• 16.340 nieuwsartikelen
  • 179.970 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.805 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3617 stemmen

notnotfun schreef:

Jammer dat ze bij (het altijd vermakeljke) VI totaal geen kijk hebben op de selectie van Feyenoord. Nee vooral de Vrij belachelijk maken en Cabral niet eens noemen .

Maarja die ouwe snor had ook amper gehoord van Kevin de Bruyne . Die kerel is Mertens in het kwadraat.

Ik denk anders dat Gijp er genoeg kijk op heeft hoor. Dat was toch ook een briljant slechte bal. Bovendien is dat gastje van PSV geblesseerd dus was dit keer iemand anders de lul

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ach, Gijpie zit er voor de lol, maar wel jammer dat je zo vertekent beeld geeft van een speler. Uit alles blijkt dat de Vrij de potentie heeft om een echte topper te worden. Maar ja kom op Gijp noemde zelfs Milner van niveau de Graafschap, die moet je ook niet zo serieus nemen. Voetbal knowhow heeft hij, jammer dat hij dat amper tentoonstelt.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

notnotfun schreef:

Jammer dat ze bij (het altijd vermakeljke) VI totaal geen kijk hebben op de selectie van Feyenoord. Nee vooral de Vrij belachelijk maken en Cabral niet eens noemen .

Maarja die ouwe snor had ook amper gehoord van Kevin de Bruyne . Die kerel is Mertens in het kwadraat.

VI blijft bij tijd en wijlen vermakelijk maar met journalistiek en opinie heeft het verder weinig te maken. Feitenkennis is in zijn algemeenheid dramatisch, met meesterblater Derksen voorop.

Zo ook dat stukje van Gijp dat Verbeek het "kluitje" zou hebben uitgevonden. Bij FC Volendam deden ze dat twintig jaar geleden al.

Nogmaals: Ik vind het vaak kostelijk, maar het grote nadeel is dat de massa het nogal eens als waarheid aannneemt.

Boulevard voor mannen is toch wel de beste omschrijving.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Beetje krom bij VI, zeggen dat Voskamp van Sparta niet te stoppen is dit seizoen. Maakte dit weekend 2 goals en in totaal al 10. Maar ze zeggen dan niet erbij dat 8 goals gemaakt werden in dat belachelijke potje tegen Almere...

Hij is zelfs eens gewisseld omdat ie geen bal raakte.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

moviemafketel schreef:

Deze wereld wordt met de dag gekker.

De holbewoners gingen ook met elkaar op de vuist hoor, het is van alle tijden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

wavanbuuren schreef:

Boulevard voor mannen is toch wel de beste omschrijving.

Ja past ook wel bij RTL-7, zo profileren als "de mannenzender"

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

wavanbuuren schreef:

VI blijft bij tijd en wijlen vermakelijk maar met journalistiek en opinie heeft het verder weinig te maken.

Wat vind je van SV dan? Just curious ...

Zo ook dat stukje van Gijp dat Verbeek het "kluitje" zou hebben uitgevonden. Bij FC Volendam deden ze dat twintig jaar geleden al.
Verbaas me nog steeds dat mensen die fragmenten van Van der Gijp echt zo serieus nemen. Lijkt me toch duidelijk dat ie ze uitkiest om de koddigheid of het komische en er dan een leuk verhaaltje omheen breit.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Het gaat me ook niet om die slechte bal van de Vrij. Dat was idd geen gezicht, maar om hem dan vervolgens Jupiler niveau te noemen is gewoon . Dan roep je echt maar wat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gaat nergens over inderdaad, ook niet mis met een goedeb alans zoeken tussen flauwigheden en zinnige dingen zeggen. Maar ach als Milner de Graafschap niveau is, laat de Vrij dan lekker Jupiler niveau zijn .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Quido schreef:

Wat vind je van SV dan? Just curious ...

In den beginne keek ik altijd met graagte naar SV. Tegenwoordig zijn (zoals velen hier al eerder opmerkten) de gasten wel erg slaapverwekkend. Ik probeer het meestal nog wel, maar steeds vaker zap ik weg om niet meer terug te komen.

Mulder Sr. heeft duidelijk zijn beste tijd gehad en Waterreus is inderdaad alleen met PSV bezig. Mensen als Mulder Jr. en Molenaar zijn voor mij niet interessant genoeg om dat te compenseren (al ben ik het wel vaak met die twee eens, maar dat is niet altijd genoeg om geboeid te kijken). Blijven alleen Borst en (soms) van 't Hek over die nog weleens wat te melden hebben.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Toch vind ik Gijp het meest rouleren hoor, lachen met die gast man. Vooral het voetbal niet te serieus nemen, daar zijn andere suffe programma's -en fora- voor.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Zouden mensen nog een voorbeeld aan kunnen nemen, de manier hoe vd Gijp zich profileert en de manier waarop hij voetbal beleeft. Sommigen nemen alles gewoon te serieus en hebben een opmerking over elke scheet die een speler laat.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

notnotfun schreef:

Wie, wie en wie?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Eens met snor, wth is Kevin de Bruyne?

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Speciaal voor otherfool:

(afbeelding)

Als je nog wilt wedden, moet je even naar unibet.com gaan

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha die is leuk.

chevy93

• 12763 berichten
  • 1337 stemmen

Hij heeft al aangegeven dat niet te gaan doen. Afgelopen week nog een interview daarover gezien.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Plaats een weddenschap zou ik zeggen

chevy93

• 12763 berichten
  • 1337 stemmen

Wat een mongolen daar in Amsterdam. Doe ff normaal met die prijzen... Ajax - NAC/FC Utrecht €40,50? CL-wedstrijden meer dan €60,-...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik ga denk ik wel even ergens 50 euro op gooien vanavond. CL vind ik altijd wel leuk om op te gokken. Op van die vage potjes in Zuid-Amerika win ik nooit wat, omdat ik dan puur op de uitbetalingen af ga en geen flauw benul hebben hoe die teams eigenlijk spelen.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Ja, in de losse kaartverkoop zijn de prijzen ook een Eurootje of 5/10 gestegen t.o.v. vorig seizoen. Overigens pak jij nu wel lange zijde prijzen erbij. Genoeg "goedkope" kaarten beschikbaar voor Ajax-NAC

Beschikbare vakken 2e ring Rijen TicketBox

412 t/m 414, 427 t/m 429 Alle rijen € 21,-

401, 410, 411, 415, (416**)426, 430 Rij 1 t/m 15 € 28,50

401, 410, 411, 415, (416**)426, 430 Rij 16 t/m 27 € 27,50

402, 403, 408, 409, 418, 423 Rij 1 t/m 15 € 37,-

402, 403, 408, 409, 418, 423 Rij 16 t/m 27 € 35,50

404 t/m 407, 419 t/m 422 Rij 1 t/m 15 € 44,50

404 t/m 407, 419 t/m 422 Rij 16 t/m 27 € 40,50

Beschikbare vakken 1e ring Rijen TicketBox

112 t/m 116 Alle rijen € 22,50

117, 118, 123, 124 Alle rijen € 40,50

018, 023, 119 t/m 122 Alle rijen € 48,50

019 t/m 022 Alle rijen € 58,50

Daarom heb ik overigens ook een seizoenkaart, geen zin om me blauw te betalen voor wedstrijden die er niet echt toe doen.

chevy93

• 12763 berichten
  • 1337 stemmen

Ik wil niet achter het doel zitten, nee..

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Geen pak voor Jol it is

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

chevy93 schreef:

Ik wil niet achter het doel zitten, nee..

Hoezo? Lange zijde is afschuwelijk kil tijdens competitiewedstrijden. Ik zie de wedstrijd ook prima vanaf de cornervlag hoogte(424/425). Snap het probleem niet echt, vooral als je op de centekes moet letten.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Don Dijk schreef:

linkje

Uiteraard was ik er al vroeg bij en even later ook VI

chevy93

• 12763 berichten
  • 1337 stemmen

rep_robert schreef:

Hoezo? Lange zijde is afschuwelijk kil tijdens competitiewedstrijden. Ik zie de wedstrijd ook prima vanaf de cornervlag hoogte(424/425). Snap het probleem niet echt, vooral als je op de centekes moet letten.

Achter het doel zitten is kut. Slecht overzicht.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Speciaal voor otherfool:

(afbeelding)

Als je nog wilt wedden, moet je even naar unibet.com gaan

'Nee' staat inmiddels op 1,30. De proletische eigenschappen van De Pet zijn algemeen bekend blijkbaar

chevy93 schreef:

Hij heeft al aangegeven dat niet te gaan doen. Afgelopen week nog een interview daarover gezien.

Oh? Dan zet ik er effe wat op...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Achter het doel zitten is kut. Slecht overzicht.

Dan zit je wel bij de echte mannen . Of is dat niet zo bij de ArenA?

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Zuid 1e('F-Side')en 2e ring(VAK410) achter het doel is gewoon het fanatiekste gedeelte van het stadion. Ook de rest van de 2e ring is een stuk sfeervoller dan de rest v/h stadion. Dan heb je nog op Noord waar eerst 410 stond,daar staat ook nog een grote groep mensen.

Lange zijdes is tijdens de competitie verschrikkelijk dood, met Europese duels maakt het niet zoveel uit. Dan zit er leuker publiek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.