- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Eindelijk eens wat rendement bij Afellay in het Nederlands elftal.
Gun die jongen de grote wedstrijden en dan gaan dit soort gebeuren. Niet alleen de oefenpotten laten spelen...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat een varken, die Toivonen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Gun die jongen de grote wedstrijden en dan gaan dit soort gebeuren. Niet alleen de oefenpotten laten spelen...
Hij heeft alleen zoveel concurrentie. Als iedereen fit is, staat hij niet in de basis.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Beste interland van Oranje in jaren, kwalitatief gezien. Al vond ik Oranje op het WK op belangrijkere momenten pieken. Maar wat een voetbal zeg! Dat de samenvatting van NL-Zweden de wereld maar rond mag gaan 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Fellaini tegenvallend bij Everton??
Werd daar op handen gedragen voor zijn zware blessure van vorig jaar en is ook dit jaar één van de steunpilaren (ok, in een ploeg die niet draait).
Hij was ook sterk vorige week tegen Kazachstan.
Ik heb aardig wat wedstrijden gezien van Everton de laatste tijd en ik vind Fellaini echt bijzonder weinig toevoegen. Eerder een beetje een cultfiguur vanwege zijn kapsel. Sowieso scoort ie vrijwel nooit. Lijkt me niet echt een goeie eigenschap voor een aanvallende middenvelder. Beetje een figuur ala Aisatti. Ziet er aardig uit, maar het levert niks op.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Geen balans, geen evenwicht
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lekker doelpuntje van Zweden, moet gezegd worden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kost me wel een bom duiten dat goaltje van die Groninger...
Tja, als je het WK zonder Nigel de Jong en met Raffie speelt wordt het gewoon altijd 4 a 5-1 tegen dit soort landjes (Denemarken, Slowakije en Uruguay enzo). Had je nog wereldkampioen kunnen worden ook.
Maar ja Bange Bertje durfde weer niet he. Weten jullie nu ook wat we al die tijd gemist hebben. Als een verrassing komt het voor mij niet, nee.
PS Klose Tor 58 (met een hemels passje van Ozil vooraf).
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wel terecht dat de Zeeuw er niet bijzit. Presteert bij Ajax de laatste maanden ook geen ene drol .. die heeft in deze vorm echt niets te zoeken bij het Nederlands Elftal.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Kost me wel een bom duiten dat goaltje van die Groninger...
Tja, als je het WK zonder Nigel de Jong en met Raffie speelt wordt het gewoon altijd 4 a 5-1 tegen dit soort landjes (Denemarken, Slowakije en Uruguay enzo). Had je nog wereldkampioen kunnen worden ook.
Maar ja Bange Bertje durfde weer niet he.
Jah en dan hadden we verloren tegen Brazilie ...
Als .. als .. als .. wees toch eens trots op onze 2e plek !!!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Krijg in ieder geval al weer erg zin in het EK met dit elftal. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De diepgang en assist van Raffie bij de 1-0 alleen al, Nigel de Jong had er zijn eigen benen dit keer mee gebroken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Exact, was treurige kopie van het EK 2008 geworden....
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Krijg in ieder geval al weer erg zin in het EK met dit elftal.
Ik koop alvast bier in voor de finale
en extra voor het na-genot. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Met Sneijder, VDV en Afellay zit er vanavond wel ongelooflijk veel voetbal in de ploeg zeg 
Kan je nagaan als Robben en van Persie er ook weer bij zijn.
Huntelaar
Robben-Sneijder-Persie
VDV-V Bommel

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Welnee, je had Brazilië opgerold.
Word je een uur lang compleet weggespeeld, kopt er een Braziliaan in eigen goal, krijgt van schrik een rode kaart en dan ligt het aan Nederland dat die wedstrijd werd gewonnen 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Maar ja Bange Bertje durfde weer niet he. Weten jullie nu ook wat we al die tijd gemist hebben. Als een verrassing komt het voor mij niet, nee.
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gewoon trots zijn op de 2e plaats inderdaad en nu weer genieten van het mooie en aantrekkelijke voetbal wat we hopelijk ook op de EK kunnen voortzetten. We zijn al weer zo goed als geplaatst, erg goed.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oostenrijk maakt de 2-3 in Belgie 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Met De Jong erbij had je dezelfde wedstrijd gehad hoor... Een speler maakt het verschil niet, het gaat om de spelopvatting. Verder heeft Nederland 20 minuten grandioos gespeeld en verder is het hetzelfde als altijd. Maargoed ik zal jullie feestvreugde niet verder bederven.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Zou trots op de 2e plaats zijn geweest met behoorlijk voetbal, geen 1 wedstrijd was om aante zien van nederlandse kant behave de tweede helft tegen Brasil en laat het nu net zo zijn dat we toen wel moesten.
Had overigens ook gewoon al 3-0 kunnen staan in de rust had je ook en kopie gehad van 2008 alleen dan met slaapverwekkend voetbal!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat wil jij nog meer zien dan Zweden oprollen dan Kai? Je bent wel erg negatief. Moet het 10-1 worden of zo?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ruud erin, leuk voor hem en voor het publiek. Hoop dat Bert Ruud mee neemt naar het EK als pinchhitter.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
het gaat om de spelopvatting.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ehm dat zou zo maar kunnen. Ik was sarcastisch. Jij? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Alleen Duitsland, Spanje en Argentinie speelden leuk voetbal. De rest was ook gewoon vaak niet om aan te zien op het WK. Italie, Frankrijk, Portugal, Engeland. Het was vreselijk wat die lieten zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.