• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.854 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4722 stemmen

kos schreef:

(quote)

Als iedereeen fit is, is Simons geen basisspeler.

Dat denk ik echt niet hoor. Leekens gelooft in Simons... Verder was zo goed als iedereen fit nu, buiten Vermaelen.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

Bij AA Gent-Feyenoord zag het er trouwens zo uit (men verwachtte een leger invasie)

(afbeelding)

Dat meen je niet .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

Bij AA Gent-Feyenoord zag het er trouwens zo uit (men verwachtte een leger invasie)

(afbeelding)

Inderdaad niet te vergelijken met de Veendammer-hooligans. Onderschat ze niet!

(afbeelding)

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Ja ze zullen Antwerp, Leverkusen, Stuttgart, Nancy ,Düsseldorf etc. nog in het geheugen hebben gehad

Waar op die foto sta jij Don, of nam jij de foto?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik zit achter die vlag.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Inderdaad niet te vergelijken met de Veendammer-hooligans. Onderschat ze niet!

(afbeelding)

Wat is er hier gebeurd, ik zie gewoon meer dan 3 mensen.

En vooral dit filmpje is stoer, hoe ze dat hek behandelen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zijn die mensen uit dat tweede filmpje ergens uit ontsnapt ofzo?

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Keihard volk, die veendam supporters. Ik mis alleen de brandende fakkels en de hooivorken?!??

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Het zijn zulke losers.

Het meest grappige (of niet) is dat ik die gassies allemaal wel ken. Zo is die ene gast (Tinusje, altijd met een blik bier en jointje te bewonderen in het park in Veendam) die die container tegen het hek aan ramde eindelijk uit de kast gekomen. Het is geen standaardhomo, laten we het zo maar zeggen. Heb dr trouwens ook wel eens een jointje mee genuttigd maar kom op, toen was ik nog jong.

Of 1 gast heeft stage gelopen bij ons. Ook eentje die ik ken omdat ik ermee heb gevoetbald. En eentje die ik ken omdat hij eens ruzie met mij zocht. En met die Jan Korte, die die guppies bij zich riep in dit filmpje, heb ik wel eens indoor geskied.

Ik schaam me gewoon.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Betere beelden van gisteravond:

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Don Dijk schreef:

Het zijn zulke losers.

Het meest grappige (of niet) is dat ik die gassies allemaal wel ken. Zo is die ene gast (Tinusje, altijd met een blik bier en jointje te bewonderen in het park in Veendam) die die container tegen het hek aan ramde eindelijk uit de kast gekomen. Het is geen standaardhomo, laten we het zo maar zeggen. Heb dr trouwens ook wel eens een jointje mee genuttigd maar kom op, toen was ik nog jong.

Of 1 gast heeft stage gelopen bij ons. Ook eentje die ik ken omdat ik ermee heb gevoetbald. En eentje die ik ken omdat hij eens ruzie met mij zocht. En met die Jan Korte, die die guppies bij zich riep in dit filmpje, heb ik wel eens indoor geskied.

Ik schaam me gewoon.

Ga jij als frisse dertiger met deze pubertjes om?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

dat hek inderdaad hij kegelt nog net niet zn medesupporters omver

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Don Dijk schreef:

Het zijn zulke losers.

Ik schaam me gewoon.

Jij was dan inderdaad nog jong, maar hun bljiven er in hangen. Dat kan ik dan ook wel. Ook mooi, dat je ze allemaal nog kent ook.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dat met dat hek

Don, ik heb in weken niet zo gelachen....

En ook meteen gaan als de politie komt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet het. Ook die pikkies met hun cauchons op, zo stoer mogelijk kijken maar als het erop aankomt zijn het echt pussy's.

Enne Reppie.. ik ging niet met die gastjes om he, ik ken ze alleen maar! Denk dr om.

Moet ik ook wat truien voor jullie bestellen trouwens?

(afbeelding)

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Het zijn net schooljongens, ook als makke lammetjes mee met de directeur van BVV.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ajax N.V. kan de borst natmaken

Datum: 12-10-2010

Laatste gewijzigd: 12-10-2010

Categorie: Overig Nieuws

Eind van deze week gaat Ajax de financiele rampcijfers over het laatste boekjaar bekendmaken. Zoals bekend mag zijn, worden dat diep rode cijfers. De verliezen lopen in de tientallen miljoenen. Waarbij recentelijke tegenvallers nog niet eens opgeteld zullen zijn. Zoals bijvoorbeeld het feit dat de miljoenen-salarissen van Bruno Silva en Dario Cvitanich nog langer op de begroting zullen drukken dan waar men op gerekend had, en dat men naar de transfersom waar men bij Cvitanich, 4 miljoen, op gerekend had, kan fluiten omdat de Mexicaanse club die hem zou kopen geen centen heeft.

Wel zal er in opgenomen zijn, dat wat wij hier maar even aanduiden als zijnde "Het Schandaal Albert Luque". Er zijn tientallen rampzalige beleidsblunders te melden, maar om het even overzichtelijk te houden pikken we er de meest misselijkmakende uit: Het contracteren van alleen deze miskoop van het millenium, heeft de club in een paar jaar tijd alleen al 14 miljoen aan salaris gekost voor deze reeds voor het tekenen van zijn contract uitgerangeerde Spanjaard. Dit is 1 van de vele voorbeeldan van het verschrikkelijke wanbeleid waaraan onze club ten prooi is gevallen de laatste pak hem beet 15 jaar.

Ook debet aan de grote verliezen, al zal dat nooit als zodanig en helder omschreven terug te vinden zijn in de financiele verslagen, met als reden dat men dan gigantisch op de bek gaat en per ommegaande op zou moeten stappen, zijn de constructies omtrent de transfers van bijvoorbeeld Zlatan, Sneijder, Heitinga, Babel en Huntelaar. De manier waarop de clubs die die spelers kochten de transfersommen op afbetaling mochten voldoen, heeft ervoor garant gestaan dat de bedragen die destijds onder gejuich van het bestuur bekend gemaakt werden, nimmer volledig zijn kunnen worden bijgeschreven. Van de transfersom van Huntelaar, 27 miljoen, is bijvoorbeeld nog niet de helft binnengekomen... En wie ook maar even de moeite neemt om het huidige betalingsgedrag van Europese clubs onder de loep te nemen, zal zien dat in honderden gevallen de afgesproken transfersommen bij lange na niet volledig, of zelfs helemaal niet, worden betaald. Ook Ajax-nv is hier slachtoffer van, maar dan vooral omdat men zelf zo idioot is geweest om mee te werken aan dit soort wantoestanden.

Tel bij bovenstaande voorbeelden van gevoerd wanbeleid de sportieve malaise op waarin Ajax-nv al jaren verkeerd, we hebben immers in geen 6 jaar een titel gewonnen laat staan aansprekende resultaten in Europa geboekt, de Ajax-jeugd holt in kwaliteit achteruit, met geen enkel zicht op verbetering op termijn, en dan kun je alleen maar tot de conclusie komen dat het met onze ooit roemruchte trots heel erg slecht gaat. Om kort te gaan, Ajax is op sterven na dood en bevindt zich in ieder geval al veel te lang op een dood spoor.

Wij, als supporters van AFC AJAX, in wier aderen rood-wit bloed stroomt, hebben er zoals we al eerder hebben aangegeven, schoon genoeg van en kondigen hierbij, vooruitlopend op de onontkoombare rampspoed die het huidige bestuur ons later deze week kenbaar zal maken, alvast actie aan. Wij zullen niet rusten eer Ajax de beurs verlaat, bestuurlijk schoon schip heeft gemaakt en uiteindelijk weer als gewone AFC Ajax de toekomst tegemoet treed, geleid door kundige mensen met visie en een Ajax-hart.

U zult spoedig van ons horen !

AJAX SUPPORTERS DELEGATIE

Albert Luque

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Het zijn net schooljongens, ook als makke lammetjes mee met de directeur van BVV.

Ja joh, echt te erg. Jullie hebben vast nu een erg positief beeld van mij als Veendammer zijnde, na het zien van deze beelden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Dat beeld hadden we al van je, Don.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Albert Luque

En dan te bedenken dat Feyenoord ook nog naar zijn gunsten dong.....

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Wees maar blij, anders waren jullie nu compleet bankroet geweest

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ja joh, echt te erg. Jullie hebben vast nu een erg positief beeld van mij als Veendammer

niet alleen beeld maar ook geluid, ben je ook zo onverstaanbaar als je zingt?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hou op, ben net een aap man.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

rep_robert schreef:

Betere beelden van gisteravond:

(embed)

Ik vond het laatste gedeelte van de film (1:40 tot 1:47) wel mooi

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Duitsland is inderdaad lyrisch over Oranje

''Traum Fussball''

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hebben ze die ene prachtaanval wel laten zien? Die tiktak?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, dat was de afgekeurde goal van Lens.

Huntelaar werd trouwens misschien wel de meest effectieve spits ter wereld door de commentator genoemd

Ja, we hebben met die 4-1 weer de nodige indruk gemaakt in de wereld. Helemaal mooi dat die blafferige Zweden met hun grote waffels het ''slachtoffer'' werden.

Ze waren toch bijna gelijk aan NL? Ik denk dat alleen Spanje beter is als ons en Duitsland gelijkwaardig is.

Ik denk ook dat het geen toeval is dat NL, Spanje en Duitsland in de halve finales op het WK stonden. Met afstand de 3 sterkste en constantste ploegen ter wereld. Argentinie is het allang niet meer, Brazilie mist de ultieme klasse en Frankrijk/Italie/ Engeland hebben zich de laatste jaren echt belachelijk gemaakt. Die zijn niet eens meer wereldtop.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, dat was de afgekeurde goal van Lens.

Nee, ik bedoelde die kans voor Lens die hij tegen de keeper schoot. Ergens in de 2e helft geloof ik.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Nee, ik bedoelde die kans voor Lens die hij tegen de keeper schoot. Ergens in de 2e helft geloof ik.

Idd, die zit niet in.

Maar wel eens met A&L, altijd leuk dat Oranje weer eens indruk maakt op rest van Europa .

Zo schudden ze (in 1 klap) ook dat negatieve imago van zich af.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Affellay de balkijker deed het ook lekker. Al was dat 33 keer kappen overdreven en kwam de commentator klaar, die voorzet krulde toch wel om de verdediger heen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.