• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.355 acteurs
  • 199.295 gebruikers
  • 9.391.439 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Vooral als ze voor de honderdduizendste keer gaan roepen: homo's lopen hand in hand. Dat is van exact hetzelfde niveau, A&L.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat een kansen meteen al voor Vites.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Vooral als ze voor de honderdduizendste keer gaan roepen: homo's lopen hand in hand. Dat is van exact hetzelfde niveau, A&L.

Das hetzelfde onoriginele treurige niveau hoor. Zo selectief oordeel ik heus niet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Leuke wedstrijd altijd NEC tegen Vites. Heb zelf 2 Vitesse-NEC's meegemaakt en 1 nog op Monnikenhuize. Mooi sfeertje en het ging er altijd stevig op. Ik ben wel altijd voor Vitesse. NEC heb ik helemaal niks mee.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Das hetzelfde onoriginele treurige niveau hoor. Zo selectief oordeel ik heus niet.

Maar 'kutkakkerlak' levert wel een standbeeld op

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Altijd typisch dat er meteen op een Ajacied gesprongen wordt wanneer ie zoiets zegt, maar voor de rest niet. *piep piep, hoi!* *Bingo!*

Om met Genee te spreken: Kutkakkerlak had ik tot daarvoor nooit gehoord, dus wat dat betreft ...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Maar 'kutkakkerlak' levert wel een standbeeld op

Dat was gewoon toen een grappig moment. Als 1000 Ajacieden het zingen had ik het niet interessant gevonden. Een wat door de drank aangeschoten selectiespeler dit horen zingen is best grappig. Kwam ook omdat het in die weken effe diep zat tegen Feyenoord door Twente-Feyenoord. Ehm pardon, Twente-Geen Tegenstand.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Altijd typisch dat er meteen op een Ajacied gesprongen wordt wanneer ie zoiets zegt, maar voor de rest niet.

Ach, het went hier...

Kan er verder niet mee zitten. Helemaal niet na een voor Ajax goed verlopen competitieweekend. Komende zondag Ajax-ADO en Utrecht-PSV. Wie weet doen we weer goede zaken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik denk dat we ons beter op Twente dan op PSV kunnen gaan richten. tegen wie moet Twente?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat was gewoon toen een grappig moment.

Oooooh ja ok

Quido schreef:

Altijd typisch dat er meteen op een Ajacied gesprongen wordt wanneer ie zoiets zegt, maar voor de rest niet. *piep piep, hoi!* *Bingo!*

Huilie huilie...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Humberto + Gio =

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik denk dat we ons beter op Twente dan op PSV kunnen gaan richten. tegen wie moet Twente?

Twente-Excelsior. Die tel ik al als een 5-0 voor aankomend weekend.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Huilie huilie...

Ik had hem zelf al ingekopt. En ik lig er geen seconde langer wakker van hoor, hoe graag je dat misschien ook wil. Het is alleen behoorlijk typerend en vrij zielig. Ik voel me er niet beter of slechter door.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vind het nogal kansloos. Helemaal als dat het enige is wat kan je kan gebruiken.

Het zijn de homo's jaja, het zijn de homo's van Breda.

Het zijn de homo's yesyes, het zijn de homo's van Vites.

Pleaseeee

Als wij tegen die ploegen spelen zijn er ook altijd mensen die die liedjes erin gooien op 410. Daar sta je dan met plaatsvervangende schaamte. Gelukkig slaan de liedjes niet meer aan.

Je vergeet overigens het zijn de homo's ja echt, het zijn de homo's van Utrecht...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat schreeuwen ze bij PSV trouwens altijd als de keeper van de tegenpartij uitschiet? Nu ook weer bij NEC-Vitesse. Op het moment dat de keeper van Vites hem raakt schreeuwen ze er iets bij.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ehm pardon, Twente-Geen Tegenstand.

Dan viel 2-0 nog best mee, tegen de kampioen van Nederland - tegen de beste club van Nederland van toen en van dit moment.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

moviemafketel schreef:

Wat schreeuwen ze bij PSV trouwens altijd als de keeper van de tegenpartij uitschiet? Nu ook weer bij NEC-Vitesse. Op het moment dat de keeper van Vites hem raakt schreeuwen ze er iets bij.

Sinds wij met pizza begonnen lijkt het wel een hype te worden in Nederland.

Misschien hooooooomoooooo?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bij NEC schreeuwen ze idd hoooooooomooooooo, maar bij PSV een best lang zinnetje.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ik had hem zelf al ingekopt. En ik lig er geen seconde langer wakker van hoor, hoe graag je dat misschien ook wil. Het is alleen behoorlijk typerend en vrij zielig. Ik voel me er niet beter of slechter door.

Ik merk het.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ja, die Brabanters zullen ongetwijfeld iets onverstaanbaars met hun zachte G uitbrullen. Kutvolk

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

otherfool schreef:

Oh en ik vond het ook nog wel komisch dat het PSV publiek (zelfs bij achterstand) nog 10x zoveel lawaai maakte als de Kuip deze week tegen VVV. Kan dat fabeltje ook weer bij het grof vuil.

Maar ook gisteren scoorde het publiek geen goal...

Yeah right, Psv-Twente heb ik zowat alleen de Twente-fans gehoord. En zelfs vorige week zwarte zondag was het het uitvak met Feyenoord wat je het vaakste hoorde. Tot de 6-0 dan ongeveer gheghe.

rep_robert schreef:

(quote)

Sinds wij met pizza begonnen lijkt het wel een hype te worden in Nederland.

Doet Psv al jáááren....

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat vond jij van PSV - FC Twente?

Bedankt voor het stemmen. Hierbij de tussenstand:

Wedstrijd: 6.5 Scheidsrechter: 6.2 Publiek: 6.3

Team: 5.8 Trainer: 3.0 Keeper: 6.3

Verdediging: 5.9 Middenveld: 6.5 Aanval: 6.0

Rapportcijfers van 22 bezoekers

----------------------------------------------------------

Het zijn maar 22 stemmers, maar een 3,0 voor Sliske de Rat is wel vermakelijk.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Zou trouwens wel een 'stuntje' zijn als Vites punten gaat pakken in de Goffert

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Yeah right, Psv-Twente heb ik zowat alleen de Twente-fans gehoord. En zelfs vorige week zwarte zondag was het het uitvak met Feyenoord wat je het vaakste hoorde. Tot de 6-0 dan ongeveer gheghe.

(quote)

Doet Psv al jáááren....

Wat schreeuwen ze dan bottle? Versta er geen poep van.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Ik heb ook geen idee

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Moet 1 van die verdwaalde PSV-supporters hier nog maar eens komen uitleggen dan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Ik merk het.

Jij merkt wel meer dingen die er niet zijn.

Jammer dat NEC - Vitesse wat inkakte na de 60e minuut. Daarvoor ging het (na rust in ieder geval) op en neer.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het is weer een echte ouderwetse NEC-Vites met heel veel rommel-voetbal, nervositeit en de bal niet langer dan 10 seconden in de ploeg kunnen houden. Beetje Engels naar voren geram voetbal. Deze pot verdient geen winnaar. 0-0 is precies de juiste uitslag. Aissati de zwakste man van het veld samen met Vleminckx. Wat een egoïstische speler is dat zeg.

Zo dat ging er nog even op bij Ado-Utrecht. Veel strijd en Ado verrassend als winnaar.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Speelt AZ thuis? Merk er niks van haha

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Dit is Feyenoord.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.