- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ow ok! Een keertje luisteren dan maar naar deze zender! Welke frequentie?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zolang ie dat maar wel in het veld doet.
En de Ramadan zal hem ook wel vermoeien deze weken.
Ik vind Been sowieso een beetje een loser dit seizoen. Probeert me iets teveel te scoren over de ruggen van spelers. Vorig jaar al via Makaay, dit seizoen via de Cler en Ahmadi.
En altijd maar excuusjes zoeken na weer een nederlaag.
Ik sluit me aan bij de column van van Hanegem van vandaag. Been moet ophouden daarmee en spelers ook eens beter laten gaan voetballen.
Inderdaad, en volgens mij had hij met marokko ook interlands gespeeld. Ook best wel vermoeiend natuurlijk.
merijn82
-
- 1933 berichten
- 461 stemmen
Wat is dat eigenlijk voor bullshit dat Ajax zonder Suarez en Vertonghen moet aantreden tegen Real deze week? Belachelijk dat de kaarten na de voorronde CL niet gewoon worden kwijtgescholden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar kom je ook lekekr op tijd mee
. Grote onzin ja, wat mij betreft gewoon competitievervalsing.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Oh kijk, ze hebben ook een site. Hier staat alle informatie op, snel maar eens luisteren, echt een paradijs voor Feyenoord-fans zeg! 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
93,9 FM natuurlijk!
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Wat is dat eigenlijk voor bullshit dat Ajax zonder Suarez en Vertonghen moet aantreden tegen Real deze week? Belachelijk dat de kaarten na de voorronde CL niet gewoon worden kwijtgescholden.
Ligt er natuurlijk wel aan wat voor kaarten, dit soort zielige gele kaarten ben ik het mee eens. (Schandalige) Rode kaarten hoeven wat mij betreft niet kwijt gescholden te worden. Maar da's logisch.
merijn82
-
- 1933 berichten
- 461 stemmen
Daar kom je ook lekekr op tijd mee
. Grote onzin ja, wat mij betreft gewoon competitievervalsing.
Ja was ik er nou maar eerder mee naar de Uefa gestapt inderdaad, dan had ik misschien nog wat kunnen redden. Helaas 
Nee maar inderdaad, competitievervalsing pur sang.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Weet nog dat Emerton de uefa finale moest missen door een gele kaart. De lijnrechter zei dat ie de boel moest verleggen in de cornervlak bij het nemen van een corner, waarop de scheids hem toen geel ging geven 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Weet nog dat Emerton de uefa finale moest missen door een gele kaart. De lijnrechter zei dat ie de boel moest verleggen in de cornervlak bij het nemen van een corner, waarop de scheids hem toen geel ging geven
Erg sneu was dat ja. Je zou maar de finale moeten missen daardoor...
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Oh kijk, ze hebben ook een site. Hier staat alle informatie op, snel maar eens luisteren, echt een paradijs voor Feyenoord-fans zeg! 
Zit je broer daar niet, trouwens?
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Misschien had Emerton wel een gigantische blunder gemaakt en de finale verprutst. Wees maar blij zou ik zeggen 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Misschien had Emerton wel een gigantische blunder gemaakt en de finale verprutst. Wees maar blij zou ik zeggen
Gyan had al om de zegen gebeden dus dat zat wel goed 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zit je broer daar niet, trouwens?
Oh ja, verrek nu je het zegt!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik sluit me aan bij de column van van Hanegem van vandaag. Been moet ophouden daarmee en spelers ook eens beter laten gaan voetballen.
Inderdaad, zo slecht is die selectie van Feyenoord nou ook weer niet. Iets meer punten mag Been wel halen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Klopt, Mourinho zei zelfs al dat wat hem betreft Vertonghen en Suarez gewoon mee konden doen. Ploegen die voorrondes spelen zijn hierdoor wel in het nadeel, terwijlk het over het algemeen toch al mindere ploegen (dan de ploegen die rechtstreeks gekwaificeerd zijn) zijn. Waarschijnlijk is het volgend seizoen veranderd.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
VI vind ik echt heerlijk. Enige programma dat ik online terug kijk als ik het niet op tv heb kunnen zien. Zoals deels vanavond helaas.
VI is ook ongeveer het enige tv programma dat ik kijk op tv.
Ik geef ook wel eens de voorkeur aan Holland Sport, afhankelijk van de gasten. Martin Jol deed het goed afgelopen keer.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Altijd al gezegd dat Been lichtelijk overschat werd.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Klopt, Mourinho zei zelfs al dat wat hem betreft Vertonghen en Suarez gewoon mee konden doen. Ploegen die voorrondes spelen zijn hierdoor wel in het nadeel, terwijlk het over het algemeen toch al mindere ploegen (dan de ploegen die rechtstreeks gekwaificeerd zijn) zijn. Waarschijnlijk is het volgend seizoen veranderd.
Ach ja, zo gaat dat in bekertoernooien. Hier zijn er ook genoeg ploegen die meer bekerwedstrijden spelen dan de grote clubs en de kaarten die zij pakken tellen ook gewoon mee in volgende rondes.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Dit is opmerkelijk want een onderzoek van de universiteit van Barcelona, onder leiding van José Maria Gay, publiceerde eind mei een rapport dat op het einde van het seizoen 2008/2009 de schuldenlast van Real Madrid bijna € 700 miljoen bedroeg. Pérez en consorten geven aan op vooal merchandising zeer goede zaken te doen afgelopen tijd.
Vorig seizoen behaalde Real Madrid geen enkele grote prijs maar deze cijfers geven wel aan dat de club er in een relatief korte tijd financieël er een stuk gezonder voor staat. Vooral de verkoop in Azië en Amerika staat ver boven verwachting. Deze cijfers geven aan dat de voorzitter van de Koninklijke, Florentino Pérez, het zakendoen feilloos in de vingers heeft. Real Madrid is de rijkste club op deze planeet, op de tweede plaats staat Barcelona die het vorig seizoen afsloot met een verlies van € 77,1 miljoen. De nieuwe president van Barcelona, Sandro Rosell, maakte verder bekend dat de totale schuld van Barcelona op dit moment € 442 miljoen bedraagt terwijl dit op het einde van seizoen 2008/2009 € 489 miljoen het negatieve cijfer bedroeg. Beide clubs brachten hun balansen naar buiten via het kantoor van de firma Deloitte.
Als je deze cijfers goed bekijkt dan wil dat zeggen dat Real Madrid er financieël er een heel stuk florissanter voor staat als Barcelona. Met dank aan het vernuftig zakendoen van Florentino Pérez!
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Die 'top'coaches mogen trouwens echt nooit meer gaan zeiken over een scheidsrechter nu ze geen electronische hulpmiddelen willen. Wat een dinosaurussen zeg.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Saai verhaal.
.
Hehe, Kos met zn Barca-haat.
Genoten zeker dit weekend? 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Hoe kan je de 1 na rijkste club zijn met een verlies van 80 miljoen en een schuld van 440 miljoen. Zelfde geldt hoe Real de rijkste club kan zijn met dit soort bedragen, moeten er geen schulden afbetaald worden? 
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Prachtig ja, vooral omdat ik nog wel eens in Alicante kom. Die gasten werden gek daar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toptdat Hercules ook in het Bernabeu wint
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die 'top'coaches mogen trouwens echt nooit meer gaan zeiken over een scheidsrechter nu ze geen electronische hulpmiddelen willen. Wat een dinosaurussen zeg.
Ik had dit wel verwacht. Niet om mezelf op de borst te slaan maar, ik zei dit tijdens het WK nog. De media wil ons doen laten geloven dat de voetbalwereld technische hulpmiddelen wil. Maar dit is gewoon niet zo, als ze het echt wilden dan waren de hulpmiddelen er morgen al. Alsof Blatter, Platini, of wie dan ook, dat dan nog kan tegenhouden.
Overigens noemt Mourinho Enoh 'een speler van hoog niveau'. Pak aan Otherfool. 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Maarja, kontlik fase staat aan bij Mourinho op dit moment, vooral als het op Ajax aankomt zijn de superlatieven Mourinho niet vreemd. Overigens heb ik daar geen problemen mee 
Voorbeeld: Mourinho speelt liever uit in Milan dan in Amsterdam omdat hij Ajax zogenaamd vreest vanwege de Ajaxschool, denkwijze en het verleden 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Voorbeeld: Mourinho speelt liever uit in Milan dan in Amsterdam omdat hij Ajax zogenaamd vreest vanwege de Ajaxschool, denkwijze en het verleden
Dan kan ik Mourinho geruststellen, Ajax gaat tegen Real Madrid niks (en dan bedoel ik ook echt niks) van de Ajaxschool laten zien.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Ach, kom op. Real Madrid moet gewoon van Ajax kunnen winnen en hebben het normaal gesproken veel moeilijker met Milan. Mourinho is meester in dit soort psychologische spelletjes en weet dat je op papier zwakkere tegenstanders nooit moet kleineren. Dan gaan dat soort teams zich alleen maar extra motiveren en weten ze het op pure inzet een team als Real in een mindere fase (waar ze nu in zitten) heel erg moeilijk te maken.
Nu is hij wel bekend met de Ajax-school dankzij Van Gaal en heeft hij vorig jaar diezelfde school ook al geprezen in het licht van de kwaliteiten van Sneijder, maar Mourinho ligt echt niet wakker van Ajax. Een vervelende tegenstander zal het wel zijn voor ze. Bij winst wordt voldaan aan verwachtingen, en dan moet het ook mooi en aanvallend gebeuren. Elk ander wedstrijdverloop zal resulteren in fluitconcerten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.