- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
BINNUUUUUUUUUUUUUH
Haha wat een potje
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hahahaha jaaaaaaaaaa Belgium trois points!!! 
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Knotsgek! Knotsgek!
Leuk voor die belgen 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Hahahaha jaaaaaaaaaa Belgium trois points!!!
Zijn we opeens allemaal voor andere landen waar we normaal niet voor zijn of zo?
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Die maffe Belgen flikken het verrek ook nog. Oostenrijk had het op 2-3 al kunnen beslissen.
Maar toch respect.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb niks tegen Belgie robert.Sinds ik ze thuis tegen Spanje zag ballen heb ik wel weer respect voor ze gekregen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Onzin. Dat heeft Nederland vaker laten zien onder Bert. 20 Goede minuten. Op het W.K. speelde Oranje sowieso heel anders dan we gewend waren.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Gewoon zoals ik het zie en als je eerlijk bent kan je het toch niet ontkennen, hadden ze gewonnen zou ik hetzelfde gezegd hebben met het verschil dat ik dan superblij was geweest, nu was het gewoon een teleurstelling op wat leuke kroeg avondjes na met allemaal mensen die op eens verstand vn voetbal hebben.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zijn we opeens allemaal voor andere landen waar we normaal niet voor zijn of zo?
Liever Belgie dan Turkije of Oostenrijk.
Zeker als Ajacied moet je toch een beetje voor voor Alderweireld en Vertonghen zijn.
Enne 4-4 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
O my god, hier had ik moeten live-wedden bij Unibet. Ongelofelijk. Pfff
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat zijn die Belgen dom, maak je 4-3 in de laatste minuut, speel je tegen 10 man en moet je nog 3 minuten overbruggen. Laten ze nog 5 man voorin staan en gaan ze vol op de aanval.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wtf mis ik de 4-4.
WC bezoek verboden tijdens Belgie - Oostenrijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Afgelopen. Wat een ongelooflijke knuppels bij Belgie zeg.
Wel een heldig potje.
Genoten van NL-Zweden en dit slotkwartier.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zo'n 4-4 is toch veel mooier dan zo'n inmaak pot met gallery play? Of ben ik nu de enige die er zo over denkt?
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Zit Simons nog in het nationale elftal van België 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als het 4-4 was geworden tegen Zweden op deze manier was mijn tv ala de Brazilianen het raam uit gegaan. Bij andere landen is het zeer vermakelijk ja.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo'n 4-4 is toch veel mooier dan zo'n inmaak pot met gallery play? Of ben ik nu de enige die er zo over denkt?
Neutraal bekeken misschien....als fan van je eigen land hoop ik altijd op een ruime zege voor eigen ploeg.
Jij als Feyenoorder kent dat gevoel niet meer, maar ruim winnen is leuk hoor 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Liever bij andere landen, want bij Nederland is het slecht voor je hart.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Pfff, dan zie je een geweldige match en een ongelofelijk strijdig België met een dozijn kansen. Ga je toch nog met een enorm klotegevoel de wedstrijd uit. Hier pas maar één woord bij: G*DVERDOMME
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Zit Simons nog in het nationale elftal van België
Dat begrijpen wij ook niet echt hoor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Oostenrijk thuis moet bijna elk land kunnen pakken. Dat je een keer 0-1 kan verliezen of zo ok, maar 4 doelpunten tegen krijgen tegen een C-land als Oostenrijk is gewoon een blamage.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Dat begrijpen wij ook niet echt hoor.
Op welke positie speelt ie dan bij België
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Er is iets mis met de zoneverdediging bij de corners: 2 cornergoals van Oostenrijk. Eén wereldgoal van Arnautovic en dan ja... die laatste.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Verdedigende middenvelder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.