- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Fernando Torres geeft aan in El Pais dat ie open staat voor een terugkeer naar Atletico. Zijn ruzie met Gerrard en Carragher schijnt hier debet aan te zijn en hij wil prijzen winnen en dat gebeurt niet met Liverpool. El Nino kom maar terug, kan Forlán ook bij het grof vuil.
Gerrard en Torres leken mij altijd vriendjes...
Maare..hij wil Liverpool verlaten omdat hij prijzen wil winnen en daarom wil hij terug naar het bijna nooit wat winnende AM? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met je grote liefde geen prijzen pakken is dan ook niet zo erg
. Al zie ik 'm wel naar Chelsea gaan. Hoorde ook dat City zowel Rooney als Torres wel zien zitten. Die hebben ook nog niet zoveel spitsen
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Met je grote liefde geen prijzen pakken is dan ook niet zo erg
. Al zie ik 'm wel naar Chelsea gaan. Hoorde ook dat City zowel Rooney als Torres wel zien zitten. Die hebben ook nog niet zoveel spitsen
.
Volgens geruchten wil Man City na de winter graag met een 2-1-7 opstelling voetballen om voorin iedereen speeltijd te kunnen geven 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Is dat geen goeie voor Feyenoord, die Torres? Als alternatief voor Castaignos? Altijd handig om achter de hand te hebben lijkt me.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik lees zojuist dat de Man City verdediging het maar wat moeilijk had met een zekere Tshibamba.
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Is dat geen goeie voor Feyenoord, die Torres? Als alternatief voor Castaignos? Altijd handig om achter de hand te hebben lijkt me.
Feyenoord heeft Smolov toch al als back up? Torres moet dan eerst maar eens aantonen dat hij beter is als onze vriend uit Rusland.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Das waar.
Mischien eerst op uitleenbasis naar Excelsior wellicht?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat kan. Braziliaans international Bastos werd daar ook niet slechter van 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Op korte termijn zou Rooney gaan tekenen bij City volgens de tabloids maar een groepje ManU-scum fans heeft al op subtiele wijze laten weten dat niet zo tof te vinden 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op korte termijn zou Rooney gaan tekenen bij City volgens de tabloids maar een groepje ManU-scum fans heeft al op subtiele wijze laten weten dat niet zo tof te vinden
Dat motiveert Rooney alleen maar om dat te doen. Hoe de Man U fans Rooney hebben behandelt de laatste weken is al genoeg reden om gewoon naar City te gaan. City is taking over Manchester!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Worden de Engelse topploegen slechter of de Tottenhams en City's sterker? Wat ik gisteren even van Liverpool zag was stuitend.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Doekje bij onze vrienden van Steaua tijdens de derby.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat motiveert Rooney alleen maar om dat te doen. Hoe de Man U fans Rooney hebben behandelt de laatste weken is al genoeg reden om gewoon naar City te gaan. City is taking over Manchester!
Vind niet dat Rooney dit kan maken als jarenlang boegbeeld van Man Utd. Ik kan me niet voorstellen dat het zover komt. Sterker, ik denk dat Rooney meer salaris krijgt en gewoon in Manchester blijft.
Overigens wordt Suarez als grote favoriet genoemd om Rooney anders bij Man Utd op te volgen. Wel een schitterende club voor hem.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Vind Rooney sowieso nog gewoon een Everton-boegbeeld.
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat vinden de Everton fans tegenwoordig wat minder denk ik 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Dat gaat hij niet doen lijkt me, of hij moet écht gek zijn..
Doekje bij onze vrienden van Steaua tijdens de derby.
(afbeelding)
Geinig.. veel Ceausescu-fans bij NEC? 
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Off topic berichten over gebande gebruiker verwijderd.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Zeker
. Is begonnen met wedstrijden tegen Dinamo paar jaar terug.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Worden de Engelse topploegen slechter of de Tottenhams en City's sterker? Wat ik gisteren even van Liverpool zag was stuitend.
Ik zie het verband niet?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Engelse ploegen zijn altijd al vrij zwak geweest, alleen Chelsea en Man United doen altijd aardig mee in Europa en Liverpool sporadisch.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Arsenal haalt al jaren minimaal de kwartfinale en Liverpool is gewoon al anderhalf jaar zichzelf niet. Daarvoor was het een Europese grootmacht.
Maar het gaat juist over Tottenham / City tegenover de (traditionele) big four. Engelse ploegen onderling.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, behoorlijk succesvol in de CL
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Liverpool kon goed pieken, maar ze zijn in 1990 voor het laatst kampioen geworden. En van die 20 jaar niet hebben ze misschien net een paar jaar gehad dat ze om de titel hebben gespeeld in die periode.
Liverpool heeft echt een vreselijk slechte ploeg nu zeg. Gerrard en Torres zijn top, de rest zijn middelmaat. Allemaal harde werkers, maar niet 1 kan er fatsoenlijk voetballen.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Ach, Arsenal is al 500 jaar geen kampioen meer geworden. Desondanks denk ik dat ik voor bijna iedere voetballiefhebber kan spreken als ik zeg dat Arsenal tot de top behoort. Het enige verschil tussen de echte topclubs (bv. Barcelona) is dat Arsenal niet constant genoeg is en te afhankelijk is van een aantal spelers. Zo is dat nu bv. Fabregas, maar vorige jaren waren dat bv. Bergkamp en Henry.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Arsenal is in 98 en 2002 meen ik nog kampioen geworden. En ze hebben heel wat jaren tot het einde meegedaan om de titel. Liverpool niet.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
1997-98, 2001-02, 2003-04 zijn de laatste 3 van Arsenal. En volgens mij waren ze toen superieur. Anderhalf seizoen geen wedstrijd verloren. Of was dat het jaar van de (verloren) CL finale tegen Barca?
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Oh, dan valt het best mee. Gezien de prestaties in de CL de afgelopen jaren, is Arsenal gewoon wereldtop. Jammer dat ze net niet constant genoeg zijn om een Barcelona of Inter te verslaan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Uit die tijd kwam deze geniale goal van Bergkamp 
Mooiste live goal die ik ooit zag.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Ik kan die aanname 100 keer kijken, maar het kan gewoon NIET. Dit is gewoon onmogelijk! Maar hij doet het toch. 
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Dutch masterclass
. Deze is ook erg fijn:
Zijn touch is zo fucking geniaal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.