• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.453 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.835 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Steek

PS: Wel lachen om dat Zweden. Zon grote bek maar presteren ho maar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Tegenstand is ook een stuk minder.... Zweden laat nederland ook meer voetballen. Ben vrijdag overigens snel afgehaakt, vond er weinig aan. Stond nauwelijks iets op het spel.

Vond de wedstrijden tegen Brasil en Urugay veel gaver...

2-0

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Hehe eindelijk Affelay.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Sneijder

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dat Black Eyed Peas muziekje is wel een beetje genant.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Las vanmorgen dat Oranje al 10 jaar in eigen land ongeslagen is in officiele interlands. Portugal won begin oktober 2000 met 0-2 voor de WK kwalificatie.

Oranje heeft wel in die 10 jaar 4x thuis een vriendschappelijke wedstrijd verloren.

2-0 nou trouwens, wederom via een sublieme Sneijder actie.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Appelvlaai netjes, maar die Isaksson houdt nog geen strandbal tegen he? Echt zwak gekeept.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Ondertussen is Italie - Servie nog steeds niet begonnen door schermutselingen met Servische hooligans..

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zie ik Lens nu op roze schoentjes lopen?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Las vanmorgen dat Oranje al 10 jaar in eigen land ongeslagen is in officiele interlands. Portugal won begin oktober 2000 met 0-2 voor de WK kwalificatie.

Mijn ouders vonden het toen leuk om een keer als familie naar die wedstrijd te gaan.(in de Kuip) Door files te laat in het stadion, het juichen van buiten horen(wat dus voor Portugal was) en de stoeltjes die niet meer naast elkaar te krijgen waren, waardoor mijn broer en ik 100 meter van mijn ouders kwam te zitten. Ja die 0-2 staat me nog goed voor ogen tegen die ^&&&^^&-Portugezen Geloof dat Melchiot en dat soort figuren meedeed.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Godveredomme, die Pieters is echt een non-voetballer eerste klas zeg. Weg met die vent en Urby erin.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Mijn ouders vonden het toen leuk om een keer als familie naar die wedstrijd te gaan.(in de Kuip) Door files te laat in het stadion, het juichen van buiten horen(wat dus voor Portugal was) en de stoeltjes die niet meer naast elkaar te krijgen waren, waardoor mijn broer en ik 100 meter van mijn ouders kwam te zitten. Ja die 0-2 staat me nog goed voor ogen tegen die ^&&&^^&-Portugezen Geloof dat Melchiot en dat soort figuren meedeed.

Hehe, kozen jullie nou serieus net die wedstrijd?

Ja, was niet best die kwalificatiereeks. Herinner me ook dat Oranje kort voor tijd 2-1 in Estland achter stond, de wedstrijd voor de fatale Ierland uit geloof ik. Maar dankzij een godswonder won Oranje toch nog 2-4. Was alleen uitstel van executie in die reeks.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja en uit in Portugal stonden we 0-2 voor tot die flapdrol van een scheids een penalty gaf voor helemaal niks. Werd alsnog 2-2. Dat was nog pijnlijker dan de 0-2 thuis.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat ging die Afellay nou meteen naar Boulahrouz? Die 'etnische' kliekjes hangen me de strot uit.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Die 0-2 was toch de befaamde wedstrijd met dat fluitje, zelf dacht ik ook dat er afgefloten werd.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Quido schreef:

Wat ging die Afellay nou meteen naar Boulahrouz? Die 'etnische' kliekjes hangen me de strot uit.

Exactly my thoughts

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Quido schreef:

Klopt. Lijkt me toch dat je eerst ff bij Sneijder gaat buurten als je zo vrij voor de keeper wordt gezet.

De Belgen ook maar weereens 1-2 achter tegen het altijd lastige Oostenrijk. Dat was wel een hele korte opleving met onze Dickie de Geldwolf.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Als ze opnieuw zo'n middenveld met alleen maar brekers opgesteld hebben ligt het toch echt aan de bondscoach.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Inderdaad. 2 ''Marokkaanse'' Nederlanders. Net of je het perse met Boula dan moet vieren. Je ploeggenoten lijken me eerder dan in aanmerking te komen.

PS: Belgie-Oostenrijk met rust 1-2

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Nicholas123 schreef:

Als ze opnieuw zo'n middenveld met alleen maar brekers opgesteld hebben ligt het toch echt aan de bondscoach.

Fellaini is niet echt een breker toch, of staat die in de spits vandaag? Valt wel erg tegen de laatste twee jaar, ook bij Everton vind ik.

Leekens is ook wel een laffe coach vind ik. Parelen voor de zwijnen deze goeie Belgische lichting.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4722 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PS: Belgie-Oostenrijk met rust 1-2

Je lacht ermee maar dit is echt om kapot te vallen. Krijg je zelf 4 reuzekansen (waarvan er maar eentje invliegt) en scoren zij uit een corner en een afstandsschot. Achja, het zal wel geen toeval zijn zeker...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zo'n actie heb ik de Jong in geen enkele van zijn wedstrijden nog zien maken. van der Vaart

Dat is gewoon rood voor Ibrahimobic.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Als meneer Bert het nu nog niet doorheeft... V.d Vaart ALTIJD opstellen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4722 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Fellaini is niet echt een breker toch, of staat die in de spits vandaag? Valt wel erg tegen de laatste twee jaar, ook bij Everton vind ik.

Fellaini tegenvallend bij Everton??

Werd daar op handen gedragen voor zijn zware blessure van vorig jaar en is ook dit jaar één van de steunpilaren (ok, in een ploeg die niet draait).

Hij was ook sterk vorige week tegen Kazachstan.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Italie - Servie is definitief gestaakt door het gedrag van de Servische aanhang.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ibrahimovic Misselijke actie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Zo'n actie heb ik de Jong in geen enkele van zijn wedstrijden nog zien maken. van der Vaart

Ik heb vdv ook nog nooit zo'n toffe borst kick zien geven.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Je lacht ermee maar dit is echt om kapot te vallen. Krijg je zelf 4 reuzekansen (waarvan er maar eentje invliegt) en scoren zij uit een corner en een afstandsschot. Achja, het zal wel geen toeval zijn zeker...

Bedoelde er meer mee dat ik dit niet kan begrijpen. Heeft Belgie vanavond DE kans om hele gouden zaken te doen, staan ze 1-2 achter tegen dat lousy Oostenrijk. Maargoed, ze hebben nog even.

Heerlijk trouwens hoe Oranje bij vlagen Zweden vernederd

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Is toch al heeeeeeeeeeel lang duidelijk dat van der Vaart ALTIJD moet spelen, gewoon een laffe coach en door omstandigheden ziet iedereen het nu. Anders zaten we weer te gapenvoor de buis of in het stadion.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.