- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Mulenga heeft wel heel erg veel body. Denk ook dat ie heel erg gemist wordt idd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een aanspeelpunt, weet de bal goed vast te houden en verzorgt vaak de toevoer naar v. Wolfswinkel. Een echte powerhouse inderdaad. Mertens is weergaloos maar Mulenga vind ik wel wat onderschat, een erg belangrijke schakel bij Utrecht. Ook Asare is een zeer nuttige kracht op het middenveld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Mafkees die Burdisso. Een stadionverbod voor het leven!
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Hoeveel wedstrjden schoring. Ik pleit voor 10 a 15 op zn minst.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik mag hopen van wel ja. Schandalig.
chevy93
-
- 12763 berichten
- 1337 stemmen
Iedereen is stil en denkt: WTF just happened? 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik vond het een schwalbe van die gozer die neer ging. 3 duels wegens onsportief je collega neppen!
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Verrassend, Waterkneus kiest rentree Bouma als moment van de week.
ZAP!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
LOL, die man is zeer zwaar geblesseerd geweest, dan mag dat toch best? Alsof er verder zoveel gebeurd is deze week. Beetje meer respect voor een speler mag wel...
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
V d Boog was wel ERG zwak bij Ajax tv zeg.
Daniel Dekker hield zich uit compassie maar wat in.
'dat de prijzen van de cl-kaarten hoog is, is iets anders dan dat ze duur zijn'
dat soort teksten.
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Waterreus zou het liefst elke week een oud maatje van hem van PSV in het zonnetje zetten haha.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Onzin. Mag ook wel even vermeld worden dat Keller (toch een rots in de branding vaak), Asare en vooral Mulenga erg gemist worden.
Keller staat altijd wissel normaal gesproken.
Mar ben het wel eens dat Asare en Mulenga goede spelers zijn voor een club als Utrecht, net als Wuijtens. Mertens is duidelijk te goed voor dit niveau.
Maar voor de rest werd ik echt niet vrolijk van hun. Ze speelden ook wel érg verdedigend hoor gister, Sjattinhee zei dat dat kwam omdat Grunn hun zover naar achter blies, maar ik vond ze gewoon laf.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
LOL, die man is zeer zwaar geblesseerd geweest, dan mag dat toch best? Alsof er verder zoveel gebeurd is deze week. Beetje meer respect voor een speler mag wel...
Gaat me niet om Bouma, meer om die kerel die elke week onzin verkondigt bij SV. In elke discussie betrekt hij het liefst PSV en elke zin bevat het woord PSV ook. Als ik zo'n programma wil kijken zou ik wel graag enige vorm van objectiviteit willen zien.
Als ik zijn hoofd zie zap ik tegenwoordig, kan hem niet uitstaan met z'n irritante zachte G.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
dat soort teksten.
.
Heb de aflevering van studio Ajax ook gezien. Belachelijk optreden van vd Boog die niet eens mee kon gaan in de discussie en het maar wegwuifde vanaf het begin. Wie denkt deze arrogante, irritante, zelfingenomen kwal wel niet dat ie is?
'Kaartjes Champions League niet te duur!' - AT5 Nieuws
Hier de discussie tussen Dekker(goed standpunt en neemt geen blad voor de mond) en de zielige van vd Boog.
Hele uitzending:
AT5 Nieuws Vanaf 26:45 begint de CL kwestie. Duurt wel 5 a 10 minuten.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
dat soort teksten.
.
En wat is de reden dat notoire Ajax hater kos naar Ajax TV kijkt?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Tsja, Mulder wist geloof ik niet eens hoe de keeper van Roda JC heette en Wattereus heeft het te vaak over PSV, maar in dit geval vond ik dat niet erg.
Ik ben SV sowieso een beetje beu geworden, steeds dezelfde stoplappen en dynamiek. De nieuwe gasten vinden ik ook niet echt iets toevoegen. Zonde dat de NOS niet een wat beter voetbalprogramma maakt voor laat op de avond.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
En wat is de reden dat notoire Ajax hater kos naar Ajax TV kijkt?
Er langs zappen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Tsja, Mulder wist geloof ik niet eens hoe de keeper van Roda JC heette en Wattereus heeft het te vaak over PSV, maar in dit geval vond ik dat niet erg.
Ik ben SV sowieso een beetje beu geworden, steeds dezelfde stoplappen en dynamiek. De nieuwe gasten vinden ik ook niet echt iets toevoegen. Zonde dat de NOS niet een wat beter voetbalprogramma maakt voor laat op de avond.
Idem. Suf en ingedut programma. Zonder Borst was het sowieso 0,0 met amusementswaarde. Altijd weer de irritante schreeuwende Muldertjes, PSV lover Borst, kontelikkende Jack en gasten die niks durven te melden. Die Munsterman gister was ook weer dodelijk saai.
Nee, vanavond weer lekker VI. Mag misschien minder in niveau zijn, maar 10x leuker qua fun.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
PSV lover Borst? Dat heb ik dan gemist.
VI is wel leuk, maar ook een hoop flauwekul. Moet je maar net zin in hebben. Af en toe wel leuk om te kijken idd.
Dit al gezien trouwens?: VoetbalPrimeur - Jol: "Ik kan Suarez niet vastbinden"
Eindelijk weer eens CL-voetbal en dan nog wel beginnen bij Madrid uit. Het siert Suarez wel dat ie er per se bij wil zijn, ook al is ie geschorst. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik bedoelde uiteraard PSV lover Waterreus 
VI vind ik echt heerlijk. Enige programma dat ik online terug kijk als ik het niet op tv heb kunnen zien. Zoals deels vanavond helaas.
VI is ook ongeveer het enige tv programma dat ik kijk op tv.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Volg A&L's commentaar voor 100% Al kijk ik de smaakpolitie ook wel is terug 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Heb het hier volgens mij nog niet eens gelezen, maar die El Ahmadhi is ja buiten de wedstrijdselectie gelaten. Enige ervaren goser die ze hebben zo'n beetje. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, was ik het ook niet mee eens. Hij ging niet voluit op de training boehoe.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Idd een kolderreden. Daar gaat het toch niet om? Hij was de laatste wedstrijden toch ook best wel ok?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ja, was ik het ook niet mee eens. Hij ging niet voluit op de training boehoe.
Zolang ie dat maar wel in het veld doet.
En de Ramadan zal hem ook wel vermoeien deze weken.
Ik vind Been sowieso een beetje een loser dit seizoen. Probeert me iets teveel te scoren over de ruggen van spelers. Vorig jaar al via Makaay, dit seizoen via de Cler en Ahmadi.
En altijd maar excuusjes zoeken na weer een nederlaag.
Ik sluit me aan bij de column van van Hanegem van vandaag. Been moet ophouden daarmee en spelers ook eens beter laten gaan voetballen.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Feyenoord is de moeilijkste club in Nederland om te coachen. Zeker nu. Been is nog te onervaren, maar heeft het wel in zich een goede trainer te worden. Hij leert van zijn fouten. Been heeft een selectie die nog veel te jong is en eigenlijk voor de 6e plaats moet voetballen, maar nog is de druk bijzonder hoog. Nederlagen worden nog steeds niet geaccepteerd door het Legioen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Word Feyenoord-Ajax eigenlijk wel uitgezonden op de radio ergens in Rotterdam?
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Op Megastad FM. Goede zender!
Waarschijnlijk gaan ze het hele pakket doen/overnemen van Radio Rijnmond. Het wordt een chauvinistische Feyenoordzender. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.