- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Komt omdat ze bij SV geen drol snappen van zaken als emoties en supporters. Alleen Hugo een beetje. Iemand als Jan Mulder leeft in een heel andere wereld joh.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Erik is gewoon een hele toffe gast. 1 van de weinige gasten waar en Gijpie en Derksen om moeten lachen. Ben echt blij dat ze Kwijl haast niet meer uitnodigen. Sfeer is perfect nu.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat ridiculiserende over Sneijder en rechtzaken
.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Derksen: Kom je als cowboy? 
Over de aankomende uitzending van AZ-Sherriff.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan gaat het wel slecht met je huwelijk of niet, als je naar Heerenveen - Vitesse uit gaat kijken
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Met een chippie en een colaatje hahaha 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Die Jakhals is inderdaad goed. Idem Wouter Bos.
Zolang die lompe Lama maar voor altijd daar weg blijft.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
''Zou Waterreus op tv ook nog een keer wat kunnen zeggen wat niet over PSV gaat?''
Johan Derksen merkt net als wij hetzelfde op! 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3616 stemmen
Geweldige opmerking van Derksen over Waterkneus.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
LOL, Derksen over Waterkneus. Heerlijk gelijk heeft ie weer.
edit: alle drie tegelijk 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Die gozer van Sport 1 vind ik ook wel sympathiek.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het klopt wel. Lijkt wel of PSV die gozer betaalt om wekelijks de club te promoten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Schele Vis?
Nee, dat vind ik een beetje een eikel.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Beetje krom bij VI, zeggen dat Voskamp van Sparta niet te stoppen is dit seizoen. Maakte dit weekend 2 goals en in totaal al 10. Maar ze zeggen dan niet erbij dat 8 goals gemaakt werden in dat belachelijke potje tegen Almere...
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Geweldige aflevering weer. Heerlijk na zo'n maandag altijd 
Vind die Jakhals wel leuk (en Schelvis ook wel aardig).
Het kluitje van Verbeek 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Wat een contradictie met die oude lullen bij de SV die het over stadionverboden voor het leven hadden en spraken van schande en 15 punten aftrek voorstelden(Jan Mulder).
Serieus? haha komen die nog wel eens in een stadion vraag je je dan af.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jan Mulder had gewoon gelijk, al was het maar om het simpele feit dat Jan Mulder altijd gelijk heeft.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Nee Jan is uitgespeeld sinds z'n kontlikkers Barend en Van Dorp gestopt zijn. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Het kan wel eens einde carriere voor Sno zijn, maargoed, dat ie nog leeft is sowieso veel belangrijker. Een aanwezige defibrilator heeft zijn leven waarschijnlijk gered.
Zijn die dan niet standaard aanwezig bij een wedstrijd? Zo zeldzaam is dit namelijk niet meer tegenwoordig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Over einde carrière gesproken:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/186651/Brandts-in-Rwanda-voor-besprekingen-met-APR-FC.htm
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Ik vind ze beide echt totaal niet grappig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja hoor otherfool
Ik kan het me bijna niet herinneren dat ik het een keer met Jan oneens was. De meest zinnige voetbalanalist, by far.
Nee Jan is uitgespeeld sinds z'n kontlikkers Barend en Van Dorp gestopt zijn.
Jan heeft ze niet nodig, blijkt uit zijn haarscherpe analyses bij SV en DWDD. Zijn maandelijkse ergernissen top-5 is ongeëvenaard.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik kan het me bijna niet herinneren dat ik het een keer met Jan oneens was. De meest zinnige voetbalanalist, by far.
Je bent een type Mulder, dat was al wel duidelijk. Je leeft in een andere voetbalwereld dan 99% van de mensen.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Soms is het wel leuk, maar na een tijdje word je er moe van. Duidelijk iemand die niks van het supporterschap af weet. Daarbij komt dat zijn opmerking gewoon vrij kort door de bocht was. Zoals Reneetje al zei. Je ziet wat kwajongens van een jaartje of 14/15 op de tribune een paar dingen roepen na schandalige beslissingen van de scheidsrechter. Gelijk legt hij de wedstrijd stil en die reactie na afloop was gewoon zielig van die scheids.
Waar gaat dit ook in godsnaam over, we hebben het over wat pubers die wat stouts doen! Of heb jij nooit wat verkeerds gedaan? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bron: Voetbalprimeur
"De clubarts van Ajax was er meteen bij en begon met reanimeren"
Theo Bos was aandachtig toeschouwer bij het duel tussen Jong Ajax en Jong Vitesse. De oefenmeester van de Arnhemmers zag Ajacied Evander Sno in elkaar zakken.
Tegenover Voetbal International zegt Bos 'enorm geschrokken te zijn'. "Het gebeurde op twintig meter van de dug-out van Ajax. Er was geen bal in de buurt en het zag er meteen heel ernstig uit. De clubarts van Ajax was er meteen bij en die is begonnen met reanimeren."
"Het hele voorval heeft ongeveer een half uur geduurd", weet Bos. "Ik heb begrepen dat Evander twee keer helemaal weg is geweest en dat hij ook twee keer is gereanimeerd. De ambulances waren snel ter plekke en toen hij werd afgevoerd, schijnt hij bij kennis te zijn geweest. Het was enorm schrikken en laten we hopen dat het goed komt."
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Potsiedikkie nou beterschap Evander!
Duidelijk iemand die niks van het supporterschap af weet.
Het supporterschap? Wat heeft Jan daar nu mee te maken? Hij wil gewoon een mooie voetbalpot kijken, zonder doodschoppen en zonder geblèr van de tribune. Over de verschillen tussen voetballiefhebbers en clubfans (toch vaak voetbalhaters) hebben we het al vaker gehad. Ik waardeer Jan's insteek en kan me er ook prima vinden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Jan heeft ze niet nodig,.
Welja, B&vD was goed (voetbal)programma waarin ie iedere keer het typetje mocht spelen, beetje zoals Gijp nu die minstens zo scherp en raak is. SV vind ik suf en afglijdend, Mulder idem.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.