- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Stom dat Utrecht niet won. Heb de laatste 20 minuten gemist, maar tot die tijd had Boekarest geen kans gehad wat ik zo zag.
Inderdaad, geen vuiltje aan de lucht en dan toch nog die deksel op de neus krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Pff, maakt Kiev meteen de 1-2 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je kan nou duidelijk het kwaliteitsverschil met Ajax zien. Ajax tikte Kiev af en toe nog eens helemaal zoek
(hoeveel reacties zullen volgen?)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar je hebt wel gewoon gelijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je kan nou duidelijk het kwaliteitsverschil met Ajax zien. Ajax tikte Kiev af en toe nog eens helemaal zoek
(hoeveel reacties zullen volgen?)
Beetje ploeg verslaat Kiev gewoon in eigen huis 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Atletico is een waar drama. Wat denken ze nou? Ach, we hebben de EL al gewonnen dus waarom zouden we nog proberen te presteren? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Misschien kan je kampioen worden 
Als Madrid dan toch de titel moet winnen, dan liever jouw club 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een kansen mist AZ toch ... al drie 100% kansen om zeep geholpen nu.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, ongelooflijk. Al was het wel pech dat Kiev die bal van de lijn nog schopte. Een wat scherper AZ had vanavond gewonnen.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Penalty tegen Club Brugge... 
Tussenstand 0-0
... De paal! 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Even een update voor de Belgische ploegen:
Einduitslag Anderlecht-Athene 3-0
Einduitslag Dinamo Agreb - Club Brugge 0-0
Tussenstand Sporting Lissabon-AA Gent 5-1
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En it's a wrap. Mijn clubbie wint overtuigend zonder overtuigend te spelen. Deze winst maakt van mijn 10 euro ook gelijk 100 euro. Een goed voetbalweekje.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lissabon staat 5-1 voor hoor.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Mijn teletekst zegt anders, maar goed, aangepast.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Uitslagen voor de Belgische ploegen:
RSC Anderlecht - AEK Athene 3-0
Dinamo Zagreb - Club Brugge 0-0
Sporting Lissabon - AA Gent 5-1
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
@ jdssmetje
13' [2 - 0] Liedson
17' [2 - 1] S. Wils
27' [3 - 1] Liedson
37' [4 - 1] Maniche
60' [5 - 1] H. Postiga
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat gezeur op Nederlandse clubs in Europees verband ook altijd een beetje zielig. We doen het gewoon hartstikke goed en dat mag gezegd worden.
Heb jij Twente gezien?
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
En it's a wrap. Mijn clubbie wint overtuigend zonder overtuigend te spelen. Deze winst maakt van mijn 10 euro ook gelijk 100 euro. Een goed voetbalweekje.
Wacht maar toch zondag, dan win je niet met slecht voetbal hoor
.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
De Spaanse middenvelder staat sinds 2003 onder contract in Londen. Fabregas (23) flirtte afgelopen zomer met zijn jeugdliefde FC Barcelona, maar Arsenal wilde niet meewerken aan een transfer van de aanvoerder van het eerste elftal. ''Ik weet zeker dat hij prijzen wil winnen met deze club'', aldus Wenger. ''Ik weet niet voor hoe lang, maar ik hoop nog vele jaren.''
Wenger liet donderdag tevens weten dat hij de financiële mogelijkheden heeft om tijdens de komende transferperiode te investeren. ''Als het nodig is kunnen we één of twee spelers halen.''
.
EAT THAT BARCA, CITY, CHEL$EA. FUCK YOU ALL!! GUNNERS !
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
In de toekomst gaat Fabregas gegarandeerd naar Barca, dat weet iedereen. Al duurt het misschien nog 1 of 2 jaar, terugkomen zal die zeker.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Laat Barca eerst maar eens weer de financiële huishouding op orde krijgen voordat ze nóg een middenvelder halen van het type waar ze er al genoeg van hebben (Xavi, Iniesta).
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat Utreg en AZ niet die dikke kansen hebben benut (Mulenga laatste seconde!).
Maar goed, chapeau voor de Ollandse ploegjes, die flikken het toch maar steeds weer.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
De Nederlandse ploegen doen het aardig. Jammer dat Utrecht niet won en balen dat AZ heeft verloren. Gelijke spelen schieten alleen niet echt op, zeker niet op het thuisfront.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Best goede resultaten inderdaad en dan heeft er soms nog veel meer ingezeten. Nederland kan trots zijn op al deze ploegen.
Nou nou, bijna iedereen mocht thuis, tegen respectievelijk de nr. 17 van Frankrijk, de nr. 11 van Duitsland, en wat clubjes uit de periferie. Maar het viel niet heel erg tegen, nee.
Op dergelijke uitlokkingen zou eigenlijk ook een ban moeten staan 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat denken we trouwens, haalt Gijppie zn tv-ring vanavond? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat denken we trouwens, haalt Gijppie zn tv-ring vanavond?
Welnee. Die zal wel naar Jantje Smit gaan, lekker commercieel.
Maar ik sta achter Gijp! Zou wel heel leuk zijn als hij hem wint.
V/d Gijp 
Leukste persoonlijkheid op de tv.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik hoop het! Als die nep-Gijp hem maar niet wint (Carlo) - ik moet wel zeggen dat hij hem erg goed nadoet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fernando Torres geeft aan in El Pais dat ie open staat voor een terugkeer naar Atletico. Zijn ruzie met Gerrard en Carragher schijnt hier debet aan te zijn en hij wil prijzen winnen en dat gebeurt niet met Liverpool. El Nino kom maar terug, kan Forlán ook bij het grof vuil.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop het! Als die nep-Gijp hem maar niet wint (Carlo) - ik moet wel zeggen dat hij hem erg goed nadoet.
Carlo is toch niet individueel genomineerd? Volgens mij is het programma TV Kantine wel genomineerd.
Helaas moet ik vanavond werken, want ik had heel graag VI willen zien die rechtstreeks gaan schakelen tussen de uitreiking en VI 
Dan maar morgen online herkijken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.