- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
LOL, deze klote commentator zegt exact het tegenovergestelde dan die op EL. 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Haha ja puntverlies van Twente of PSV is altijd lekker natuurlijk maar ik wil Ajax gewoon weer is dominant op de eerste plaats zien 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
LOL, deze klote commentator zegt exact het tegenovergestelde dan die op EL.
Belachelijk dat ze die handsbal in de 16 niet laten zien, net als vorige week die twee.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Jemig, ze laten de drie megakansen van de laatste paar minuten niet eens zien. Wat een prutsers.
En idd, hoezo laten ze die handsbal niet eens zien en wel dat vage buitenspel moment?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wat een effectiviteit beheerst dat Twente 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
PSV in eigen huis onderuit, mooi!
Twente was stukken beter, agressief en sneller! PSV maakt volstrekt geen indruk, hebben inderdaad en makkelijk programma gehad tot nu toe.
Verder liep het in Almelo stroef de eerste 45 min, daarna werd er toch duidelijk veel overtuigender gevoetbald. En weer een gemiste kansencircus, Luis heeft een beetje de vorst in zijn schietbeen lijkt het 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Saaie potjes.
Morgen gelukkig weer eens de wedstrijd van het jaar.
.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Neuh was 95 min. bikkelen. Toffe pot!
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ajax heb ik niet gezien. Boeit me niet zo.
Psv-twente was vooral tactisch steekspel.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
PSV in eigen huis onderuit, mooi!
Twente was stukken beter, agressief en sneller! PSV maakt volstrekt geen indruk, hebben inderdaad en makkelijk programma gehad tot nu toe.
Verder liep het in Almelo stroef de eerste 45 min, daarna werd er toch duidelijk veel overtuigender gevoetbald. En weer een gemiste kansencircus, Luis heeft een beetje de vorst in zijn schietbeen lijkt het
Het blijft een wonder hoe wedstrijden elke week weer anders verlopen. Eerst Feyenoord inmaken met ... (laten we het daar maar niet meer over hebben) en dan vervolgens in eigen huis verliezen van Twente. Ik betwijfel overigens of dat zo mooi is, want Ajax blijft er achteraan hinken.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik heb het natuurlijk over Twente. Zie die maar eens te verslaan, spelen als een ervaren Italiaan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wat een mafketel die Vukovic
Inderdaad werkelijk bespottelijke overtreding. Kan me er ook altijd zo gruwelijk aan ergeren als die spelers dan ook nog doen alsof er niets aan de hand is.
Amrabat
Onbegrijpelijke wissel. Lens was niet groots en voorzetting was niet best maar hij kwam die back wel iedere keer voorbij. Met Amrabat erbij weet je in ieder geval zeker dat er niets goeds gebeurt.
Vond het allemaal wel meevallen. Was van beide kanten niet groots maar vond PSV de eerste helft wel duidelijk beter. Deden alleen nul komma nul met die tientallen vrije trappen en corners die ze kregen. Twente was vooral net na rust even een stuk beter maar verder vond ik Twente ook aanvallend matig spelen. Probleem is alleen dat ze werkelijk niets weggeven en oerdegelijk zijn. Winnen doe je er dus niet zomaar tegen. Wat dat betreft wederom een ploeg die goed en vooral degelijk en solide genoeg is om kampioen te worden.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Alleen PSV is eigenlijk amper overtuigend tot nu toe, heeft een makkelijk programma en wint van een invalide Flutnoord met 10-0.. tsja, dan komen die zieners weer die PSV "gedoodverfde kampioen" noemen, nogal makkelijk op basis van de laatste 20 jaar ofzo.. echt goed vind ik ze ook niet, zeker niet dit jaar.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maar wel weer oerdegelijk, en bovendien met ontzettend veel individuele kwaliteit. Buiten dat hebben ze de meest brede en complete selectie uit de vaderlandse competitie.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Als er 1 wedstrijd niet boeiend is. Vooral omdat Fietstas nu zo'n vreemdelingenlegioen heeft. Kan niet begrijpen hoe je je in godsnaam op die wedstrijd kan verheugen 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik begreep die wissel van Lens ook niet. Toch de meest dreigende speler die gewoon zijn mannetjes steeds passeerde.
Sport 1 - Multimedia - vod.player.sport1.nl Gomes vs. Nani 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Twente bedankt. Doet me goed.
YW
Wat heerlijk wakker worden is dit. Zelfs met een mega kater en dat ik me net bedenk dat mijn fiets (hopelijk) nog ergens in de stad staat en ik kruipend naar huis ben gegaan.
Twente heeft dik verdiend gewonnen. PSV had dan wel meer balbezit maar het was Twente dat de beste kansen kreeg en zelf niets weg gaf. Wat was Douglas goed
Chadli maakt dan in de 2e helft een prachtig doelpunt en dan gaat PSV hun frustraties maar botvieren. Ruiz heeft geluk dat ie opspringt want anders had het zomaar einde carriere kunnen zijn. Wat een achterlijke overtreding van die Vukovic. En dan nog kwaad zijn op de scheids ook. Daarna die Bouma ook nog een keer en Amrabat
En die doedelzak mogen ze ook wel schorsen voor zijn reactie tegen Preud'homme. Dat was trouwens wel de beste speler van PSV. Die ging er wel elke keer langs (Rosales was ook wel weer erg slecht) en gaf wel goede voorzetten. Maar Douglas was werkelijk onverslaanbaar. Gaf zowel Rosales als Leugers prima rugdekking en kopte alles weg uit het strafschopgebied.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gisteren toch nog PSV - Twente kunnen zien op de EL.
Uitstekend niveau! Met name de eerste helft was uitmuntend, zeker van PSV kant. Ploeg speelt puur op de aanval, heerlijk om naar te kijken; echte buitenspelers, inschuivende verdedigers, puur voetbal op het middenveld, ze missen misschien een beetje vernuft op de nr. 10 positie, zeker in dit soort wedstrijden tegen een werkelijk uitstekend verdedigend centraal duo van Twente.
Puf was er ook een beetje uit de 2e helft, Twente bleef slim spelen, gaf bijna niks weg en kreeg zelf nog de beste kansen; lekker goaltje ook van die Chadli. En zelfs de scheidsrechter was in vorm door volledig terecht die kamikaze piloot zonder pardon naar de kleedkamer te sturen.
Leuk potje, onverdiend kun je de uitslag niet noemen want Twente heeft het gewoon slim gedaan en bijna niks weggegeven.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oh en ik vond het ook nog wel komisch dat het PSV publiek (zelfs bij achterstand) nog 10x zoveel lawaai maakte als de Kuip deze week tegen VVV. Kan dat fabeltje ook weer bij het grof vuil.
Maar ook gisteren scoorde het publiek geen goal...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik ben niet de enige die Ono zo goed vond:
Het is alweer acht jaar geleden dat Shinji Ono met Feyenoord de UEFA Cup won, maar de Japanner staat nog altijd helder op het netvlies bij Wesley Sneijder die hem de moeilijkste directe tegenstander noemt. ''Daar had ik het altijd erg lastig mee', zegt de spelbepaler van Internazionale en Oranje in Voetbal International 43. 'Hij was heel sterk aan de bal en ging altijd over je heen bij balverlies. En hij bewoog helemaal door naar de spitsen. Hij was ook zo goed dat je hem niet kon laten lopen.'
Shinji Ono speelt tegenwordig weer in Japan, bij Shimizu S-Pulse.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mounir el Hamdaoui 
Ik zie net de samenvatting van Ajax gister, ongelooflijk wat een wonderschone goal onze spits weer maakt zeg! Wat een vreselijk goede aankoop is hij geweest! Daarna helaas Ajax dat de kansen niet afmaakt en de 1-1 (mooie knal) ziet vallen. Maar gelukkig maakte Lindgren ook met een heerlijke knal nog 1-2. En daarna gelukkig de score eens wat aangedikt. Leuk dat Sulejmani eens scoorde. Hopelijk is hij nu los.
PS: Wat is dat met scheidsrechters en Ajax? Wederom Ajax erg opzichtig weer benadeeld. Gelukkig kost het je dit maal niet de 3 punten. Maar wel schandalig.
En ook prettig dat PSV verliest van Twente. Ik vind PSV toch de betere van die 2 teams, dus winst van Twente is prima. Overigens dikverdiend wat ik in samenvatting net zag. Wat een vreselijk gore overtreding van die Vukovic trouwens. Donkerrood. Mag je best 5 duels of meer voor geven.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Leuk dat Sulejmani eens scoorde. Hopelijk is hij nu los.
Tsja, hoe vaak zullen we dat nog blijven zeggen. Vorig jaar na Juventus had ik zoiets van: Nu zou het weleens kunnen. Was trouwens een vrijwel identieke goal.
Ik denk toch dat zijn fysiek en zijn (trainings) inzet hem teveel parten spelen.
Een sprintje zoals gisteren kan nog net en daarna moet ie minimaal een kwartier bijkomen. Tot gisteren was het natuurlijk weer erg droevig wat we van hem hebben gezien (op twee momenten tegen Kiev en Auxerre na).
Maar zoals vaker gezegd: Ik hoop van harte dat ik het mis ga krijgen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Heb eredivisie live erop. Vandaag nog gratis
Die gast van Vitesse is mie ook weer dom aan't lull'n 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tsja, hoe vaak zullen we dat nog blijven zeggen. Vorig jaar na Juventus had ik zoiets van: Nu zou het weleens kunnen. Was trouwens een vrijwel identieke goal.
Ik denk toch dat zijn fysiek en zijn (trainings) inzet hem teveel parten spelen.
Een sprintje zoals gisteren kan nog net en daarna moet ie minimaal een kwartier bijkomen. Tot gisteren was het natuurlijk weer erg droevig wat we van hem hebben gezien (op twee momenten tegen Kiev en Auxerre na).
Maar zoals vaker gezegd: Ik hoop van harte dat ik het mis ga krijgen.
Vorig jaar oogde hij veel logger en zwaarder. Hij lijkt me nu gewoon afgetraind en fit. En hij voelt vertrouwen van Jol en de spelers. Ik weet niet wat het is..ik vind het een fijne gozer en denk nog steeds dat hij nog los gaat komen bij Ajax. Dat hij geen wereldster is kan best, maar voor de Eredivisie zou hij toch een bepalende speler moeten kunnen zijn.
Jammer dat er vandaag trouwens geen leuke wedstrijden zijn. Alleen AZ-Feyenoord is een beetje de moeite.
Oja, @ kos:
Wat een kinderlijk niveau bij NEC zeg. Zie je beelden van de training en hoor je ze weer ''het zijn de homo's yes yes, het zijn de homo's van Vites'' zingen. Dat liedje was 10 jaar terug al gedateerd en suf. Jeetje, kan er niks originers bedacht worden? 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Is gewoon een klassiek liedje, A&L.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vind het nogal kansloos. Helemaal als dat het enige is wat kan je kan gebruiken.
Het zijn de homo's jaja, het zijn de homo's van Breda.
Het zijn de homo's yesyes, het zijn de homo's van Vites.
Pleaseeee 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Grappig, al die Ajacieden die afgeven op de supporters van andere clubs.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.