• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.045 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.394 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Had iets te globaal gelezen, dan bedoel ik jou dus niet er mee. Two thumbs up voor jou dan. Waarom hoor ik Nederlanders de laatste tijd niet over Iniesta? .

Iniesta is zeer goed, maar ik voel een enorme steek in mijn hart als ik aan hem denk

Ajax speelt trouwens matig. Buiten de kans in de 1e minuten op de lat geen kansen gezien.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PSV-publiek: Oud, hondstrouw en chagerijnig

Hier nog een quotje van je grote vriend Van Gelder op radio 1: “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. Hier zit theaterpubliek; het kijkt stil toe..”

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een lachwekkend gegeven rode kaart voor Anita zeg

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een oznin. Waar je een pingel had kunnen krijgen (had van mij ook niet gehoeven), krijg je een onterechte rode kaart. Belachelijk. Echt een niet te begrijpen rode kaart.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Hier nog een quotje van je grote vriend Van Gelder op radio 1: “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. Hier zit theaterpubliek; het kijkt stil toe..”

Maar Sjekkie doet al jaren zijn best om over Ajax te zeiken zodat hij objectief lijkt. Ik hecht nooit waarde aan de mening van Sjek.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als het moeilijk gaat is het ook gewoon grotendeels stil bij Feyenoord, alleen S en X hoor je dan, en misschien nog wat gasten in R en U. Zo heeft Ajax ook hun fanatieke vakken, het is echt onzin te stellen dat alleen het Legioen zo hondstrouw is en het team verbaal steunt. ADO, NAC, Ajax, Utrecht hebben dat ook. En dan vergeet ik vast nog wel wat clubs. Genoeg Feyenoord supporters die ook niet meer naar de Kuip komen als het niet lekker loopt.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Goed bezig de KNVB. Luinge wegsturen en die dorpsidioot van Wegereef die er al jarenlang een zooitje van maakt lekker blijven handhaven. Wat een mongool.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ongelooflijk wat een blunder van Wegereef en wat een zelfingenomen ventje. [aangepast door moderator]

Dank je wel voor het verkrachten van de toch al niet al te beste wedstrijd.

Die overtreding op Enoh was 6x rood als dit uberhaupt al een overtreding was. Wat een lachertje.

En dan zeggen mensen wat over spreekkoren en hooligans. Dit soort kansloze ventjes zijn tig keer erger.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En weer geen penalty die Ajax had mogen krijgen

Ik voel al een drama aankomen vanmiddag.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

En herinner me nu die aanslag op de enkel van Enoh, waar ie niks voor gaf. Dat was een gestrekt been op een enkel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wegereef is sowieso een waardeloze scheids.

Net iets beter als Pieter Vink, maar het scheelt niet veel. Geluk dat dit bij Excelsior uit gebeurd en niet in een topduel. Dit kan je vandaag normaal met 10 man ook nog wel winnen misschien.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En ja hoor, daar valt dus die 1-0

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Hier krijg je toch godveredomme een gezwel van zeg. 2 penalty's niet gegeven, een ONTERECHTE(!!!!!!!!!!!) rode kaart en aan de andere kant krijgt die overtreding op enoh (die véél zwaarder was) he-le-maal niks. En dan krijg je 3keer raden....een goal tegen.

Ik kots op Wegereef

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bovenberg .

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Excelsior . Ze zijn thuis altijd wel sterk, Feyenoord kan het weten. Hoop wel dat Excelsior wint. Kijken hoe de ajacieden dan reageren terwijl ze eerst Feyenoord belangrijk hebben gemaakt omdat ze daar verloren. Edit 2-0

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ze lieten net ook de herhaling zien vanuit het standpunt van Wegereef, en je zag gewoon duidelijk dat ie de bal speelde.

Nu zal ik wel worden weggezet als een calimero, maar de scheids beslist hier de wedstrijd, want tot de onterechte rode kaart was er he-le-maal niks aan de hand. En nu krijg je dit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En de 2e...

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ajax

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Gaat nu opeens mijn theorie dat je zonder Vlechtjes altijd sterker bent dan met de prullenbak in? Jullie gaan me toch niet wijsmaken dat die jongen echt een functie heeft? Ik ga speciaal vanavond de samenvatting kijken, ik heb die lieverd alles al fout zien doen maar een zware overtreding lijkt me onmogelijk.

Quido schreef:

Nu zal ik wel worden weggezet als een calimero, maar de scheids beslist hier de wedstrijd, want tot de onterechte rode kaart was er he-le-maal niks aan de hand. En nu krijg je dit.

Nog niet, want een scheidsrechter kan objectief bezien een beslissende fout maken. Het is alleen wachten op de complottheorieën... Foute beslissingen echter balanceren elkaar wel weer uit over een seizoen bekeken.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Wel mooi dat Dost hier weleens word afgekraakt en dat hij dit weekend gewoon de openingstreffer maakt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

En Jantje heeft mijn middag verpest.

Overigens is de verdediging van Ajax wel een drama vandaag(Vertonghen erg onzeker, Anita ook en Urby ook).

Maar nogmaals, niiks aan de hand tot die belachelijke rode kaart. Hoe kan je zoiets beslissen. Er is in ieder geval 1 iemand die de uitslag al wist vanochtend.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Gewoon een afgang voor Ajax, wel of geen kut scheids.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Er is in ieder geval 1 iemand die de uitslag al wist vanochtend.

Daar is-ie al

(haalt bingo-kaart tevoorschijn, dit gaat een productief dagje worden)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Daar is-ie al

(haalt bingo-kaart tevoorschijn, dit gaat een productief dagje worden)

Mag je wel zeggen hoor. Maar het is gewoon de waarheid en niets Calimero's aan. Tan en Everse zeggen exact hetzelfde in de studio. "Wegereef is op z'n zachtst gezegd niet tegen Excelsior" Zoveel situaties waarbij hij gewoon alles fout beoordeeld in het voordeel van Excelsior. Penalty, gestrekt been op enkel van Enoh, rode kaart.... *zucht*

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Het ligt aan het veld, ze hebben er extra zand op gegooit om het befaamde positiespel van Ajax te beinvloeden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wegereef zoutzak.

Gaan voor een punt, Emanulson een linie naar voren weer. Dan maar het risico met 4-0 eraf te gaan, moet maar een keer.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Nog niet, want een scheidsrechter kan objectief bezien een beslissende fout maken.

Bekijk de hele wedstrijd tot nu toe maar eens, otherfool. Die rode kaart was geen rode kaart (niet alleen door de lichtheid van de evt. overtreding (hij speelt de bal zonder gestrekt been, Fernandez draait zich erin en schreeuwt als een varken aan het spit) op zich, maar ook in het licht van overtredingen eerder in de wedstrijd); Vertonghen wordt duidelijk gehaakt in het strafschopgebied (in het blikveld van Wegereef) en hij doet niks; duidelijke handsbal in de 16 bij Excelsior in het blikveld van Wegereef, hij doet niks.

Everse drukte het zo uit: "Ik moet voorzichtig zijn, want misschien fluit hij ons nog dit seizoen, maar hij is op zijn zachtst gezegd niet tegen Excelsior."

Dus voor je met Bingo-kaarten gaat strooien; vel zelf eens een oordeel.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Wat heeft Emanuelson nou weer met zijn haar gedaan. Het lijkt wel een dertienjarige.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Toch een spannend scenario. Ajax moet zelfs met 10 man wel 2 keer kunnen scoren tegen Excelsior in 45 minuten.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

stfuympos schreef:

Gewoon een afgang voor Ajax, wel of geen kut scheids.

Jij begrijpt er weer de ballen van zo te zien.

Als hij die belachelijke kaart niet had getrokken ( die ook nog eens totaal niet bij het verloop van de wedstrijd paste ) dan was had Excelsior nooit kunnen scoren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.