- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die 2 potjes ken ik ook nog ja. Ajax heeft de laatste jaren de nodige mazzel daar gehad. Vorig jaar was het ook erg moeilijk. Wel 0-3, maar die laatste 2 goals vielen in de laatste 5 minuten.
Ik hoop dat Ajax snel 2 goals scoort. Zou eens leuk zijn als Ajax eens probleemloos op zijn PSV's ook eens een potje kan uitspelen.
Jammer dat ik dit mis 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik kan me nog die 2-2 herinneren, waarbij in de laatste minuut onterecht een goal van Ajax werd afgekeurd 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat was in de ArenA. Seizoen van Basten.
0-2 achter, 2-2 gelijk in de 2e helft en dan in de 94e minuut toch 3-2 maken maar die onterecht (was onderhand een meter GEEN buitenspel toen) afgekeurd te zien worden. Ik had toen echt de behoefte mijn tv uit het raam te smijten 
Succes Ajacieden!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Jemig, Luis weer 1 op 1 met de keeper na een goede steekpaas.
Maar nee hoor het zit er niet in de laatste weken ... 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
MOUNIRRRRRR. Fantastische aanval!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Enoh 
Dat was gewoon een 100% penal.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Belachelijk dat Suarez geen penal mee krijgt, hoe erg moet je uit balans gebracht worden 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bossen en die andere blinde vinken zien weer helemaal niks. Was gewoon een slaande beweging, belachelijk. Begint hoog op te lopen daar op deze manier.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik zet wel alvast zelf een eierdop op mijn hoofd, maar dit gaat weer nergens over. Eerst een 100% strafschop niet toegekend, en nu slaat Fledderus Enoh en gebeurt er weer niks.
Edit: en daar is de 1-1, zo voorspelbaar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zap even naar VVV-Groningen. Wat is daar in godsnaam aan de hand. 2-5 ongelofelijk.
Mis ik de 1-1 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Gaap, hoe voorspelbaar kan een uit wedstrijd van Ajax zijn zeg. Sjonge jonge, zelf de kansen missen en dan dit (fantastische) doelpunt tegen.
Waarom speelt Ooijer eigenlijk? Laat Overtoom wel weer erg makkelijk passeren. Ik dacht dat Toby alleen niet speelde in Europese duels, nu heeft ie al 5 duels of zo niet meer gespeeld. Toch raar omdat hij 1,5 seizoen wel in de basis heeft gestaan.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Haha, Ajax gelijk. Weer een jaar geen zilverwerk, weer een jaar in de schaduw van de provincie
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Gaap, hoe voorspelbaar kan een uit wedstrijd van Ajax zijn zeg. Sjonge jonge, zelf de kansen missen en dan dit (fantastische) doelpunt tegen.
Tegendoelpunt trouwens fout van Enoh - VdW, je weet dat de één-twee komt, dus of loop mee met je man (Enoh) of stap niet in (VdW). Enoh mag er sowieso uit in de rust.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Gatveredamme, weer een 100% penalty (en rode kaart ook later) NIET gekregen/gegeven. Wel een schitterend doelpunt, van El Ham bedoel ik natuurlijk
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Haha, Ajax gelijk. Weer een jaar geen zilverwerk, weer een jaar in de schaduw van de provincie
.
Och, zolang dat zielige clubje van jou zich druk maakt om VVV zou ik mijn mond maar eens houden als ik jou was.
We hadden trouwens vorig jaar nog zilverwerk. In die finale waarin Feyenoord geen tegenstand gaf, weet je nog?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Helemaal mee eens, Enoh speelt als een krant. Wiel ergert zich kapot aan hem. En ik ben dan ook maar de Calimero, maar ochochoch wat wordt Ajax weer stevig genaaid zeg. Competitievervalsing bijna. Vette penal en vet rood. Zal iedereen het hier zelfs over eens (moeten) zijn.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
.
Kan je in ieder geval nog ergens om lachen he 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat een trieste jankbal trouwens, bij Heracles op links 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Tegendoelpunt trouwens fout van Enoh - VdW, je weet dat de één-twee komt, dus of loop mee met je man (Enoh) of stap niet in (VdW). Enoh mag er sowieso uit in de rust.
Vergeet Ooijer niet die dekt niet door, maar loopt achteruit. Daardoor krijgt Overtoom meer ruimte en kan ie de man met een draaicirkel van een vrachtauto uitkappen.
Niet doordekken hebben ajacieden dit seizoen trouwens wel erg vaak last van.
Neemt niet weg dat het nogal vervelend is om twee keer in een week tijd genaaid te worden. Gelukkig hebben we na vanavond dat zielige kunstgras gehad.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Helemaal mee eens, Enoh speelt als een krant. Wiel ergert zich kapot aan hem. En ik ben dan ook maar de Calimero, maar ochochoch wat wordt Ajax weer stevig genaaid zeg. Competitievervalsing bijna. Vette penal en vet rood. Zal iedereen het hier zelfs over eens (moeten) zijn.
Eerder aan de scheids als ik zo kijk, maar zet de Zeeuw er maar in. Hebben we gelijk ook meer aanvallende impulsen en hoeven we niet de hele tijd achteruit te lopen. Enoh krijgt een rode kaart als het zo doorgaat, zo inconsequent is die hoerenjong van een Bossen wel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
van Dijk zal ook wel voor het laatst bij VVV hebben gezeten. Dikke inmaak thuis.
Sliske de rat is zich al weer aan het ingraven in Eindhoven. Lefloze pipo.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ach, dit wordt waarschijnlijk een 3-1 nederlaag nu. Als ie al niet binnen 20 minuten valt, wordt het daarna sowieso weer paniek bij ons achterin en zie ik het somber in. Luis moet echt zijn scherpte terug gaan vinden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zozo PSV heeft ook hun best gedaan om er sfeer in te gooien. Zooi spandoeken en vlaggen etc. Ziet er gezellig uit.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Lighttown Madness zal z'n best wel doen 
Mijn god, zie nu pas de herhaling goed van die Fledderus, Bossen staat er ook nog is vlak bij. Sjonge jonge.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Indirect dankzij Vurnon, toch 1 van de betere schakels vandaag achterin. De dreiging komt vooral over links waar Gregory staat. Die echt behoorlijk zwak speelt.
Overigens alweer een geil doelpunt van Lindgren! Toch een verrassende kracht bij ons
Hopelijk houdt ie het is een keer langer vol zonder blessure.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En weer hands 
Als Ajax dit niet redt, dan komt het een keer 100% door de arbitrage. Stelletje blinden. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.