• 16.352 nieuwsartikelen
  • 180.000 films
  • 12.391 series
  • 34.320 seizoenen
  • 651.453 acteurs
  • 199.657 gebruikers
  • 9.417.637 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Achter het doel zitten is kut. Slecht overzicht.

Overzicht is prima vanaf elk vak op de 2e ring. 1e ring achter het doel heb je soms moeie met het perspectief, maar dat is de 1e ring. Snap het nog steeds niet hoor Kan je zelfs wel eventueel op 410 krijgen als je wilt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Zuid 1e('F-Side')en 2e ring(VAK410) achter het doel is gewoon het fanatiekste gedeelte van het stadion. Ook de rest van de 2e ring is een stuk sfeervoller dan de rest v/h stadion. Dan heb je nog op Noord het oude VAK410, waar ook nog een grote groep mensen staan.

410 achter het doel? Want naar mijn herinnering zat vak 410 daar niet.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

In de hoek, ik zal wel even plattegrondje bewerken (verveling).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laatste keer dat ik er was zaten ze volgens mij haast tegenover het uitvak. Of ben ik nou gek? .

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Ja klopt, we zijn verhuisd. Het vak is nu met zo'n 600 man groter dan op de oude plek. Daarbij zijn de groeimogelijkheden van het vak nu ook verder mogelijk(is al een wachtlijst), aangezien dat eerst niet kon vanwege het uitvak. 410 kon niet doorgroeien op de oude plek.

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik dacht dat het aan mij lag, lekker logisch dat jullie je nog 40 noemen dan .

Wel beter dit dan, dan komt het geluid gewoon van één kant, kan je ook veel meer herrie creëren. Vond het wel apart dat vak 410, vond het bijna Braziliaans met hun feest stemming. Dat verraste mij toen destijds wel. Ik had toen ook nog zo'n theatervolk beeld van Ajax, dat viel even tegen .

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Ach ja, waarom heet de F-side ook nog F-side? Ze stappen immers bij ingang Zuid H binnen, komt geen F meer bij kijken. De naam is al gemaakt, dan kan je het eigenlijk niet meer veranderen.

Wel een leuk feitje, Danny Dyer stond bij ingang F voor de ArenA voor z'n hooligan programma te verkondigen dat dit de beroemde ingang van de beruchte F-side is. Maar zoals je ziet is dat een ingang op de lange zijde naast de hoofdingang. Oeps

Qua mentaliteit zou ik het eerder Argentijns noemen hehe. Heb tegen Willem II ook de laatste twintig minuten een trommeltje boven mn hoofd vast gehouden, weinig van de wedstrijd meegekregen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Argentijns is beter ja. Doet me vooral denken aan het River Plate publiek denk ik.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Vond het er maar wat sneu uitzien op die oude plek, overal zaten mensen en dan opeens zo'n plukkie met vlaggen en dan weer niets. Is die verhuizing wel beter lijkt me.

Ps mijn ex zat op 114 zo te zien, konden we gezellig zwaaien

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Paar tientjes op de Pet gezet, oh wee als-ie opeens denkt normale kleren te moeten gaan dragen. Ben eigenlijk wel benieuwd naar Twente, het is idd maar de vraag of Inter er echt zin in heeft (het zal ook wel regenen daar?). Toch maar een 2tje ingevuld maar Twente is niet compleet kansloos denk ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zelfs een vriendin gehad die voor Ajax was? Knap. Ooit eens een date gehad, leuk meisje, klikte goed tot dat het onderwerp voetbal ten sprake kwam. Toen wist ik het al, dit wordt niks .

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Ja, nu is het vak ook veel groter. Vind deze foto van Ajax.nl wel mooi. Vorig jaar tegen Bratislava genomen, mooi beeld van de grootte van het vak.

(afbeelding)

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ja een jaartje (zelfs , was wel leuk een beetje jennen over en weer

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Haal het over en weer maar weg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Knap volgehouden, nee, voetbal neem ik soms te serieus. Mijn vriendin zei eens dat Stekelenburg mooie benen had, toen liep ik ook haast over . Gelukkig is het nu niet meer zo extreem .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

rep_robert schreef:

Haal het over en weer maar weg

Ja het kwam voornamelijk van mijn kant was in de Adriaanse tijd geloof ik, maar dat ze daarna toen wel de beker wonnen (met buitenspel of zoiets) of haal ik nu dingen door elkaar..

Je gaat eraan wennen NW

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Naomi Watts schreef:

Knap volgehouden, nee, voetbal neem ik soms te serieus. Mijn vriendin zei eens dat Stekelenburg mooie benen had, toen liep ik ook haast over . Gelukkig is het nu niet meer zo extreem .

Zo ontevreden over je eigen beentjes?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zo ontevreden over je eigen beentjes?

Heb liever dat ze het over Gio zei ofzo. In ieder geval een niet-Ajacied .

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Zolang ze maar niet over Dirk Kuijt zn leuke koppie begint he Dan praat ze je gelijk een minderwaardigheidscomplex aan.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Je gaat eraan wennen NW

Om een vriendin met smaak te hebben?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Zolang ze maar niet over Dirk Kuijt zn leuke koppie begint he Dan praat ze je gelijk een minderwaardigheidscomplex aan.

Ik ben allang blij dat Dani ruim tien jaar geleden bij Ajax speelde . Al denken ze daar in Madrid anders over.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

rep_robert schreef:

wel een beetje het boulevard nieuws volgen heh

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Volgens mij is die enquete in de bejaardentehuizen gehouden

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Of in gereformeerde gemeentes .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Neanderthaler-look is dus nog populair.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Neanderthaler look, lijkt wel zo'n hillbilly uit the Hills Have Eyes .

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

moviemafketel schreef:

Neanderthaler-look is dus nog populair.

Nu twijfel ik ook ja, die enquete zal toch wel onder de vrouwelijke Feyenoordsupporters zijn gehouden

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

Nu je het zegt

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nee da's Pierluigi Collina

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja he zijn broer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.