• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.232 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.651 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Als ie het door had, dan had hij bijna zijn halve selectie eruit kunnen gooien. Die keepers en spelers als Breuer, Grindheim en Vayrinnen(?).

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Juist die laatste twee spelen het beste van heel Heerenveen dit seizoen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Waarom Dost op de bank trouwens?

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Juist die laatste twee spelen het beste van heel Heerenveen dit seizoen.

Dat zegt dan ook genoeg over het bedroevende niveau van het hele team. Minst slecht kunnen je beter zeggen, want dat is een understatement.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Denk sowieso op 1 of andere manier dat Jans daar geen lang leven bezworen is. Volgens mij totaal andere club/cultuur dan Groningen.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

moviemafketel schreef:

Blijkbaar heeft Ron Jans liever, dat ze helemaal geen doelpunten maken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, vind dat echt vreemd. Die jongen scoort er zo rond de 20 voor je als je hem vertrouwen geeft, maar goed.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Dat is ook vreemd. Hij heeft er al vier inliggen in 9 wedstrijden. Dus dat is een redelijk moyenne. Dat ligt hij op koes voor die twintig doelpunten. Voor de rest hebben die friezen totaal geen scorend vermogen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Maar ik zag Jans bij die laatste persconferentie ook iets lulligs over Dost zeggen geloof ik. Een journalist vroeg zoiets van: Volgens mij is Dost niet echt gelukkig he? Toen antwoordde Jans "ja maar ik geloof dat Dost nooit gelukkig is". Beste poep-opmerking waar je je speler nou niet echt meer vertrouwen door geeft. nee, wordt niks met Jans daar.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Ron Jans is een trainer, die altijd heel eerlijk en oprecht is (overkomt). Die realisme heeft hij vaak over wedstrijden, maar hij is ook vaak te eerlijk en dat gaat vaak ten koste van zijn spelers.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

@kos: ik dacht dat jij Dost zo goed vond?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Nee, meest overschatte spits uit de Eredivisie. Altijd al gezegd.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Dost > Janko.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Laat de snor het maar niet horen. Die is lyrisch over non-talenten Dost en van Wolfswinkel.

Grappig hoe Derksen altijd klaagt over het chauvinisme in de voetballerij, terwijl ie daar zelf met voorsprong koploper in is.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Filmfreak schreef:

Manucharian had ook geloof ik in het jaar ervoor in de Armeense competitie( wie volgt m niet) 43 goals gescoord en veel (top) clubs wilde hem een kans geven. Dus zo raar was dat niet.

Niemand die ook maar twijfelt aan het talent van Manucharyan, maar hij heeft gewoon zijn hele carrière veel pech gehad. Maar ik hoop voor hem dat het er nog ooit uitkomt.

Overigens is Manucharyan door Ajax gescout toen men Sulejmani ging bekijken in de wedstrijd Jong Servië - Jong Armenië. De scouts waren echter zo onder de indruk van Manucharyan, dat ze hem verkozen boven Sulejmani. De rest is geschiedenis...

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

wavanbuuren schreef:

Laat de snor het maar niet horen. Die is lyrisch over non-talenten Dost en van Wolfswinkel.

Grappig hoe Derksen altijd klaagt over het chauvinisme in de voetballerij, terwijl ie daar zelf met voorsprong koploper in is.

Van Wolfswinkel is een soort Drogba vergeleken bij Dost.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vind niet dat Rooney dit kan maken als jarenlang boegbeeld van Man Utd. Ik kan me niet voorstellen dat het zover komt. Sterker, ik denk dat Rooney meer salaris krijgt en gewoon in Manchester blijft.

Groeten van uw eigen Nostradamus

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Misschien denk ik te ver door, maar zou dit kunnen betekenen dat het tijdperk Sir. Alex afloopt?

Voorheen stond hij altijd wat meer op zijn strepen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Natuurlijk is dat tijdperk binnenkort voorbij. Die is er geen 3 jaar meer coach denk ik. Maar daarbuiten, sir Alex weet ook wel dat hij Rooney nauwelijks kan vervangen.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Wellicht kan Dost de positie van Rooney bij ManU overnemen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

Thnx voor de tip. Meteen uit m'n topcoach team gehaald.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

Nee, meest overschatte spits uit de Eredivisie. Altijd al gezegd.

Oké, dan ben ik waarschijnlijk in de war met iemand anders. Snap die hele Dost-hype ook niet zo, Van Wolfswinkel trouwens ook niet. Enige wat ik Dost dit jaar goed heb zien doen is ongelukkig en geërgerd kijken.

Poepgezicht

• 298 berichten
  • 1247 stemmen

Als je vorig seizoen een hele wedstrijd van Heraclas had gekeken, dan had je gezien dat ie toen ook zo keek. Hij mist echt keiveel kansen die iemand met 1 been er nog in kan schieten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dost lijkt me een prima spits onder de juiste trainer. Misschien heeft hij een beetje tere ziel of zo. Een Jol-achtige zou er wel wat van kunnen maken. Doelpunten die ik van Dost zag bij Heracles waren prima. Soort Crouch kan het worden. Jans maakt hem zo al snel kapot.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Een Jol-achtige zou er wel wat van kunnen maken..

Tuurlijk. Bij Ajax zou hij meteen 2op1 lopen .

Poepgezicht

• 298 berichten
  • 1247 stemmen

Ik ga er maar van uit dat jullie dat beiden sarcastisch bedoelen.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Bloedserieus ben ik.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Heerenveen heeft nog Papadopoulos rond lopen. Die vind ik eigenlijk ook beter dan Dost. Goeie keus dus van Jans. Ik neem aan dat ie Heerenveen wel weer op de rails krijgt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Bij Ajax zou die er wel meer in geschopt hebben ja

Maar da's logisch.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Ja want met Mido en Tainio beland die in ieder geval niet op de bank .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.