- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Haha, ach ja. Bij PSV draaien ze Simply the Best van Tina Turner bij de opkomst. Word je ook niet vrolijk van
En dan noemen ze Amsterdammers arrogant.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
We waren overigens wel de eerste met Eye of the Tiger, nu hoor je dat overal.
.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Kan me echt niks schelen eigenlijk. Al gaan ze met de rug naar het publiek staan (het is me wel eens overkomen), als het maar goed klinkt.
Ik ben er niet gevoelig voor maar heb er ook niks tegen. Zodra de regels van het betamelijke echter worden overschreden kun je er niet hard genoeg tegen optreden.
Tuurlijk kan je wel op een bepaalde manier optreden, we hebben het niet over 1e graads moorden en andere vormen van criminaliteit. We moeten voetbalsupporters wel in perspectief plaatsen lijkt me. Elke situatie is verschillend en hetzelfde oordelen vind ik erg kort door de bocht.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha, ach ja. Bij PSV draaien ze Simply the Best van Tina Turner bij de opkomst. Word je ook niet vrolijk van
Je moet wat als Boeruu, Boeruuuu en Eindhovuuuu, Eindhovuuuu de alternatieven zijn 
Oja, vergeet Cmon PSV, Cmon PSV niet...
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Hehe, heb weer mn bericht aangepast A&L
Over die liedjes wil ik het niet eens hebben, enige vorm van creativiteit ontbreekt daar volledig op de tribune.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Ja, bij ons al veel eerder.
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tuurlijk kan je wel op een bepaalde manier optreden, we hebben het niet over 1e graads moorden en andere vormen van criminaliteit. We moeten voetbalsupporters wel in perspectief plaatsen lijkt me. Elke situatie is verschillend en hetzelfde oordelen vind ik erg kort door de bocht.
Fout! Bij spreekkoren direct staken, 0-3 invullen en naar huis maar. Moet je eens kijken hoe snel je ervan af bent.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je moet wat als Boeruu, Boeruuuu en Eindhovuuuu, Eindhovuuuu de alternatieven zijn 
Oja, vergeet Cmon PSV, Cmon PSV niet...
Nou, dat is toch ook zielig? Stadions vol tokkies 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Laat maar, dit heeft geen nut. Veel plezier bij Jan Mulder. Ik word hier moe van.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
De aflevering met Jansma was anders het mooiste TV-moment van de afgelopen 10 jaar zeg. Jan was scherp als nooit tevoren (in een inderdaad verder afglijdend programma).
Ah jammer, heb ik net die zwaluw in de 'zomer' gemist
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Uitzendinggemist.nl, waarde flesnek! Een uur lang Van Marwijk en Nigel de Jong bashen, ik werd er lichtelijk opgewonden van 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3617 stemmen
Wedstrijd van Samsunspor was blijkbaar ook gezellig. De trainer wordt even neergestoken door zijn broer die van de tribune het veld opkomt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Uitzendinggemist.nl, waarde flesnek! Een uur lang Van Marwijk en Nigel de Jong bashen, ik werd er lichtelijk opgewonden van
oké maar eens opzoeken binnenkort, was nogal wat om te doen las ik
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
ondersteunende beelden op Vascago zijn reactie
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3617 stemmen
Ja die had ik ook al gezien. Gast moet wel een sterk gestel hebben dat ie na 5 messteken in de onderbuik gewoon nog kan staan discussieren met allerlei lui. Al die fotografen er ook omheen op het veld. Achterlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Deze wereld wordt met de dag gekker.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Zo dan kom je wel in aanmerking voor een stadionverbodje.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gestaakt?
Was toch maar een incidentje, geen 1e graads moord, enz. enz. Laten we het wel in perspectief plaatsen, mensen!
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3617 stemmen
Zo dan kom je wel in aanmerking voor een stadionverbodje.
Dan kun je beter toegezongen worden zoals bij VVV 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Gestaakt?
Was toch maar een incidentje, geen 1e graads moord, enz. enz. Laten we het wel in perspectief plaatsen, mensen!
Nee joh, ben je mal?! Gewoon 0-3 invullen en met zn allen naar huis gaan.
Je snapt denk ik wel dat dit in een andere categorie valt?
Dit is gewoon een moordaanslag. Vind ik wat anders dan een stel pubers uit Venlo die de scheidsrechter even uitschelden nadat ie loopt te blunderen voor hun ogen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Je blijft de troll ook maar voeden hè Rep.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Ja inderdaad, oke ik ga even weg hier 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mag je niet meer van oom agent?
Nee joh, ben je mal?! Gewoon 0-3 invullen en met zn allen naar huis gaan.
Je snapt denk ik wel dat dit in een andere categorie valt?
Dit is gewoon een moordaanslag. Vind ik wat anders dan een stel pubers uit Venlo die de scheidsrechter even uitschelden nadat ie loopt te blunderen voor hun ogen.
Ongecontroleerd emotioneel en gewelddadig gedrag, ik zie genoeg overeenkomsten.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Dan kun je beter toegezongen worden zoals bij VVV
Nou daar zijn ze goed gek hoor
Mis Speranza nog steeds. 
Hij zou zich toch niet hebben ingelaten met die onverlaten? 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Mis Speranza nog steeds. 
Hij zou zich toch niet hebben ingelaten met die onverlaten?
Waarom niet? Mag hij dat? Ja dat mag hij!
Inter 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zag wel een supporter met een vlag met Materazzi erop er tussen zitten bij VVV, het zou dus kunnen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Speranza had meer eloquentie in zijn linkerpink dan velen van ons in ons hele lichaam
Hij zal het zwaar hebben in het post-Special One tijdperk. Misschien zit-ie morgen wel in Enschede. Zullen we het ooit te weten komen? Nee, dat zullen we niet.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Speranza had meer eloquentie in zijn linkerpink dan velen van ons in ons hele lichaam
Hij zal het zwaar hebben in het post-Special One tijdperk. Misschien zit-ie morgen wel in Enschede. Zullen we het ooit te weten komen? Nee, dat zullen we niet.
Ja, een groot gemis, het uitschrijven van onze nutteloze oneliner spugende vriend 
De klap die Oranje zijn zoveelste ploeg die hij supporte (Brazilie dit maal) toediende is hij nooit te boven gekomen. Hij kon de treiterende reacties na afloop denk ik niet verdragen. Och arm...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tenminste een user die nog eens met iets verrassends uit de hoek kwam... Met een leuk, typisch taalgebruik. He verdikke, zonde dat-ie er niet meer is 
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat ze bij (het altijd vermakeljke) VI totaal geen kijk hebben op de selectie van Feyenoord. Nee vooral de Vrij belachelijk maken en Cabral niet eens noemen
.
Maarja die ouwe snor had ook amper gehoord van Kevin de Bruyne
. Die kerel is Mertens in het kwadraat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.