boer nooit handelen naar de wil van die idioten op de tribune.

Als de bal aan je voet houden, amper afspelen en ballen verspelen bij hard werken hoort, dan kan ik ook wel bij ajax gaan voetballen. Ik zie nog liever Siem of Castillion in de spits, dan een zelfingenomen marrokaan, die totaal geen rendement meer heeft.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

El H.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Tot nu toe een mooie voetbaldag. Ajax staat voor dus (waarschijnlijk) geen punten voor Nec. Heracles ook achter en dus waarschijnlijk ook geen punten. Utrecht al verloren van Heereveen. Kortom, veel mogelijkheden voor Feyenoord op weg naar de 8e plaats.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Als Ajax wint en PSV ook, dan wordt Feyenoord-PSV cruciaal. PSV-Vitesse en Groningen-PSV zijn beter te doen voor PSV.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax speelt op dit moment met de slechtste voorhoede ooit en hardwerken dat doe je maar bij Feyenoord. Op de eerste plaats moet je goed kunnen voetballen en dat kan El-Hamdaoui.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Schijtzooi. Heracles mist pingel en Twente 0-1

Ach volgende week heb je Ado - Twente en Feyenoord - PSV, dus daar liggen ook nog mogelijkheden. Zijn overigens lastigere partijen dan vandaag voor die twee.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

jordandejong schreef:

Tot nu toe een mooie voetbaldag. Ajax staat voor dus (waarschijnlijk) geen punten voor Nec. Heracles ook achter en dus waarschijnlijk ook geen punten. Utrecht al verloren van Heereveen. Kortom, veel mogelijkheden voor Feyenoord op weg naar de 8e plaats.

Eindelijk is een Feyenoorder die gewoon pro eigen club is en niet alleen naar Ajax kijkt

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Kai schreef:

Op de eerste plaats moet je goed kunnen voetballen en dat kan El-Hamdaoui.

Daar mag ie dan weleens snel mee beginnen.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Eindelijk is een Feyenoorder die gewoon pro eigen club is en niet alleen naar Ajax kijkt

Ik voel me gevleid .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat een onzin, alsof ik en alle andere Feyenoordsupporters enkel naar Ajax zouden kijken...

En dan nog is men daar verbaasd dat we ze arrogant en dichtgetikt vinden. Compleet achterlijk en idioot zou ik welhaast willen zeggen. ....

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Als dit kampioen van NL moet worden is het niveau wel belachelijk laag geworden, manman.

Dit is gewoon het gemiddelde van het nederlandse voetbal. Snap niet dat je daar van op kijkt.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Anita probeert de ego acties van Mounir na te doen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

happie schreef:

(quote)

Daar mag ie dan weleens snel mee beginnen.

Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat hij ongelukkig voetbalt dit seizoen, maar hij zou wel wat meer krediet mogen krijgen. Ik heb nog niemand horen zingen om een wissel van Sulejmani of Ebicillio. Ajax mag haar topspelers wel wat meer koesteren.

Anita is trouwens weer erg sterk op het middenveld, was hij onder Van Basten ook altijd.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3312 stemmen

Huh, Berg scoort?!

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Graafschap 1-1

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Reinbo schreef:

Wat een onzin, alsof ik en alle andere Feyenoordsupporters enkel naar Ajax zouden kijken...

En dan nog is men daar verbaasd dat we ze arrogant en dichtgetikt vinden. Compleet achterlijk en idioot zou ik welhaast willen zeggen. ....

Dat gejank over een mooie voetbalmiddag de hele tijd als wij achter staan Jordan is gewoon niet pissed off als NEC achter staat en ziet dat als voordeel voor de eigen ploeg. Iets wat jij niet doet

TWENTE 1-1 !!!!!!!!!!!!

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat hij ongelukkig voetbalt dit seizoen, maar hij zou wel wat meer krediet mogen verdienen. Ik heb nog niemand horen zingen om een wissel van Sulejmani of Ebicillio. Ajax mag haar topspelers wel wat meer koesteren.

Bij Ebecillio heb ik al eens gezegd, dat ik liever Özbiliz zie spelen. Sulejmani scoort regelmatig en heeft een tikkeltje meer rendement. El H draait door in zijn aanvallende intenties. Hij speelt totaal niet in dienst van de ploeg. Dat doet de rest wel.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Hoppaaaakeee PSV weer op de eerste plaats

maxcomthrilla

• 15588 berichten
  • 2882 stemmen

Zolang dat kut Ajax maar geen kampioen wordt.

Trouwens, Bayern Munchen - Bayer Leverkusen 4-0 ( bij rust ). De hand van Jonker.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, Feyenoord speelt straks pas. Mag ik niet meeleven met wat er verder in de competitie gebeurd? Kut van Twente. Misschien toch maar hopen dat PSV volgende week wint.

Verder zie ik nec met een gelijkspel ook als puntverlies voor een concurrent.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

1-2 einde

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha @ kos

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

$pecial schreef:

Hoppaaaakeee PSV weer op de eerste plaats

Da's het kutte ja...

Had liever PSV vandaag gelijk willen zien.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Feyenoord mag vandaag wel winnen, dan hebben ze een overwinning op PSV nodig voor de play-offs.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Da's het kutte ja...

Had liever PSV vandaag gelijk willen zien.

Haha ja.. Ik had Ajax liever zien verliezen vandaag

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, Feyenoord speelt straks pas. Mag ik niet meeleven met wat er verder in de conpetitie gebeurd? Kut van Twente. Misschien toch maar hopen dat PSV volgende week wint.

Je hoopt alleen dat Ajax verliest, terwijl dat voor jou een Europese ticket kost. Eigen belang altijd voorop zou je denken toch?

Feyenoord kan nu de 10e plek pakken, op 1 punt van Europees voetbal/8e plek(pay-off). Ik zou juist juichen met deze uitslag.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

happie schreef:

(quote)

Bij Ebecillio heb ik al eens gezegd, dat ik liever Özbiliz zie spelen. Sulejmani scoort regelmatig en heeft een tikkeltje meer rendement. El H draait door in zijn aanvallende intenties. Hij speelt totaal niet in dienst van de ploeg. Dat doet de rest wel.

Juist Sulejmani vertikte het vandaag een aantal keren de bal aan El-Hamdaoui af te geven.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Pff, bestierf het op het einde bijna!

Mooi dat Twente nog wat puntjes verliest, had eigenlijk puntverlies bij PSV verwacht/gehoopt. Anders maar hopen op mijn Rotterdamse vrienden .

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Als PSV uit bij Feyenoord wint, dan pakken ze denk ik de titel als er niks geks meer gebeurd.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

Feyenoord mag vandaag wel winnen, dan hebben ze een overwinning op PSV nodig voor de play-offs.

Inderdaad. Hopelijk zo 5-0 op Willem II en dan komende week vlammen tegen PSV.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.