- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1842 stemmen
Hopen dat Bergkamp ook nog z'n goaltje meepikt 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Wat heeft Emanuelson nou weer met zijn haar gedaan. Het lijkt wel een dertienjarige.
Onder welke steen kom jij vandaan? Hij heeft dit kapsel al 2 weken of zo 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toch een spannend scenario. Ajax moet zelfs met 10 man wel 2 keer kunnen scoren tegen Excelsior in 45 minuten.
2 goals is te weinig.
Sulejmani, Eriksen en Mido erin.
Ooijer, Enoh en De Jong eruit.
Alles of niets verdorie! 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Toch een spannend scenario. Ajax moet zelfs met 10 man wel 2 keer kunnen scoren tegen Excelsior in 45 minuten.
Ze zaten al niet erg in de wedstrijd. NW zegt het ook al, het is gewoon lastig ballen hier. Heb er weinig vertrouwen meer in.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Och, Wegereef heeft al een keer eerder een schorsing gehad wegens slecht fluiten. Toevallig ook bij een Ajax wedstrijd(gestrekt been van de Zeeuw op Stekelenburg waar een goal uit viel bij AZ uit). Daarna mocht hij een periode geen Ajax wedstrijden meer fluiten.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Onder welke steen kom jij vandaan? Hij heeft dit kapsel al 2 weken of zo
Ik had er eerlijk gezegd nog niet opgelet, maar nu de wedstrijd uiterst treurig verloopt, ga ik me daar maar op concentreren. Ik vind het helemaal niks. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dus voor je met Bingo-kaarten gaat strooien; vel zelf eens een oordeel.
De scheidsrechter is onpartijdig, punt. Hij is misschien slecht, de weg kwijt, fout bezig, blind aan anderhalf oog, maar onpartijdig. Zodra wordt gezegd van niet en het Grote Complot weer eens van stal wordt gehaald, deel ik idd een bingo-kaart uit.
En fouten worden over een heel seizoen altijd wel gecompenseerd, niks aan het handje dus. Altijd lullig natuurlijk, maar volgende keer krijg je weer eens een beslissing mee (en gaan er weer anderen zeiken dat Ajax de scheids altijd mee heeft en KNJB en weetiknietal).
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
2 goals is te weinig.
Sulejmani, Eriksen en Mido erin.
Ooijer, Enoh en De Jong eruit.
Alles of niets verdorie!
Dan bid ik op mijn knieën, dat Mido twee doelpunten en een assist heeft vanmiddag.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Hopen op een Spurs helft zoals afgelopen week tegen Inter.
Blft toch een afgang, 10 man of niet.
Johan heeft ook weer heel wat uit te leggen maandag, zal hij ook de scheids de schuld geven. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
De scheidsrechter is onpartijdig, punt. Hij is misschien slecht, de weg kwijt, fout bezig, blind aan anderhalf oog, maar onpartijdig. Zodra wordt gezegd van niet en het Grote Complot weer eens van stal wordt gehaald, deel ik idd een bingo-kaart uit..
Hoe weet jij of een scheidsrechter onpartijdig is? Kan jij in z'n koppie kijken?
Verder kan ik me wel in je 2e zin vinden tot aan je laatste woord.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
De scheidsrechter is onpartijdig, punt. Hij is misschien slecht, de weg kwijt, fout bezig, blind aan anderhalf oog, maar onpartijdig. Zodra wordt gezegd van niet en het Grote Complot weer eens van stal wordt gehaald, deel ik idd een bingo-kaart uit.
Het is net als bij Nigel, gewoon onkunde. Wegereef kan gewoon niet fluiten. Hij weet het alleen zelf niet. Hij fluit wel meer wedstrijden slecht en niet alleen bij Ajax. Hij was in de 2002 op het WK ook al droevig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Was dat niet weer hands van Excelsior in hun 16? 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Verhoeven blij dat hij eindelijk een wedstrijdje mee mag spelen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als het misgaat, dan gaat ook alles mis. Zelfs Stekelenburg eruit. Wat een ellendig uur is dit.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Welke rechtgeaarde voetbalfan gaat nou Excelsior - Ajax kijken als de derby in Glasgow bezig is? Heerlijk begin bij Celtic - Rangers. Na exact twee minuten al een bal van de Rangers op de paal, beide ploegen geel gehad en Rangers heeft al moeten wisselen omdat hun linksback uit de wedstrijd geschopt is. Dit is voetbal, dit is genieten!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wauw, Celtic - Rangers. Die heb je ook maar 10x per seizoen. Totaal niet interessant.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Nee klopt. Excelsior - Ajax is pas boeiend. 3000 toeschouwers en het voetbal niet om aan te zien. Geniet nog maar even. Al valt er voor Ajacieden nu niet veel te genieten. Hahahaha!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Jezus man, Wegereef strooit met onterechte gele kaarten voor Ajax. Waar is de beste man mee bezig, tweede helft blijft ie net zo kansloos bezig. God o god.
En Excelsior nog geen enkele kaart
Wat een belachelijk niveau haalt Wegereef hier. Zelden zo'n slechte scheids gezien.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nee klopt. Excelsior - Ajax is pas boeiend. 3000 toeschouwers en het voetbal niet om aan te zien. Geniet nog maar even. Al valt er voor Ajacieden nu niet veel te genieten. Hahahaha!
Dat heet clubsupporter zijn.
Celtic Rangers is sowieso belachelijk niveau. Beide ploegen kunnen niet voetballen. Nota bene subtopper Utrecht schoot Celtic aan flarden.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Jij ook gefeliciteerd met de nederlaag gisteren!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een lachertje die Wegereef. Elke (schijn)overtreding van ons is geel, en Exceslior staat wonderbaarlijk genoeg nog op nul kaarten. Luis raakt niemand en krijgt geel, toen Enoh in de eerste helft vol op zijn enkel werd getrapt terwijl de bal al weg was, was het niks.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jezus man, hij strooit met onterechte gele kaarten voor Ajax. Waar is de beste man mee bezig, tweede helft blijft ie net zo kansloos bezig. God o god.
Dit wordt hem niet Robert. Misschien een puntje als Wegereef niet ergens weer kaarten en overtredingen ziet die er niet zijn.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Daar staat toch wel wat, he. Als je Verhoeven op goal heb staan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En fouten worden over een heel seizoen altijd wel gecompenseerd, niks aan het handje dus. Altijd lullig natuurlijk, maar volgende keer krijg je weer eens een beslissing mee (en gaan er weer anderen zeiken dat Ajax de scheids altijd mee heeft en KNJB en weetiknietal).
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Als FC Groningen bij NEC verliezen kan, zeker als je onoplettend aan de wedstrijd begint, onze eigen schuld. Als Ajax bij Excelsior verliezen is gewoon lachwekend, maar natuurlijk ligt dat niet aan Ajax maar vanzelfsprekend aan de scheidsrechter.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Kan iemand die Wegereef een spuitje geven asjeblieft. Die gele kaarten van Suarez en Vertonghen (en dus de Zeeuw) ook weer totaal belachelijk. En Exceslior nog op 0 kaarten....right.
Ik ben regelmatig de eerste om Ajax te bekritiseren, maar hier beslist Wegereef de nederlaag (als het zover komt)
edit: En Enoh geel terwijl ik dit typ. Wat een achterlijke gek!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Enoh geel....jemig de pemig Wegereef. Wattamaleo moest daar geel krijgen.
Enig positief puntje is dat VI morgen zeer vermakelijk gaat worden als Johan deze trieste excuus voor een man af gaat kraken. Commentator schuift het ook niet meer onder banken of stoelen dat Wegereef er niets van bakt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha vergeleken met Wegereef vandaag fluit Vink Ajax nog neutraler 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.