- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een voorbode voor volgende week, wat een (ex) Amsterdammer kan doen 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tsja, als je geen spelers hebt die doelpunten kan maken, dan is het niet gek dat je op 0 blijft staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Cler
. Bossen loopt in de weg dus beuk ik 'm maar opzij
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Billen knijpen was dus niet voor niets Bottle.
NAC uit is altijd wel lastig, maar tsja Feyenoord. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Rood voor Martins Indi. Ook dat nog.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo'n hekel aan dat only sing when you're winning publiek. Martins Indi rood
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
maar tsja Feyenoord.
Zo slecht voetbalt Feyenoord niet, zoals ik op de radio hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer die jood
.
Feyenoord speelt aardig, beter dan NAC imho maar het is zoals het is. Tot de 16 was het ook helemaal niets.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Snel vergeten maar, deze wedstrijd. Even een paar uur ***** roepen. Maar aan de Dominicaanse Republiek denken waar ik volgende week heenga...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik luister ook radio, ik zal het vanavond wel zien.
Ik had de andere uitslagen ook nog niet eens gezien.
AZ is ook lekker bezig, hoe lang krijgt de trainer daar nog.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Zo slecht voetbalt Feyenoord niet, zoals ik op de radio hoor.
Ach schei toch uit, 't was weer OUDERWETS 3x niks. Been bedankt! Van mij hoeft het niet eens meer gelijk te worden, deze nederlaag legt maar weer eens de vinger op de zere plek he SCHAKEN. Om maar te zwijgen over de kleurrijke invalbeurt van Cisse
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Billen knijpen was dus niet voor niets Bottle.
NAC uit is altijd wel lastig, maar tsja Feyenoord.
Slaat nergens op, dan verlies ik liever met slecht voetbal als je snapt wat ik bedoel.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Verbeek zal nog wel een tijdje krijgen, hoor. Was van tevoren ook wel bekend en ze hebben een aardig lastig schema gehad.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Ik zag het weer helemaal zitten na die 4-0 op Vitesse. Heb me de hele week verheugd op een overwining op nac en dan krijg je dit voorgeschoteld. Volgende week tegen ajax natuurlijk ook weer om te huilen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Been bedankt!
Hohoho, ga je nu niet onterecht een zondebok zoeken? Zonder een goalgetter win je moeilijk.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Zo'n hekel aan dat only sing when you're winning publiek. Martins Indi rood
.
Best zwaar bestraft, tackle was goed (waardoor ie viel en niet door dat shirtje). Verder kutpubliek inderdaad.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Castaignos een halfuur (!) warm laten lopen en hem vervolgens 10 schrale minuten speeltijd geven
.
Bovendien lag het vandaag aan het spel en niet aan het afmaken van de kansen. Ehhh ik bedoel 'kansen' natuurlijk
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ga maar een lekkere actiefilm opzetten, even dit vergeten.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Been heeft gewoon weinig materiaal voorin. Niemand die een neus voor de goal heeft. Tomasson wordt erg gemist, met hem erbij zat je nog in de Europa League en had je er in de competitie ook meer gescoord.
We gaan voor het linkerrijtje.
Was toch al van tevoren bekend? Moeten we ook niet gaan zeuren als dit gebeurd. Het zou wel mooi zijn als er een spits bij komt in de winterstop. Die is echt broodnodig.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Wanneer is Tomasson weer wedstrijd fit? Ik denk dat we hem goed zouden kunnen gebruiken. Hij is denk ik het meest bruikbare in de spits.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ja maar waarom begint hij dan toch weer aan zo'n moeilijke opdracht bij az? Hij zou toch wel geleerd hebben bij zijn carriere bij Feyenoord hoe moeilijk het is, en hoeveel kritiek je krijgt als het niet lekker loopt?
Dit is een grapje, mag ik hopen?
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Best zwaar bestraft, tackle was goed (waardoor ie viel en niet door dat shirtje). Verder kutpubliek inderdaad.
Die tackle was geniaal. Martins Indi - toekomstig Oranje speler
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik ben eigenlijk bang dat Tomasson nooit meer zijn niveau gaat halen (van vorig seizoen). Ik hoop dat ik het mis heb.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben al blij als Tomasson vijf wedstrijden speelt dit seizoen. Hij traint nog steeds apart.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Het is extra sneu, dit verlies, terwijl je beter voetbalt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Sowieso geweldige verdediging. Nooit een mandekker gezien die zowel zo sterk is als pijlsnel.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Ik ben eigenlijk bang dat Tomasson nooit meer zijn niveau gaat halen (van vorig seizoen). Ik hoop dat ik het mis heb.
Maar Tomasson kan dat beetje extra geven waardoor je in zo'n wedstrijd als tegen AA Gent toch een doelpunt kunt maken. Vandaag idem. Zeer typische Tomasson match. Geloof me, ik ben zeker geen fan van de beste kerel (en ik haat het zelfs om toe te geven), maar zijn routine is zo nu en dan zo ontzettend nodig. Voor de rest doet hij er niet zoveel toe, Castaignos gaat hem dit seizoen al voorbij.
En zou jij geen film kijken Naomi
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.