- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Kuijt wilde nog terug het veld in na zijn het verzwikken van zijn enkel. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wie is die computerstem die alles van de 2e helft zit op te sommen? Wat een druif.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zo'n 4-4 is toch veel mooier dan zo'n inmaak pot met gallery play? Of ben ik nu de enige die er zo over denkt?
Eindelijk snap ik waarom je Nederland - Brazilie met Raffie (5 a 6-1 ofzo) niet zo ziet zitten maar met Nigel (een onterechte 2-1) wel.
Zou zo'n Van Marwijk nou echt zo blind en dom zijn om dit middenveld weer uit elkaar te halen? Hij is wel bang en laf, maar toch niet een complete debiel?
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Mooie wedstrijd. Eindelijk weer eens een leuke wedstrijd. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Liever bij andere landen, want bij Nederland is het slecht voor je hart.
Zou ook puntverlies betekenen, maar ik hou wel meer van het drama in de sport dan leuk getik.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Eindelijk snap ik waarom je Nederland - Brazilie met Raffie (5 a 6-1 ofzo) niet zo ziet zitten maar met Nigel (een onterechte 2-1) wel.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zou zo'n Van Marwijk nou echt zo blind en dom zijn om dit middenveld weer uit elkaar te halen? Hij is wel bang en laf, maar toch niet een complete debiel?
De Jong is uitgespeeld nu. Het volk kiest ook duidelijk voor van der Vaart.
Bertje is diep van binnen blij dat de Jong nog 1 keer over het streepje is gegaan. Nu heeft hij het zoals hij het voor ogen had. Bert is geen debiel nee.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Zou ook puntverlies betekenen, maar ik hou wel meer van het drama in de sport dan leuk getik.
Kom op man, dit wil je toch zien als voetballiefhebber? Dat je je tegenstander helemaal wegtikt, met schitterende aanvallen? Die 4-0 was echt fraai. Geweldige counter, alles klopte.
Uiteraard hou ik ook van die epische wedstrijden, verlenging, 120 minuten gesleur, spanning, schoten op de paal, etc. Maar dit is erg lekker, hoor. Genieten.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Verdedigende middenvelder.
Kan Verthongen daar niet spelen, want ik zag Alderweireld rechtsback spelen. Dan kan die centraal en dan kan misschien Gil Swerts rechtsback. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
De Jong is uitgespeeld nu. Het volk kiest ook duidelijk voor de Jong.
Voor v/d Vaart, bedoel je. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Wat was daar onterecht aan? Tweede helft mogen die Brazilianen nog blij zijn dat het maar bij 1-2 bleef.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Kan Verthongen daar niet spelen, want ik zag Alderweireld rechtsback spelen. Dan kan die centraal en dan kan misschien Gil Swerts rechtsback.
We zitten met een overvloed aan centrale spelers. Centraal vanachter: Kompany, Van Buyten, Lombaerts, Vermaelen, Vertonghen, Alderweireld. En centraal in het middenveld: Fellaini, Vertonghen, Witsel, Defour,...
Vertonghen stond vandaag gewoon linksachter en Alderweireld rechtsback idd. Gewoon omdat er geen alternatieven zijn voor die plaatsen. Swerts heeft er een tijdje gestaan maar werd te licht bevonden...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Klote-Tjechie heeft me even 100 euro door de neus geboord door er niet nog even 1tje bij te prikken. 2-0 bij rust voor in Liechtenstein en dan geen enkele goal meer. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kom op man, dit wil je toch zien als voetballiefhebber? Dat je je tegenstander helemaal wegtikt, met schitterende aanvallen? Die 4-0 was echt fraai. Geweldige counter, alles klopte.
Uiteraard hou ik ook van die epische wedstrijden, verlenging, 120 minuten gesleur, spanning, schoten op de paal, etc. Maar dit is erg lekker, hoor. Genieten.
Kan er niets aan doen, zal best leuk geweest zijn om naar te kijken. Ben zelf bij 2-0 wat anders gaan doen, geen spanning meer.... Zal best lekker wegkijken, maar een beetje vergelijkbaar met een aardige komedie. Doe mij maar knal harde horror en actie.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Klote-Tjechie heeft me even 100 euro door de neus geboord door er niet nog even 1tje bij te prikken. 2-0 bij rust voor in Liechtenstein en dan geen enkele goal meer.
100 euro wedden op zo'n wedstrijd? 
Gokverslaafd? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee Liechtenstein-Tjechie moest boven 2,5 doelpunten
Denemarken moest winnen van Cyprus
en Ijsland - Portugal moest boven 2,5 doelpunten en daar staat het 1-2 dus op 1 doelpuntje 100 euro niet gewonnen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
De Jong is uitgespeeld nu. Het volk kiest ook duidelijk voor van der Vaart.
Bertje is diep van binnen blij dat de Jong nog 1 keer over het streepje is gegaan. Nu heeft hij het zoals hij het voor ogen had. Bert is geen debiel nee.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Waarom, denk jij dat de Jong in maart zo weer op de plek van van der Vaart terug komt? Geloof er niks van.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Traumfussbal von Oranje, der Vice-Weltmeister begeistert.
Dat de ZDF dat ooit nog eens zou zeggen na zoveel jaar anti-voetbal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kluivert elke keer bij Eurosport, grappig.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
We zitten met een overvloed aan centrale spelers. Centraal vanachter: Kompany, Van Buyten, Lombaerts, Vermaelen, Vertonghen, Alderweireld. En centraal in het middenveld: Fellaini, Vertonghen, Witsel, Defour,...
Vertonghen stond vandaag gewoon linksachter en Alderweireld rechtsback idd. Gewoon omdat er geen alternatieven zijn voor die plaatsen. Swerts heeft er een tijdje gestaan maar werd te licht bevonden...
Dat is inderdaad een zwaar probleem ja en ik dacht dat Nederland dun in de backs zat.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Lol, het had bij rust ook 5-0 kunnen (lees: moeten) zijn. Compleet weggespeeld. Ook geen balans en evenwicht gezien toen trouwens
Wel een eigen goal, ja.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We begonnen die wedstrijd vooral met veel te veel zenuwen. Toen ze er in de rust achter kwamen dat ze niks te verliezen hadden waren ze gelijkwaardig en na de goal gewoon beter dan Brazilie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Allemaal Reinbo's bij Italië - Servië.
Wat een emotie 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Traumfussbal von Oranje, der Vice-Weltmeister begeistert.
Dat de ZDF dat ooit nog eens zou zeggen na zoveel jaar anti-voetbal.
Inderdaad, zoals Frankrijk, Italië en Roemenië die 2 jaar terug kansloos van het veld werden geschoven
Bert doet noodgedwongen godzijdank wat aanpassingen en het liep eindelijk weer eens zoals het kan lopen.. deze capaciteiten heeft het NL elftal natuurlijk altijd al wel gehad. Ook uit sommige oefenwedstrijden duidelijk te zien geweest trouwens.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Lol, het had bij rust ook 5-0 kunnen (lees: moeten) zijn. Compleet weggespeeld. Ook geen balans en evenwicht gezien toen trouwens
Wel een eigen goal, ja.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
'Gestaakt' staat idd nog veelbelovender dan 4-4. Ben erg benieuwd naar de beelden. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Engeland ook gewoon weer 0-0 thuis tegen Montenegro, zelfs in de samenvatting hadden ze amper kansen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.