- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Overigens zag ik Enoh tegen Kiev ook weer keurig binnen 20 minuten 3x de bal foutief passen waar 3 gevaarlijke momenten uit komen. Maar jullie hadden het misschien te druk met het zingen van liedjes ofzo om dat op te merken.
Klopt, passing is ook nog niet helemaal zoals het hoort bij Enoh. Maar hij is nog een jonge speler en hij haalt gewoon ontzettend veel aanvallen van de tegenpartij eruit. Iets wat me niet onbelangrijk lijkt.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Evander Sno kreeg zojuist een hartaanval tijdens Jong Ajax wedstrijd en wordt gereanimeerd as we speak.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Overigens zag ik Enoh tegen Kiev ook weer keurig binnen 20 minuten 3x de bal foutief passen waar 3 gevaarlijke momenten uit komen. Maar jullie hadden het misschien te druk met het zingen van liedjes ofzo om dat op te merken.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Zelfde geldt ook voor Anita, als het echt zo dramatisch is als mensen willen voordoen dan stonden ze niet elke week in de basis bij Ajax.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Evander Sno kreeg zojuist een hartaanval tijdens Jong Ajax wedstrijd en wordt gereanimeerd as we speak.
Worden die jongens niet jaarlijks grondig gekeurd?
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
G****r...
Tegengestelde berichten, ik lees nu: Laatste berichten van veld over toestand Evander Sno klinken optimistisch.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Hij schijnt bijgekomen te zijn en te zijn afgevoerd met de ambulance. Maarja...wat is de waarheid.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Zo'n jonge gast
ook al leeft ie dan nog
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Genee heeft een punt, die ene speler liep ook zelf het veld af en is even later alsnog overleden. Ik wacht met spanning af
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3616 stemmen
Damn. Hopelijk red ie het. Hoe kan dat toch dat dat zoveel voorkomt de laatste jaren. Volgens mij was Kanu toen 1 van de eersten bij wie hartafwijken werd geconstateerd, maar sindsdien hoor je elk jaar wel een paar gevallen. Sport is gezond, maar topsport blijkbaar niet.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Ajax.n meldt het ook.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Duel-Jong-Ajax-gestaakt.htm
Wel jammer dat ze zo'n respectloos berichttitel hebben gekozen, denk dat Sno's leven wel even belangrijker is dan het aflasten van een wedstrijd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Ajax.n meldt het ook.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Duel-Jong-Ajax-gestaakt.htm
Wel jammer dat ze zo'n respectloos berichttitel hebben gekozen, denk dat Sno's leven wel even belangrijker is dan het aflasten van een wedstrijd.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Hoe heet die oudere man die gisteren t.o Jan Mulder zat?
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Nieuwsbericht - Duel Jong Vitesse/AGOVV stilgelegd - Vitesse Vitesse heeft een veel uitgebreider bericht dan Ajax.
Bedoel je Joop Munsterman rose?

Is de voorzitter van FC Twente.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gaat Genee nu de opvoeder uithangen door te zeggen dat Erik geen kutperiode mag zeggen?
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Nieuwsbericht - Duel Jong Vitesse/AGOVV stilgelegd - Vitesse Vitesse heeft een veel uitgebreider bericht dan Ajax.
Bedoel je Joop Munsterman rose?
(afbeelding)
Is de voorzitter van FC Twente.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Deze? Keje Molenaar is de naam.
![]()
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
.jpg)
Keje Molenaar, ex-voetballer van o.a. Ajax en advocaat.
edit. wat NW dus zegt 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Pfft, krijg toch wel even de rillingen van dat bericht van Sno. Hopen dat ie het redt. 23 en een hartaanval, dat is toch niet normaal meer. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker vindingrijk ben je rep
. Maar het is een jood, dus hij is voor jou
.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wat een nieuws over Sno zeg...
Maar ajax.nl spreekt over hartritmestoornis problemen, niet een hartstilstand.
Hij is ieder geval weer bij kennis, das positief. Hopelijk komt het goed en houdt hij hier niks aan over. Sterkte jong, dit is veel te vroeg om te sterven!
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Overigens staat dit ook in het bericht van Vitesse:
Ook behoorlijk verontrustend, Jong Ajax is het seizoen echt dramatisch begonnen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Als er tot vier keer toe een defibrillator aan te pas heeft moeten komen, is de normale hartfunctie in ieder geval weggevallen, medisch gezien dus een hartstilstand. En dat mag op zo'n leeftijd echt niet kunnen. Las dat ie, toen ie gehaald werd, medisch gekeurd is en er toen geen afwijkingen gevonden zijn. Maakt het nog vreemder. Zo maar 'out of the bleu' lijkt me dit uiterst zeldzaam.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het kan wel eens einde carriere voor Sno zijn, maargoed, dat ie nog leeft is sowieso veel belangrijker. Een aanwezige defibrilator heeft zijn leven waarschijnlijk gered.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Grappige VI trouwens weer. Lig geregeld in een deuk. Die scheids zit nu te huilen op de bank thuis.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Pfff, geweldig die discussie bij VI over het stilleggen van de wedstrijd in Venlo. Geweldig en ik geef vd Gijp ook gelijk. Zijn gewoon een stel pubertjes, puur kwajongenstreken die al in hun broek schijten het moment dat de trainer naar het vak kwam. Helemaal niet massaal en gewoon negeren die kinders.
Wat een contradictie met die oude lullen bij de SV die het over stadionverboden voor het leven hadden en spraken van schande en 15 punten aftrek voorstelden(Jan Mulder).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.