• 16.016 nieuwsartikelen
  • 179.066 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.362 acteurs
  • 199.297 gebruikers
  • 9.391.501 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Nee omdat ze niet in Engeland spelen. En ik zie hun allebei naar Spanje gaan, niet naar Engeland.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Dus scoren ze niet tegen zulke clubs . Ohh diss.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Trouwens de beste speler van de eredivisie is niet Suarez en ook niet Douglas, Janssen of Ruiz. De beste speler van de Eredivisie is: (tromgeroffel) Willie Overtoom

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Sankt Pauli .

Geniale beelden toen trainer Stani met zijn assistent aan het swingen was op Song 2 van Blur na een goal. .

Commentator: so kann man nur feiern wenn man Trainer von Sankt Pauli ist. .

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

. Eens even wat beelden opzoeken.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Oja Sahin doet Van Nistelrooy.

.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De gehaktbal weer veruit de zwakste aan Ajax-zijde. Geen voorzet komt aan en vaak balverlies. Wat is er toch met die gast aan de hand.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoppaaaaaa, weer zo'n mooie

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

En dat in een bijzonder zwakke wedstrijd (wederom). Gelukkig hebben we mensen die individueel iets kunnen beslissen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feyenoord heeft er zin in vanavond, kan een verrassende uitslag worden

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord speelt idd lekker, maar bij de 16 houdt het wel steeds op....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ongelooflijk Ruudje Bossen

Ajax&Filmfreak

• 3372 berichten
  • 3736 stemmen

Hij zat gewoon echt niet hoor, ongelovelijk dat de aanval vannaf links met die jonge spits niet beter uitgespeelt werd. Ben vandaag trouwens best wel een beetje voor Feyenooit, hoop echt dat twente niet wint.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax&Filmfreak schreef:

Hij zat gewoon echt niet hoor

Ik had het over die duidelijk bewuste handsbal van Douglas.

Ajax&Filmfreak

• 3372 berichten
  • 3736 stemmen

Sorry

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dit verdient Feyenoord ook niet echt hoor, afgezien dat Twente de beste kansen heeft gehad. Deze kwam uit het niets, jammer

Poepgezicht

• 298 berichten
  • 1247 stemmen

Gelukkig heeft Twente toch nog gewonnen, ook al was Feijenoord wel een heel stuk beter.

Ik zie normaal nooit hele wedstrijden maar voetbalt Wijnaldum altijd zo goed?

Die de Cler kan trouwens voor geen meter voetballen.

Ajax&Filmfreak

• 3372 berichten
  • 3736 stemmen

Wijnaldum is naar mijn bescheiden mening veruit het grootste talent in de kuip, jammer dat hij niet 60 km naar het noorden geboren is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Voor het eerst sinds tijden dat hij weer op zijn oude niveau speelt...

jorriroosen

• 206 berichten
  • 717 stemmen

Eens, mag ook wel een keer. Maar verder een ge-ni-al-e wedstrijd. Voor de neutrale touschouwer puur genieten, werkelijk alles zat er in. De leukste sinds Twente-Ajax.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Die winst van Twente was behoorlijk geflatteerd in elk geval.. ADO-Excelsior was ook een behoorlijk idiote wedstrijd zo te zien!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Poepgezicht schreef:

Gelukkig heeft Twente toch nog gewonnen, ook al was Feijenoord wel een heel stuk beter.

En dan ook nog in eigen huis verliezen, dat is dan wel heel erg zuur.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Poepgezicht schreef:

Gelukkig heeft Twente toch nog gewonnen,

Je doet je naam eer aan.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Feyenoord deed het best goed, maar mist afmakers, of mensen met een steekpass die iemand zo voor de goal kunnen zetten. Castaignos deed het overigens zeer behoorlijk. Mooie acties van hem gezien.

Bijzonder vond ik dat Twente niet persé hoefde de eerste helft. Als ze vooruit konden, gingen ze achteruit. Ze kwamen geen moment in hun spel, ook de verdienste van Feyenoord. Maar het lijkt van tevoren al geschreven, het script; ik zei het al tegen m'n maat toen Landzaat erin kwam: "Landzaat 75e minuut." Ik zat er 2 minuten naast. Ongelooflijk hoe geslepen Twente dan is, nu Landzaat met een droge knal in de hoek. Ze weten hoe ze een wedstrijd moeten dicteren, wanneer ze moeten excelleren en ze scoren dan ook vaak in het laatste kwartier. Uiteraard kreeg Twente teveel, Feyenoord was minstens gelijkwaardig, maar creëerde nauwelijks kansen. Tot de 16 was het best goed wat Feyenoord liet zien. Wijnaldum was bij vlagen weergaloos, Mokotjo heeft zich echt de basis in gevoetbald, hij speelde bij vlagen ook zeer sterk. Fer speelde eindelijk weer eens op niveau en de Vrij achterin was solide.

Ook in de tweede helft leek Twente genoegen te nemen met een gelijkspel: een aanvallende middenvelder/spits eruit (de Jong) en een verdedigende middenvelder (Landzaat) erin. Gouden wissel nu natuurlijk, maar niet een wissel om voor de 3 punten te gaan. Zuur dat het nu wel gebeurde.

Twente weet hoe het z'n wedstrijden moet spelen en winnen. Achterin staan sowieso 2 echte bikkels: Douglas en Wisgerhof. Een geweldig duo natuurlijk.

Helaas helaas, een 0-0 of zelfs een 1-0 van Feyenoord was verdiend geweest, ook al kreeg Twente de beste kansen.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

moviemafketel schreef:

De gehaktbal weer veruit de zwakste aan Ajax-zijde. Geen voorzet komt aan en vaak balverlies. Wat is er toch met die gast aan de hand.

Jemig, tot aan zn wissel had ik hem niet eens gezien. wat een compleet drama is die gozer zeg. Die kan er echt he-le-maal niks van. Godsamme.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Verhaal over hoe slecht Feyenoord is en Twente een beetje geluk heeft..

Gecondoleerd, had jullie het puntje gegund

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Feyenoord deed het best goed, maar mist afmakers, of mensen met een steekpass die iemand zo voor de goal kunnen zetten. Castaignos deed het overigens zeer behoorlijk. Mooie acties van hem gezien.

Bijzonder vond ik dat Twente niet persé hoefde de eerste helft. Als ze vooruit konden, gingen ze achteruit. Ze kwamen geen moment in hun spel, ook de verdienste van Feyenoord. Maar het lijkt van tevoren al geschreven, het script; ik zei het al tegen m'n maat toen Landzaat erin kwam: "Landzaat 75e minuut." Ik zat er 2 minuten naast. Ongelooflijk hoe geslepen Twente dan is, nu Landzaat met een droge knal in de hoek. Ze weten hoe ze een wedstrijd moeten dicteren, wanneer ze moeten excelleren en ze scoren dan ook vaak in het laatste kwartier. Uiteraard kreeg Twente teveel, Feyenoord was minstens gelijkwaardig, maar creëerde nauwelijks kansen. Tot de 16 was het best goed wat Feyenoord liet zien. Wijnaldum was bij vlagen weergaloos, Mokotjo heeft zich echt de basis in gevoetbald, hij speelde bij vlagen ook zeer sterk. Fer speelde eindelijk weer eens op niveau en de Vrij achterin was solide.

Ook in de tweede helft leek Twente genoegen te nemen met een gelijkspel: een aanvallende middenvelder/spits eruit (de Jong) en een verdedigende middenvelder (Landzaat) erin. Gouden wissel nu natuurlijk, maar niet een wissel om voor de 3 punten te gaan. Zuur dat het nu wel gebeurde.

Twente weet hoe het z'n wedstrijden moet spelen en winnen. Achterin staan sowieso 2 echte bikkels: Douglas en Wisgerhof. Een geweldig duo natuurlijk.

Helaas helaas, een 0-0 of zelfs een 1-0 van Feyenoord was verdiend geweest, ook al kreeg Twente de beste kansen.

Mooie analyse, ook ik vond Feyenoord beter. Feller iig. Maar Twente kreeg wel 3 open kansen met Janko die er echt in hadden gemogen en Feyenoord eigenlijk tot de 92e minuut nul.

Ik ben echt blij. De laatste jaren hebben wij goed gevoetbald in De Kuip en ging het steeds niet goed genoeg, maar nu eindelijk weer eens 3 punten. Ik denk dat ook de Feyenoord supporters tevreden kunnen zijn, want ze hebben echt alles gegeven.

Ik denk dat dit een fantastische wedstrijd + uitslag voor Reinbo is, want hij houdt van drama

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Gecondoleerd, had jullie het puntje gegund

Ja lol, ik had NAC ook 3 punten gegund

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

Tsjonge jonge. 2-0 voorstaan en dan nog schwalbes gaan maken

Tsjonge jonge.. welke frustraties heb jij eigenlijk last van? Je clubje heeft met veel mazzel gewonnen.. wees blij en ga nou niet andere clubs zitten afzeiken

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Tsjonge jonge.. welke frustraties heb jij eigenlijk last van? Je clubje heeft met veel mazzel gewonnen.. wees blij en ga nou niet andere clubs zitten afzeiken

Hallo, dat was voordat wij speelden. En het was gewoon een schwalbe en das helemaal zielig als je met 2-0 voorstaat. Twente heeft niet met mazzel gewonnen, wij hadden de beste kansen, maar een gelijkspel was meer verdiend geweest. En Feyenoord had een penalty moeten hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.