- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Elke week dat PSV bovenaan staat is een week teveel. 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Dat sowieso vooral hun doelsaldo vind ik schijtvervelend 
Als Ajax wat scherper was en wat penalty's mee zou krijgen zou die +29 van PSV heus wel geëvenaard of benaderd kunnen worden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tsja Feyenoord ziet alleen nog een belangrijke rol door vorig seizoen Twente gewoon lekker te laten winnen en dit jaar met 10-0 van PSV te verliezen. Beetje sneu natuurlijk. Maar we worden gewoon kampioen dit jaar, klaar. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
FT Hercules - Real Madrid 1-3
2 x C.Ronaldo, beiden in de laatste 10 minuten ...
Uitstekend in vorm die gast.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niemand wordt dus als dood gezien door the special one.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Och, zolang dat zielige clubje van jou zich druk maakt om VVV zou ik mijn mond maar eens houden als ik jou was.
We hadden trouwens vorig jaar nog zilverwerk. In die finale waarin Feyenoord geen tegenstand gaf, weet je nog?
Hap hap peijnenburg.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Jemig, Suarez maakt het niet uit of hij een doelpunt maakt, als ze maar winnen. Lekker diplomatiek antwoord haha.
Overigens die handsbal, jemig. Hoe duidelijk wil je ze hebben. Iedere keer in de herhaling verbaas ik mezelf er weer over.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Alle tegendoelpunten tegen PSV zijn ook positief voor Ajax uiteraard.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Terecht, zo fantastisch speelt dat PSV ook weer niet. Op die 10-0 na toch ook matige duels van hun kant. Kan nog een spannend seizoentje worden 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nog altijd jammer dat Ajax nooit achter Chadli aan is gegaan, goede speler, een echte buitenspeler ook, die we zo missen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Twente heeft een heel blik met links-backs. Wordt bijna jaloers.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Nog altijd jammer dat Ajax nooit achter Chadli aan is gegaan, goede speler, een echte buitenspeler ook, die we zo missen.
Ondanks dat hij prima presteert snap ik de aankoop van Mounir ook niet. Type spelers als Lens en Chadli kan Ajax ook prima gebruiken. Gebeurt echt te weinig vanaf de zijkanten de laatste tijd, daarnaast is Greg echt compleet waardeloos als rechtsback dit seizoen. Normaal compenseert hij dit met goed opkomen, maar ook dat valt flink tegen.
Vind Anita toch een stuk overtuigender dit seizoen aan de andere kant. Ondanks dat het verdedigend niet altijd goed is heeft hij aanvallend toch veel meer gevaar gesticht dan Greg.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV oogt nerveus. Ze weten elkaar totaal niet te vinden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
PSV oogt nerveus. Ze weten elkaar totaal niet te vinden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Uiteraard, maar Ajax speelde uit bij Twente al verzorgder voetbal dan PSV nu thuis. Oogt heel gespannen en rommelig.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Is natuurlijk ook pas de eerste serieuze tegenstander van dit seizoen he. PSV heeft een 'makkelijk' programma gehad tot nu toe.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik kijk per week robert. Excelsior uit moet ook gewoon heel simpel zijn.
Ik ben gewoon blij dat PSV vandaag verliest of dat nou tegen Twente is of Willem II.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
PSV volgende week uit naar Utrecht zal ze ook niet makkelijk bevallen schat ik.
Twente wint wel thuis van Excelsior.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Nee oke, maar bedoel meer dat dit pas de eerste echte krachtmeting is waarbij je kunt zien hoe PSV echt staat als het echt moeilijk wordt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo , ik schrok echt bij deze overtreding. Wat een gek. Een Nigeltje.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een mafketel die Vukovic 
En dat publiek ook nog raar fluiten en Blom 'toezingen' 
Bouma botviert ook zijn frustraties op Ruiz, puur op de man gericht.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mensen die hier vol blijven houden dat Janko kan voetballen neem ik niet meer serieus. Zet er een paal neer en niemand mist hem.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Rutten verdwijnt meteen naar binnen en geeft Preudhomme niet eens een handje, sportief!
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
LOL, zag die sfeeractie van PSV net bij studio Sport Frank. Wat een lelijkheid zeg. Een gesponsorde doek, simpele rood/wit geblokte vlaggetjes en een vaantjesactie die wij notabene al een keer beter hebben uitgevoerd tegen PSV zelfs.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Voor PSV's doen zag dit er best gezellig uit. Kan niet op tegen Ajax, Feyenoord of zelfs Twente thuis.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Pff,
1. FC Twente 28 (+15)
2. PSV 27 (+28)
3. Ajax 27 (+20)
Als het doelsaldo van deze teams dichter op elkaar zat was het echt spannend geweest, Ajax moet echt is efficiënter omgaan met de kansen en niet steeds van die tegengoals tegen krijgen.
Nu al 13 goals tegen waren er vorig seizoen in totaal maar 20.
En die arme Suarez met een mini compilatie van balen op de paal en lat, als sommige van die ballen er in vliegen (bijvoorbeeld ballen op de lat en paal tegen Twente) sta je er verdomme toch heel anders voor 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vanavond is gewoon een goed resultaat voor Ajax hoor Wilfred, geen avond voor bedrukte gezichten. Alles weer open voor Ajax. Achterstand op PSV iig weer zo goed als niks.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.