- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Dit is een grapje, mag ik hopen?
Is het zo grappig dan?Dan heb ik zeker geen gevoel voor humor.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Maar Tomasson kan dat beetje extra geven waardoor je in zo'n wedstrijd als tegen AA Gent toch een doelpunt kunt maken. Vandaag idem. Zeer typische Tomasson match. Geloof me, ik ben zeker geen fan van de beste kerel (en ik haat het zelfs om toe te geven), maar zijn routine is zo nu en dan zo ontzettend nodig. Voor de rest doet hij er niet zoveel toe, Castaignos gaat hem dit seizoen al voorbij.
En zou jij geen film kijken Naomi
.
Precies wat ik zei; met hem erbij zat je nog in de Europa League. Ik bedoelde dat hij niet meer op zijn oude niveau komt vanwege zijn blessureleed, ed. Ik heb het gevoel dat het een beetje einde verhaal is met 'm.
Een fitte Tomasson is altijd nuttig voor Feyenoord. Ervaring, scorend vermorgen, loopacties, doorzettingsvermogen, de wil om te winnen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3616 stemmen
Hahhaaha serieus. Jullie denken echt dat er 3 of 4 toekomstig oranjespelers in Feyenoord rondlopen nu he?
Die Wijnaldum is de meest overschatte voetballer van de competitie. En Fer vind ik ook 3 keer niks. En die Indi ken ik niet zo goed. Alleen Vlaar heeft potentie, maar dan moet ie wel snel beter worden.
Volgens mij zien jullie die Mulder nog als Oranjekeeper als ie een keer een goede redding maakt.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
We gaan voor het linkerrijtje.
Was toch al van tevoren bekend? Moeten we ook niet gaan zeuren als dit gebeurd. Het zou wel mooi zijn als er een spits bij komt in de winterstop. Die is echt broodnodig.
Wat nou linkerrijtje, deze selectie is sowieso beter dan vorig seizoen itt bijv. Utrecht. Daar is niks aan verandert (ja 1 of ander quasi talentje uit Australië) maar hun zijn in 1 keer geweldig, sympathiek etc.etc.
Volgens mij stuurde we ze toch echt met een duidelijke 3-1 naar huis. Laat staan de OVERDUIDELIJKE 4-0 bij Twente. Maarja, winnen ze een keer van Celtic is het meteen hosanna. Nee door FC Utrecht mag van mij al een streep. Groningen en Heerenveen zijn nu aan zet, maar eigenlijk zie ik Feyenoord gewoon weer 4e worden.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Hahhaaha serieus. Jullie denken echt dat er 3 of 4 toekomstig oranjespelers in Feyenoord rondlopen nu he?
Die Wijnaldum is de meest overschatte voetballer van de competitie. En Fer vind ik ook 3 keer niks. En die Indi ken ik niet zo goed. Alleen Vlaar heeft potentie, maar dan moet ie wel snel beter worden.
Volgens mij zien jullie die Mulder nog als Oranjekeeper als ie een keer een goede redding maakt.
Fer,Wijnaldum, en zeker Martins Indi zullen in het vervolg spelers van oranje kunnen zijn. Ze zijn allemaal talentvol maar het probleem is dat ze zich moeilijk kunnen ontwikkelen als er geen ervaren jongens in je team zitten waar je iets van kan leren. Een goed voorbeeld van een ervaren man in je team is andrei shevchenko bij Dinamo Kiev.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Ga je nou opeens stoer doen, nu Twente kampioen is?
Wijnaldum is 19. Fer is dit jaar 20 geworden. Wat verwacht je van zulke spelers? Dat ze Feyenoord 1 kunnen leiden? Die gasten hebben ervaren spelers om zich heen nodig, zoals Gio en Makaay. Of andere ervaren voetballers, waar ze zich aan op kunnen trekken. Fer haalt het Nederlands elftal sowieso. Sterker nog, hij heeft Oranje al gehaald.
Wijnaldum komt er ook zeker. Wordt steeds beter, al heeft zo'n jonge speler ook zijn mindere wedstrijden tussendoor, wat geheel logisch is - zeker als je in een matig team speelt.
Vlaar heeft Oranje ook al gehaald en zal zijn wedstrijden daarin nog wel spelen, hopelijk voor lange periode. Martins Indi speelt net bij het eerste van Feyenoord. Geef ze eerst eens een kans.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Is het zo grappig dan?Dan heb ik zeker geen gevoel voor humor.
Ik zat meer te denken aan een gebrek aan inlevingsvermogen. Als je niet begrijpt waarom Verbeek voor AZ gekozen heeft, moet dat het wel zijn.
Overigens speelt AZ niet zo beroerd, ze scoren momenteel alleen wat moeilijk.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Wat nou linkerrijtje, deze selectie is sowieso beter dan vorig seizoen itt bijv. Utrecht. Daar is niks aan verandert (ja 1 of ander quasi talentje uit Australië) maar hun zijn in 1 keer geweldig, sympathiek etc.etc.
Volgens mij stuurde we ze toch echt met een duidelijke 3-1 naar huis. Laat staan de OVERDUIDELIJKE 4-0 bij Twente. Maarja, winnen ze een keer van Celtic is het meteen hosanna. Nee door FC Utrecht mag van mij al een streep. Groningen en Heerenveen zijn nu aan zet, maar eigenlijk zie ik Feyenoord gewoon weer 4e worden.
Utrecht is momenteel verder dan Feyenoord. Heeft een betere mix. Feyenoord is niet beter dan vorig seizoen. Toen stonden we overigens 1 dag 5e en de rest van het seizoen hoger, oftewel Feyenoord was toen veel stabieler. Deze groep heeft veel talent, laat bij vlagen prima voetbal zien, maar met zo weinig ervaring worden er domme fouten gemaakt. Dit Feyenoord is erg wisselvallig, ze zullen nog meer van dit soort wedstrijden op deze manier verliezen, zeker uit. Dit seizoen wordt veel lastiger dan vorig seizoen, oa omdat je ervaren spelers als Gio en Makaay mist.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Waarom verliest Utrecht dan van het 'mindere' Feyenoord en gaat keihard over de knie bij Fc Twente? Je hebt wel een beetje gelijk hoor, maar als Been Castaignos maar 10 minuten laat spelen en Cabral helemaal niet inbrengt dan maak je het jezelf gewoon moeilijk.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3616 stemmen
Ga je nou opeens stoer doen, nu Twente kampioen is?
Wijnaldum is 19. Fer is dit jaar 20 geworden. Wat verwacht je van zulke spelers? Dat ze Feyenoord 1 kunnen leiden? Die gasten hebben ervaren spelers om zich heen nodig, zoals Gio en Makaay. Of andere ervaren voetballers, waar ze zich aan op kunnen trekken. Fer haalt het Nederlands elftal sowieso. Sterker nog, hij heeft Oranje al gehaald.
Wijnaldum komt er ook zeker. Wordt steeds beter, al heeft zo'n jonge speler ook zijn mindere wedstrijden tussendoor, wat geheel logisch is - zeker als je in een matig team speelt.
Vlaar heeft Oranje ook al gehaald en zal zijn wedstrijden daarin nog wel spelen, hopelijk voor lange periode. Martins Indi speelt net bij het eerste van Feyenoord. Geef ze eerst eens een kans.
Vlaar haalt Oranje niet als Douglas Nederlander wordt. Fer heeft idd een keer Oranje gehaald toen er ik weet niet hoeveel niet bij waren. En Wijnaldum? Waar moet die spelen dan? Elia is een paar klasses beter en ook nog hardstikke jong.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Vlaar haalt Oranje niet als Douglas Nederlander wordt. Fer heeft idd een keer Oranje gehaald toen er ik weet niet hoeveel niet bij waren. En Wijnaldum? Waar moet die spelen dan? Elia is een paar klasses beter en ook nog hardstikke jong.
Ik zeg toch niet dat Wijnaldum direct basisspeler wordt? Sowieso zal die jongen zich nog ontwikkelen. Hij heeft al 3 seizoenen (en 3 + 5 wedstrijden) achter z'n rug bij Feyenoord 1 en is nog maar 19 jaar. Hij is al een stuk verder dan zijn leeftijdsgenoten. Ik zie hem nu beter worden. Over 6 jaar ziet de hele voetbalwereld er weer heel anders uit. Ook bij Oranje. Wijnaldum speelt trouwens liever op rechts. Elia speelt liever op links, lijkt me. Maar Wijnaldum is er nog lang niet, hoor. Maar heeft absoluut de potentie om Oranje te halen.
Douglas is beter dan Vlaar. Maar ik vind het onzin om hem een Nederlands paspoort te geven, omdat hij zo graag in de Premier League wil voetballen.
Fer wordt een grote voetballer. De nieuwe Viera.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Waarom verliest Utrecht dan van het 'mindere' Feyenoord en gaat keihard over de knie bij Fc Twente? Je hebt wel een beetje gelijk hoor, maar als Been Castaignos maar 10 minuten laat spelen en Cabral helemaal niet inbrengt dan maak je het jezelf gewoon moeilijk.
Wat ik zei: Feyenoord is erg wisselvallig. Zo ook in die wedstrijd tegen Utrecht. In de eerste helft was het niet veel, Feyenoord scoort vroeg in de 2e helft en ze gaan voetballen. Dat kunnen ze ook wel, maar ze hebben weinig veerkracht en nog minder scorend vermogen.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
En net je zeg je nog dat Vlaar potentie heeft
. Zelf denk ik vooral aan Martins Indi, de Vrij en Fer. Die gaan het sowieso halen. Vlaar, Wijnaldum en Castaignos moeten het echt waarmaken. Overigens heeft Wijnaldum niks met Elia te maken. Maarja jij roept zomaar wat he
.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3616 stemmen
Ik vind hem nu vooral overschat. Hij kan idd wel goed worden, maar dan moet ie bij Feyenoord vertrekken. Hij moet op zijn leeftijd nu al de kar trekken bij Feyenoord. Dat kan natuurlijk nooit. Die jongen moet leren van oudere spelers en dat gaat bij Feyenoord niet lukken.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
He he, nu zeg je iets verstandigs. Al is Fer nog altijd 1 van de beste middenvelders van de Eredivisie.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3616 stemmen
En net je zeg je nog dat Vlaar potentie heeft
. Zelf denk ik vooral aan Martins Indi, de Vrij en Fer. Die gaan het sowieso halen. Vlaar, Wijnaldum en Castaignos moeten het echt waarmaken. Overigens heeft Wijnaldum niks met Elia te maken. Maarja jij roept zomaar wat he
.
Vlaar heeft ook potentie, maar Douglas is beter. Van mij mag Douglas wel een NL paspoort. Niet alleen omdat ie bij Twente voetbalt, en zeker niet omdat ie graag naar Engeland wil, maar omdat NL zo'n speler nodig heeft. Bovendien heeft ie al 3 jaar een NL vriendin. Als ie met haar trouwt kan ie dacht ik zo een paspoort aanvragen.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Wat ik zei: Feyenoord is erg wisselvallig. Zo ook in die wedstrijd tegen Utrecht. In de eerste helft was het niet veel, Feyenoord scoort vroeg in de 2e helft en ze gaan voetballen. Dat kunnen ze ook wel, maar ze hebben weinig veerkracht en nog minder scorend vermogen.
Je leest niet Nico
. Ik doel op de betere mix/balans/stabieler Utrecht etc.
29/08-10 Eredivisie Twente vs. Utrecht 4:0
26/08-10 Uefa-Europa-League Kwalificatie Utrecht vs. Celtic 4:0
22/08-10 Eredivisie Utrecht vs. Willem II 3:0
19/08-10 Uefa-Europa-League Kwalificatie Celtic vs. Utrecht 2:0
15/08-10 Eredivisie Utrecht vs. Breda 3:1
08/08-10 Eredivisie Feyenoord vs. Utrecht 3:1
Vooral de grootte in uitslag is zeer merkwaardig.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Ik gaf antwoord op je vraag: waarom wint het "minder" Feyenoord dan wel van Utrecht?
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Ik vind hem nu vooral overschat. Hij kan idd wel goed worden, maar dan moet ie bij Feyenoord vertrekken. Hij moet op zijn leeftijd nu al de kar trekken bij Feyenoord. Dat kan natuurlijk nooit. Die jongen moet leren van oudere spelers en dat gaat bij Feyenoord niet lukken.
Fer is nog lang niet uitgeleerd in de Eredivisie. Klopt - zoals ik ook al zei - heeft hij ervaren spelers om zich heen nodig. Die komen hopelijk in de toekomst weer.
Feyenoord heeft Fer nodig.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Vlaar heeft ook potentie, maar Douglas is beter. Van mij mag Douglas wel een NL paspoort. Niet alleen omdat ie bij Twente voetbalt, en zeker niet omdat ie graag naar Engeland wil, maar omdat NL zo'n speler nodig heeft. Bovendien heeft ie al 3 jaar een NL vriendin. Als ie met haar trouwt kan ie dacht ik zo een paspoort aanvragen.
Wat die Dougles kwestie betreft. Ik zie hem (sportief gezien) ook graag in het Oranje shirt, meer zelfs dan (onze) Vlaar. Hij is de betere en dat zal misschien ook wel zo blijven. En dat Douglas dan een Nederlandse vriendin heeft, ook wel een kroketje lust en het In Twente wel naar zijn zin heeft is allemaal prima. Maar eigenlijk is er maar 1 echte vraag die er toe doet en dat is of hij zich NEDERLANDER voelt en wilt zijn. En niet omdat die bij Brazil buiten de boot valt maar voor Oranje kiest.
Overigens stond Vlaar vandaag weer verschrikkelijk goed te verdedigen
. Vooral de rust in zijn spel.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Types als Fer moet je behouden wil je nog enigszins een rol van betekenis spelen. En die kan hier in de competitie volop ervaring opdoen, ook als voortrekker. Zo'n gozer te vroeg naar het buitenland wordt alleen maar sporadisch spelen, veel bankzitten, waste of talent, laat hem eerst maar een paar jaar rijpen hier. Drenthe ging ook veel te vroeg.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Zojuist door de mods besloten; vanaf nu hoeven geen spoilertags meer gebruikt te worden in het Voetbal topic.
Wie de uitslagen niet wil weten, bezoekt dit topic op zondagmiddag niet.
Hulde 
En aangezien otherfool ervan baalt is het dubbel hulde 
Oja, Feyenoord 
Het blijft gewoon genieten als ze weer falen. Nog wel door 2 goals van oud Ajacied Robbert Schilder ghehehe. De Klassieker wordt leuk komende week!
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Ik ga alvast zitten voor de krakers AC Milan - Ajax en Real Madrid - Ajax. Dan moet ik er maar andere clubs bij gaan halen om Ajax te vernederen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Drenthe is wel binnen voor de rest van zijn leven. Fer zal ook geen nee zeggen tegen een mooi bedrag denk ik. Dat het niet goed is voor zijn carrière is duidelijk ja.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Drenthe is wel binnen voor de rest van zijn leven. Fer zal ook geen nee zeggen tegen een mooi bedrag denk ik. Dat het niet goed is voor zijn carrière is duidelijk ja.
Fer vroeg expres een belachelijk salaris aan Newcastle, naar het schijnt. Dus inderdaad, alleen voor een paar miljoen zal hij Feyenoord momenteel verlaten. Maar dat zal nog niet gebeuren. Ik hoop eigenlijk dat Fer zijn leven lang bij Feyenoord blijft voetballen. Fer. 
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Ik gaf antwoord op je vraag: waarom wint het "minder" Feyenoord dan wel van Utrecht?
Nee ik zei waarom Utrecht dan toch van een 'minder' Feyenoord verliest
. En met grote cijfers van FC Twente. Vandaar ook die statistiek. Met andere woorden, zo stabiel zijn ze dat dus helemaal niet
. Utrecht dus
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Drenthe is wel binnen voor de rest van zijn leven. Fer zal ook geen nee zeggen tegen een mooi bedrag denk ik.
Ja dat is het probleem.. als ie ergens een veel beter salaris krijgt aangeboden is ie zo weg omdat je zelf er niks tegenover kan zetten, dan kun je nog hopen op een goed transferbedrag (en verlenging van contracten grr). Als dit soort jongen wegvallen zit je nog dieper in de shit, ook Wijnaldum (waarvan iedere halfblinde kip kan zien dat ie talent heeft).
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Die Boelykin is trouwens ook wel een reputatie voor zichzelf aan het maken. Als ADO zulke onbekende maar goede spitsen binnen kan halen waarom Feyenoord dan niet
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat is het probleem.. als ie ergens een veel beter salaris krijgt aangeboden is ie zo weg omdat je zelf er niks tegenover kan zetten, dan kun je nog hopen op een goed transferbedrag (en verlenging van contracten grr). Als dit soort jongen wegvallen zit je nog dieper in de shit, ook Wijnaldum (waarvan iedere halfblinde kip kan zien dat ie talent heeft).
Feyenoord wordt nog eens de satelliet-club van Excelsior als het zo doorgaat. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.