- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En weer een 100% strafschop niet toegekend. Opzettelijk hands in de 16. Net als vorige week 2 pingels niet gekregen en een rode kaart (of beter: kaarten, Looms had direct rood kunnen krijgen en anders nu 2x geel, beide 'pingels' waren zijn fout) niet toegekend.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Bossen vieze hoerenjong. 2e overduidelijke penal die ons ontnomen wordt. Wanneer gaan die flikkers is goed fluiten. Bossen wacht ook een schorsing als ie zo doorgaat.
Sjongejongejonge.
En dan Lindgren wel geel geven he, vieze lijer. Nu hebben wij alweer 2 gele kaarten en Heracles helemaal niets. En Kos maar zeggen dat de topclubs de scheids altijd maar mee hebben 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat moet er nou gdverdegdver gebeuren om een pingel te krijgen? Otherfool mag met alle calimero trofeeen en bingokaarten slingeren wat ie wil, maar wat ik de laatste weken heb gezien slaat echt alles.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wegereef kreeg gister Eindhoven? Nou geef Bossen maar Rukjeveen-Zaktmebroekvanafia of zo. Pffffff zo ergerlijk dat je daar gewoon niks aan kan doen he. Dat je niet de scheids 1 of 2 keer kan wisselen per wedstrijd of zo 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En het gaat maar door. Wat een mafkees zeg.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nu wordt Luis ook weer duidelijk op zijn enkel geschopt, Bossen laat doorspelen. Dit begint echt dubieuze vormen aan te nemen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het had nu dus 4-1 moeten staan tegen 10 man en nu is het 2-1 tegen 11 man. Behoorlijk verschil ja. Suarez heeft vanavond geen 1 keer gedaan alsof en 3 keer heeft hij zijn naam tegen lijkt het. Kuttekop is die Bossen bahbahbah. 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Balans:
Fledderus geen rood, 2 keer geen penal, 2 gele kaarten tegen tegenover 0 voor Heracles die echt niet minder kaarten verdienen. En daarna nog is duidelijke overtredingen van Heracles niet bestraffen.
Begint Excelsior vormen aan te nemen dit, voor zover dat nog niet het geval was.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een kans voor Twente, o men pfffff
SUAREZ grrrrrrrrr, wat is die uit vorm.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik moet bijna letterlijk overgeven van Bossen. Zo irritant dat hij alle pietluttigheden van Ajax tegenfluit en alle belangrijke dingen door laat gaan.
Zwaar verdiend 3-1 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hopelijk houden ze het nu vast (of gaan ze door) en gaan ze niet net zo als tegen Feyenoord nog een bibberende laatste 20 minuten tegemoet door opportunistisch spel van de tegenstander.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Het was wachten inderdaad, Heracles lijkt uitgeblust de laatste 20 minuten. Nu gewoon doorzetten zoals Quido zegt, beetje aan het doelsaldo werken.
En natuurlijk hopen dat Bossen niet verder gaan blunderen, de eikel.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Andre, prachtig hoe blij hij was met dit doelpunt .. 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
MET PINDASAUS. Al is dit wel een typisch doelpunt voor hem. Lekker hard rennen en gewoon binnen schuiven. Komt geen actie aan te pas verder 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Er bestaat dus toch nog iets van gerechtigheid.
Wegereef - Ajax 2-2
Bossen - Ajax 1-4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nu hij Ajax niet meer verder kan naaien, gaat hij wel geel geven en vrije trappen mee. Kneus van het weekend nu al. Die gaat volgende week ergens op een afgelegen veld een 5e klasser fluiten.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Inderdaad, nu even trots met het kaartje zwaaien 
Suarez zowaar met een slechte vrije bal, ben ik niet gewend van hem 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zelfs de verslaggever had 1-1 bij rust en 1-4 voorspeld 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Poeff, wat een kansen zeg. Dit had makkelijk een grotere uitslag moeten zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
1-8 was een terechte uitslag geweest. Hadden we de 10-0 weer een beetje kunnen inlopen.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Met de huidige(virtuele) tussenstand bij PSV is de doelsaldo onderling zo:
1. PSV 28 37-8 (+29)
2. Ajax 27 33-13 (+20)
3. Twente 26 22-8(+14)
Moet wel te doen zijn in 22 wedstrijden 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Feyenoord thuis is al genoeg 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hopelijk heeft iemand wel de ballen om nu ook Bossen ter discussie te stellen. Anders laat je je wel kennen door alleen te zeuren als het puntverlies oplevert.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gaat vast wel gebeuren. En anders zou dat inderdaad belachelijk zijn. Zelfs 1-4 kan ons op het einde van het seizoen opbreken. We hadden hier recht op veel meer doelpunten dus genaaid zijn we heel erg.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Bossen mag even lekker in een bosje door die Wegereef in een bosje genomen worden. Hoop dat ik die kop nooit meer hoef te zien, had het van de week nog met een collega over hoe slecht die Bossen ook wel niet is. Wat een parodie op een scheidsrechter is die man zeg.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vrees dat Bossen EN Wegereef dat al wekelijks doen robert.
De 3 punten zijn binnen en nu Twente nog even zien winnen. 
Dost trouwens prima doelpunt voor Heerenveen. Geef die jongen vertrouwen en hij scoort elke week voor je.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Dat bedoel ik, ik had helemaal niet door dat Bossen ons zou gaan fluiten vandaag. Houd me normaal gesproken ook totaal niet bezig met wie er fluit. Een goede scheids is iemand waarvan ik de naam niet weet wat mij betreft. Want dan valt ie niet op en fluit ie goed!
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Heb liever een 0-0 gelijkspel bij PSV - Twente
, staat PSV weliswaar 1e op 1 punt maar die komt Ajax nog 2 keer tegen dus moet je ze zelf pakken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.