• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.854 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

Zou trots op de 2e plaats zijn geweest met behoorlijk voetbal, geen 1 wedstrijd was om aante zien van nederlandse kant behave de tweede helft tegen Brasil en laat het nu net zo zijn dat we toen wel moesten.

Had overigens ook gewoon al 3-0 kunnen staan in de rust had je ook en kopie gehad van 2008 alleen dan met slaapverwekkend voetbal!

Ach, ben bij deze wedstrijd ook bij 2-0 afgehaakt actief te kijken. Punten zijn in de tas. Emotieloos potje verder....

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ehm dat zou zo maar kunnen. Ik was sarcastisch. Jij?

lol ik ook dan maar.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Dat klopt mafketel, maar Nederland was daarin wel het verschrikkelijkste van het verschrikkelijke. Dat het ook anders kan laten ze vandaag zien. Maar nogmaals, dat mag geen verrassing heten. Je kunt elke ploeg oprollen, en dat nog zonder Van Persie en Robben.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

moviemafketel schreef:

Wat wil jij nog meer zien dan Zweden oprollen dan Kai? Je bent wel erg negatief. Moet het 10-1 worden of zo?

In de eerste helft bijna niks gecreëerd. Eén knappe aanval en een blunder van de Zweden. Tweede helft 20 fantastische minuten (tegen verslagen Zweden) en dat was het. Prima hoor, maar dit is niet heel veel anders dan de afgelopen jaren.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je zou er bijna weer door voor Nederland worden of niet fool?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Punten zijn in de tas. Emotieloos potje verder....

Daar ben ik het ook mee eens,

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik wil nog een 5-1. Dat zou een heerlijke wedstrijd een passend slot geven. Liefst door Ruud.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kai schreef:

(quote)

In de eerste helft bijna niks gecreëerd. Eén knappe aanval en een blunder van de Zweden. Tweede helft 20 fantastische minuten (tegen verslagen Zweden) en dat was het. Prima hoor, maar dit is niet heel veel anders dan de afgelopen jaren.

Ja maar wat had je dan willen zien? 90 minuten aanvallen en kansen. Zie je toch haast nergens meer en is ook gewoon onmogelijk. Je hebt ook nog met een tegenstander te maken die juist wil dat je niet scoort.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vind Kai wederom zoals vaak extreem en onterecht zuur doen. Oranje speelde erg sterk en heeft zeker in de 2e helft nog een pak kansen laten liggen. De 1-0 was een zeer knappe goal en daarmee brak Zweeds verzet al aardig.

Ben trots op Oranje. Wederom een enorm mooie prestatie. En een 12 uit 4 behaald. EK is bijna binnen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, weinig spannende inmaak pot. Maar ach, punten zijn binnen, daar gaat het om.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

En toch irriteer ik me die laatste 25 minuten weer. Waarom niet gewoon door vlaken? Verder was het bij vlagen best aardig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Nou, weinig spannende inmaak pot. Maar ach, punten zijn binnen, daar gaat het om.

Maken we een op papier goede ploeg dik in, is het weer niet goed....

Sjongejonge. Bij een hele nipte 1-0 in blessuretijd had ook iedereen zitten te zeiken.

Eigenlijk kan Oranje het bij sommigen nooit goed doen he?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Ja maar wat had je dan willen zien? 90 minuten aanvallen en kansen. Zie je toch haast nergens meer en is ook gewoon onmogelijk. Je hebt ook nog met een tegenstander te maken die juist wil dat je niet scoort.

Oh dat begrijp ik wel. Bijna alle interlands zijn niet om aan te zien (WK/EK na). Maar de laatste weken was het helemaal in om alles van Oranje ruk te vinden (al dan niet terecht). We winnen een wedstrijdje van de Zweden en het is weer weergaloos...

Terwijl de eerste helft gewoon slecht was en de tweede helft (op 20 superieure minuten na!) matig.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Zie jij een Feyenoorder A&L, beetje doordenken!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik zeg niet dat het niet goed was, punten zijn binnen. Maar spannend was het toch totaal niet?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Spanje 2-2- tegen Schotland.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Lens was trouwens wel lekker aan het prutsen zeg.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Zit net 5 minuten naar Belgie te kijken, maar het had nu al 2-5 kunnen staan. Dit België is toch ook eigenlijk niks.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Kai schreef:

(quote)

(op 20 superieure minuten na!)

De eerste onder Bertje. voor de rest ben ik het wel redelijk met je eens.

Wauw ben het met veel mensen eens vandaag terwijl die het weer niet eens zijn met elkaar.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Oranje speelde erg sterk en heeft zeker in de 2e helft nog een pak kansen laten liggen.

Toen was het al gespeeld natuurlijk, de eerste helft was gewoon net als altijd.

De 1-0 was een zeer knappe goal en daarmee brak Zweeds verzet al aardig.

Zeker een knappe goal en daarna werd het voor Oranje prettig ballen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Schotland doet een De Jongetje weer op Xabi Alonso.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Zit net 5 minuten naar Belgie te kijken, maar het had nu al 2-5 kunnen staan. Dit België is toch ook eigenlijk niks.

Mentaal problemen. Voetballend geniaal.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Dat klopt mafketel, maar Nederland was daarin wel het verschrikkelijkste van het verschrikkelijke. Dat het ook anders kan laten ze vandaag zien. Maar nogmaals, dat mag geen verrassing heten. Je kunt elke ploeg oprollen, en dat nog zonder Van Persie en Robben.

Van Persie heeft ons alleen maar in de weg gelopen tijdens het WK Maar ik ben blij dat je eindelijk eens positief bent over het NL elftal

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

Mentaal problemen. Voetballend geniaal.

Haha voetballend geniaal. Ze hebben een paar talenten, maar schijnbaar zijn zij niet goed genoeg om B en C landen als Oostenrijk in te maken in eigen huis.

Maar Belgie maakt 3-3

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

moviemafketel schreef:

Je zou er bijna weer door voor Nederland worden of niet fool?

Ik heb gejuicht voor het Oranje van de afgelopen 2 wedstrijden. Ein-de-lijk stond het voetbal eens voorop, en niet onzintermen als balans enzo. Je ziet wat dat oplevert; Mannschaft-achtig vingerlikkend voetbal.

Helaas zal de Psychopaat wel weer terugkeren en kan mijn worteltjespak weer in de kast. Toch jammer.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik weet niet goed wat je wil Kai. Moeten ze 90 minuten aanvallen?Moet het minstens 10-0 worden? Wanneer ben je tevreden dan? Begrijp echt niet wat mensen tegen het spel van vanavond kunnen hebben. Dat is zeuren om het zeuren. Kijk mij eens nuchter met een helikopter-view kijken.

Belgie 3-3 net toen ik hem aanzette

Oeee de paal, jesus.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

stfuympos schreef:

Zou trots op de 2e plaats zijn geweest met behoorlijk voetbal, geen 1 wedstrijd was om aante zien van nederlandse kant behave de tweede helft tegen Brasil en laat het nu net zo zijn dat we toen wel moesten.

Heb je het interview met Hiddink gelezen?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Van Persie heeft ons alleen maar in de weg gelopen tijdens het WK

Hij liep mvooral zichzelf in de weg sinds de grote vier gelul aan de andere kant heeft hij maar 1 goede bal gekregen (vdV) en maakte dat ook meteen af.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Hopelijk laat Bertus de opstelling zo min of meer staan trouwens, incluis Afellay en Vd Vaart.. dit was weer voetbal in de trant van de eerste 3 wedstrijden op het EK onder V Basten. Het liep heerlijk, meesterlijke passes van Wesley en verrassend goede Afellay!

Huntermeter in 4 wedstrijden Oranje al op 8 trouwens? Wat komt die jongen toch tekort voor dit niveau he?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Oeee Lukaku op de paal!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.