• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.850 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dit vond ik toen ook een leuke discussie trouwens:

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Genee laat zich hier ook zo makkelijk uit de tent lokken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(embed)

Algemeen bekend dat Veendam een tijd achterloopt op de rest van ons land, maar dit is echt een erg oude discussie al hoor

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Die voorzet van Affelay was wel echt meesterlijk goed.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Algemeen bekend dat Veendam een tijd achterloopt op de rest van ons land, maar dit is echt een erg oude discussie al hoor

Wist ik niet, ik dacht dat ze het er gister over hadden.

Wanneer begint het WK dan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

Affellay de balkijker deed het ook lekker. Al was dat 33 keer kappen overdreven en kwam de commentator klaar, die voorzet krulde toch wel om de verdediger heen.

Ja, wat een drama. In Madrid waren ze zo onder de indruk dat ze 'm willen lijven van de winter. Speelt het grootste ettertje van de voetbalwereld opeens bij mijn club .

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Don Dijk schreef:

(embed)

Prachtige tv indd. Bert van Marwijk er ook bij. Studio voetbal kan daar echt niet aan tippen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Wist ik niet, ik dacht dat ze het er gister over hadden.

Wanneer begint het WK dan?

Die van 2006 of 2010?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Van 2010 natuurlijk, ik loop echt niet zover achter als jij denkt hoor.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Don Dijk schreef:

(embed)

Geweldig ook hoe je die Van Der Gijp op de achtergrond stiekem hoort lachen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ja, wat een drama. In Madrid waren ze zo onder de indruk dat ze 'm willen lijven van de winter. Speelt het grootste ettertje van de voetbalwereld opeens bij mijn club .

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Prachtige tv indd. Bert van Marwijk er ook bij. Studio voetbal kan daar echt niet aan tippen.

Mooi ook die stilte van Bert toen ie het woord kreeg

Afgelopen zondag zag ik studio voetbal man man man ik viel echt in slaap, 10 minuten geleuter over ik-weet-niet-eens-meer-wat bepaalde contractbepalingen ofzo

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

SV is ook heel vermoeiend. Zondag heb ik de laatste 20 minuten nog meegepakt. Maar ze hebben gewoon geen boeiende mensen aan tafel en de onderwerpen zijn ook saai. Altijd van die bijzaken. Praat liever over het pure spelletje, wat VI wel doet.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Er zit bij Studio voetbal ook doorgaans zeer taai volk: Youri M, Waterreus, tom van 't hek, Molenaar en Koeman. Alleen Jan Mulder en Borst zorgen voor goede uitspattingen.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

Affellay de balkijker deed het ook lekker. Al was dat 33 keer kappen overdreven en kwam de commentator klaar, die voorzet krulde toch wel om de verdediger heen.

Doet me denken aan deze .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

die kende ik nog niet, sta je dan voor lul

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Ik zou spontaan om een wissel vragen.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Niet? Gijpie klassieker hoor .

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Is trouwens inmiddels al bekend voor welk land Enzo Zidane gaat spelen?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Praat liever over het pure spelletje, wat VI wel doet.

Hmm ik heb het vast al lang niet meer gezien, maar de dag dat Johan Derksen het over voetbal zelf heeft, eet ik mijn schoenen op. SV blijft 10x beter dan VI, al vind ik het beide niet veel.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Inhoudelijk is SV natuurlijk beter, maar VI is een stuk vermakelijker. En Gijpie heeft zo nu en dan inhoudelijks iets nuttigs te melden, dan houdt het ook wel op.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ben het niet helemaal met je eens, ik vind Gijp inhoudelijk beter dan welke SV-gast ook.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik zeg ook dat Gijpie wel nuttige dingen te vermelden heeft. Maar verder niemand eigenlijk. En die gasten die daar aanschuiven hebben 9 van de 10 x niks met voetbal te maken...

Bij SV zijn altijd mensen aanwezig die jarenlang in de top van het voetbal werken of gewerkt hebben.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1327 stemmen

Dat Duitse commentaar bij Nederland - Zweden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

VI kan niet tippen aan SV

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Maar verder niemand eigenlijk.

Derksen ... Maar eigenlijk is Genee als presentator ook prima op de hoogte.

[En die gasten die daar aanschuiven hebben 9 van de 10 x niks met voetbal te maken...

Maar natuurlijk. Het liefst 1 met een vlotte babbel/grap.

Bij SV zijn altijd mensen aanwezig die jarenlang in de top van het voetbal werken of gewerkt hebben.

Kan zijn, maar ook dat programma blijft aan de oppervlakte hangen. Nooit eens vanuit een andere invalshoek of wat dieper ingaan op (bepaalde) zaken. Ik heb serieus vaak het gevoel dat ik meer van Feyenoord op de hoogte ben dan die gasten daar (ook VI). En dat noemt zich dan sport(voetbal) journalist .

Derksen is dan wel weer goed ingelicht .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik zeg ook dat Gijpie wel nuttige dingen te vermelden heeft. Maar verder niemand eigenlijk. En die gasten die daar aanschuiven hebben 9 van de 10 x niks met voetbal te maken...

Inderdaad, en dat maakt het als kijkspel boeiender en geloofwaardiger dan SV omdat er geen belangen spelen van spelers of makelaars of oud-spelers. VI is veel onafhankelijker en daardoor meer geloofwaardig imo.

En bovendien, als er een voetballer bij VI zit, is het gelijk ook een stuk saaier dus doe mij maar gasten die gewoon voetballiefhebber zijn en lekker over voetbal lullen zoals jij en ik.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Op het moment dat er bij SV eindelijk een keer een lekkere discussie ontstaat, is Jack er als de kippen bij om over een ander onderwerp te beginnen. Irriteer me er mateloos aan. Televisie moet wel een beetje entertainment zijn.

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

Haha!

Bayern woedend: van Bommel 10 dagen uitgeschakeld

Hup de grens over en prompt geblesseerd beyond quick repair. Die moffen spelen echt een vies spelletje.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

.

Hier mag Bayern toch wel even flink hun gelijk halen als dit echt waar is.

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

Dit is gewoon een zet om hun Robben zaak te bekrachtigen tegen de KNVB. van Bommel speelt al dik een maand met een gekwetste knie bij Bayern, stelletje hypocrieten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.