- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Nou otherfool, hij roept dingen zonder dat hij zich echt heeft ingediept in de situatie. Hij hoort gewoon droog zwart op wit iets over spreekkoren en gelijk gooit hij zoiets ongenuanceerds eruit. Alsof supporters altijd de boeman zijn, schei toch uit denk ik dan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mulder kreeg ook amper zendtijd tijdens het WK, ja hij mocht die domme voicemail inspreken van Bertje. Ik zie hem ook niet meer als oud-voetballer als je hem ook elke keer bij DWDD ziet.(Borst idem)
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik weet ook niet waarom dat was. Misschien wilde hij niet naar Zuid-Afrika?
Welja, B&vD was goed (voetbal)programma waarin ie iedere keer het typetje mocht spelen, beetje zoals Gijp nu die minstens zo scherp en raak is. SV vind ik suf en afglijdend, Mulder idem.
De aflevering met Jansma was anders het mooiste TV-moment van de afgelopen 10 jaar zeg. Jan was scherp als nooit tevoren (in een inderdaad verder afglijdend programma).
Nou otherfool, hij roept dingen zonder dat hij zich echt heeft ingediept in de situatie. Hij hoort gewoon droog zwart op wit iets over spreekkoren en gelijk gooit hij zoiets ongenuanceerds eruit. Alsof supporters altijd de boeman zijn, schei toch uit denk ik dan.
Jan vindt tenminste gewoon dat het vrij zielig, abnormaal en asociaal is om met 5000 man te roepen dat iemands moeder een hoer is. Hij heeft gelijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Mulder is gewoon een provocateur pur sang, vergroot alles uit en is daardoor vaak vermakelijk, maar inmiddels ook op zijn retour. In essentie zit ie best vaak goed, overigens.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je bent een type Mulder, dat was al wel duidelijk. Je leeft in een andere voetbalwereld dan 99% van de mensen.
Laten we wel zijn; 99% van wat in het stadion zit vindt het ook leuk om, wat was het, Three Little Birds (?) te zingen voor de 'saamhorigheid' ofzo. Daar willen Jan en ik uiteraard niet bijhoren. Geef ons maar een flitsende combinatie of een prachtige schaar, los van de kleur van de shirtjes.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Het was bij VVV he, een stadion waar in totaal een mannetje of 6000 of zo in gaan
Een klein groepje achter het doel met pubers uitte hun frustratie even en gelijk is er al die commotie veroorzaakt door die scheids. Daar moet je bovenstaan.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Grrr... Three Little Birds kan ik nu nooit meer horen zonder misselijk te worden. Daar moet een verbod op komen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het doet er niet toe welk nummer het is, de gedachte dat je vanuit een soort groepsdruk dan mee gaat zingen, daar draait mijn maag van om, serieus. Voordat er weer wordt gemiept; dat geldt voor elk lied in elk stadion.
Het was bij VVV he, een stadion waar in totaal een mannetje of 6000 of zo in gaan
Een klein groepje achter het doel met pubers uitte hun frustratie even en gelijk is er al die commotie veroorzaakt door die scheids. Daar moet je bovenstaan.
Nee, dat moet je meteen de kop indrukken. Staken, hopsa, naar binnen, reglementaire 0-3, paar punten aftrek en 3 wedstrijden zonder publiek. En die straffen exponentieel opvoeren. Zachte heelmeesters...
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
En stuur de pedofielen maar naar de zwembaden om kids zwemles te geven. Ga even janken of zo. Alsof jij als puber zijnde nooit ergens deurtje hebt gebeld of iets vies met stokjes poep hebt gedaan icm brievenbussen 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Laten we wel zijn; 99% van wat in het stadion zit vindt het ook leuk om, wat was het, Three Little Birds (?) te zingen voor de 'saamhorigheid' ofzo. Daar willen Jan en ik uiteraard niet bijhoren. Geef ons maar een flitsende combinatie of een prachtige schaar, los van de kleur van de shirtjes.
Wat, zelfs een liedje zingen met een heel stadion reken jij nu ook al onder dom en zinloos begrijp ik?
Damn, je hebt wel weinig pretjes in je bestaan zeg.
Allemaal stilzitten, mondje dicht, vooral niet bewegen en alleen naar de bal kijken...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Voetbalwedstrijden zonder publiek zijn leuk om te zien. Dat zien we tweewekelijks wel in Eindhoven 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het doet er niet toe welk nummer het is, de gedachte dat je vanuit een soort groepsdruk dan mee gaat zingen, daar draait mijn maag van om, serieus. Voordat er weer wordt gemiept; dat geldt voor elk lied in elk stadion.
Nee, dat moet je meteen de kop indrukken. Staken, hopsa, naar binnen, reglementaire 0-3, paar punten aftrek en 3 wedstrijden zonder publiek. En die straffen exponentieel opvoeren. Zachte heelmeesters...
Dan eindigt er niet 1 ploeg nog in de plus qua puntenaantal 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Concertje bezoeken zit er zeker ook niet in voor jou?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Concertje bezoeken zit er zeker ook niet in voor jou?
Ik ga juist erg veel. Maar dan kies ik toch voor de muziek? Je zult me overigens nooit ritmisch zien meeklappen als zo'n klojo daar op het podium om vraagt.
Als iemand dat nummer van Bob Marley leuk vindt moet-ie vooral meezingen, maar niet omdat zijn buurman dat ook doet.
Dan eindigt er niet 1 ploeg nog in de plus qua puntenaantal
Doet niet ter zake, en dat is dan maar zo.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Niks is mooier dan een grote menigte horen zingen of een menigte massaal tegelijk de handen te zien klappen. Heerlijk en bezorgt me altijd kippenvel.
Vraag me dan af waarom je dan een concert bezoekt, het lijkt me toch vooral te gaan om de interactie tussen band/artiest en het publiek???
Als je puur voor de muziek komt kan je beter een cdtje draaien. Dan ben je bij een concert eigenlijk op het verkeerde adres, aangezien je dan met honderden/duizenden anderen voor hetzelfde komt en automatisch al meedoet met het massagedrag.
Zelfde eigenlijk met voetbal, als je alleen van voetbal houdt en niet van het publiek en alles eromheem kan je beter op tv kijken en het volume uitzetten(wat je dus al wel doet
)
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ieuw, massagedrag 
En stuur de pedofielen maar naar de zwembaden om kids zwemles te geven. Ga even janken of zo. Alsof jij als puber zijnde nooit ergens deurtje hebt gebeld of iets vies met stokjes poep hebt gedaan icm brievenbussen
Step away from the Chardonnay!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Niks is mooier dan een grote menigte horen zingen of een menigte massaal tegelijk de handen te zien klappen. Heerlijk en bezorgt me altijd kippenvel.
Vraag me dan af waarom je dan een concert bezoekt, het lijkt me toch vooral te gaan om de interactie tussen band/artiest en het publiek???
Als je puur voor de muziek komt kan je beter een cdtje draaien. Zelfde eigenlijk met voetbal, als je alleen van voetbal houdt en niet van het publiek en alles eromhee kan je beter op tv kijken en het volume uitzetten(wat je dus al wel doet
)
Ook mijn idee.
Met een heel stadion pakweg het clublied of Bob Marley zingen is gaaf. Niet omdat mijn buurman zingt, maar omdat ik het ook leuk vind. En zo zal iedereen waarschijnlijk wel denken.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Heb mn berichtje ietsje aangepast A&L 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ja, denk maar niet dat ik je ga her-quoten 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Denk dat otherfool het publiek echt schromelijk onderschat. Zonder publiek/fans heb je eigenlijk geen topsport. Je doet het immers voor de erkenning. Wat heeft het voor zin om wereldkampioen te worden van iets als geen mens erom geeft. Dan is het eigenlijk een titel zonder enige vorm van status en kan je het maar beter gelijk afschaffen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tja, ik word liever kampioen in een leeg stadion dan voor 50.000 man die 'Hamas, Joduh an hut Gas' zingen.
Het gaat me eerst en vooral om de muziek. Overigens is 80% van wat ik bezoek dusdanig klein en onbekend dat we van een 'menigte' bezoekers niet kunnen spreken (en dan is het ook nog vaak fluistermuziek), maar dit terzijde.
Ik kan best opgaan in een geweldige set, dat ik mee ga schreeuwen en rare dingen doen, maar niet omdat het 'moet' ofzo. Wat is er 'interactie' aan een dom liedje, standaard afgedraaid in de rust van een voetbalpotje?
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Step away from the Chardonnay!
.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Bij een concert is het vaak gewoon interactie van het publiek met de artiest. Lijkt me toch wel belangrijk als je voor iemand speciaal de deur uit gaat.
Bij een sportwedstrijd is het anders, in een teamsport als voetbal is het publiek wel wezenlijk van groot belang. Je kan de tegenstander dusdanig intimideren dat ze bezwijken en je kan je eigen team een flinke boost geven door ze de hele tijd aan te moedigen. En geloof me, dat helpt...
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Ik kan best opgaan in een geweldige set, dat ik mee ga schreeuwen en rare dingen doen, maar niet omdat het 'moet' ofzo. Wat is er 'interactie' aan een dom liedje, standaard afgedraaid in de rust van een voetbalpotje?
Het ergste is dat het geen fuck met Ajax te maken heeft.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Het ergste is dat het geen fuck met Ajax te maken heeft.
FAIL, gelukkig speelt NEC altijd het clublied af wanneer de spelers het veld opkomen. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bij een concert is het vaak gewoon interactie van het publiek met de artiest. Lijkt me toch wel belangrijk als je voor iemand speciaal de deur uit gaat.
Kan me echt niks schelen eigenlijk. Al gaan ze met de rug naar het publiek staan (het is me wel eens overkomen), als het maar goed klinkt.
Ik ben er niet gevoelig voor maar heb er ook niks tegen. Zodra de regels van het betamelijke echter worden overschreden kun je er niet hard genoeg tegen optreden.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Neen. Maar dat gaat ook niemand meezingen.
We waren overigens wel de eerste met Eye of the Tiger, nu hoor je dat overal.
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ga juist erg veel. Maar dan kies ik toch voor de muziek? Je zult me overigens nooit ritmisch zien meeklappen als zo'n klojo daar op het podium om vraagt..
Je bent autistisch...En hebt geen gevoel voor rytme?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Inmiddels is Sno aanspreekbaar en heeft hij weer een eigen hartslag en ademhaling. Waarschijnlijk zijn hartritmestoornissen de oorzaak geweest.
Nou dat is goed en geruststellend nieuws. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.